Spa GP eredmények

Papyrus Cup, Spa, 2006. 02. 22.


részletes nézet

A 2006. 02. 22.-n rendezett Spa-i viadal győztese Ulrich Tamás lett. A „Papyrus Cup” versenyén a második helyet Kis Richard, a harmadikat Kiss Zoltán szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Ulrich Tamás futotta.


logo


Verseny (9 kör, 127 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Ulrich Tamás Ferrari 312 29:35.597s
2. Kis Richard Ferrari 312 +27.500s
3. Kiss Zoltán Eagle T1G +39.976s
4. Juhász Tamás Eagle T1G +42.029s
5. Rajnóki Tibor Ferrari 312 +1:11.437s
6. Fejes Gábor Eagle T1G +1:13.345s
7. Posta János BRM P115 +2:03.002s
Kovács Zoltán Eagle T1G 1 kör
Budás Péter Eagle T1G 9 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Ulrich Tamás Ferrari 312 3:14.637s
2. Kis Richard Ferrari 312 3:15.397s
3. Juhász Tamás Eagle T1G 3:15.820s
4. Budás Péter Eagle T1G 3:16.369s
5. Rajnóki Tibor Ferrari 312 3:16.722s
6. Kovács Zoltán Eagle T1G 3:18.164s
7. Kiss Zoltán Eagle T1G 3:18.305s
8. Fejes Gábor Eagle T1G 3:19.147s
9. Posta János BRM P115 3:25.887s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Ulrich Tamás Ferrari 312 3:15.301s
2. Juhász Tamás Eagle T1G 3:17.359s
3. Kis Richard Ferrari 312 3:18.502s
4. Fejes Gábor Eagle T1G 3:18.574s
5. Kiss Zoltán Eagle T1G 3:18.848s
6. Rajnóki Tibor Ferrari 312 3:19.465s
7. Kovács Zoltán Eagle T1G 3:19.783s
8. Posta János BRM P115 3:25.909s
Budás Péter Eagle T1G köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Ulrich Tamás
Jó verseny volt nagyon!! Minden úgy alakult ahogy azt terveztem!! Spa Rulez!! :) És hajrá Hunter Team 67!!!

Kiss Zoltán
Részemről nagyon jó verseny volt, hetedik helyről rajtoltam és a rajtot sikerült jól elkapnom, sőt az Eau Rouge után még előzni is tudtam volna, de inkább óvatosságra intettem magam, és kivárásra autóztam,, , aminek hamarosan meg is lett az eredménye, mert a Le Combes kanyarban meg is történt az első baleset, majd a Masta sikánban mégegy. Ezeken sikeresen átrobogtam, majd az első kör végén már a harmadik helyen autóztam. Ezt a pozíciót aztán egészen a verseny végéig sikerült is megtartanom. A hetedik körig magam mögött tartottam Juhász Tomit, 5-6 mp-re, és még Ricsire is sikerült picit feljönnöm, aztán a nyolcadik kör elejére rámjött Juhász Tomi, és az utolsó két kört 1 mp-en belül autóztuk végig. Az utolsó kör vége felé háromszor is próbált megelőzni, amit végülis sikerült hárítanom, és így a dobogó harmadik fokán végeztem. Nagyon izgalmas és kellően szoros csata volt!! :)) Gratula Mindenkinek, remélem a szezon többi futama is hasonlóan jó lesz.

Juhász Tamás
Kicsit csalódott vagyok, így futam után. Az időmérő rendkívül jól sikerült, 3.16 alatt autóztam egy kört, ami saját rekord, 3. helyről indulhattam. A rajt még jól sikerült, maradtam a 3. helyen, aztán a Masta előtt Budás Peti kitört a szélárnyékból, beellőzött, majd a Mastában galyra vágta magát, nekem pedig lassítanom kellett, hogy ne legyen bajom. Ekkor előzött be Zoli, és ezzel kb. 7 másodperc hátrányt is összegyűjtöttem. Ezután folyamatosan jöttem volna fel, ha nem hibázok kétszer. A versenybeállításomat nem igazán szoktam meg. Az utolsó körre végül sikerült utolérnem Zolit, viszont nem bírtam megelőzni. Volt csuszkálás, szélárnyék, egymás mellett autózás, de nem jött össze. Az utolsó kanyarnál sajna össze is értünk, de ez a lag miatt volt :( Akkor nagyon ideges voltam, de utólag visszanézve nem volt nagy gáz.

Rajnóki Tibor
Nagyon jó futam lett volna, ha Kokesszel nem akadok össze az Eau Rouge utáni jobbosban. Nagyon finoman jöttem, még a Budás Petit is simán elengedtem, aztán Kokesz bejött, de nem láttam és ráhúztam... Ez 30mp-embe került, szóval esélyem annyi volt, mint mókusnak az erdőtűzben. Aztán a 6. helyig feljöttem, ahol kivel mással nem találkoztam ismét? Persze Kokóval. 6 körön át űztem mint az állat (ahol ő bebújt, én mindig elvettem ;), de a ferkámat mindig lehagyta az egyenesekben a sassal, mintha falnak mentem volna, amikor kijöttem szélárnyékból. Durva párbaj volt, az utolsó kanyarban próbáltam még előzni, de -érzésem szerint - hamarabb fékezett, én meg jöttem, mint állat (+10km/h volt a difi lökhárítón) és feltoltam a szalmabálára. Szóval várom a büntetést.

Fejes Gábor
Ha nem tudnám, hogy nincs ilyen, azt mondanám, hogy a szerelők hibás autóval gördítettek ki a pályára... Az első két körben az autóm borzalmasan viselkedett a féktávokon. Legalább ötször kicsúsztam teljesen nonszensz helyeken. Aztán beleszoktam a furcsa helyzetbe, utána normálisan tudtam körözni. Sajnálom, hogy Így történt, mert Kokóval és Yodával azonos köröket futottam, jó lett volna hárman küzdeni. (Talán a guminyomással volt problémám, nem tudom...)

Posta János
Egész érdekes kis versenyem volt, amíg az Eau Rouge-ban le nem szaggattam a BRM teljes bal oldalát... Az ott összeszedett hátránnyal nem sok mindent tudtam kezdeni, hát köröztem nyugodtan és gyönyörködtem a panorámában :))

Budás Péter
Srácok, be kell látnom, hogy ez így nem megy. Egy órával a race előtt tudtam csak pár kört menni. Legközelebb csak akkor jövök, ha fel tudok készülni normálisan és nem csattanok az első körben... Jó versenyeket kívánok!


http://hgplm.gtr-masters.hu/