Pau GP eredmények

Jim Clark Kupa, Pau, 2010. 03. 02.


részletes nézet

Krajsek Milán bizonyult a legjobbnak a „Jim Clark Kupa” sorozat 2010. 03. 02.-n rendezett Pau-i futamán. A második helyen Kis Richard futott be, míg a harmadik pozíciót Fejes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (45 kör, 125 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 62:00.996s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 +15.247s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1 kör
4. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1 kör
5. Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 1 kör
6. Posta János / S/Power Cooper T81B 1 kör
7. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 2 kör
8. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 2 kör
9. Porczió László / Tireburner Cooper T81B 3 kör
10. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 4 kör
Papdi Tamás / Stardust Cooper T81B 27 kör
Babinszki Gábor / 2 Laps Brabham BT24 34 kör
Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 42 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 1:21.211s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:21.557s
3. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:22.991s
4. Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 1:23.026s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:23.095s
6. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:23.710s
7. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:24.411s
8. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1:25.483s
9. Babinszki Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:26.187s
10. Porczió László / Tireburner Cooper T81B 1:26.678s
11. Papdi Tamás / Stardust Cooper T81B 1:27.738s
12. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 1:31.045s
13. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:21.614s
2. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 1:21.742s
3. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:23.004s
4. Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 1:23.343s
5. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:23.496s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:23.798s
7. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:23.937s
8. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1:25.387s
9. Porczió László / Tireburner Cooper T81B 1:26.075s
10. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 1:27.175s
11. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:27.315s
12. Babinszki Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:27.481s
13. Papdi Tamás / Stardust Cooper T81B 1:27.903s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Krajsek Milán
Először is: Ricsi nevében is köszönöm az előzékenységet, a lekörözések során! Volt pár meglepő mozzanat, de az ijedtségen kívül senkinek sem esett baja. Már ez is egy kisebb csoda ezen a pályán. Az edzés, egy PB-vel 100%-osra sikerült. A rajtnál abban a pillanatban, amikor a zászlós ember megmoccant, asszonypajtás lépett be a szobába. Ez még nem lett volna akkora baj, bár már ezzel is buktam pár tizedet, de azt is gondolta, hogy beszélgetni fogok vele... mire elhajtottam, elment 3-4 kanyar úgy, hogy azt se tudtam én hol járok a pályán, nem hogy a többiek. Valami csoda folytán mégis elől maradhattam. Innen nem volt más feladat, mint a magammal előre letárgyalt stratégiát betartva, 22 közepéket menni. Se több se kevesebb nem fért bele a dologba, mert ha lassabb voltam, Ricsi rám jött, ha odaléptem, akkor néha a BH, néha BE kezdett lassan pirosodni. Maga a verseny gyorsan elment és végre nem is hibáztam közben. Az utolsóra tartogattam a top kört, a pribi szerint még 2 lett volna vissza, közben a pályán már minden versenybíró vadul integetett. Ricsi így megint elhalászta a leggyorsabb kört. Grat mindenkinek, aki túlélte!

Soós Gyula
Az edzésen sikerült egy PB - végre 23 alatt. Lehetett volna 22.99 helyett 22.7 is, csak VTomival nem értettük meg egymást, nem tudtam elmenni mellette, buktam ott 3 tizedet. De a 3. rajthely így is várakozáson felüli, az első sor fényévekre volt tőlem. A rajt óvatos volt, vigyáztam előttem Ricsiékre, aztán a T2-ben Szeglet mintha kicsit megpöckölt volna, Gabóval elmentek mellettem. Innen a verseny jó részében Gabót üldöztem, próbáltam mindenhol, de nem hibázott. Kétszer sikerült járdát fognom, ami teljesen irrealisztikussá tette az irányítást, eldobtam itt 5-5 másodpercet. Tiszta pályán akár 1 mp-et is tudtam hozni rajta, így ezeket még ledolgoztam, de annyira túlmelegedtek a gumik, hogy egész furcsává vált a kocsi, a T2 kigyorson megpörögtem - na ezt már nem tudtam ledolgozni. A végére akartam egy nagy kört, nagyon bekezdtem, első szeki pb (17.3), második szeki pb (végre meglett Jani ideje, 23.5 ), harmadik szeki átlagos (25.7; 25.3 a legjobbam), erre elrontottam az uccsó sikánt. Így maradt a pribin a 22.3. Élvezetes futam volt, köszi mégegyszer Gabónak, hogy partner volt benne.

