East London GP eredmények

Jim Clark Kupa, East London, 2010. 06. 01.


részletes nézet

Krajsek Milán bizonyult a legjobbnak a „Jim Clark Kupa” sorozat 2010. 06. 01.-n rendezett East London-i futamán. A második helyen Kis Richard futott be, míg a harmadik pozíciót Posta János szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (43 kör, 168 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 59:45.089s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 +17.840s
3. Posta János / S/Power Honda RA300 +34.993s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Cooper T81B +37.116s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B +45.118s
6. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 +1:13.818s
7. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 +1:22.733s
8. PorcziĂł LászlĂł / Tireburner Lotus 49 2 kör
9. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 2 kör
Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 6 kör
Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 23 kör
Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 38 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:21.422s
2. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:21.553s
3. Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 1:21.963s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:22.289s
5. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:22.359s
6. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:22.420s
7. Posta János / S/Power Honda RA300 1:22.579s
8. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 1:22.675s
9. SoĂłs Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:22.761s
10. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1:23.465s
11. Porczió László / Tireburner Lotus 49 1:24.033s
12. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 1:24.512s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:21.485s
2. Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 1:22.011s
3. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:22.398s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:22.521s
5. Petra Gergely / IMAS Lotus 49 1:22.524s
6. Posta János / S/Power Honda RA300 1:22.636s
7. SoĂłs Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:22.981s
8. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:23.213s
9. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:23.434s
10. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1:23.811s
11. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 1:24.240s
12. Porczió László / Tireburner Lotus 49 1:24.390s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Krajsek Milán
Erre a versenyre sem tudtam tisztessĂ©gesen felkĂ©szĂĽlni, ezĂ©rt kedden igyekeztem pĂłtolni a hiányosságokat, aminek megint a verseny setup itta meg a levĂ©t. Az edzĂ©s a felkĂ©szĂĽlĂ©shez kĂ©pest jĂłl sikerĂĽlt, a várakozásomnak megfelelően a 2. helyre kerĂĽltem. Ricsi rajtnál valamiĂ©rt rondán beragadt, Ă©s ezzel az ölembe hullott az első hely. Ez azĂ©rt igazán kellemetlen, mert messze földön hĂ­res első köröket fut. Megtankolva eleinte csak olyan fĂ©ktávokat tudtam venni, hogy az autĂł szĂ©lessĂ©gĂ©nek 2x bejártam oldal irányban, köszönhetően a pocsĂ©k verseny setupnak. Előfordulhat, hogy Ricsit emiatt fel is tartottam nĂ©hány helyen, de egyáltalán nem volt szándĂ©kos. Izgalmasra sikeredett Ă­gy az eleje, sosem tudtam pontosan, hogy Ă©pp melyik BRM akar letolni a pályárĂłl. Sajnos Ricsi valami fura indĂ­ttatásbĂłl kiállt a boxba, amiből csak annyit láttam, hogy eltűnik a pribiről. Azt hittem vĂ©gleg kiszállt a bulibĂłl. Visszavettem a tempĂłbĂłl Ă©s Szeglettel prĂłbáltam funolni egy kicsit, de amĂ­g elől voltam nem nagyon “mert“ támadni, gondolom vĂ©letlenĂĽl sem szeretett volna kiĂĽtni. Az utolsĂł kanyarban előre engedtem, aztán több kevesebb sikerrel kergetni prĂłbáltam. Annyira lelassultunk a vĂ­vástĂłl, hogy szĂ©p lassan felĂ©rt ránk a mezőny. Szeglet kicsit hibázott, meg akartam várni, de a pribin Ăşjra megláttam Ricsit. Talán mondnom sem kell, hogy veszett sebessĂ©ggel közeledett. Fun/off. ĂŤgy hogy egyedĂĽl maradtam, nagyjábĂłl sikerĂĽlt konzerválnom a távolságot köztĂĽnk. Az utolsĂł harmadban, belefutottam egy akkora lagba, hogy a kormányt is majdnem kitekerte a kezemből. A továbbiakban nem számolta a köreimet a szerver, Ă©s csak remĂ©nykedhettem, hogy nem vág ki vĂ©gleg. A legvĂ©gĂ©re felforrĂłsodott a helyzet, kĂ©t körrel a vĂ©ge előtt Ricsi már lőtávolban volt. Az mentett meg, hogy a sikán előtt valĂłszĂ­nűleg fĂĽvet fogott az első kereke, ezĂ©rt a látványos befutĂł elmaradt, 10 kör virtuális hátránnyal kocogtam be a cĂ©lba. Az idĂ©nyről: ehhez a cĂ­mhez elĂ©g sok szerencsĂ©s tĂ©nyező kellett, kezdve Szeglet más irányĂş elfoglaltságaitĂłl, Ricsi motor hibáin át, az 1200-as indulĂł kreditig bezárĂłlag. A közeljövőben valĂłszĂ­nűleg nem adĂłdik ilyen kedvező helyzet, ezĂ©rt örĂĽlök, hogy sikerĂĽlt kihasználnom a lehetősĂ©get. Mindenkinek köszönöm a gratuláciĂłkat, Ă©s a versenyeket! Nagy grat a ZORRO-nak az aranyhoz! Gyulának kĂĽlön elismerĂ©sem azĂ©rt mert betegen is vĂ©gignyomta, Ă©s Ăşjra győztes csapatot hozott össze!!

