Monza GP eredmnyek

John Surtees Kupa, Monza, 2010. 09. 14.


rszletes nzet

A 2010. 09. 14.-n rendezett Monza-i viadal gyztese Szegletes Gábor lett. A „John Surtees Kupa” versenyn a msodik helyet Kis Richard, a harmadikat Szabó Szilárd szerezte meg. A leggyorsabb versenykrt Krajsek Milán futotta.


logo


Verseny (35 kr, 201 km)


# versenyz aut versenyid
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 52:13.050s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 +5.404s
3. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G +10.330s
4. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 +20.853s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +29.612s
6. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 +55.492s
7. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 +1:03.795s
8. Brixel László / Fácán Lotus 49 +1:13.619s
9. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1 kr
10. Csányi Tamás / Simply ShiftR Ferrari 312 1 kr
11. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 1 kr
12. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 1 kr
13. Görömbei Lajos / RRR Eagle T1G 2 kr
Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 14 kr
Leitner Norbert / Knight Ferrari 312 15 kr
Posta János / sPower Brabham BT24 23 kr
Domán Ariel / Simply ShiftR Ferrari 312 26 kr
Tarr Dávid / PiRaTe Eagle T1G 29 kr
Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 34 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:28.346s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:28.423s
3. Tarr Dávid / PiRaTe Eagle T1G 1:28.454s
4. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:28.481s
5. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:28.532s
6. Leitner Norbert / Knight Ferrari 312 1:28.570s
7. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:28.634s
8. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 1:28.690s
9. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 1:28.860s
10. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:28.975s
11. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:29.050s
12. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:29.077s
13. Csányi Tamás / Simply ShiftR Ferrari 312 1:29.424s
14. Domán Ariel / Simply ShiftR Ferrari 312 1:29.463s
15. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 1:29.657s
16. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 1:29.708s
17. Posta János / sPower Brabham BT24 1:29.741s
18. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:29.992s
19. Görömbei Lajos / RRR Eagle T1G 1:29.998s


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:28.311s
2. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:28.577s
3. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:28.686s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:28.709s
5. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:28.736s
6. Brixel László / Fácán Lotus 49 1:29.055s
7. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:29.140s
8. Soós Gábor / ZORRO Ferrari 312 1:29.201s
9. Leitner Norbert / Knight Ferrari 312 1:29.410s
10. Csányi Tamás / Simply ShiftR Ferrari 312 1:29.499s
11. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:29.522s
12. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:29.556s
13. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 1:29.824s
14. Görömbei Lajos / RRR Eagle T1G 1:30.311s
15. Csomor Benö / sPower Eagle T1G 1:30.314s
16. Posta János / sPower Brabham BT24 1:30.573s
17. Domán Ariel / Simply ShiftR Ferrari 312 1:30.984s
18. Tarr Dávid / PiRaTe Eagle T1G 1:31.618s
19. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 1:36.757s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Huhh... Monza az egyik kedvenc pályám. Most is 18:00 után ültem neki először, de BRM-re persze volt bejáratott setup qualra is és versenyre is. Hamar jöttek a jó idők, kb. 5. körben már 28,33-at futottam, kipróbáltam a verseny setupot is, nem egész egy órát töltöttem szerintem a szerveren a felkészüléssel. Qual: számítottam rá, hogy sűrű lesz a mezőny, 1-2 gyors autós kollégát és Ricsit kalkuláltam magam elé, és bár ezen a pályán nem számít annyit a rajthely, azért az, hogy az ember első vagy negyedik helyről indul, már meglátszik. Első sorozatban igyekeztem higgadt lenni, jött a 28,3 megint, aztán a második és harmadik körben is csak pár századdal mentem rosszabbat, közben persze a szektorok alapján már 28,15 körül jártam... Mindegy, gyakorlás nélkül ezt nem tudtam most összerakni, minden körben volt rontott kanyar. Szerencsém volt (de tényleg) és enyém lett a pole, mögöttem tülekedés. Legjobb leosztás, csak élni kellett vele. Futam: sikerült élni a lehetőséggel, kitűnő rajtot vettem, közben a mögöttem lévők egymással voltak elfoglalva. BxL csapattárs ezúttal is kitűnően tette a dolgát és zavarta Ricsit, első pár kör alatt meglett a 2 mp biztonságos különbség. Nagyon jól ment, tempósan, odafigyelve, a helyzetet uralva köröztem. Bejött egy-két rontott kanyar, de ezekkel csak tizedeket buktam, gumik hőmérséklete nem forgott veszélyben. Aztán már vagy 3,5-3,7 volt az előnyöm, amikor a T1 kijáraton sövényt fogtam a 10. körben... Itt elnézést kell kérnem Lalitól, aki a célegyenesben mintaszerűen elengedett, aztán pedig megzavarta, hogy bóklászok a bal szélen, és kiforgott : (. Eldobtam másfél-két mp-et, kezdhettem újra az építkezést. Felment az előny újra 3 mp köré, bár itt már volt egy kör, amikor túlterheltem a BH-t, meg volt két kör, amikor a BE melegedett túl. Aztán lementem 29 alá, és onnantól már nem volt az igazi, könnyű autóval nem mentem olyan jól. Nagy vész nem volt, de nem voltam innentől már olyan magabiztos, Ricsi jött fel tizedenként, de az előnyt sikerült szerencsére beosztani, így biztosan nyertem. Milán utolsó versenykörben lenyomta a pole időmet, szóval grat! Jó volt nagyon, ez a pálya pedig számomra 10/10! Köszi a futamot mindenkinek!