Szegletes Gábor
Sajnos maradt a két héttel ezelőtti szűk 30 köröm, szóval a 20 perc elment azzal, hogy megharcoljak egy jobb rajthelyért. A pribi szépeket írt (22 eleje-közepe), de egyrészt talán “összelógnak“ a szektorok, másrészt meg nem sikerült megfutni : ) Negyedik hellyel nem voltam elégedett, de nem volt reménytelen. Versenyre betankoltam 95 litert, és a qual setupomon levettem a guminyomásokat, a BH-t 110-re (minimum). Ezzel a setuppal talán 1 kört mentem... A rajtot mindenkinél jobban kaptam el, valószínűleg nekem más ütemben akadhatott a grafika, mint a többieknek : ) Gyula mellé mentem T1-ben, de nagyon óvatos akartam lenni (megint nagyon lagoltam, elnézést : S), ami itt még be is jött, szépen bejött a Cooper elém, azt hiszem nem lett volna ott hely nekem. Aztán T2-ben (az éles jobbos), valahogy mégis összeakadtunk, nem néztem meg hogyan, de megpöcköltem Gyulát. Lag gyanús volt belülről, de akadt is, szóval lehet, hogy én mentem át. Akárhogy is van, elnézést! Milán és Ricsi kb. 2 seccel volt nálam gyorsabb körönként, a harmadik hely lehetett volna célom, kb. 5 mp előny jött ki Gabóval szemben. Aztán a 15. kör körül, a T1 kigyors túl széles lett, a padka pedig pont középen vágott alá a BRM-nek, menthetetlenül beforgatott. Elment ő is és Gyula is, 5. hely. A setup nem jött be, BH egész futam alatt nem érte el azt a hőmérsékletet, amihez normális nyomás tartozik, kb. 5-6 fokkal a közepe mindig hidegebb volt... Volt több kisebb megforgásom, nem volt esélyem befogni az előttem lévőket, és harcolni a dobogóért. Ha voltak a közelemben, a hátsó sikán sajnos kritikán aluli módon akadt, nagyon rossz volt, egy megforgást legalább erre tudok fogni : ) A 45 kör nem is volt most annyira hosszú, azt hittem bejön az első hiba után az addon formám és kilépek, de kezdek sikeresen átállni a “fun“ módba. Végére maradt kb. 25 liter üzám. Köszönöm mindenkinek a futamot, aki végigért, annak gratulálok!

Posta János
Nem vártam PB-t az edzésen, ezért a hatodik rajthely teljesen elfogadható volt. A startnál viszont megelőzött VTomi, ami viszont egyáltalán nem volt elfogadható. Mint utólag kiderült ez volt a legnagyobb hibám a versenyen. Beragadtam Tomi mögé, majd amikor végre falnak ment a negyedik körben, nem tudtam kikerülni, ütköztünk. Kb. beszakadhatott a hűtőm, vagy nem tudom mi lett, de a motor meg se nyikkant utána... Shift-R... Gabi és Convar persze elzizzent mellettünk. Tomi feladta, én meg a páros után vetettem magam, hogy mentsem a még menthetőt. Négy-öt kör alatt felértem rájuk, de aztán kellett még vagy tíz kör mire Convar elé tudtam keveredni, aztán még további tizenöt mire Gabit is megelőztem. Nem volt egyszerű. Bár Szeglet kezdett visszaesni, semmi esélyem sem volt a további előrelépésre. Kicsit nyomtam neki, hogy legalább egy 23-as kör összejöjjön. Kettő is jött, de sajnos közben a motor is megadta magát. Shift-R. Szerencsére ekkor már Convar is messze lemaradt mögöttem, csak azon kellett aggódjak, nehogy Milán még egy kört adjon azon a pár méteren. Aztán az utolsó körömet teletankkal lekocogtam az időmérőn leosztott hatodik helyért. Grat a győztesnek, a dobogósoknak és minden célbaérőnek!

Oláh Gábor
A rajtot én is bealudtam, de én nagyon. Pl. még egyesbe is elfelejtettem berakni. Nem is láttam a zászlós embert (az már poén, hogy hétfőn még jobbról volt, kedden már balról ), tul.képpen csak akkor indultam már el, amikor már a többiek előttem össze is ütköztek. Na, kikerültem őket, aztán Soós Gabit gyorsan utol is értem. Aztán városi pálya lévén, mögötte is ragadtam jó ideig, egészen addig, amíg hibázott egyet. De addig nagy meccs volt, csak képtelen voltam leelőzni, mert kifogástalanul védekezett! Egyedül a T2 után tudtam igazán ráugrani, ott próbálkoztam jópárszor, hiába. Sőt, mivel közben Jani is utolért minket, az egyik ilyen megingást ügyesen kihasználta, leelőzött, szép volt. Aztán, amikor Gabi eltűnt előlem, gyorsan Jani után eredtem, őt is utolértem, de ekkor a T1 padkája velem is kibabrált (meg aztán egyszer a T2 kigyors is ). Na nem mintha bármi esély látszott volna arra, hogy elé tudnék kerülni, meg helyezésembe se került, de azért na! Nem értem, mi ez az új szokásom, hogy bajnokin hibázok. Silverre ezt ki kell elemeznem a versenymérnökömmel, mert ott már ősszel is eldobtam párszor, “kedvenc“ kanyaromban, az Abbey-ben. A Coopernek egyébként respect, pedig egyiket a fa adta, másikat a palánk, és még csak a futómű sem állítódott el. Ja, éspedig még Benő is eltalált... Naszóval 7. hely lett belőle, ennyi volt benne, nem több. A pálya szűműzésével én egyetértek, pedig szeretem ezt a pályát. De ha ennyi gond van vele, ne múljon már egy bajnoki végkimenetele azon, hogy mennyire szaggat egyeseknek.