Posta János
Erre a futamra megint sikerĂĽlt rendesen felkĂ©szĂĽlnöm, de a pályarutin azĂ©rt mĂ©g mindig jĂłcskán elmaradt mondjuk egy alap pályához kĂ©pest. A szabadedzĂ©sre is bementem pár körre, de nem volt valami megnyugtatĂł az a 24 alja idő... SzerencsĂ©re az időmĂ©rőn összeszedettebb voltam, a 22.5-ös kör mĂ©g a vártnál is jobb volt. De szĂĽksĂ©g is volt rá, mert nagyon sűrű volt a mezőny közepe. A rajtnál jĂłl jöttem el, egy rövid időre sikerĂĽlt Norbi Ferrariját is sakkban tartani, de aztán leggyorsult, sőt Convart is megelőzte a kör vĂ©gĂ©re. Mögöttem Gyula haladt biztonságos távolban, Ăşgyhogy igyekeztem lĂ©pĂ©st tartani az előttem haladĂłkkal. Norbi a második körben kicsĂşszott előlĂĽnk, majd nĂ©hány körrel kĂ©sőbb Convar is követte. Erre valahogy kiengedtem, mert egyre inkább lemaradtam GabĂłtĂłl, Gyula pedig zárkĂłzott felfelĂ©. Aztán a tizedik kör környĂ©kĂ©n közĂ©nk csöppent Ricsi is, aminek az lett az eredmĂ©nye, hogy Gyula teljesen felĂ©rt rám. Ricsi második prĂłbálkozásra átgázolt rajtunk, mi egy elĂ©g stresszes fogĂłcskába kezdtĂĽnk. ElőttĂĽnk GabĂł hibázott egy kicsit, Ă©s Ăşjra lőtávolba kerĂĽlt. Gyula Ă©ppen ekkor előzött meg engem, kissĂ© le is maradtam, de aztán összeszedtem magam, megfutottam a legjobb köreimet Ă©s visszaĂ©rtem a nyakára. Persze megint jött egy hiba Ă©s ott álltam mĂ©ginkább lemaradva... :argh: SzerencsĂ©re ekkor már hátra nem nagyon kellett figyelni, Ăşjra nekivágtam a felzárkĂłzásnak. Milán közben kiszállt a játĂ©kbĂłl, Szeglet pedig visszacsĂşszott GabĂł Ă©s Gyula elĂ©/közĂ©/mögĂ©. Mire leĂĽlt a por, Szeglet kilĂ©pett Ă©n pedig ismĂ©t ott voltam nem sokkal Gyula mögött. A következő körben GabĂł is benĂ©zhetett valamit, mert mindketten meg tudtuk előzni. KĂ©t körrel kĂ©sőbb Gyula esett ki a ritmusbĂłl, GabĂłval nyertĂĽnk egy-egy helyet. Az utolsĂł körben aztán mĂ©g mindenki odatette magát, GabĂłnak ez egy kicsĂşszásba torkollott a sikánnál, Ă­gy simán beĂ©rtem másodiknak. Ezek az utolsĂł körök mindenesetre erősen megdobogtatták a szĂ­vemet. EgĂ©szen hasonlĂł feeling volt mint annak idejĂ©n a 16. kupás versenyen. Főleg jĂł volt, hogy jĂłl jöttem ki az egĂ©szből : ) A verseny után aztán kiderĂĽlt, hogy Milán vĂ©gig bent volt, csak a gĂ©p nem számolta a köreit, Ăşgyhogy a második hely az valĂłjában harmadik, Ă©s Milán pedig vĂ©gre bezsebelte a bajnoki cĂ­met. HATALMAS GRAT!! Ez a befejezĂ©s azt hiszem, passzolt a szezonhoz. Nagyon komoly meccsek voltak jĂłformán minden versenyen. Köszi mindenkinek a rĂ©szvĂ©telt! Grat a ZORRO csapatnak a bajnoki cĂ­mhez! KĂĽlön köszönet Benőnek, a Slower Power erősebbik felĂ©nek : ) Majdnem megcsĂ­ptĂĽk az első helyet ; ) Aki tud, jöjjön nyáron is versenyezni! : )

