Silverstone GP eredmnyek

15. kupa, Silverstone, 2007. 10. 16.


rszletes nzet

Szegletes Gábor (BRM P115) nyerte Silverstone nagydjt. Szegletes Gábor a 1. helyrl rajtolva Kis Richard eltt rt clba a „15. kupa” 2007. 10. 16.-i futamn. A dobog harmadik fokra Vörös Tamás llhatott. A leggyorsabb versenykrt szintn Szegletes Gábor futotta.


logo


Verseny (24 kr, 113 km)


# versenyz aut versenyid
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 35:11.631s
2. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 +15.408s
3. Vörös Tamás / Mad Eagle Lotus 49 +17.479s
4. Posta János / Historic Ferrari 312 +29.528s
5. Krajsek Milán / ZORRO BRM P115 +40.834s
6. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 +52.433s
7. Balog Szabolcs / Tornádó Honda RA300 +58.723s
8. Babinszki Gábor / Ferrari Lotus 49 +1:13.719s
9. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 +1:17.893s
10. Majer Tamás / Junior Eagle T1G 1 kr
11. Szeredi Norbert / Ferrari 312 2 kr
12. Porczió László / Historic Ferrari 312 2 kr
13. Csomor Benö / Ferrari 312 2 kr
Pápa Ádám / ZSÍR Brabham BT24 4 kr
Nagypál Péter / Junior Ferrari 312 24 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:26.739s
2. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 1:26.752s
3. Balog Szabolcs / Tornádó Honda RA300 1:26.900s
4. Vörös Tamás / Mad Eagle Lotus 49 1:26.901s
5. Krajsek Milán / ZORRO BRM P115 1:27.515s
6. Posta János / Historic Ferrari 312 1:28.235s
7. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:28.703s
8. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:29.008s
9. Babinszki Gábor / Ferrari Lotus 49 1:30.180s
10. Majer Tamás / Junior Eagle T1G 1:30.233s
11. Szeredi Norbert / Ferrari 312 1:31.846s
12. Csomor Benö / Ferrari 312 1:32.315s
13. Nagypál Péter / Junior Ferrari 312 1:33.557s
14. Pápa Ádám / ZSÍR Brabham BT24 1:35.259s
15. Porczió László / Historic Ferrari 312 krid nlkl


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:27.295s
2. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 1:27.311s
3. Vörös Tamás / Mad Eagle Lotus 49 1:27.431s
4. Balog Szabolcs / Tornádó Honda RA300 1:27.663s
5. Krajsek Milán / ZORRO BRM P115 1:27.929s
6. Posta János / Historic Ferrari 312 1:28.268s
7. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:28.340s
8. Babinszki Gábor / Ferrari Lotus 49 1:29.363s
9. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:29.434s
10. Majer Tamás / Junior Eagle T1G 1:30.473s
11. Porczió László / Historic Ferrari 312 1:31.367s
12. Csomor Benö / Ferrari 312 1:31.600s
13. Szeredi Norbert / Ferrari 312 1:32.668s
14. Pápa Ádám / ZSÍR Brabham BT24 1:37.478s
Nagypál Péter / Junior Ferrari 312 krid nlkl




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Előzetesen azzal kalkuláltam, hogy Ádám és Szabi Ferkával jönnek, harmadik helyet akartam megcélozni a BRM-el. Szabi Hondára váltott, ami nagyon meglepett, hát még, hogy Ádám sem jött, így már tényleg reális esély nyílt a győzelemre. Edzés jó szoros volt, tisztára mint Monza. : ) Rajtnál kinyomott kuplunggal lepadlóztam, és rádobtam a kuplungot, vagy 100 méter gumicsíkot hagytam magam után, de szerencsére nem robbant fel a motor, és nem is rajtolt le senki. Első körökben sikerült jól elkapnom a ritmust, kb. 2 mp előnyre tettem szert Ricsivel szemben. Nagyon egyformán mentünk, de azt hiszem körről körre jobb voltam, 1-2 tizeddel. 61 litert tankoltam, ő szerintem egy kattal többet, ez is benne lehetett a dolgokban. Nagyon jó formát fogtam ki, pont annyit tudtam menni, amennyit muszáj volt, gumikat és a motort is tudtam kímélni. Volt egy-két neccesebb helyzet lekörözéseknél, de végül is nem lett gond. Utolsó körben, a levágós kanyar után láttam, hogy nem jön Ricsi, úgyhogy már ott elkezdődött a vidámság. Még a levezető köröm is jól sikerült. : ) Ja és, ahogy nézegettem, sikerült a hondás HGPLM versenyidőmet megdöntenem, de azok nem is voltak ennyire tiszták. Jövőre is BRM, és akkor újra megpróbálom megdönteni. : )

Kis Richard
Remek versenyen vagyunk túl, bár ezuttal csak 2. helyre futotta , ez is messze több mint amit elötte reméltem. Gratula Szegletnek most ő volt a jobb! Nürbyre készülök göz erővel hogy visszavághassak!!

