Watkins Glen GP eredmények

John Surtees Kupa, Watkins Glen, 2010. 11. 09.


részletes nézet

A 2010. 11. 09.-n rendezett Watkins Glen-i viadal győztese Kis Richard lett. A „John Surtees Kupa” versenyén a második helyet Fejes Gábor, a harmadikat Soós Gyula szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (55 kör, 204 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 60:08.282s
2. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +36.057s
3. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 +48.650s
4. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G +56.645s
5. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 +57.096s
6. Brixel László / Fácán Lotus 49 1 kör
7. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 1 kör
8. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1 kör
9. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 1 kör
10. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 1 kör
Posta János / sPower Brabham BT24 13 kör
Petra Gergely / IMAS Lotus 49 33 kör
Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 37 kör
Krajsek Milán / Stardust BRM P115 52 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:04.915s
2. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 1:05.070s
3. Posta János / sPower Brabham BT24 1:05.122s
4. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:05.253s
5. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:05.335s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:05.347s
7. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 1:05.469s
8. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:05.840s
9. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 1:05.858s
10. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 1:06.008s
11. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 1:06.280s
12. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:07.059s
13. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:07.656s
14. Brixel László / Fácán Lotus 49 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:05.001s
2. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:05.348s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:05.445s
4. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:05.469s
5. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:05.473s
6. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 1:05.543s
7. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:05.561s
8. Posta János / sPower Brabham BT24 1:05.619s
9. Majer Tamás / Mad Eagle Eagle T1G 1:05.820s
10. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 1:05.974s
11. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 1:06.277s
12. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 1:06.577s
13. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:06.738s
14. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:06.781s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Fejes Gábor
Az elofutamon elfustolt motorok miatt ovatosra vettem a format, ez be is jott, sikerult a startnal beszerelt motorral befejeznem a futamot. Mint ahogy Jani es Gyula irta, jol elvoltunk kb 25-30 koron keresztul egymas szelarnyekaban Amikor sikerult Jani mellett elfurakodnom, biztam benne, hogy tartja Gyulat, de nem igy lett. Gyula, azt irtad, hogy ekkor elkezdtem ellepni, ha jol emlekszem, ez a nagy ellepes max 1.4 mp volt, de inkabb csak 1 mp koruli Gyula az utolso korokre teljesen ledolgozta a lemaradasat, nem tudtam felporogni teljesen a motorkimelo allapotbol, szerintem elment volna mellettem, ha sajnalatos modon nem erunk ossze a T2-ben. Remelem lesz meg jopar ilyen futamunk

Soós Gyula
Előzmények: kicsit tartottam Glentől. Nagyon jó pálya, szeretem is, de sosem sikerült még itt igazán egy bajnokim sem. Úgy voltam vele, ha megint szívok, legalább lesz egy Ferrarim Le Mans-ra. Edzés: a gyakorlás hiányának ellenére pár körön belül futottam egy 05.25-ös PB-t, amivel az edzés feléig az élen álltam. Végül csak a 4. helyre lett elég. Közben, mikor már a feltankolt kocsit akartam próbálgatni, megőrült a pribim. Elértek engem is a grafikai malőrök. Ahogy rányomtam a zöld zászlóra a fekete táblán színes montázs jelent meg, a pribi meg eltűnt. Egy részét vissza tudtam kapcsolni, de pont a közepe hiányzott, amit használok, a saját pozíciómmal. Végül feladtam, és így indultam a versenynek. Futam: a rajtom kis jóindulattal közepes volt, de a pálya adottságainak köszönhetően megtartottam a 4. helyet. Már ekkor ment a húsdaráló, előttem Jani, illetve pár körig még látszott az éllovas duó, mögöttem ekkor még Milán, centikre. Pár kör után Milán eltűnt, jött helyette Gabó. És elkezdtük. Az elején még gondolkodtam mi legyen, ugyanis tudtam, ha elkezdem támadni Janit, leromlanak a köridők, lemaradunk, plusz felér Gabó. De nem volt mit tenni, utolértem, Gabó meg engem és jó 25-30 körig gyepáltuk egymást. Egyszer a Loopban csúszkáltam kicsit, Gabó elment, vagy ahogy a csapatvezetésnek mondtam, átengedtem a lehetőséget neki, hátha többre megy! Végülis így lett, mert Jani egyet hibázott a célegyenesben, és Gabó már el is ment. Nagyobb baj volt, hogy elkezdett elhúzni, ezért újult erővel nekiestem Janinak, és pechére/szerencsémre pár kör után a motorja megadta magát. A végén még feltettem mindent 1 lapra, megtámadtam Gabót, fel is értem mellé, de a T2-T3 kombinációt nem sikerült egymás mellett bevennünk. Megnéztem a repit, egyrészt egy lag lökött ki, másrészt én voltam rossz helyen, túl közel fordultam Gabóhoz, bár már így is szokatlan volt az a hely a pályán. Szóval 3. hely és nem kevés élmény! Zárszó: Uraim, megtiszteltetés volt Önök ellen versenyezni!

Majer Tamás
Norbitól még egyszer elnézést kérek. Az első körben későn fékeztem és bár csak egy egész pici koccanás volt, a Loop előtt ez is nagy problémát tudott okozni. A verseny alatt szinte végig egyedül autóztam, ez azonban nem jelentette azt, hogy unalmas lett volna. Mindig volt valaki a nyomomban. Kb. 10 körrel a vége előtt észrevettem, hogy O. Gabi nagyon jön rám. Próbáltam picit erőltetni, de nem igazán sikerült nagyobb tempót kipréselni magamból. Az utolsó körökre már teljesen felzárkózott és érezhetően gyorsabb volt mint én, de szerencsére jött a kockás zászló, így egy kiváló 4. hellyel lettem gazdagabb.

