Brands Hatch GP eredmények

17. kupa, Brands Hatch, 2008. 11. 04.


részletes nézet

Szegletes Gábor (BRM P115) nyerte Brands Hatch nagydíját. Szegletes Gábor a 1. helyről rajtolva Soós Gyula előtt ért célba a „17. kupa” 2008. 11. 04.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Kis Richard állhatott. A leggyorsabb versenykört Krajsek Milán futotta.



Verseny (24 kör, 102 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 37:48.862s
2. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 +9.856s
3. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 +22.081s
4. Krajsek Milán / Stardust Ferrari 312 +22.542s
5. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 +32.529s
6. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +37.702s
7. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B +44.654s
8. Posta János / Dinoco Cooper T81B +45.313s
9. Köszegi Tamás / ZORRO Cooper T81B +1:12.307s
10. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B +1:19.165s
11. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1 kör
12. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1 kör
Sárai Róbert / Buxum Brabham BT24 11 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:32.669s
2. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:32.957s
3. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 1:33.059s
4. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:33.591s
5. Posta János / Dinoco Cooper T81B 1:33.685s
6. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 1:34.470s
7. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:34.622s
8. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:34.733s
9. Sárai Róbert / Buxum Brabham BT24 1:34.936s
10. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1:36.093s
11. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1:37.914s
12. Köszegi Tamás / ZORRO Cooper T81B köridő nélkül
13. Krajsek Milán / Stardust Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Krajsek Milán / Stardust Ferrari 312 1:31.995s
2. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 1:32.906s
3. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:33.105s
4. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:33.150s
5. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:33.423s
6. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:34.120s
7. Posta János / Dinoco Cooper T81B 1:34.165s
8. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 1:34.459s
9. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:34.505s
10. Köszegi Tamás / ZORRO Cooper T81B 1:34.568s
11. Sárai Róbert / Buxum Brabham BT24 1:35.757s
12. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1:36.498s
13. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1:37.252s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Edzés: itt még jól ment, 32,67 nem egy űber idő, de legalább viszonylag normálisan körbetaláltam. Futam: rajtnál nagyon megforgattam a kerekeket, majdnem Ricsi be is vágódott mellém a T2 féktávján. 3. körig minden nagyon jól ment, 33,42 elég jó időnek számított. Aztán... ez is maradt a végéig a leggyorsabb köröm. Valahogy teljesen rossz volt, 10. körtől már a kezem is fájt, minden utolért... Ricsit szabályosan feltartottam, de ő meg nem mert előzni, futam végén közölte, hogy nagyon lagos voltam. Nekem nem voltatok azok, de a netem az őszi szünet vége óta tényszerűen gyengébb. Féltáv után a T2 féktávján Ricsi belémjött hátulról, lehet, hogy én fékeztem korább, de bentről nem éreztem úgy. Kiforgott, nyertem vagy 10 mp előnyt, innentől csak becsorogtam. Talán még fűre is mentem egyszer az utolsó kanyarban, de nem számított. Ebben a bajnokságban ez volt a legszínvonaltalanabb futamom, pedig Mco, Zandvoort sem volt egy őrület... Ja, annyi a legnagyobb pozitívum, hogy nyertem egy sört, mivel Ricsivel fogadtam, hogy Milán felér valamelyikőnkre 2 mp-en belül. Ricsinek robbant a BRM, és így meglett.

Soós Gyula
Nekem Janival ellentétben pozitív csalódás lett a futam. Múlt héten jöttek itt a szép idők többektől, 33 alja Cooperrel, ésatöbbi, hát rendesen aggódtam, mert én meg valahogy nem találtam meg a kiskapukat a pályán. Végül úgy döntöttem, hogy nem is Cooper, hanem Ferrari lesz ez, ha akarok pár értékes pontot szerezni. Aztán persze edzésen már elmaradtak a csodaidők, és sikerült befurakodnom Szeglet és Ricsi közé a 2. helyre. A rajtot illetően nem voltak elvárásaim, így Ricsi szépen el is ment a belső íven. Követtem őket, de az első körben picit lecsúsztam egy kanyarban a fűre, elmentek még hárman. Ha jól emlékszem Gabó és Tomi hibáztak előttem, Norbit befogtam, de ismét szembesültem a ténnyel, hogy bitang nehéz előzni a pályán. Pár szoros kör után a “nagy“ egyenesre jobban gyorsítottam ki, féktávra együtt érkeztünk, én belül, gondoltam megpróbálom. (Remélem nem voltam túl erőszakos Norbi.) Szóval az előzés megvolt, de aztán nem voltam annyival gyorsabb amennyire számítottam, lassacskán araszoltam Jani után. Itt is lehetett volna csata, de a Maserati motor nem bírta... Visszakaptam a 3. helyet, Ricsiék messze, autókáztam hát. Aztán Ricsi előttem termett (motor?), majd 1-2 kör múlva szerencsétlenül jött ki neki egy lekörözés, megörököltem a 2. helyet is. Mentem kényelmesen, végén kicsit kellett gyorsítani, hogy Ricsi ne érjen fel. Szóval végül kreditpocsékolás lett.

