Laguna Seca (1967) GP eredmények

Köztes hetek 1967, Laguna Seca (1967), 2008. 12. 09.


részletes nézet

A 2008. 12. 09.-n rendezett Laguna Seca (1967)-i viadal győztese SoĂłs Gyula lett. A „Köztes hetek 1967” versenyén a második helyet Posta János, a harmadikat Majer Tamás szerezte meg. A leggyorsabb versenykört Szegletes Gábor futotta.



Verseny (26 kör, 79 km)


# versenyző autó versenyidő
1. SoĂłs Gyula Ferrari 312 30:01.516s
2. Posta János Brabham BT24 +1:01.550s
3. Majer Tamás Ferrari 312 +1:11.873s
4. PorcziĂł LászlĂł Ferrari 312 1 kör
5. Sárai RĂłbert Cooper T81B 2 kör
Szegletes Gábor Cooper T81B 3 kör
Csomor Benö Ferrari 312 23 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor Cooper T81B 1:06.653s
2. SoĂłs Gyula Ferrari 312 1:07.877s
3. Majer Tamás Ferrari 312 1:08.267s
4. Sárai Róbert Cooper T81B 1:09.008s
5. Posta János Brabham BT24 1:10.081s
6. Porczió László Ferrari 312 1:10.833s
7. Csomor Benö Ferrari 312 1:34.976s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor Cooper T81B 1:07.194s
2. SoĂłs Gyula Ferrari 312 1:07.283s
3. Majer Tamás Ferrari 312 1:07.927s
4. Posta János Brabham BT24 1:09.406s
5. Sárai Róbert Cooper T81B 1:09.594s
6. Porczió László Ferrari 312 1:10.140s
7. Csomor Benö Ferrari 312 1:21.901s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

SoĂłs Gyula
Szokásos előfutam, hasznos volt tesztelni. EdzĂ©sen Szeglet rettenetesen elvert a Cooperrel is, pedig pb-m közelit mentem Ă©n is. Rajt a hosszĂş egyes (+ teletank miatt) döcögős volt, de megtartottam a 2. helyet, mögöttem nĂ©mi kavarodás látszott. Szeglet már az első körben adott kábĂ© másfĂ©l mp-et, majd valahol a látĂłhatáron autĂłzĂłtt kábĂ© 3 mp-re. Na mondom ennek annyi, akkor csinálunk terhelĂ©ses tesztet, szĂ©thajtom a Ferrarit mit bĂ­r. El is kezdtem nyomni, 5 kör után piros volt a jobb első, az olaj gyakran 115 fok felett, rengeteg tiltásig forgatás. Majd Szeglet eldobta, megkaptam az első helyet, tiportam tovább a kocsit, de bĂ­rta. Köridőnek jöt tett, 07.3-ra levittem a pb-met. 2 körrel a vĂ©ge előtt jött a meglepi, amikor ledadogott a motor, volt 1,5 liter benzinem. UtolsĂł kört gyakorlatilag 1-2-ben gurultam vĂ©gig (nem volt kedvem resetelni), a cĂ©lon valami 0,1 literrel mentem át.

Posta János
Hát.. edzőfutamnak jĂł volt. Nagyon rĂ©gen mentem itt '67-es autĂłval, Ă©s igencsak rám fĂ©rt volna egy kis előzetes gyakorlás. Az időmĂ©rő fele egy kb használhatĂł setup keresĂ©sĂ©vel telt, aztán pedig igyekeztem összerakni egy elfogadhatĂł kört. A versenyem belĂĽlről sokkal kuszábbnak tűnt mint ahogy a grafikon mutatja, ez jĂł jel. Azt a kĂ©t nagy hibámat azĂ©rt nem szeretnĂ©m megismĂ©telni jövő hĂ©ten, Ă©s remĂ©lem találok mĂ©g legalább 1 mp-et a pályán.

Szegletes Gábor
Én viszont elĂ©g jĂłl beletaláltam a beállĂ­tásba Ă©s nagyon megtetszett a Cooper, a Brabham-es időmet nagyon hamar megfutottam, sőt edzĂ©sen mĂ©g jobb is jött, Ă©s nagyon jĂł szektorok (vagy csak nagy lag). Kedvem támadt ezzel indulni a bajnokin is, de Ricsi egyelőre csak a BRM-ről szeretne hallani. SegĂ­tsetek meggyőzni : ) A pálya kicsit rövid Ă©s szűk, meg Ăşgy általában pici, de szerintem azĂ©rt használhatĂł '67-tel is. Bár, mint tegnap kiderĂĽlt, engem nem terhel a pályára szavazĂłk felelőssĂ©ge : D. Nagyon jĂł ritmusa van, remĂ©lem sikerĂĽl megoldanunk a rajtot Ă©s az előzĂ©seket, Ă©s nem WTCC Pau stĂ­lusban jutunk majd vĂ©gig : )


http://hgplm.gtr-masters.hu/