SoĂłs Gyula
Azt hiszem lázasan sosem versenyeztem mĂ©g, most már emellĂ© is pipát tehetek. NehĂ©z volt felvenni a ritmust az edzĂ©sen, forgalom is volt, Ă­gy aztán teljesen meglepődtem, amikor a 4. mĂ©rt köröm Ăşj PB lett. Ekkor az előkelő 4. helyen álltam a 22.7-el. Nem tudtam mi jön mĂ©g... Az jött, hogy gyakorlatilag ezt a teljes közĂ©pmezőny ĂĽberelte, Ă©s az edzĂ©s vĂ©gĂ©re a 9. helyen találtam magam. De legalább a feltankolt autĂłval megbarátkoztam közben. Kicsit fĂ©ltem a versenytől abbĂłl a szempontbĂłl, hogy mások közelsĂ©gĂ©t hogyan reagálom majd Ă­gy le, lázasan, de remĂ©lem azĂ©rt nagy gondot senkinek nem okoztam. Főleg Janival Ă©s GabĂłval voltak szoros körök, de az elejĂ©n, mĂ­g Ă©n voltam az ĂĽldöző, nekem is el kellett vennem párszor Jani mögött, Ă­gy talán nem vetted zokon, ha fordĂ­tva is megesett. LĂ©nyeg a lĂ©nyeg, a 9. rajthelyről gyakorlatilag előzĂ©s nĂ©lkĂĽl haladtam felfelĂ© az 5. helyig. Ez azĂ©rt volt fontos, mert tudtam, hogy nem engedhetem el Janit, akkor oda a csapat-arany. ĂŤgy is rizikĂłs volt, hogy ha tesĂłm nem hoz annyi pontot Benőn, mint Ă©n bukok Janin, akkor övĂ©k a cĂ­m. Jani egyszer rosszul jött ki a 4. szeki elejĂ©n a jobbosbĂłl, Ă©s az utolsĂł kanyarban kifĂ©keztem. Pár körig kemĂ©nyen támadott, de közben ráestĂĽnk GabĂłra, Ă©s amire nem is kĂ©szĂĽltem, sikerĂĽlt elĂ© kerĂĽlnöm. Ekkor viszonylag biztonságban Ă©reztem magam, mivel láthatĂłan közelről gyilkolták egymást. Ez lett a vesztem, 2 körrel a vĂ©ge előtt egy sima cĂ©legyenes eleji kigyorson megbokrosodott az olasz mĂ©nes, Ă©s mire ráncbaszedtem őket, mindketten elmentek. Ekkor azt hittem maradok 5., Ă©s izzadva figyeltem előttem a csatát a dobogóért, mondom ha Jani elmegy, nekĂĽnk bukta. VĂ©gĂĽl a sikánban GabĂł hibázott, Ă©n meg befutottam Jani mögött, teljesĂ­tettem a tervet. Nagyon izgalmas befejezĂ©s volt mindkĂ©t cĂ­met illetőleg, főleg az esti kavarással, örĂĽlök, hogy vĂ©gig bĂ­rtam a tempĂłt. És termĂ©szetesen GRAT Milánnak a cĂ­mhez, amiĂ©rt már rĂ©g megdolgozott!

