Monza GP eredmények

15. kupa, Monza, 2007. 12. 11.


részletes nézet

Balog Szabolcs bizonyult a legjobbnak a „15. kupa” sorozat 2007. 12. 11.-n rendezett Monza-i futamán. A második helyen Szegletes Gábor futott be, míg a harmadik pozíciót Kis Richard szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Balog Szabolcs futotta.



Verseny (21 kör, 121 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Balog Szabolcs / Tornádó Ferrari 312 31:08.868s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 +9.992s
3. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 +28.029s
4. Varga Ádám / Ferrari Brabham BT24 +29.040s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Eagle T1G +40.279s
6. Posta János / Historic Ferrari 312 +42.289s
7. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 +1:01.275s
8. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 +1:11.251s
9. Porczió László / Historic Eagle T1G +1:24.415s
10. Pápa Ádám / ZSÍR Lotus 49 1 kör
11. Csomor Benö / Ferrari Lotus 49 1 kör
12. Sárai Róbert / Brabham BT24 1 kör
13. Tyukodi Zoltán / Lotus 49 2 kör
Majer Tamás / Junior Eagle T1G 18 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Balog Szabolcs / Tornádó Ferrari 312 1:27.624s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:28.281s
3. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 1:28.509s
4. Varga Ádám / Ferrari Brabham BT24 1:29.103s
5. Posta János / Historic Ferrari 312 1:29.229s
6. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:29.419s
7. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:29.535s
8. Porczió László / Historic Eagle T1G 1:29.873s
9. Majer Tamás / Junior Eagle T1G 1:30.367s
10. Csomor Benö / Ferrari Lotus 49 1:30.697s
11. Tyukodi Zoltán / Lotus 49 1:30.805s
12. Sárai Róbert / Brabham BT24 1:30.877s
13. Pápa Ádám / ZSÍR Lotus 49 1:31.675s
14. Fejes Gábor / 2 Laps Eagle T1G köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Balog Szabolcs / Tornádó Ferrari 312 1:28.138s
2. Fejes Gábor / 2 Laps Eagle T1G 1:28.339s
3. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:28.679s
4. Kis Richard / ZSÍR BRM P115 1:28.909s
5. Varga Ádám / Ferrari Brabham BT24 1:29.303s
6. Posta János / Historic Ferrari 312 1:29.331s
7. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:29.556s
8. Porczió László / Historic Eagle T1G 1:29.557s
9. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:29.640s
10. Tyukodi Zoltán / Lotus 49 1:30.642s
11. Csomor Benö / Ferrari Lotus 49 1:31.310s
12. Majer Tamás / Junior Eagle T1G 1:31.683s
13. Pápa Ádám / ZSÍR Lotus 49 1:32.008s
14. Sárai Róbert / Brabham BT24 1:32.097s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Balog Szabolcs
Remek versenyem volt. Monza mindig is közel állt hozzám és ez a verseny mindig is fontos volt Nekem. Úgy éreztem hogy nincsen vesztenivalóm így a Ferrarit választottam és bíztam abban hogy egy jó versenyt produkálok. Verseny előtt negyedórával azonban a drágajó BIOSom úgy döntött hogy reseteli magát és nem volt hajlandó észrevenni a CPU-mat.... Szerencsére apám gyorsan helyretette a gépet így még az időmérő elejére sikerült beesnem Remek volt az időmérőm de sok volt a hiba és őszintén bevallom túlsoknak éreztem a hibát féltem hogy a versenyem így katasztrófa lesz ráadásul forrt az olajom így volt még egy faktor ami miatt aggódhattam. A rajtom az meginn nem úgy sikerült ahogy vártam és hehe Szeglet meginn kilőtt de legalább Ricsit megfogtam. Szeglettel nagy csatát vívtunk de figyeltünk egymásra és egy fair meccs után sikerült megelőznöm (Ricsi végig ott volt a tükrömben és várta bokáig érő nyelvvel hátha csatt lesz a dologból) az egyenesben és szépen szabályosan magam mögött tartani. Ezek után nyugodtan autózhattam a saját ritmusomban de végig rettegtem egy esetleges motorbajtól mert azért akkora előnyöm nem volt de a gumik jól bírták és motor is kibírta. Ráadásul csak a táblából tudtam tájékozódni arról hogy Szeglet merre kacsmarog a pályán mert a Pribim megfagyott. Végül kényelmes előnnyel vágtattam át elsőként a célvonalon. Nyilván másképp alakul a verseny ha én is BRMmel megyek de örülök így is hogy nyertem. Glen kalandos lesz BRMmel!

