Watkins Glen GP eredmények

17. kupa, Watkins Glen, 2008. 12. 02.


részletes nézet

A 2008. 12. 02.-n rendezett Watkins Glen-i viadal győztese Szegletes Gábor lett. A „17. kupa” versenyén a második helyet Vörös Tamás, a harmadikat Kis Richard szerezte meg. A leggyorsabb versenykört Varga Ádám futotta.


logo


Verseny (33 kör, 122 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 36:22.142s
2. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +8.339s
3. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 +26.635s
4. Sárai Róbert / Buxum Brabham BT24 +29.116s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Ferrari 312 +31.873s
6. Posta János / Dinoco Cooper T81B +41.444s
7. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B +52.659s
8. Köszegi Tamás / ZORRO Lotus 49 1 kör
9. Majer Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1 kör
10. Porczió László / Tireburner Lotus 49 1 kör
11. Babinszki Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1 kör
12. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 2 kör
13. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 2 kör
Soós Gábor / English Brabham BT24 9 kör
Varga Ádám / Ferrari Ferrari 312 18 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:04.758s
2. Varga Ádám / Ferrari Ferrari 312 1:04.890s
3. Köszegi Tamás / ZORRO Lotus 49 1:05.126s
4. Sárai Róbert / Buxum Brabham BT24 1:05.216s
5. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:05.502s
6. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 1:05.505s
7. Posta János / Dinoco Cooper T81B 1:05.647s
8. Fejes Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:05.808s
9. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:06.066s
10. Soós Gábor / English Brabham BT24 1:06.181s
11. Majer Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:06.340s
12. Porczió László / Tireburner Lotus 49 1:06.371s
13. Babinszki Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:06.656s
14. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1:07.609s
15. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Varga Ádám / Ferrari Ferrari 312 1:04.940s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:05.291s
3. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:05.390s
4. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 1:05.454s
5. Köszegi Tamás / ZORRO Lotus 49 1:05.494s
6. Sárai Róbert / Buxum Brabham BT24 1:05.527s
7. Fejes Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:05.553s
8. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 1:05.756s
9. Posta János / Dinoco Cooper T81B 1:05.893s
10. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:06.212s
11. Majer Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:06.273s
12. Soós Gábor / English Brabham BT24 1:06.322s
13. Babinszki Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:06.839s
14. Porczió László / Tireburner Lotus 49 1:06.988s
15. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1:07.375s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Megint 18:00 után kezdődött a gyakorlás, de voltak a régi nagy edzésekről kifogástalan jó beállítások, így gyorsan belerázódtam, kb. 10 körből jött a 04,7x, ami a PB-től messze van, de azért nem volt rossz. Innentől kezdve nagy félnivalóm nem volt estére. Edzésen megfutottam újra a 04,7-et, Ádámnak és KTominak nem jött ki a lépés, így a pole-ból tudtam indulni. Sok jót nem vártam a futamra, azt tudtam, hogy Ádám gyorsabb lesz, én is határozatlan voltam, meg a BRM-re is jobban rá kellett tankolni, mint a Ferrarira. Futam: rajtnál Ádám holttérbe került, ezért bőven hagytam helyet neki. Első körökben többször próbálkozott, de maximális biztonságra törekedett, így nem ment el. Reméltem, hogy tudok egy kicsit határozottabb lenni, ha felmelegszenek a hátsó gumik és beáll az üzemi nyomás (lapos, 117 kPa-s BH-val indultam), de igazából csak idő kérdése volt, hogy megelőzzön. Aztán hibáztam az Esses-ben, nem emlékszem pontosan, de valahogy nem adta ki, és a tetején sodródtam le az ívről. El kellett vegyem egy pillanatra, hogy ne menjek neki a bal oldali korlátnak. Ádám itt kérdés nélkül le is hagyott, maximum integetni tudtam. Volt pár erőtlen próbálkozásom, de igazán veszélyt nem jelentettem Ádámra, szakadt el tőlem. Közben túlmelegedtek a hátsó gumik (pf...), és volt a versenynek egy olyan periódusa, amikor pár tizeddel Robi is gyorsabb volt nálam körről körre (05 végét mentem, ő pedig 05,8 körül). Feljött egészen másfél másodpercre, amikor végre tudtam váltani, a gumihelyzet is normalizálódott valamelyest. Ádám közben már felépített egy jó 5 mp-es előnyt, aztán ledobta a net... : ( Robitól sikerült kicsit elszakadnom, kb. 5 mp-es előnynél volt egy megforgásom a “Club“-ban (leánykori nevén Big Bend), amiből nagy gázzal sikerült egy piruettet és izzó hátsó gumikat varázsolni, 2-3 mp maradhatott ott. Megint tudtam menni, a végéig ez ki is tartott, nem volt már, aki veszélyeztessen igazából, és befutottam az első helyre, ami Ádámnak járt volna ki. Mindenkinek köszönöm a futamot, nekem mindig élmény erre a pályára visszatérni. : )