Oláh Gábor
Na, ez tegnap megint nem jött össze, miután 1x megint túl közeli kapcsolatba kerültem a korláttal Előtte az edzés még igen, ismét sikerült elvárásaimon felül teljesíteni. A rajt is jó volt, és a Ricsit le is nyomtam a Loopban Persze ez csak a versenyzés miatt kellett, nem mintha azt gondoltam volna hogy ott is tudok maradni Az elejétől kezdve nyilvánvaló volt számomra, hogy csak a tökéletesen alkalmas pillanatra vár. Aztán amikor az eljött, megismételtük a loopos actiont, csak fordítva Hogy mennyire csak időhúzás volt részemről ez a vezetés, azt mi sem konstatálta jobban, hogy úgy otthagyott utána mint eb a sz... A vége lett még izgis, mert Majer Tomit teljesen utolértem, már éppen kezdődhettek volna a fightok, amikor letelt az 55 kör És míg a verseny derekán alig vártam hogy vége legyen, úgy a végén meg még olyan jó lett volna egy pár kör fun Mivel mostanában az van, hogy egy elk.rt verseny után jön egy nem elk.rt, így Lemansban ismét bízom egy jó szereplésben Bár itt Watkinson akkor is csak fura volt nekem, hogy nem ment hiba nélkül, amikor pl. egy Bathustban meg igen Lehet hogy nekem minél nehezebb egy pálya annál könnyebb? (múltkor Monaco is megvolt, Nürbi is eddig mindig) Grat Ricsinek, de grat Gabónak is, nagyon erős most a bajnokságban (azért majd próbálok még faragni a hátrányomon )

Brixel László
Sokat gyakoroltam teletankkal, féltankkal, mivel az időmérőn nem indulhattam. Végül sikerült eltalálnom egy aránylag jó gumibeállítást, nagyon alacsony nyomású bal elsővel, ez elég lehetett volna egy 3. - 4. helyhez, ha hiba nélkül végigérek, persze ez nem jött össze. Az elején gyorsan megelőztem 5-6 embert, volt is egy kocc, azt hiszem Szilárd sem számított rá, hogy megtámadom kanyarban, de igyekeztem maximálisan az ív belsejét tartani. Aztán pár kör után a középmezőny után tudtam eredni, itt már látszott, hogy az 1:05.5 - 1:06.5-ös körökkel kevés leszek, talán Majer Tomit tudtam üldözni hosszabb ideig, de utolérni nem sikerült. Volt két kisebb hibám, amiből shiftR lett, így már csak arra maradt esélyem, hogy tartsam a megörökölt hatodik helyet (előttem is elhullottak páran), az utolsó körben Soós Gabit alig sikerült tartanom a hideg gumikkal, de azért csak beértem a célba. Elnézést, ha kicsit keményebb voltam, remélem a következő nagydíjat nem kell a legvégéről kezdenem...

Soós Gábor
Nos az úgy volt hogy igazából sosem szerettem ezt a pályát, talán azért is mert sose volt rajta szerencsém. Majdhogynem gyakorlás nélkül érkeztem, még az előfutamon se voltam, csak legyünk túl rajta, lebegett a szemem előtt. Edzésen úgy jártam mint egy szétcsúszott rock-banda, sehogy se tudtam összeállni, fél sec-re voltam a pb-mtől. Verseny elején Captain beakasztotta a húskampót, és egy jó 40 körön keresztül gyilkolt váltakozó lelkesedéssel, mindezt úgy hogy igazából egyszer ha megtámadott. Rendesen elfáradtam a végére, olyan lett amilyen, már csak le manst kellene túlélni valahogy aztán végre három normális pálya következik.

Babinszki Gábor
Az a helyzet hogy jópár hónapnyi kihagyás után nem éreztem annyira stabilan a versenyzést hogy biztonsággal támadhassalak [SGabi]. Gyorsabb voltam, de nem annyival hogy meg is tudjalak előzni. Arra vártam hogy hibázz, de hiába Jól el is fáradtam a végére, annyira hogy a 45. kör tájékán egy apró hiba mindkettőnknek egy helyezésébe került Utána nyomtam mint süket a csengőt, jöttek is a 05.5-ös körök, de már messze voltatok BxL-el, sőt a nagy akarásban az utolsó körben megpörögtem és buktam még egy helyet.

Posta János
Az időmérőn pb, harmadik hely, jó rajt, aztán kb harminc körön keresztül videoalapanyag készítése Gyulával és Gabóval Aztán a motor sajnos megadta magát, shift-R, pár kör az Amandil-Convar szendvicsben, aztán crash a Loopban, shift-R, “track is not clear“ 2x, és ekkorra már elegem is lett, Esc-Enter. Amíg jó volt, addig nagyon jó volt. Köszi srácok!

Petra Gergely
Én csupán Milántól kérnék elnézést, mert sajnos kiütöttem. Bocs Milán! 1ébként grt mindenkinek, aki végigment!

Krajsek Milán
Sokkal többet nem vártam sem magamtól, sem a futamtól, mit ami lett belőle. A komplett felkészülésem olyan 4 körből állt. A 3.-ban rá kellett ébrednem, hogy a setup amivel valaha 4,7-et tudtam, totálisan alkalmatlan versenyzésre (???). Az edzés fele elment az új AM set betanulására, a másik fele meg egy minimális finomhangolásra és már jött is a zöld zászló... A koccanás után olyan érzésem volt, mintha a kasztni megcsavarodott volna, az első loopban be is dobtam a gépet a bokorba.


http://hgplm.gtr-masters.hu/