Szegletes Gábor
Edzésen a Blood setuppal hamar összejött egy értékelhető kör, kétszer vagy háromszor mentem csak mértet. Futamon első körökben Szabival csatázgattunk, mindketten vigyáztunk egymásra, ez jó volt. Aztán Lesmo 1 előtt középen maradt, én meg ráfékeztem, semmiképpen nem szerettem volna, hogy megismétlődjön a nürbis féktávos ráfutás. Lesmo 2-ből kifelé eltűnt a pályáról pár másodpercre, pont jókor, hogy ne tudjak szélárnyékot fogni : ). Innentől ugyanaz volt ez a futam, mint Silver. Aránylag jó tempó, de több kisebb hiba. Gyorsan elteltek a körök. Nagyon hajtottam, hogy Szabihoz képest 10 másodpercen belül végezzek, neki volt talán gondja lekörözésnél is, én csak olyan 5-6 tizedet vesztettem ezekkel. Utolsó körben, mikor Ricsi eltűnt, már mertem hajtani, és jött egy 28,6xx, és pont 9,99-re futottam be Szabitól. Ő jól versenyzett, bíztam pedig egy Shift+R-ben : D. Szintén gratula Robinak, aki első versenyén rögtön pontot szerzett!

Varga Ádám
Monza nagyon jó hatással volt most rám. Visszatért a GPL iránt érzett lelkesedésem, mivel Monzával sok szerver fut, így 30 perc gyakorlásra mindig jöttek a versenyek 20 fővel, ahol az ember szinte mindig talált ellenfelet és ment keményen a harc. Úgy látszik nem a GPL-re untam rá, csak beleszürkültem a körözgetésbe az üres pályán a jobb időkért, miközben Szeglet, Ricsi, Szabi triót “magasztaltam“, hogy hogy a p*csába tudnak olyan időket menni. Szóval a lényeg, hogy nagyon vérpezsdítő hatással volt rám a napi 3-4 funrace. Az időmérőm jól sikerült, bár meglepődtem, mert az 1:29.1-es határt valahogy nem sikerült ma áttörnöm. Volt 1:29.10 / .12 /.17 / .12 de az istennek nem ment 29.1 alá pedig tegnap még egy 1:28.7 is összejött. A rajtom átlagos volt, Gyula szépen lerajtolt, olyannyira, hogy azt hittem Jani az. Az első körökben összeálltunk egy kis trióba, én egy kicsit lemaradva vártam a fejleményeket, aztán megjött Gabó. A Sassal nem nagyon akartam vitázni, szépen el is ment, gondoltam hadd üssék egymást hárman, a nagy előzgetésben úgyse tudnak meglépni. Végül Gyula mögém került, ekkor Jani és Gabó esett egymásnak, aminek a végén Jani benézte a Lesmo 1-et. Ezután Gabó szépen távolodott, és kezdett szürkülni a verseny, de motorhiba miatt visszaesett mögém. Innentől próbáltam a stabilitásomat nem elvesztve lendületes tempót diktálni, ami működött is, hiszen Gabó csak az utolsó körre ért támadóhelyzetbe. Már épp kezdtem felkészülni, hogy amint megelőzött egyből behúzódhassak a szélárnyékába, amikor egyszercsak leállt oldalra. Nem értettem a dolgot, azt hittem az volt az utolsó kör. Ebben a hitben megerősített Ricsi is a BRM-el, aki pont egy Shift-R után indult el a célegyenesben. Aztán rájöttem, hogy ez még nem az utolsó kör, viszont nem néztem a pribit, és Ricsit a 3. helyével lekörözendő pilótának néztem. A Lesmo1-et Ricsi elmérte, akkor beeshettem volna a szélárnyékába, de a kijáratnál ott állt keresztben Benő ezért lassítanom kellett. Végülis nem is baj, mert szép lett volna, ha szélárnyékból nem előztem volna meg Ricsit, mondván már minek kapjon kört! Így végül 4. lettem, egy nagyon jó kis verseny után, és egyáltalán nem panaszkodok hogy nem lettem 3., hiszen ha Gabó motorja nem robban el az utolsó körben, akkor még a 4. helyre is elég esélytelen lettem volna.

