Rouen GP eredmények

13. kupa, Rouen, 2006. 11. 01.


részletes nézet

Szegletes Gábor (Lotus 49) nyerte Rouen nagydíját. Szegletes Gábor a 1. helyről rajtolva Kis Richard előtt ért célba a „13. kupa” 2006. 11. 01.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Kiss Zoltán állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Szegletes Gábor futotta.



Verseny (18 kör, 118 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor Lotus 49 34:59.740s
2. Kis Richard Honda RA300 +47.367s
3. Kiss Zoltán Ferrari 312 +57.454s
4. Balog Szabolcs Honda RA300 +1:14.856s
5. Varga Ádám Honda RA300 +1:26.721s
6. Vörös Tamás Ferrari 312 +1:29.586s
7. Posta János Brabham BT24 +1:58.735s
8. Porczió László Lotus 49 1 kör
9. Soós Gyula Ferrari 312 1 kör
Brixel László Eagle T1G 5 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor Lotus 49 1:55.175s
2. Kis Richard Honda RA300 1:55.667s
3. Kiss Zoltán Ferrari 312 1:56.235s
4. Balog Szabolcs Honda RA300 1:56.639s
5. Vörös Tamás Ferrari 312 1:57.537s
6. Varga Ádám Honda RA300 1:57.587s
7. Porczió László Lotus 49 1:59.307s
8. Posta János Brabham BT24 2:02.549s
9. Brixel László Eagle T1G 2:24.513s
10. Soós Gyula Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor Lotus 49 1:54.977s
2. Kiss Zoltán Ferrari 312 1:55.968s
3. Kis Richard Honda RA300 1:56.759s
4. Balog Szabolcs Honda RA300 1:58.608s
5. Vörös Tamás Ferrari 312 1:58.861s
6. Varga Ádám Honda RA300 1:58.907s
7. Porczió László Lotus 49 1:59.608s
8. Posta János Brabham BT24 1:59.869s
9. Brixel László Eagle T1G 2:03.116s
10. Soós Gyula Ferrari 312 2:03.216s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Kiss Zoltán
Számomra jól sikerült a verseny, időmérőn harmadik lettem, a verseny első körében tartottam a harmadik helyet majd felrobbant a motorom “csak úgy“, ráadásul olyan kanyarban ami nem is padlógázas .. 1 Shift+R .. Ezek után jöttem föl mint az olaj, előzgettem, majd ismét a harmadik helyen találtam magam és Ricsi előttem volt 10 mp-re,, ez elég bíztató volt ,úgy éreztem befoghatom ... de ekkor megint felrobbant a moci ... második Shift+R ... A verseny vége felé egyedül körözgettem,, és a végére szintén feljöttem Ricsire 10mp-re de vége lett a versenynek és nem tudtam megelőzni ,, pedig meg lett volna,, mint utóbb kiderült neki csak 1 Shift+R-je volt. Várom Silvert !!

Balog Szabolcs
Nem ez volt eletem versenye. Az idomerom meg ugy ahogy sikerult negyedik hely gondoltam ebbol meg lehet dobogo siman. Az elso nehany kor ezt a teoriamat latszott igazolni mert Zoli motorhibaja miatt a harmadik helyen mentem es noveltem az elonyom Adammal szemben. Nagyon jo lett volna bejonni harmadiknak de a motor megadta magat es ezzel nagyon sokat vesztettem (1. shift-r). Korokkel kesobb az elottem levoket uldozve hibaztam es beakadtam a visszafordito gumijaiba (2. shif-r). Ezekutan azert hajtottam hogy utolerjem Adamekat es legalabb a negyedik helyre bejojjek de a balelso gumi nem birta az iramot. Voros Tomit sikerult megelozni bar sajnos azert mert o hibazott Adamot meg mar nem tudtam utolerni. Ennek ellenere nem tudom hogyan de negyedik helyen vegeztem ami nem olyan rossz de olyan jo se. Gratula Szegletnek es mindenkinek!!