Fejes Gábor
Nem nagyon szeretem a palyat, nem is vagyok valami jo rajta, ehhez kepest egesz jol sikerult a verseny 2/3-a, a dobogosoktol 10-15mp-re lemaradva, de 2-5mp elonnyel Jani-Gyula paros elott haladtam. Amikor kiautoztam egy kis elonyt Janiekkal szemben, akkor mindig hibaztam, kellett, hogy fenyegetve erezzem magam, csak akkor tudtam normalisan menni Kb 7-10 korrel a vege elott beesett Szeglet elem, nagyon megzavart, teljesen kiestem a ritmusbol, igy tobb hiba utan, Gyulaek konnyen utolertek. Egesz eddig egyedul autoztam, ezert nem nagyon tudtam igy hirtelen felmerni az elottem halado autok fekezesi pontjait, foleg Jani a Hondaval okozott neha riadalmat szamomra, kesz csoda, hogy 1-1 kanyarban nem futottam ra. Kovetkezo evadban az ilyen helyezeteket higgadtabban fogom kezelni

Soós Gábor
Well, most Ăşgy Ă©rtĂ©kelek hogy mĂ©g nincs hivatalos vĂ©geredmĂ©ny, lehet egy hellyel hátrĂ©bb kerĂĽlök majd. EdzĂ©sen hoztam az időmet amit tudok, valahogy nem fekszik nekem ez a pálya, Ă­gy elĂ©g hátulrĂłl indultam. Rajtnál Gergő megtorpant előttem, Ă©n meg már nem tudtam kikerĂĽlni, Ă­gy sajnos kiforgattam, mĂ©gegyszer bocsánat, restellem a dolgot. Ezek után sikerĂĽlt hiba nĂ©lkĂĽl, bár nem a legjobb tempĂłban vĂ©gigĂ©rni, Gergő gyorsabb volt mögöttem, kĂ©tszer is utĂłlĂ©rt, de hibázott is mindkĂ©tszer. Megint elĂ©g sok volt a kilĂ©pő, Ă­gy lecsökkent a köztem Ă©s Benő között lĂ©vő versenyzők száma, ami a csapatbajnoki szempontjábĂłl volt kritikus, de Ăşgy tűnik mĂ©g a bĂĽntetĂ©ssel egyĂĽtt is behĂşztuk. Grat tesĂłmnak a betegen nyĂşjtott teljesĂ­tmĂ©nyhez, kellett a cĂ­mhez, grat a Slower Powernek is, eszmĂ©letlen mennyisĂ©gű pontot szedtek össze, izgalmas volt a vĂ©ge. Grat Milánnak is, Ă©s egyáltalán mindenkinek, aki jelenlĂ©tĂ©vel emelte a bajnokság szĂ­nvonalát. Szezon vĂ©gĂ©re kicsit megcsappant a lĂ©tszám, remĂ©lem következő szezonra lesznek visszatĂ©rők, rĂ©gi motorosok, Ă©s juniorok.IgazábĂłl elĂ©g egyhangĂş szezonom volt, kiemelkedő eredmĂ©nyt most nem sikerĂĽlt hozni, lehet ehhez minimum egy Ferrari kell nekem, de az is igaz miĂłta win7 alatt tolom vhogy nem az igazi, mĂ©g mindig nem találom magam. Ja Ă©s jöjjön mindenki funolni nyáron, jĂł kis programnak tűnik, mĂ©g ovál is lesz, jee!