Soós Gábor
Edzésen futottam egy átlagos kört, nyolcadik helynél jobbra nem is nagyon számítottam, rajt sima volt, az első kör végén azonban nagyon akadozni kezdett a grafika, már majdnem diavetítés lett a dologból, ilyen késéssel a pályát is alig találtam. Később a forgalom csökkenésével azért normalizálódott a helyzet. Egy dolog azonban bizonyos, ezen a pályán gyakorlatilag lehetetlen előzni, a futam nagy része ugyanis azzal telt hogy feltartottam Janit és Convart, tudtam hogy több mint egy másodperccel is gyorsabbak lennének nálam, a lelkem mélyén még sajnáltam is őket, dehát nem engedhettem csak úgy el őket, mit szóltak volna a nézők, vagy a csapatvezetés, égető szükség lett volna a konkurenciától elrabolt pontokra. Na de a végére megint elfogytam, volt két- három olyan rövidzárlatos köröm, csak estem-keltem, volt ott minden, még egy szalmabálát is megmásztam, felakadtam rá, reset. Innentől már nagyon vártam a végét, végülis ott értem be ahonnan indultam, nyolcadiknak. Nem vagyok egy inkvizítor típus, de azért én tiltó listára tenném ezt a pályát a továbbiakban az akadások miatt. Sil-ben mostmár valamit villantani kellene, mert eddig ez a szezon csak olyan alibi eredményeket hozott nekem.

Porczió László
Ez a pálya nem 67-es autóknak való, egyrészt túl szűk, másrészt nagyon rövid, egy hiba és máris leköröznek. A legútóbbi verseny tapasztalatából kiindúlva most a Coopert választottam, ami jó döntés volt, javítani tudtam az időmön, de ez is csak a 10. rajthelyre volt elég. A rajtnál semmit nem láttam a zászlós emberkéből és az előttem lévők is hasonló cipőben járhattak mivel volt aki elindult volt aki nem aztán hátulról közibünk rontott Papdi Tomi így vált világossá, hogy már elrajtolt a mezőny eleje, a vége pedig szanaszét repült, én sem úsztam meg a balhét, mikor felgyorsultam akkor kaptam egy autót a kocsim orrába és máris jókora lemaradással folytattam a versenyt. A verseny első felében voltak küzdelmek, P. Tomival és Benővel de annyit hibáztunk mind, hogy pár kör és jöttek a lekörözők, ezután már nem sokat tudtam tenni, a második félidőben kezdtem stabilan menni és egész jó köridőket is hoztam, de ekkor már az előttem lévőhöz képest is 2 kör hátrányom volt, hiába vettem vissza tőle 1 kört, behozhatatlan volt a hátrány, így a 9. helyen végeztem.

Papdi Tamás
Pfffff... A rajtnál előttem Babinszki Gábor beragadt, nekem pedig nem siekrült kikerülni, úgyhogy a mögülem rajtolókat ezzel el is intéztem, meg is óvom majd. Utána kisebb szenvedésekkel folytatódott a menet, Gáborral volt egy afférunk a hajtűben. Aztán Porczió Laci megforgott a kanyargós részen, én meg - hogy elkerüljem az ütközést - elrántottam a kormányt, én is megforogtam. A genyge kezdést erős visszaesés követte, úgyhogy jobbnak láttam, ha kilépek.

Babinszki Gábor
Elnézést mindenkitől a beragadásért, de nem láttam a zászlós embert, az autók meg “villogtak“ körülöttem. Próbáltam az előttem lévő autót figyelve rajtolni, de így is csúnyán lemaradtam a rajtról. Később egyenletes ámde lassú tempót futottam, Portionnal kezdett volna kialakulni valami csihipuhi, de a 11. kör tájékán a célegyenesre fordulva padkáztam, megforogtam és csúnyán összetörtem. A kórházból saját felelősségemre kiengedtek


http://hgplm.gtr-masters.hu/