Posta János
Időmérő után a tervem az volt, hogy lerajtolom Ricsit (és Ádámot is persze), majd stabil 28.8-as/29.0-s körökkel nagy csatában magam mögött tartom őket és a hátulról feltörő Gabót... Aztán úgy alakul, hogy Gyula lerajtolt... Összességében vacak egy versenyem volt, bár akadt néhány emlékezetes kör, illetve manőver. Bízom benne, hogy Glen jobban sikerül.

Soós Gyula
Az edzéssel elégedett voltam, a rajt pedig kiválóan sikerült, 2 helyet is nyertem. Pár körig tudtam menni a 4. helyen, de aztán hiába a sok gyakorlás, kezdtem bizonytalan lenni, Jani egyre jobban szorongatott. Majd egy kisebb hiba, és elment a Jani, Ádám, Gabó hármas, de ekkor még versenyben voltam velük. Majd Jani megpördült, újra tartottam pár körig, de ezúttal annyira bevadult a Ferrari a Parabolica féktávján, hogy fűre ment a bal első, és elszálltam. Valahol a 9. helyen folytattam, és Laci illetve tesóm ütközösének köszönhetően jöttem csak fel a 7. helyre. Ez végülis reális, de mégsem vagyok elégedett a sok hiba miatt.

Porczió László
Jó verseny volt, de ennél jobb eredményre számítottam. Az időmérőn sikerült 1:30 alá mennem bár jobb köridőre is képesnek éreztem magam. Így a 8. helyről indulhattam. A rajtot jól elkaptam és később Soós Gabit megelőzve a 7. helyre jöttem fel. Ezután Fejes Gabó közeledett nagy vehemenciával, majd a célegyenesben le is gyorsult, csak a kanyart valamiért lassabban vette mint amire beálltam ezért fékeznem kellett, emiatt kiesve a ritmusomból (nekem ehhez ennyi is elég volt ) a következő kanyart jól el is fékeztem. Szerencsére a verdám nem sérült meg, így egy burn out-os fordulással folytattam a versenyt a 9. helyen, majd Soós Gabi hibázhatott ezért a 8. helyre kerültem. Ezután Gyulát is a füvön találtam és ismét a 7. helyen voltam, egész jó ritmusban tudtam autózni még egy pb-t is összehoztam, bár voltak kissebb hibák de Soós Gabi nem tudott megelőzni, igaz derekasan kergetett Aztán mégis utólért és meg is akart előzni. Sajnos ennek karambol lett a vége és mindketten elszálltunk. Mindenesetre Gabi sporszerűen megvárt, de sajnos így megint visszaestem a 9. helyre és a hideg gumikkal és teletankolt autóval még jó pár körön át csak bénáztam mire újra elkaptam a ritmust. Az utsó kör utsó kanyarjában még sikerült telibekapnom egy kiforduló lekörözöttet ami igazán jól beleillett a versenyem összképébe. Azért jó verseny volt csak jobb lett volna a 7. hely

Majer Tamás
Pöttyet kiugrottam a rajtnál. Későn vettem észre az ürgét, és mikor felemelte a zászlót, azt hittem már lehet indulni. DQ. Pedig tök stabilan tudtam menni, és az időm sem volt túl rossz.


http://hgplm.gtr-masters.hu/