Porczió László
Na ez a pálya aztán mindennek nevezhető de kellemesnek nem, Silverstone-al pedig semmilyen közös vonást nem találtam benne. :P Az előfutam előtt is versenyeztem már itt, de sehogy se sikerĂĽlt megkedvelnem ezt a pályát. Az időmĂ©rőn csak röhejes 1:24-es időt sikerĂĽlt összehoznom ami csak a 11. rajthelyre volt elĂ©g. A rajtnál Gabi Ă©s Gergő gabalyodott egymásba de sikerĂĽlt elkerĂĽlnöm őket, Gabit hamar visszaengedtem mert tudtam, hogy gyorsabb lesz, majd a továbbiakban is estek ki előlem Ă­gy egĂ©szen a 8. helyig jutottam. Gergő ĂĽldözött mĂ©g egy darabig, de mivel sokáig nem bĂ­rtam hiba nĂ©lkĂĽl Ă­gy visszaelőzött. Ezek után gyakorlatilag alig volt tiszta köröm, sorra fĂ©keztem el magam vagy sodrĂłdtam le a pályárĂłl, többször a bokor adta a másikat de legalább vĂ©gigmentem reset nĂ©lkĂĽl, igaz a vĂ©gĂ©re 2x-es körhátrányt szenvedtem el. AzĂ©rt a vĂ©gĂ©n mĂ©g Benővel jĂłt versenyeztĂĽnk de ennek is a lekörözĂ©sek vetettek vĂ©get, vĂ©gĂĽl a kiesĂ©sek miatt a 8. hely jött össze. A bajnokságban a 9. helyen vĂ©geztem, a Tireburner Racing pedig, sztárpilĂłtánkkal Szeglettel a 6. lett. Sajnos azt kell mondjam az Ă©lmezőny Ă©s a sereghajtĂłk közti kĂĽlönbsĂ©get akár az idei F-1 szezonhoz is lehet hasonlĂ­tani. Nekem a hosszabb versenytávval nincs bajom de az ehhez hasonlĂł rövid, gyors pályák nem igazán szerencsĂ©sek, gyakorlatilag folymatosan a leköröző versenyzőkre kell figyelni ami jelentősen visszaveti az amĂşgy is lassĂş versenyzőket. Ráadásul a szezonbeli addon pályák egyike sem jött be számomra. Pozitivum viszont, hogy jĂłval kevesebb resetet használtam ezen a bajnokin. Grat Milánnak Ă©s a ZORRO csapatnak! Köszi a versenyzĂ©st mindnekinek!