Varga Ádám
Nem számítottam semmi jóra a verseny elötti kis gyakorlásom alapján. Így is lett, mivel majdnem 1 mp-vel maradtam el a PB-től. A rajtnál nagyon óvatos voltam, féltem hogy elöttem tömegbaleset történik, végül nem lett. A biztonságra törekedtem, a múlt heti versenyből okulva. Nagyon jól is ment minden, igaz egyszer súroltam a visszafordítóban a gumikat. A vége volt az érdekes, amikor Szabi mögöttem volt, olyan 5 körrel a vége elött, próbáltam kicsit lendületesen menni, hogy ne kapjon el. Az utolsó kört olyan 4 mp előnnyel kezdtem. Gondoltam itt már nem lehet baj, ezt már kihúzom, olyan óvatosan vettem a T1-et mint még soha, kilóméterekre a szegélytől. Aztán jött a T2, és ha jól emlékszem a jobb hátsó fékezés közben füvet ért, én meg pörögtem. Megint az utolsó körben ment el mellettem Szabi, úgy hogy biztonságos előnyöm volt. Eddig ilyenkor iszonyú dühöt éreztem, de most nem. Ahogy irányíthatatlanul pörgött az autó, olyan lassúnak tűnt minden és valami mérhetetlen keserűség fogott el. Pokoli érzés volt. Én megértem, hogy mostanában nincs szerencsém, nem is számítottam rá a verseny elött, hogy Szabi elött végzek. És amire kezdtem elhinni, hogy sikerül, megint megtréfált a sors. Én megértem, hogy ilyen előfordul, de ebben a szezonban már ez volt a 3. vagy 4. Pokoli érzés volt amikor pörögtem, csak az a hatalmas keserűség. Teljesen kész lettem, és a befutó után nyomva tartottam a gép Power gombját, és eltűntem szó nélkül, ezért elnézést kérek mindenkitől de nagyon kész voltam. Gratulálok a győztesnek és mindenkinek.

Vörös Tamás
5. helyről indulva megelőztem Szabit a rajtnál, de aztán az első kör nem sikerült valami fényesen, többször is lementem a pályáról, és visszacsúsztam a 6.helyre. Aztán végig üldöztem Ádám Hondáját, de nem tudtam utólérni. Szabi hibázott a hajtűben, így mindketten megelőztük. Egész közel voltam már Ádámhoz, amikor négy körrel a vége előtt megcsúsztam a hosszú egyenes végi féktávon, és a kerítés fogott meg. Szabi visszaelőzött, újra 6. lettem, és itt is végeztem. Jobban is alakulhatott volna ez a verseny.

Posta János
Az időmérőn csak két kört tudtam menni és ez nagyon meglátszott a versenyemen. A múlt szerdai ritmusom sehol sem volt, mindössze kétszer tudtam 2 perc alá menni... Ráadásul rögtön az első körben belecsúsztam a hajtűkanyar gumijaiba, a korai shift-R pedig igencsak lelombozott. Pár körön át üldöztem Brixel Lacit, aztán pedig egyedül köröztem - előttem Tomi egyre távolabb, mögöttem Portion Laci szintén. A végén volt egy kis izgalom, amikor hibáztam egyet-kettőt és Szeglet már majdnem lekörözött, de végül sikerült a teljes távot lefutnom.

Porczió László
Ez sem az én versenyem volt az már tuti. Valamiféle technikai problémák adódtak már az időmérőn is ezért nem tudtam igazán jó időt hozni magamhoz képest se, de a várható 7. rajthely így is összejött. Aztán a rajtnál ezt is elcsesztem nagyon nyomultam de nem volt elég hely az első kanyarban ezért beakadtam Balogh Szabiba, szerencsére csak én szálltam el. Aztán elment a hang és bejött valami winfos ablak, még sosem volt ilyen jellegű hibám. A reset megoldotta de elég nagy hátrányba kerültem. Ezután már épp kezdtem magamhoz térni, mikor a bal első gumi nagyon kezdett hevülni és féktávon félre kezdett húzni a gép ezért vissza kellett venni a tempóból, közben utólértem Ocean-t és Brixel Lacit, aki a hajtűben hibázott ezért kicsit lekoccoltam. Ezután azon úgyködtem, hogy írányítható hőfokon tartsam a bal elsőt de túl hevült és elszálltam, emiatt kellett még resetelnem. Így esélytelenné vált, hogy Janit utólérjem, aztán Szeglet le is körözött, szóval csak a 8. hely jutott.

Soós Gyula
Első versenyem volt, talán nem kéne elégedetlenkedem, de mindazt ami a rajtig történt, nem kívánom senkinek. Jó 40 perc eltelt az edzésből mire be tudtam lépni, és egy tök üres profillal. Na mondom futok 1 kört default setup-on, de még a kormány sem volt beállítva. Megcsináltam, kilőttem a boxból, de valahogy semmi nem olyan volt, mintha a core.ini beállításai is vesztek volna. Valakit ki is ütöttem, mégegyszer bocsi, megint kiléptem, core.ini felülír, vissza a játékba, de már nem volt idő. Úgy álltam oda a rajtrácsra, hogy azt se tudtam fog-e működni a kormányom. Végülis működött, valakit sikerült is lerajtolni (bocsi, a nevek még nem mennek), de hogy utána mi volt, hát sokra nem emlékszem, olyan idegállapotban voltam végig. Igyekeztem minél kevesebb galibát okozni az élen állóknak, remélem nagyjából sikerült. Várom a nyugisabb folytatást


http://hgplm.gtr-masters.hu/