Spa GP eredmények

Köztes hetek 1967, Spa, 2009. 08. 25.


részletes nézet

A 2009. 08. 25.-n rendezett Spa-i viadal győztese SoĂłs Gyula lett. A „Köztes hetek 1967” versenyén a második helyet SoĂłs Gábor, a harmadikat Posta János szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén SoĂłs Gyula futotta.


logo


Verseny (5 kör, 71 km)


# versenyző autó versenyidő
1. SoĂłs Gyula Eagle T1G 16:52.695s
2. Soós Gábor Ferrari 312 +9.283s
3. Posta János Honda RA300 +10.456s
4. Majer Tamás Ferrari 312 +11.512s
5. Csomor Benö Eagle T1G +38.983s
6. Oláh Gábor Ferrari 312 +58.782s
7. Fejes Gábor Honda RA300 +1:02.796s
8. Papdi Tamás Cooper T81B +1:15.668s
9. Szeredi Norbert Ferrari 312 +2:44.044s
Krajsek Milán Honda RA300 4 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Krajsek Milán Honda RA300 3:16.045s
2. SoĂłs Gyula Eagle T1G 3:16.289s
3. Oláh Gábor Ferrari 312 3:18.262s
4. Soós Gábor Ferrari 312 3:20.659s
5. Majer Tamás Ferrari 312 3:21.477s
6. Posta János Honda RA300 3:21.510s
7. Fejes Gábor Honda RA300 3:23.761s
8. Papdi Tamás Cooper T81B 3:25.138s
9. Szeredi Norbert Ferrari 312 3:25.673s
10. Csomor Benö Eagle T1G 3:26.301s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. SoĂłs Gyula Eagle T1G 3:15.674s
2. Oláh Gábor Ferrari 312 3:20.226s
3. Majer Tamás Ferrari 312 3:20.922s
4. Fejes Gábor Honda RA300 3:21.612s
5. Posta János Honda RA300 3:21.829s
6. Soós Gábor Ferrari 312 3:21.912s
7. Csomor Benö Eagle T1G 3:22.953s
8. Papdi Tamás Cooper T81B 3:25.110s
9. Szeredi Norbert Ferrari 312 3:40.526s
10. Krajsek Milán Honda RA300 4:22.312s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

SoĂłs Gyula
Felemás lett a dolog. Azt terveztem, megyek egy jĂłt mĂ©g az Eagle-el. SikerĂĽlt is nyerni az első körös incidens ellenĂ©re, gondoltam a 2. futamban jĂłt csatázok majd a mezőnyben. Azonban a Masta előtt bevállaltam egy előzĂ©st, teljesen hĂĽlye helyről kezdtem a kanyart, nem volt menekvĂ©s, bele a korlátba, bĂ­ztam benne, hogy beragadok, de visszalökött, elnĂ©zĂ©st mindenkitől akit belekevertem...

Soós Gábor
Nos összesĂ©gĂ©ben elĂ©gedett lehetek a visszatĂ©rĂ©semmel, lehetett volna rosszabb is. Első futamon nagyszerű lehetősĂ©gem adĂłdott a futamgyőzelemre, sikerĂĽlt kikerĂĽlni a balesetet az elejĂ©n. Ă“vatosan körözgettem, láttam hogy Jani Ă©s Tomi nem gyorsabb annyival hogy veszĂ©lyesek legyenek rám. Nos kĂ©sőbb ez lett a vesztem, egyszercsak megjelent TesĂłm a pribin, pár másodperccel Jani mögött, addig nem is mutatta a nyomorult, azt hittem valahol hátul van vagy fĂ©l percel lemaradva. Ekkor már tudtam hogy baj lesz, kár volt annyira spĂłrolni, pár másodpercel több előnyöm van, mĂ©g lehetett volna esĂ©lyem az utolsĂł körre, Ă­gy azonban TesĂłm ĂştĂłlĂ©rt, persze többször hibáztam is a nyomás alatt, Ă©s meg is előzött. Második futamon nem jutottam volna messzire ha bajnoki, hamar resetelnem kellett ugyanis. Masta felĂ© hárman közeledtĂĽnk egy honda, Ă©n a szĂ©lárnyĂ©kában, az enyĂ©mben meg TesĂłm, gondoltam sokan leszĂĽnk Ă­gy egy ilyen nehĂ©z kanyarban, ezĂ©rt elvettem a gázt, oldják meg magukat a többiek, sajnos Ă­gy sem jutottam tĂşl a kanyaron, TesĂłm visszapattant a korlátrĂłl, nem volt hova mennem. Ăšgyhogy bajnokin nagyon figyeljĂĽnk az első körben, főleg a Mastában, elĂ©g sokan megyĂĽnk reset nĂ©lkĂĽl majd.