Szabó Szilárd
Nos, Elég sokat gyakoroltam - verseny előtti practicon lenyomtam egy 35 körös etapot, azaz majdnem 35. körben a Lesmoból kifelé elpukkantam és most először elég sokat mentem az EOLc-ra is. Ennek köszönhetően sikerült elég jól begyakorolni a pályát és stabil 29 körüli köröket tudtam. Kvali: Egy gyakorlás alkalmával a pribi kecsegtetett a 27,xxx-el, ezt szeretem volna megfutni, de hát sajna nem jött össze. Ráadásul a legjobb körömben a Parában kicsit megcsusszantam, ha nem akkor 28,2-vel pole lett volna, így maradt az 5. kocka. Verseny: Meglepően jó rajtot kaptam el - még Dawe-t is ki kellett pedig kerülnöm, de ügyesen eljöttem és robogtam a 4. helyen. Elég hamar világos lett hogy innen akkor lesz feljebb ha én nem hibázok aki előttem megy az pedig igen. Brixel Lacival bejött, és megkaparintottam a 3. helyet. De hát sajnos hiába vártam hogy Ricsi/Szeglet hibázzon, nem tették meg - nagyon kenik ezt a Tankot, grat - és bár kb. féltávig nem nőtt a különbség 2 mp-fölé, a végére elfogyott a szufla és egyre többet “padkáztam“ a Lesmokba és a Parában. Volt egy izgi lekörözésem a vége felé a Parában, kicsit összeakadtunk valakivel, de nem volt vészes. Alig vártam már a végét

