Laguna Seca (1967) GP eredmnyek

Köztes hetek 1967, Laguna Seca (1967), 2008. 12. 09.


rszletes nzet

A 2008. 12. 09.-n rendezett Laguna Seca (1967)-i viadal gyztese Soós Gyula lett. A „Köztes hetek 1967” versenyn a msodik helyet Posta János, a harmadikat Majer Tamás szerezte meg. A leggyorsabb versenykrt Szegletes Gábor futotta.



Verseny (26 kr, 79 km)


# versenyz aut versenyid
1. Soós Gyula Ferrari 312 30:01.516s
2. Posta János Brabham BT24 +1:01.550s
3. Majer Tamás Ferrari 312 +1:11.873s
4. Porczió László Ferrari 312 1 kr
5. Sárai Róbert Cooper T81B 2 kr
Szegletes Gábor Cooper T81B 3 kr
Csomor Benö Ferrari 312 23 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Szegletes Gábor Cooper T81B 1:06.653s
2. Soós Gyula Ferrari 312 1:07.877s
3. Majer Tamás Ferrari 312 1:08.267s
4. Sárai Róbert Cooper T81B 1:09.008s
5. Posta János Brabham BT24 1:10.081s
6. Porczió László Ferrari 312 1:10.833s
7. Csomor Benö Ferrari 312 1:34.976s


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Szegletes Gábor Cooper T81B 1:07.194s
2. Soós Gyula Ferrari 312 1:07.283s
3. Majer Tamás Ferrari 312 1:07.927s
4. Posta János Brabham BT24 1:09.406s
5. Sárai Róbert Cooper T81B 1:09.594s
6. Porczió László Ferrari 312 1:10.140s
7. Csomor Benö Ferrari 312 1:21.901s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Soós Gyula
Szokásos előfutam, hasznos volt tesztelni. Edzésen Szeglet rettenetesen elvert a Cooperrel is, pedig pb-m közelit mentem én is. Rajt a hosszú egyes (+ teletank miatt) döcögős volt, de megtartottam a 2. helyet, mögöttem némi kavarodás látszott. Szeglet már az első körben adott kábé másfél mp-et, majd valahol a látóhatáron autózótt kábé 3 mp-re. Na mondom ennek annyi, akkor csinálunk terheléses tesztet, széthajtom a Ferrarit mit bír. El is kezdtem nyomni, 5 kör után piros volt a jobb első, az olaj gyakran 115 fok felett, rengeteg tiltásig forgatás. Majd Szeglet eldobta, megkaptam az első helyet, tiportam tovább a kocsit, de bírta. Köridőnek jöt tett, 07.3-ra levittem a pb-met. 2 körrel a vége előtt jött a meglepi, amikor ledadogott a motor, volt 1,5 liter benzinem. Utolsó kört gyakorlatilag 1-2-ben gurultam végig (nem volt kedvem resetelni), a célon valami 0,1 literrel mentem át.

Posta János
Hát.. edzőfutamnak jó volt. Nagyon régen mentem itt '67-es autóval, és igencsak rám fért volna egy kis előzetes gyakorlás. Az időmérő fele egy kb használható setup keresésével telt, aztán pedig igyekeztem összerakni egy elfogadható kört. A versenyem belülről sokkal kuszábbnak tűnt mint ahogy a grafikon mutatja, ez jó jel. Azt a két nagy hibámat azért nem szeretném megismételni jövő héten, és remélem találok még legalább 1 mp-et a pályán.

Szegletes Gábor
Én viszont elég jól beletaláltam a beállításba és nagyon megtetszett a Cooper, a Brabham-es időmet nagyon hamar megfutottam, sőt edzésen még jobb is jött, és nagyon jó szektorok (vagy csak nagy lag). Kedvem támadt ezzel indulni a bajnokin is, de Ricsi egyelőre csak a BRM-ről szeretne hallani. Segítsetek meggyőzni : ) A pálya kicsit rövid és szűk, meg úgy általában pici, de szerintem azért használható '67-tel is. Bár, mint tegnap kiderült, engem nem terhel a pályára szavazók felelőssége : D. Nagyon jó ritmusa van, remélem sikerül megoldanunk a rajtot és az előzéseket, és nem WTCC Pau stílusban jutunk majd végig : )


http://hgplm.gtr-masters.hu/