Posta János
Az időmĂ©rőm rosszul sikerĂĽlt, sőt mĂ©g a rajtnál is veszĂ­tettem pozĂ­ciĂłt, cserĂ©be viszont megĂşsztam a Burnenville-i randevĂşt : ) Ezután a második helyen kocogtam SGabi mögött, majd megĂ©rkezett Gyula, Ă©s igen hamar ott is hagyott. A vĂ©gĂ©re mĂ©g MTomi is a nyakamra Ă©rt, de azĂ©rt meglett a harmadik hely. A második futam elejĂ©n jĂł sűrű volt a mezőny, az feeling volt. Aztán megelőztem PTomit, majd GabĂłt is. OGabihoz viszont nem tudtam elĂ©g közel fĂ©rkőzni. AzĂ©rt elĂ©gedett vagyok a második hellyel is. : ) Grat a győzteseknek!

Oláh Gábor
IdőmĂ©rő: nem pb, de elĂ©gedett voltam, mert legalább 18ast akartam. 1. verseny: eskĂĽszöm, pedig annyira ki akartam kerĂĽlni a Gyulát...lassĂ­tottam is, de rossz oldalt választottam, Ă­gy nem sikerĂĽlt Aztán 2 előzĂ©s, a 2. nem volt nagy kaland, mert Tomi Coopere volt Aztán, mĂ©g mindig az 1. körben a La Sourceban megpöccintettem (Ă©pphogy, de sajna elĂ©g volt ) a Szeredi Norbit, aki beforgott - majd jöttĂ©k mĂ©g - Ăşjabb crash. TĂ©nyleg bocsi...vĂ©gĂĽlis ezĂ©rt van előfutam hogy tanuljunk belőle, nemde? Innentől magamra maradtam, kicsit szĂ©t is estem, voltak is hibák. Fejben van mĂ©g mit fejlődni...És grat Gyulának 2. verseny: na ez jĂł volt Itt is 2 előzĂ©s, Ă©s a 2. itt sem volt nagy kaland, mert ismĂ©t Tomi Coopere volt Majd ismĂ©t a magány a futam vĂ©gĂ©ig azzal a nem elhanyagolandĂł kĂĽlönbsĂ©ggel, hogy itt az 1. helyen “unatkoztam“ AzĂ©rt összessĂ©gĂ©ben jĂł kis mĂłka volt Ă­gy kedd estĂ©re Hát akkor jöjjön az a bajnoki.

Papdi Tamás
Az Ă©n futamom egĂ©sz tűrhető volt. EdzĂ©sen PB, első versenyen egy jĂł rajt, aztán a les combes után volt egy kis buli, Ă©s nekem is sikerĂĽlt benĂ©znem, egy kerĂ©kkel kevesebb biztosan kevesebb volt a Cooperen. Aztán valaki eltrafált engem. Aztán a Blanchimontban kicsĂşsztam, majd a Mastában egy Hondát forgattam meg Második futamon lekĂ©stem a rajtot, de sikerĂĽlt időben csatlakoznom. Egy darabig vezettem, aztán a hajtűben nĂ©mi akadásnak köszönhetően forogtam, innentől egyedĂĽl körözgettem.

Krajsek Milán
Tyűű ez egy rosszul sikerĂĽlt kedd este volt, megint. Az edzĂ©sen mentem egy pb.-t ugyan, de aztán egy laza tĂĽsszentĂ©s következtĂ©ben letaroltam Gyulát. A második versenyem meg ő repĂĽlt el a mastában, mĂ©g átfĂ©rtem alatta, de pörgĂ©s lett belőle. Aztán felrobbant a Honda...


http://hgplm.gtr-masters.hu/