Soós Gyula
Az edzésen igen hamar megfutottam egy 29 alját, azt gondoltam ezzel meg is vagyunk. Aztán elkezdtek záporozni az idők, végül nekem is muszáj volt belecsípnem a 28 tetejébe. Ám ez is csak a 10. rajthelyre volt elég, csak kamilláztam az időket nézve, tényleg brutális volt, hogy full grid, és senki nincs 30.0 felett! Bő másfél mp-en belül autózott a teljes mezőny. Legalábbis az edzésen... Voltak azért kétségeim, de bíztam benne, hogy a versenyen kijön majd a rutin, és végre elkerül a monzai pechem. Az első körben maradtam a helyemen, szorosan követtem tesómat, jó sűrű volt a mezőny. Aztán a Para előtt kimentem mögüle, hogy lássam a fékpontot. Meg is volt, csak ő meg hamarabb fékezett, így “véletlenül“ megelőztem. Nem tudom ez mentett-e meg, és lett az ő veszte, majd a replay-ről kiderül, de a T1-nél valami akkora crash volt, hogy előre ugrottam vagy 4-5 helyet, épp elkerülve a roncsokat. Láttam a tükörben, hogy tesómnak már nem sikerült... 5. voltam tehát, annyi történt még, hogy BxL hibázott, megörököltem a 4. helyet, és igyekeztem őrizni azt. Egy ideig próbáltam versenyezni Sziszkával, de beláttam esélytelen. A vége felé a Szeglet által tapasztaltakat éltem meg én is: azaz nemhogy segített volna, de egyenesen zavart az egyre ürülő autó. Elkezdett csúszkálni ahol addig nem tette, a gumikat is pirosba vittem néha, nem is sikerült egy igen jó kört futnom már vele, a lényeg annyi volt, hogy ne dobjam el. Örülök a 4. helynek, nem számítottam rá, hogy ennyit jövök előre. Szerencsére letudtuk a gyors pályákat egy időre, innen már remélem nem a 10. hely lesz az enyém a kis Barbival.

Brixel László
Monzát nem lehet eleget gyakorolni... Hiába mentem többszáz kört az elmúlt héten, javítottam a PB-n fél mp-et, próbálgattam a versenysetupokat. Itt (is) kőkeményen kell koncentrálni végig... Az első pár köröm aránylag jól sikerült, majd jött a menetrendszerinti hiba a Parabolica féktávján, kisodródtam, elment a felfüggesztés, következő körben már esélyem sem volt megfogni féktávon a Lotust. Ezután lassan de biztosan estem vissza, 8-9 körönként újabb hibákat elkövetve... A vége felé sikerült Milánnal kétszer összeakadnunk, elnézést kérek, rohadtul csúszkált a harmadszor újraindított, teletankos Lotus, nem tudtam tartani az íveket. Azt hiszem a nyolcadik hely reális végeredmény lett. Gratulálok a mezőnynek, nagyon erős verseny volt megint Első öt - két tizeden belül, full grid (+2 tartalék versenyző), benchmark alatti 19. hely, azt hiszem színvonalas bajnokság elé nézünk.

Görömbei Lajos
Én is ehetném a kefét hiszen már a második körben elk..tam az egész versenyt ,tele roncsal a kanyar kecmergek és pont beletalálok egy fél kocsiba És ezt minden balesettel megcsináltam. A tiedet én okoztam ez az egy ami bánt. nem kell a gpl es tapasztalattal jönni. Van gebaszis de mégegyszer kérlek bocsásd meg ( végülis vér nem folyt ) Mióta versenyzek még soha nem választottam “top “ autót de tegnap belém bújt a kisördög és miközben eolcon kipattant egy 29.4 úgy éreztem ,hogy végre nem fogják velem felmosi a padlót. Nem így lett én magam mostam fel.Ja és a resetelésről szólva 10 ből 8 versenyen nem használom nehogy útban legyek hiszen mindenki gyorsul és a hideg kocsival szar ebben közlekedni.

Soós Gábor
Na most van tele a tököm az egésszel, próbálok nem megbántani senkit de ami sok az sok. Meg van a véleményem egyébként a minimális gpl tapasztalattal rendelkezőket top autóba engedő szabályokról is, ez így nem színvonal hanem egy kalap fos, én csak nyugodt futamokat szeretnék, nem roncsderbiket, meg reset nyomogatást, nem hiszem hogy olyan nagy elvárás. Dehogy 20 kör kemény munkával visszahozott pozícióit egy visszatámadó lekörözött tegye tönkre, na én itt, és most fejeztem be.

Posta János
A rettenetes tizensokadik helyről mások balesetének köszönhetően hamar feljutottam a tizenegyedikre, aztán a következő körben a kilencedikre. Aztán jött a szokásos stresszes monzai tempózás, harc a tizedekért... Aztán a net elkezdett rosszalkodni, ami egy csúf disconnectben végződött... Szomorú vagyok.

Oláh Gábor
Hát ez megint nem tartott sokáig :(


http://hgplm.gtr-masters.hu/