Szegletes Gábor
Nagyon rossz emlĂ©keim voltak egy Ă©vekkel ezelőtti bajnokirĂłl, sőt azt hiszem másoknak is okoztam hasonlĂł Ă©lmĂ©nyeket akkor, szĂłval, leginkább kötelessĂ©gből jöttem meg VROC-ra fĂ©l 8 körĂĽl, aztán 8-tĂłl már be is mentem. A setupom borzasztĂł volt, nagyon csirke korszaki, ezzel nem is tudom hogy mentem annĂł... Pár kattintás a standard-ek felĂ©, Ă©s máris csak a pályára kellett koncentrálni. Mentem kb. 10 kört, mĂ©g állĂ­tottam dőlĂ©sen, diffin, jött egy 22,4 körĂĽli kör, de hát mĂ©g gyakorlatilag a fĂ©ktávokat mĂ©rtem fel. Betankoltam a gĂ©pet 43 körre, Ă©s egy hosszabb etapot terveztem futni, ami alatt jobban elsajátĂ­tom a pályát, meg kifigyelem a gumikat. Ez teljes mĂ©rtĂ©kben sikerĂĽlt, bár sokat nem mentem, de a lĂ©nyeget megláttam. SzĂłval 10 perccel a vĂ©ge előtt le is lĂ©ptem kb. a szerverről. Aztán qualon Ăşjra kevĂ©s ĂĽza, Ă©s jöttek a szektorok. Szorongattak hátulrĂłl, sőt GabĂł meg is előzött egy 22,2x-es körrel, szĂłval muszáj volt menni. A vĂ©gĂ©re egĂ©szen összeállt a ritmus egykĂ©t kritikus helyet kivĂ©ve, Ă­gy a pribi már 21,5x volt, sőt, az utolsĂł körömön meg is volt a 21,65 körĂĽli idő, de az utolsĂł kanyarban tĂşlcsĂşsztam... Mindegy, nem osztott, nem szorzott, harmadik helyen jĂł helyen voltam. Pláne Ăşgy, hogy a rajtot Ricsi bealudta, de annyira, hogy mĂ©g szĂ©lárnyĂ©kra se volt igazán jĂł, gyakorlatilag ki kellett kerĂĽlni. Telitankkal nem mentem qualon, Ă©rdekes volt a T1, de sikerĂĽlt megoldani, senki nem akart azt hiszem kötözködni. Aztán volt egy elváltásom, azaz 2. helyett 3-ban fordultam Ă©s a kigyors az egyik jobbosbĂłl nem nagyon torzĂ­totta a szemgolyĂłmat, Ricsi itt vissza is előzött. A futam első szakaszában Milán Ă©s Ricsi kicsit gyorsabbak voltak, aztán visszalassultak, volt olyan, hogy vagy 5-6 kört is mentem elől, ha jĂłl rĂ©mlik. Ilyenre abszolĂşt nem is számĂ­tottam. ElĂ©ggĂ© oda tudtam figyelni kb. 10-15 körig, ilyenkor jött a tempĂł is, bár mĂ©g mindig voltak olyan helyei a pályának, ahol körről körre tizedeket buktam. Volt itt T1-ben előzĂ©s (meglepetĂ©sre működött a hatodik fokozat), kifĂ©kezĂ©s, visszaelőzĂ©s, Ă©ppen elkerĂĽlĂ©s, koccanás, minden, ami kellhet. Aztán a 30. kör után folyamatosan szĂ©tesett a ritmus, ebben benne volt az is, hogy össze-vissza felváltottam, mert a kazán hátul a futam addigi rĂ©szĂ©ben kapott rendesen. Nem tudtam odafigyelni, meg is pördĂĽltem egyszer, Gabóék utol is Ă©rtek... jĂłl van, mondom, akkor most nem lesz felváltás, megprĂłbálok lemenni 21 közepe-aljára, mert Ă­gy csak esek vissza. Aztán másfĂ©l körön belĂĽl egy fĂ©ktávon 3->2 váltás során el is durrant a BRM, a TDi-t meg Bernie továbbra sem engedi... LĂ©nyeg, hogy egĂ©sz jĂł futam volt, addonon nem is számĂ­tottam hasonlĂłra sem magamtĂłl. Köszönöm mindenkinek a futamot, a ZORRO-nak Ă©s Milánnak pedig gratulálok a cĂ­mhez! Kijárt már!

Oláh Gábor
Közepes edzĂ©s közepes idővel, GabĂł be is jött elĂ©m, meglepett, szĂ©p volt. Rajt: közepes, de Norbi a T3-ban szĂ©pen körbeautĂłzott, -1 hely. Pár kör semmi, de egyszercsak megbosszulta magát az 50-50 fĂ©k, Ă©s a sikán fĂ©ktávján eldobtam a vasat. Amitől Ăşgy bepipultam (1x azĂ©rt, mert Ăşgy mĂ©g soha nem indult el a fara, hát persze hogy most kellett, másodszor pedig azĂ©rt, mert akármily Ăłvatosan gurultam, csak megperdĂĽltem a fűben), hogy nyomtam egy esc-t majd rá egy enter-t Ă©s kilĂ©ptem. MagárĂłl a bajnokságrĂłl: összessĂ©gĂ©ben csalĂłdott vagyok a teljesĂ­tmĂ©nyem miatt. TĂşl sok volt a hiba, tempĂłban is nagyobb fejlődĂ©st vártam magamtĂłl. Az őszi szereplĂ©s után ezt az eredmĂ©nyt mindenkĂ©ppen visszalĂ©pĂ©snek Ă©rzem. Viszont...nyertem egy bajnokit, Ă©s ez sokmindenĂ©rt kárpĂłtol. Sőt, ennek fĂ©nyĂ©ben azt kell mondjam, inkább 6 ilyen szezont, mint egy őszit. VĂ©gezetĂĽl Ă©n is gratulálok Milánnak Ă©s a ZORRO-nak! De meg kell dicsĂ©rjem csapattársamat, Gergőt is, aki szemmel láthatĂłan rohamosan fejlődik, versenyről versenyre egyre jobb! Daytona-ban találkozunk!


http://hgplm.gtr-masters.hu/