Vörös Tamás
Úgy gondoltam kihasználom a lehetőséget, és bevetem a Lotust egy jobb helyezés reményében. Kissé meg is lepődtem, amikor kiderült, hogy majdnem olyan gyors vagyok vele mint Ricsiék BRM-el . Aztán időmérőn a 4. helyet sikerült elcsípnem, mindössze 1 ezreddel Szabi mögött. A rajtnál viszont Szabi belassult, így feljöttem a 3. helyre, viszont az Abbey kanyarban lesodródtam a fűre, és Szabi visszaelőzött, de a következő körben ugyanott ő hibázott, és visszavettem a 3. helyet. Ricsiék fokozatosan kezdtek távolodni, viszont Szabi még nagyon a sarkamban volt, majd hirtelen lelassult, és Janiék már biztonságos távolságban voltak mögöttem. Aztán egy kicsit belehúztam és megpróbáltam tartani a lépést Ricsiékkel, és jó néhány körön keresztül stabil 6-7 másodperc különbséget sikerült is tartani. A lekörözések rendben mentek, aztán egy kicsit elkezdtem kímélni a Lotust, nehogy, mint már oly sokszor, most is cserben hagyjon. Végül kibírta a végéig, viszont Ricsi BRM-je az utolsó körben felmondta a szolgálatot, de még vissza tudott elém állni, így maradt a 3. hely.

Posta János
Nehéz versenyem volt. Az időmérőn annyira bennem volt a Lotusszal futott köröm, hogy fel sem tűnt az új Ferrari-PB A rajt necces volt a BRM-ek miatt, de végül jól jöttem ki, mert sikerült Milán elé kerülnöm. Az első körökben rendesen megizzadtam, előzgettük egymást, aztán stabilan előtte tudtam maradni, de végig 2-3 mp volt a legnagyobb különbség. A lekörözések alapvetően problémamentesek volt, sőt többször is túlzott előzékenységet tapasztaltam. Egyszer azért igencsak lefőttem, amikor Ádám(?) lenullázott motorral állt a Hangar Straight végi féktávon... De szerencsére megúsztam. Milán kicsit felzárkózott ekkor, és úgy tűnt, a verseny végi is szoros lesz. Aztán nem így lett. Örülök a negyedik helynek, nagyon kellett már Grat azt elejének az eszméletlen időkhöz, és mindenkinek, aki célba ért!

Krajsek Milán
Az edzésemről csak annyit említenék meg, hogy sikerült egy kicsit faragni, a pb-men egy négy zöld szektoros idővel, de az utolsó egyenesben picit leizzadtam. A rajtnál előttem Szabi nagyon beragadt, mire körbenéztem merre is menekülhetnék, már jobbról Jani, balról gyula szorongatott. El kellett venni a gázt, leesett a fordulat, és ilyenkor a BRM-nél szétszaladnak a lovak. Az elején téptük kicsit egymás idegeit Janival, aztán túlvállaltam néhány kanyart, így 2-3 másodperc előnyhöz jutott. Gondolom ennyi elég is volt, hogy felvegye a versenytempóját, mert nem tudtam hozni rajta gyakorlatilag a legvégéig. Az egyik lekörözésből kivételesen én jöttem ki jobban, már kezdtem lőtávolba érni, amikor Benő előttem meghúzta a T1-ben a falat és kicsit összekoccantunk. Jani meglógott, a hátralévő néhány kört a BRM tönkretételével próbáltam tölteni, de én az elpusztíthatatlan fajtából kaptam. Az 5. hely nem volt ideális a taktikám szempontjából, de húzós verseny volt megint, nagyon élveztem.

Soós Gyula
Nekem jó kis versenyem volt, de rám is fért a múlt heti 100 percnyi Imolai szenvedés után. Edzésen a 7. hely volt a max, bár a pribi kecsegtetett egy 1:28.1-el, de esélyem nem volt megfutni. Rajtot jól elkaptam, de nekem is el kellett venni egy előtte cammogó Brm miatt, így tesóm igen feljött rám. Itt jegyzem meg, sokan panaszkodunk amiatt, hogy beragadtak az elején. Én azt mondom szerencse, hogy mindenki elvette inkább, bukott esetleg egy helyet. Mert ha nem így teszünk, most egy nagy rajtkarambolról is beszélgethetnénk. Szóval maradtam a 7. helyen, és láttam, hogy Jani meg Milán nagy csatában vannak. Próbáltam felzárkózni rájuk, de gyorsabbak voltak pár tizeddel, így néhány kör múlva látótávon kívülre kerültek. Mentem a saját tempómban, amikor elmentem Szabi füstölgő Hondája előtt. Pár körig tudtam tartani a tempóját, de aztán gondolom, hogy bemelegedtek a gumijai hamar megelőzött. Aztán megint elfüstölt, megint elékerültem, megint utolért és elment. És végül 3 körrel a vége előtt újra lerobbant. Na ekkor megcsillant a 6. hely megszerzésének lehetősége, és mindent beleadtam, hogy ne csökkenjen az 5 mp különbség, megfutottam egy pb-t a 22. körben, és megtartottam a 6. helyet.