Posta János
A PB-közeli élmény a szabad edzésen, majd később az időmérőn jót tett a lelkemnek. Maradt még ugyan benne, de úgy számoltam, hogy azt majd kihozom a versenyen. Jó volt a rajt, majd hamarosan nyertem két pozíciót és már VTomit hajtottam, amikor picit hibázott az utolsó kanyarban, én meg kénytelen voltam tovább engedni az autót a fűre... Nagyon együtt volt még a mezőny, csak a kilencedik helyre tudtam visszasorolni. KTomi meg jött fel hátulról, így nagyon hamar a tizediken találtam magam... Aztán bátran előre törtem, megelőztem SGabit, és már közelítettem Gyulához, amikor Ricsi érkezett mögém, mellém, majd elém. Aztán volt egy kiábrándító motorcsere kb féltávnál, és megint vesztettem három helyet... MTomi mögül viszonylag hamar kibújtam, de Captainnel meggyűlt a bajom. Volt pár igen szoros körünk, míg végül összejött az előzés és újra Gyula után vethettem magam. Aztán pont mire kibontakozott volna valami komoly csata, Gyula színpadiasan (“balra el“) távozott előlem. A maradék köröket annak reményében töltöttem, hogy elől történik valami 'borzalmas' (haha), de végül maradt a hatodik hely. Köszi mindenkinek!

Soós Gyula
9. rajthelyről 7., végülis pozitív a mérleg. Watkins-on sohasem egyszerű a versenyem, vagy UR van, vagy csak Cooper jut. Az eleje igen kemény volt, egy 4-5 fős bolyban mentünk, csata előttem, csata mögöttem. Aztán pár kör után szétváltunk. Voltam talán 6. is, meg 10. is, attól függően a körülöttem lévők mit cselekedtek. Tomi és Ricsi simán elment, Jani elől kicsúsztam, szóval így lettem 7.

Köszegi Tamás
Időmérő jó volt 3. lettem igaz nem közelítettem meg a PB-m. A verseny 1. 3 köre rendesen jött aztán hibáztam. Mondom innen még fel tudok jönni 5. helyre. Pár kör után már 6. voltam és megint hibáztam. Innetől kezdve számomra túlélés volt a futam és csak 9. lettem amikor én 1. 5-be szeretem volna végezni. Végülis volt rosszabb futamom, de el vagyok keseredve.

Porczió László
Nem volt valami jó ez a verseny, zéró közeli időm volt gyakorlásra, és ez rányomta bélyegét az egész versenyemre. Az edzésen Lotussal is csak kicsit tudtam javítani eddigi pb-men, mert sehogy se sikerült összehozni egy hibátlan kört. A 12. helyről rajtolhattam, az első kört jól teljesítettem, még előzni is tudtam, aztán a következő körben már kijött a gyakorlás hiánya és el dobdam a vasat. Ezután az utolsó helyre kerültem és a biztonság kedvéért még 1x elszálltam, így totál lemaradtam a mezőnytől. Egészen a verseny feléig ott is maradtam, majd az előttem lévők hibáztak így előrébb jutottam. Az utolsó pár körben még kaptam két pozíciót, így a 10. helyen végeztem.

Varga Ádám
Az időmérőm nem sikerült túl jól. A gyakorláson elég könnyen összejött az 1:04,6 de az időmérőn azon a bizonyos 04-es körömön kívűl valahogy az Istennek nem jött össze másik, de egy 1:05,0*-ból volt annyi mint a rosseb. A rajt jól sikerült, az első kört végülis Szeglettel egymás mellett tettük meg. Jó volt a verseny eleje, a Ferrari ereje nagyon előjött az egyenesekben szélárnyékban. Óvatosan próbálkozgattam Szeglettel, míg az említett hibát el nem követte. Ekkor sikerült megelőznöm, és nagyon lassan, de távolodtam tőle. Innentől kezdve nyugodt voltam a versenyt illetőleg, amíg egyszercsak el nem kezdett vibrálni a tálca és elment a hang. Kattintottam egyet az egérrel, ekkor visszajött a játék, de a Pribin nem láttam senkit, a kis csík meg elindult felfelé, míg végül kidobott a szerver. Az ADSL meg 14 mp-nél járt a következő újracsatlakozás elött. Nem kis ideg volt bennem, eddigi pályafutásom alatt kétszer szakadt meg a net és mindkétszer az első helyen autóztam... Nagyon ideges voltam, mert kellettek volna a pontok... Viszont mivel egyből sikeresen újracsatlakozott, az öcsémre kezdtem gyanakodni, mert az este összevesztünk, gondoltam lehet az ő partizánakciója volt. Leellenőriztem az összes csatlakozót a lakásban, de mindegyik poros volt, nem nyúlt hozzájuk senki. Kár, pedig szívesen kitöltöttem volna a mérgemet az öcsémen. Na mindegy, ez most így alakult. Annyit tanultam az esetből, hogy legközelebb beállítom, hogyha megszakadna a net, azonnal próbáljon újracsatlakozni...


http://hgplm.gtr-masters.hu/