Posta János
Nagy pofon volt nekem ez a verseny. Az időmérő még remekül ment, aztán a rajt is jól alakult (megelőztem MTomit), sőt még az első körben sikerült további egy helyet előrelépni (Gyula). Ezután jött pár nyugisabb kör, majd ahogy Gyula kiszabadult Norbi mögül, egész hamar felért hozzám. Már éppen kibontakozott volna valami kis csata, amikor a hosszú egyenesben felrobbant a Maserati... A felkészülés során egyetlen egyszer sem történt ilyesmi, nagyon bosszús is lettem hirtelen. Lehúzódtam, de a javítással várnom kellett amíg elment a Norbi-VTomi-MTomi trió... Kissé kedvetlenül folytattam ezután. Láttam, hogy Milán jön fel mint a talajvíz. Közben VTominak is volt valami problémája így egy helyet előre tudtam lépni. Előttem Norbi és MTomi csatázott és éppen akkor értem utol őket, amikor Milán befogott... Bő egy kör alatt meg is történt a helycsere, én pedig igyekeztem hasznot húzni a helyzetből -- a Ferrari-rakéta mögött szerettem volna megelőzni Tomiékat. Ebből semmi nem lett, mert annyira belefeledkeztem az előttem folyó csatába, hogy benéztem a T4-et... Nem volt mit tenni, továbbengedtem, ki a fűre, aztán bele a hídlábba. Közel volt már VTomi, ezért egy gyors Shift-r mellett döntöttem. Sajnos a hideg gumikon a nehezebb autóval nem tudtam kellően védekezni, Tomi előzött én pedig próbáltam nem leszakadni róla. Ez elég jól sikerült, de a hetedik helyet már nem tudtam visszaszerezni. Dobogóközelbe vártam magam, erre kreditfutam lett a versenyből... Hát, nem örülök. Várom Nürbit.

Köszegi Tamás
Az utolsó helyről indulva egy jó rajtal feljöttem a 10. hely környékére és Lacit próbáltam kivetni. T1-ben hibázott próbáltam mellette elférni de jött felém és összeértünk. Bocsi. Utána csak kínlódtam, nem jöttek a körök és 9. lettem. Ősszeségében egész jó lett a futam de soha rosszabbat.

Fejes Gábor
Ugy rendesen megereztem azt a kozel 4 honap kihagyast. Egyetlen elvarast tamasztottam magammal szemben, lassu lehetek, de ne hibazzak. Ezt egyaltalan nem sikerult megvalositani, lassu voltam, es hibaztam is. Sokat. A startom jol sikerult, Janival ugyahogy tartottam is a tempot, de tulsagosan kellett taposnom hozza a gazt, ez meg is bosszulta magat, mar a 2. kor vegen kicsusztam egy artatlan szituacioban. Ezutan foleg egyedul autoztam hatul, probaltam rahangolodni a versenyzesre. Nurburgringen szeretnek stabilan menni, ott legalabb mar lesz jol bejaratott sajat setupom is.

Porczió László
Ez a pálya nem nagyon fekszik nekem. Ezúttal Ferrarival próbálkoztam amivel sikerült is időt javítani, bár így sem voltam valami versenyképes. A 10. helyről rajtoltam de a zászlóst egyáltalán nem láttam így volt egy kis fáziskésésem. Ezután haladtam előre ketten is kiforogtak az előttem lévők közül, így már a 8. helyen voltam amikor ezek szerint Kőszegi Tomival találkoztam a bukkanónál, igazából nemtom mi történt, ha én hibáztam bocs. Mindenesetre ezután resetelnem kellett és Benő és Robi is eltűztek. Robi kicsúszott valahol Benőt meg sikerült megelőznöm így a 11. helyig jutottam ennél jobbra az idők alapján esélytelen voltam, így körözgettem az esélytelenek nyugalmával Aztán jöttek a lekörözők ígyekeztem úgy lehúzódni ahogy csak lehet, Gyula valamiért mégis kicsusszant -bocs ha miattam- de ment tovább. Többre nem emléxek, aztán beértem 11.-nek.


http://hgplm.gtr-masters.hu/