Watkins Glen GP eredmnyek

Papyrus Cup, Watkins Glen, 2006. 05. 17.


rszletes nzet

Szegletes Gábor (Lotus 49) nyerte Watkins Glen nagydjt. Szegletes Gábor a 1. helyrl rajtolva Kis Richard eltt rt clba a „Papyrus Cup” 2006. 05. 17.-i futamn. A dobog harmadik fokra Kovács Zoltán llhatott. A leggyorsabb versenykrt szintn Szegletes Gábor futotta.



Verseny (33 kr, 122 km)


# versenyz aut versenyid
1. Szegletes Gábor Lotus 49 35:40.796s
2. Kis Richard Ferrari 312 +37.473s
3. Kovács Zoltán Lotus 49 +42.214s
4. Fejes Gábor Brabham BT24 +54.202s
5. Rajnóki Tibor Brabham BT24 1 kr
Kiss Zoltán Eagle T1G 12 kr
Posta János Lotus 49 16 kr
Juhász Tamás Eagle T1G 28 kr
Varga Ádám Ferrari 312 33 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Szegletes Gábor Lotus 49 1:03.910s
2. Kis Richard Ferrari 312 1:04.226s
3. Juhász Tamás Eagle T1G 1:04.503s
4. Rajnóki Tibor Brabham BT24 1:04.693s
5. Kovács Zoltán Lotus 49 1:05.020s
6. Kiss Zoltán Eagle T1G 1:05.552s
7. Fejes Gábor Brabham BT24 1:05.749s
8. Posta János Lotus 49 1:05.950s
9. Varga Ádám Ferrari 312 1:06.638s


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Szegletes Gábor Lotus 49 1:04.078s
2. Kis Richard Ferrari 312 1:04.167s
3. Juhász Tamás Eagle T1G 1:04.922s
4. Kovács Zoltán Lotus 49 1:04.947s
5. Rajnóki Tibor Brabham BT24 1:05.080s
6. Kiss Zoltán Eagle T1G 1:05.515s
7. Fejes Gábor Brabham BT24 1:05.915s
8. Posta János Lotus 49 1:06.101s
Varga Ádám Ferrari 312 krid nlkl




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Rajnóki Tibor
Az időmérőn majd 3 tizeddel javítottam meg brabis időmet, de tisztában voltam vele, hogy nagy esélyem nincs a futamon. Egyszerűen nem szeretem ezt a pályát, nem megy, azért is jöttem ilyen lecsó kocsival. A rajtom nem volt valami fényes, de Juha hamar eltévedt, így feljöttem a 3. helyre. Tudtam, hogy Kokesz keményen fog jönni mögöttem, ezért egész darálósan mentem, de egy pillanatra lementem a fűre és számomra érthetetlen oknál fogva villámsebesen megpördült a kocsim... Nem is tudtam összeszedni, visszaestem az utolsó helyre. Aztán két körrel később 3 teligázon frontálba kaptam Juhát, amikor farkasszemet nézett velem... A kocsinak ez meg se nyekkent, szóval mentem tovább, majd egyszer Leo is megjelent a képben némi keresztmanőverrel, a vége előtt meg Szeglet esett le előttem nagy hévvel, szóval izgalom az volt! Hát ennyit tudtam ezen a pályán, Mexikóban viszont szépen szeretnék búcsúzni a bajnokságtól!

Posta János
Az időmérőn sikerült végre megfutnom az 1:05-ös kört A verseny első köreiben Gabóval próbáltam “leszámolni“, de volt egy sárga zászló és összeszedtem 4 mp hátrány, amivel aztán már nem tudtam mit kezdeni. Ha a verseny felénél nem kell hirtelen felállnom a géptől (ismét csak bocsánatot kérek ezért), talán befutotok ötödiknek... Jó lett volna nem ezt a 7-8 pontot eldobni a bajnokságban, dehát...

Juhász Tamás
Bocs skacok, nem bírtam sokáig a futamon, sajna nem itt jár az agyam Ratesz bocsi, hogy szar helyen álltam, kicsúszás után máshogy kellett volna leirányítani a pályáról a kocsit

Varga Ádám
Nekem elég gyorsan végetért ez a futam, rögtön az időmérőn 1 kör után kiálltam, mert a versenysetuppal indultam. A menük rengetegében jött az 1. fagyás. Mégegyszer nekilendültem, ekkor a gépem már engedett pár kört, de nem volt az igazi, aztán megint elszállt, és itt a vége. A jó hír hogy valószínüleg jövő hét hétfőn már fel lesz újjítva a gépem, és a következő futamon már rajthoz állhatok.


http://hgplm.gtr-masters.hu/