Brands Hatch GP eredmények

Köztes hetek 1967, Brands Hatch, 2008. 10. 28.


részletes nézet

Szegletes Gábor (BRM P115) nyerte Brands Hatch nagydíját. Szegletes Gábor a 2. helyről rajtolva Soós Gyula előtt ért célba a „Köztes hetek 1967” 2008. 10. 28.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Posta János állhatott. A leggyorsabb versenykört Majer Tamás futotta.


logo


Verseny (24 kör, 102 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor BRM P115 38:19.697s
2. Soós Gyula Ferrari 312 +1.572s
3. Posta János Cooper T81B +8.764s
4. Majer Tamás Ferrari 312 +15.046s
5. Szeredi Norbert Ferrari 312 +1:03.583s
6. Porczió László Lotus 49 1 kör
7. Sárai Róbert Ferrari 312 1 kör
Csomor Benö Ferrari 312 8 kör
Köszegi Tamás Lotus 49 22 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Köszegi Tamás Lotus 49 1:32.768s
2. Szegletes Gábor BRM P115 1:33.013s
3. Majer Tamás Ferrari 312 1:33.185s
4. Soós Gyula Ferrari 312 1:33.565s
5. Sárai Róbert Ferrari 312 1:33.926s
6. Posta János Cooper T81B 1:35.224s
7. Szeredi Norbert Ferrari 312 1:35.411s
8. Porczió László Lotus 49 1:36.361s
9. Csomor Benö Ferrari 312 1:45.247s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Majer Tamás Ferrari 312 1:33.553s
2. Soós Gyula Ferrari 312 1:33.597s
3. Posta János Cooper T81B 1:33.721s
4. Szegletes Gábor BRM P115 1:34.160s
5. Sárai Róbert Ferrari 312 1:34.568s
6. Szeredi Norbert Ferrari 312 1:35.399s
7. Köszegi Tamás Lotus 49 1:36.456s
8. Porczió László Lotus 49 1:36.523s
9. Csomor Benö Ferrari 312 1:38.594s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Edzés: ma este vettem elő a pályát, ehhez képest teljesen tűrhető az 1:33,0. Többen is gyorsak a mezőnyből, és jövő hétig én már alig-alig fogok gyorsulni. Futam: KTomit lerajtoltam, aztán eltűnt mögülem még az első körben. Mire rendeződtek mögöttem a viszonyok, lett olyan 6 mp előnyöm, igyekeztem menni a BRM-mel, de nem jöttek a körök. Gyula szépen dolgozgatta le a hátrányát olyan kéttizedenként, aztán addig olvastam a pribit, hogy a T1-ben megcsíptem a szalmát a külső íven. Innentől izgalmasabb lett a helyzet, szorosan mögöttem volt, ráadásul a hátsó gumijaim is melegek voltak, sokat csúszkáltam. Aztán az utolsó jobbosban valamit nem jól csináltam, és Gyula el is ment gyorsan. Még a következő körben vissza is előztem, egy számomra díjnyertes előzéssel, az egyik hegyre-fel jobbosban, egy bevetődős manőverrel. : ) Aztán Gyula is hibázgatott. A harcnak az vetett véget, hogy az egyik jobbos előtt, ahol be is ért a kocsi alja, a BH leért a fűre és menthetetlenül forogtam. Mivel a “fű“ mögött kötöttem ki, és nem volt nagy kedvem piknikezni, gyorsan a resethez nyúltam. Shift+R után meglepő módon gyorsabban tudtam menni, mint előtte, és Gyula sem nyúlt el (nem tudom, a reset alatt hogy nem távolodott el). Gyula is, én is hibázgattunk, volt még egy előzés, egy visszaelőzés, végül Gyula a T1-ben megcsípte a babákat a belső íven, amitől eléggé visszaesett, így tudtam nyerni. Jani, MTomi, nagyon gyorsak voltak a versenyben, jövő héten csúnya világ lesz a BRM-esekre : ). A pálya pedig állati jó!

Soós Gyula
Edzés: valami rettenet amit műveltem. Mentem vagy 15 kört, amiből 2 ha tiszta lett. Sorra elnéztem a féktávokat, elrontottam a kigyorsításokat, rendesen szenvedtem. Az is meglepett, hogy az általam jónak ítélt 33.5-nél 3-an is lazán jobbat mentek. Na mind1, indultam a 4. helyről, még itt is igen bénán, szegény Janit láttam a tükörben, ahogy nem győz kerülgetni. Aztán előttem vagy hárman összementek, alig tudtam elslisszanni, de Szeglet már jó 6 mp-re járt ekkor. Aztán szinte egyszerre eltűnt az előny, a dombok között nem láttam mi történt, gondoltam Szeglet bevárt, hiszen csinált már ilyet. Kergettük egymást, de nem húzott el, mondom biztos nem 100-on nyomja. Így mikor eldobta, én szépen bevártam. Majd mikor én hibáztam, már nem tudtam visszatámadni, mert a végére meg nem maradt benzinem. Azért volt pár jó kör, főleg utólag megtudva, hogy Szeglet is küzdött. Sirály ez a pálya.

Posta János
Nem úgy indult, de a végére príma kis verseny kerekedett ebből az edzőfutamból. : ) Az időmérőn megszenvedtem a felkészülés hiányát, a 35 alját is csak nyögvenyelősen sikerült összehoznom. A rajtnál és az egész első körben a biztonságra koncentráltam -- így ki is tudtam kerülni mindenkit, viszont Portion közben megelőzött. Eh... Gondoltam, legalább nem unatkozok, de mindössze két kör kellett ahhoz, hogy visszaszerezzem a harmadik helyet. Portion pedig lemaradt, aztán méginkább lemaradt, én meg egész emberes hátrányban voltam a Szeglet-Gyula kettőssel szemben. Minden adott volt egy magányos, viszonylag unalmas versenyhez. Aztán feltűnt, hogy MTomi megelőzte mögöttem Portiont és veszett tempóban közelít. Ekkor átgondoltam a könnyed átmozgató edzőversenyről alkotott elképzelésemet és minden igyekezetemmel próbáltam lejjebb szorítani a köridőket. A 14. körben már jött egy 35.0, aztán pedig sorra a 34-ek, a vége felé pedig két 33-as is befigyelt. Így sikerült magam mögött tartani Tomit, sőt erősen felzárkóztunk a vezető kettősre. Igazán jó verseny volt. A második felében nyújtott teljesítményemmel tökéletesen elégedett vagyok, igyekszem hozni ugyanezt a bajnokin is. : D

Köszegi Tamás
Hát ez elég hurka lett. Poleból indultam, de a 4. kanyrban megforogtam és több versenyző belém ment. Elnézést. Aztán szép lassan feljöttem 3 kör alatt a 6. helyre és a célegyenes ráfordítonál beakadt képernyő. Hiába nyomtam shift+r csak maradt a beakadtt képernyő. Na majd legközelebb.


http://hgplm.gtr-masters.hu/