Balog Szabolcs
Nahh meginn meleg futamom volt (asszem hehe ideje meginnom egy nagyadag szerencseszérumot is a szokásos esti Jager mellé). Jó kis időmérő remek rajthely. Aztán beindult a gépezet..... Pocsék rajt rögtön egy hiba a verseny elején majd 3. helyen autózgatva eldurran a mocim. Mondom sebaj gyerink vissza előre! Hehe erre meginn eldurrant a csöppség. Nagyon rendesek voltak a Versenyzőtársak vagy csak megijedtek nem tudom de volt olyan aki versenyben lett volna Velem és elengedett (lehet látta korábbi versenyeket). Szóval evezgettem felfele és már bele is lendültem vissza kapaszkodtam a 6. helyre mentem Krajsek után erre felrobban a motor 3körrel a vége előtt. Pechem volt de sebaj jön még kutyára kamion: Nürby! Érdekes kis futamnak ígérkezik!

Babinszki Gábor
Nagyon kemény versenyem volt. A raj jól sikerült, lerajtoltam Soós Gabit, de előttem t_költek a kollégák és el kellett vennem a gázt, így Gábor visszavette a pozícióját. Pár kör múlva láttam hogy féktávokon jobb vagyok Gábornál, T1-ben kívülről bementem mellé, és a T2 előtt már én voltam belül és megelőztem. Jó kis vonatozás kezdődött, védtem a pozíciómat, végig fél-1 mp-en belül autóztunk. Nekem nem jöttek be a lekörözések, mindig úgy jött ki hogy el kellett vegyek a gázból. Nem a lekörözöttekkel volt a baj hanem mindig rossz helyen értem utol Őket. Ilyenkor a nagy nehezen összeszedett 1-2mp-es előnyöm odalett Gáborral szemben. A végén elszúrtam egy kigyorsot, Gábor mellémjött, rövidebbet akart fékezni a köv. kanyarban, de megpördült, így már csak be kellett hozni a VASAT. (csupa nagybetűvel írva, le a kalappal a Loti előtt hogy kibírta, kapott rendesen....) Örülök hogy hiba nélkül, és kapott kör nélkül végigmentem, ma ennyire tellett tőlem. Ja, és új pb lett a versenyen!

Majer Tamás
Egészen sima versenyem volt. A rajtnál szerencsére nem volt semmi gubanc, szépen elfértünk az első kanyarban. A verseny első részében Babinszki Gábor és Soós Gyula ( vagyis Gábor, bocsi )csatáját figyeltem hátulról. Azonban a 7. körben hirtelen elfogytak a lóerők az autómból és egy - a visszapillantó tükörben felbukkanó - füstgombolyag, nyilvánvalóvá tette, hogy valami rendellenesség lépett fel. Ezután már nem is sikerült újra felvenni a ritmust, már csak arra koncentráltam, hogy a lekörözőknek ne okozzak gondot. Összességében elégedett vagyok. Spa után ismét sikerült pontot szereznem, így magabiztosan vágok neki a Nürburgring memorizálásának.

Porczió László
Sajnos a büntim miatt nem vehettem részt az időmérőn így nemcsak utsó helyről kellett rajtolnom de belerázódnom se sikerült a pályába. A rajt jól sikerült talán most nem daráltam le senkit sikerült 5 helyet előre jönnöm az első kör végére, aztán utólértem 2 újoncot és sajnos nem jó helyen értem utól őket így dupla karambolt lett belőle, bár szerintem nagyon lag gyanus volt az eset, mert még jóval mögöttük voltam aztán a következő pillanatban már repültünk. Most nem voltam sportszerűtlen így megvártam míg összeszedik magukat igaz így mások is elhúztak, ezek után sehogy se találtam a ritmust így többet voltam keresztbe a pályán mint irányban, 2x is leköröztek ami szintén nem segített megtalálni a ritmust, így a végére maradt a 12. hely ami a 15. rajtpozíciómhoz képest nemrosz (muhaha)

Pápa Ádám
Nagyon “fasza“ verseny volt...kb 7shift r...eleje...nemtudom melyik ferraris kollega, de nagyon rendes volt...nemtudom nem bírta lenyelni hogy ez a kis hülye brabhames örökutolsó lerajtolta, de szépen ki lettem ütve és ugye úgyis utolsó lesz, nem történt semmi megyünk tovább-járhatott a fejében...Másik része...a lekörözésekkor kb 5ször eldurrantam...azt hittem az odafigyelés kölcsönös...elveszem a gázt pörög a motorom mint állat már nézem a tükröt hogy vajon mikor veszi végre észre hogy ennél jobban már nemtudom elengedni...na mindegy...azt hittem kölcsönösen tiszteljük egymást...még ha valaki lassabban halad is...én igyekeztem figyelni mindenkire, úgy gondolom korrekt voltam mindegyiknél,de fordítva ez nem igazán volt meg...gondolom most elásom magam mindenki előtt még a VB előtt is...de úgy gondoltam ezt le kellett írnom...Összességében jó verseny is lehetett volna...de unfair dolgokkal még az utolsó helyen is rossz döcögni...“kösz“ a versenyt..


http://hgplm.gtr-masters.hu/