Zandvoort GP eredmények

Köztes hetek 1967, Zandvoort, 2011. 03. 15.


részletes nézet

Kis Richard (BRM P115) nyerte Zandvoort nagydíját. Kis Richard a 8. helyről rajtolva Oláh Gábor előtt ért célba a „Köztes hetek 1967” 2011. 03. 15.-i futamán. A dobogó harmadik fokára SoĂłs Gábor állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.



Verseny (27 kör, 113 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Kis Richard BRM P115 39:22.999s
2. Oláh Gábor Cooper T81B +1.210s
3. Soós Gábor Brabham BT24 +25.118s
4. Brixel László Lotus 49 +1:01.984s
5. Szabó Szilárd Eagle T1G +1:07.805s
6. Csomor Benö Brabham BT24 +1:15.275s
Posta János Ferrari 312 12 kör
SoĂłs Gyula Brabham BT24 18 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Oláh Gábor Cooper T81B 1:25.624s
2. SoĂłs Gyula Brabham BT24 1:25.949s
3. Posta János Ferrari 312 1:26.559s
4. Brixel László Lotus 49 1:27.435s
5. Soós Gábor Brabham BT24 1:27.441s
6. Szabó Szilárd Eagle T1G 1:28.222s
7. Csomor Benö Brabham BT24 1:29.020s
8. Kis Richard BRM P115 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard BRM P115 1:24.779s
2. Oláh Gábor Cooper T81B 1:25.579s
3. SoĂłs Gyula Brabham BT24 1:26.290s
4. Posta János Ferrari 312 1:26.588s
5. Brixel László Lotus 49 1:26.772s
6. Soós Gábor Brabham BT24 1:27.262s
7. Csomor Benö Brabham BT24 1:27.571s
8. Szabó Szilárd Eagle T1G 1:27.813s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
JĂł Ă©rzĂ©seim vannak a köztes futammal kapcsolatban. Persze Ricsi megint más kategĂłriát kĂ©pviselt. Na ez nem mintha meglepetĂ©skĂ©nt Ă©rt volna Am a táv közepĂ©től elĂ©g funosra vettĂĽk a figurát, főleg a befutĂłt De szal a versenyen futott 25 fĂ©l egĂ©sz biztatĂł a bajnokira nĂ©zve, mĂ©g egy kicsit rágyakorlok Ă©s minden rendben lesz

Szabó Szilárd
egĂ©sz Ă©lvezetes volt, bár 8 körĂĽl ĂĽltem neki elĂ©g hamar rátaláltam a legutĂłbbi Lotis tempĂłmra, nagyon jĂł ezen a pályán csapatni... remĂ©lem sikerĂĽl majd mĂ©g nĂ©mi időt szakĂ­tanom a gyakorlásra Ă©s versenykĂ©pes is leszek, Ă©s igyekszem mĂ©ltĂłn bĂşcsĂşzni a sastĂłl...

SoĂłs Gyula
Ă–nsajnálattal átitatott vallomás következik! CĂ­me: Ezt elk*rtam Volt 2 hetem a Zandy futamra felkĂ©szĂĽlni. Mivel ez rengeteg idő, nem siettem. RáerősĂ­tett a dologra az a hurráoptimizmus, hogy vĂ©gre vĂ©ge a Sas pályáknak, Ă©s visszatĂ©rĂĽnk a hazai (Ă©rtsd: Papy) pályákhoz. ĂŤgy aztán az előfutam estĂ©je Ăşgy Ă©rt, hogy egyetlen kört nem mentem a pályán. Ezt hűen tĂĽkrözte az a pár kör amit hozzátettem a szerver replayhez. De legalább ott vĂ©gigmentem volna. A disco miatt azonban csalĂłdott lettem, Ă©s Ăşjabb napokra hanyagoltam a GPL-t. Máig. Az ĂşjbĂłli felismerĂ©s pedig borzalmas: teljesen “kitanultam“ a pályábĂłl. A 25.1-es PB-met illene megdönteni, de jelenleg azt sem Ă©rtem hogyan sikerĂĽlt anno. 25.7 eddig a legjobb, de a rengeteg hiba mellett ez nem is számĂ­t semmit. Pedig tudom a pályát, ismerem, de mĂ©gsem akarja. Egyetlen szabály van Zandyn: ne hagy el az aszfaltot, kĂĽlönben vĂ©ged! Már ezen elbukom, ha pedig sikerĂĽl is egy kör a pályán, igen nagy a szĂłrás időben. ĂŤgy aztán az önbizalmam is odalett, mĂ©g rosszabbul ment. SzĂłval kilĂ©ptem. Nem adom fel, holnap nekifutok, bár munkanap van, de nem számĂ­tok kedden semmi jĂłra. Ahogy nekikezdtem: ezt elk*rtam...


http://hgplm.gtr-masters.hu/