Monaco GP eredmények

Graham Hill Kupa, Monaco, 2011. 05. 31.


részletes nézet

Oláh Gábor bizonyult a legjobbnak a „Graham Hill Kupa” sorozat 2011. 05. 31.-n rendezett Monaco-i futamán. A második helyen Fejes Gábor futott be, míg a harmadik pozíciót Posta János szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Fejes Gábor futotta.


logo


Verseny (50 kör, 157 km)


# versenyzõ autó versenyidõ
1. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 73:00.720s
2. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +12.478s
3. Posta János / sPower Brabham BT24 +27.908s
4. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 +1:16.310s
5. Petra Gergely / IMAS Cooper T81B +1:22.623s


Idõmérõ edzés / Rajtrács


# versenyzõ autó köridõ
1. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 1:25.970s
2. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:26.555s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:27.423s
4. Petra Gergely / IMAS Cooper T81B 1:27.518s
5. Posta János / sPower Brabham BT24 1:28.221s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyzõ autó köridõ
1. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:26.339s
2. Posta János / sPower Brabham BT24 1:26.437s
3. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 1:26.825s
4. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:27.122s
5. Petra Gergely / IMAS Cooper T81B 1:27.326s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhetõ el

Versenyzõi nyilatkozatok

Oláh Gábor
Gondolatok Monacoról és magáról a Graham Hill kupáról. Rendkívül megerőltető verseny volt. Főleg mentálisan. Még soha nem izzadtam így le egy futamon mint ezen Igazából nem hittem benne hogy meg tudom csinálni. Főleg a spa-i kudarc után, amely után nagyon elcsüggedtem, annyira, hogy úgy döntöttem kihagyok egy teljes hetet és így az előfutamot is. Hogy ez volt-e a kulcs Monacóhoz azt nem tudom, de továbbra is érdekes, hogy pont egy Spat nem tudok megcsinálni, ami az egyik legkönnyebb pálya volt a naptárban miközben egy Monacot igen És én ezt tartom az első “igazi“ győzelmemnek. Mert egy éve Rouenben ketten is kiestek előttem és a Milán is hibázott, ősszel Le Mansban pedig Ricsi esett ki előttem. Most Zandvoortban már nem volt ilyen, de ott meg a végén resetelnem kellett, márpedig IRLben olyan nincs A felkész során egy nagy találmányom volt: a 2es fokozatot levettem egészen 6200ig, ez sokat segített a kigyorsításoknál (tudjátok mennyire gyűlölöm amikor táncol a kocsi ). Az edzésről nem mondok semmit, már úgyis tudnátok mit írnék A versenyen egy meleg pillanatom volt, amikor a 11. körben a Tabac féktávján teljesen indokolatlanul megúszott a hátulja. Összeszedtem, de vmit vmiért, tehát a falkoccot nem úszhattam meg. Szerencsémre nem ment el a futómű. Azért az nekem külön öröm, hogy minden (számomra) fontosabb pályát kipipáltam ezzel. 2009 ősz Indianapolis, 2010 augusztus Nürbi (igaz, ez a GBGPLben), 2010 szeptember Monza (ez is), 2010 november Le Mans, 2011 január Spa (a 10 éves a HGPLM versenyen) és most Monaco. A bajnoki címről: természetesen nem akarom a saját címemet illegitimnek minősíteni, hiszen én gyűjtöttem a legtöbb pontot. Tehát persze, ilyen értelemben megérdemelt. De azért az LOL, hogy egy bajnok Monacoban steering hackel megy ill. hogy még mindig 85/30as difivel és min. 5 clutchcsal, nem? A létszámról: hát igen, nagyon kevesen indultunk, de én vhol megértem miért: idény vége, sokaknak már nem volt tétje a dolognak. Funolásra meg úgyis alkalmatlan ez a pálya. Másrészt volt aki írta is, hogy azért nem indul mert nem akarja hogy vmi gubanc miatt ő döntse el a bajnokságot. Végülis a lényeg, hogy a címre esélyesek ott voltak és az, hogy semmilyen külső tényező (pl. egy netszakadás) nem szólt most bele a versenybe. Végezetül köszi mindent, köszi a versenyeket mindenkinek, ebben külön köszi a mindvégig gentleman de am egy jottányit sem engedő versenyzői magatartást.

Posta János
Látva, hogy a négy bajnokaspiránson kívül csak én vagyok a szerveren, nem erőltettem annyira az időmérőt. A rajtot is kocogósra vettem, tudva, hogy elég hosszú a verseny ahhoz, hogy később bármi történjen. Történgettek is dolgok, a versenytáv feléig elég szorosan voltunk ott hátul. Aztán a futam második felében jött a magányos küzdelem az óra ellen. Harmadik voltam, elől Gabó szakadt el, hátul Gyula maradt le. Végül az utolsó negyedre formába lendültem, és elkezdtem Gabó tempójában futni. Az utolsó öt körben pedig hoztam is rajta. A végén már nagyon ment a Barbi.

Soós Gyula
A versenyemről: felkészülés - szokás szerint - alig, 10-20 kör egész hétre. Ennek ellenére most én leptem meg magam egy nem várt 26.5-ös PB-vel. Persze tudtam, hogy egy fecske nem csinál nyarat, valamit számos zavaró körülményem volt: a net tegnap este is megszakadt, de ami jobban zavart, hogy a hétfői focin előjött a visszatérő sérülésem, kifordult a bal bokám. Jegeltem én rendesen, de már az edzés után éreztem, hogy ez nem lesz sétagalopp. Elrajtoltunk, még meg is lepődtem a kezdeti tempómon, olyan 10-12 körig 2 mp-re követtem Convart, miközben Janiék leszakadtak 6-8-ra is. Ekkor elkövettem az első hibám: az alagútban lepadkáztam baloldalt. Visszaestem Gabó elé, pár körig volt csak mögöttem, újra lepadkáztam az alagutat, ekkor elment mindenki. A következő körben Gergőt nem tudtam kikerülni, ekkor a sikánnal rongyoltam a falba, na ez már sok volt a kocsinak is, innen kábé vezethetetlen volt, de nem reseteltem. Ahhoz a következő alagutas akció kellett. Mindez kevéssé zavart volna, tudtam, hogy Convar ellen szinte semmi esélyem. Na de a lábam! Féltávtól annyira fájt, hogy komolyan gondolkodtam a kiálláson. Fogcsikorgatva végigcsináltam, de a végére kábé a duplájára dagadt.


http://hgplm.gtr-masters.hu/