Bathurst GP eredmények

Köztes hetek 1967, Bathurst, 2008. 09. 09.


részletes nézet

Soós Gyula (Ferrari 312) nyerte Bathurst nagydíját. Soós Gyula a 1. helyről rajtolva Posta János előtt ért célba a „Köztes hetek 1967” 2008. 09. 09.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Sándor Tibor állhatott. A leggyorsabb versenykört Köszegi Tamás futotta.



Verseny (18 kör, 113 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Soós Gyula Ferrari 312 37:19.639s
2. Posta János Ferrari 312 +23.086s
3. Sándor Tibor Ferrari 312 +44.573s
4. Köszegi Tamás Eagle T1G +52.549s
Sárai Róbert Ferrari 312 8 kör
Porczió László Lotus 49 17 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Soós Gyula Ferrari 312 2:01.919s
2. Köszegi Tamás Eagle T1G 2:02.110s
3. Sándor Tibor Ferrari 312 2:02.367s
4. Posta János Ferrari 312 2:02.820s
5. Sárai Róbert Ferrari 312 2:04.750s
6. Porczió László Lotus 49 2:09.569s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Köszegi Tamás Eagle T1G 2:01.938s
2. Soós Gyula Ferrari 312 2:02.025s
3. Sándor Tibor Ferrari 312 2:02.177s
4. Posta János Ferrari 312 2:02.475s
5. Sárai Róbert Ferrari 312 2:04.651s
6. Porczió László Lotus 49 2:20.640s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Soós Gyula
Mostanában úgy látszik mindig találkozom a versenyeken valami furcsasággal. Ezúttal biztos vezetésnél fékezek a T1 féktávon, de baromira nem lassul a kocsi, sőt gyorsulok. Tisztára mintha valaki nyomta volna a gázt is. Szóval nem tudom van-e olyan a GPL-ben, hogy felakad a gázpedál, de velem valami hasonló történt, nem is tudtam mit csinálni, át a bukótéren, majd belerongyoltam a kerítésbe. Reportban annyit látni, hogy engine problem. Egyszer még én magam is elfékeztem a T1-et, de úgy látszik a többiek sem hiba nélkül jöttek, mert belefért. Bocsi többiek, nem akartam bevárni senkit, pont a kisördög miatt, így viszont nem mondhatom, hogy szénné izgultam magam a versenyen. De úgy érzem formába jöttem, Monaco, Mexikó után ez a 3. jól sikerült verseny a sorban.

Posta János
Az első kanyarban történt balesetet leszámítva egész jó versenyem volt. Igaz, volt két elnézett féktáv (első és utolsó kanyarok), de az autót mindkét alkalommal megmentettem, és a terveknek megfelelően sértetlenül vittem célba. A verseny nagy részében inkább csak kerestem a formámat, a vége felé már jöttek az igazán elfogadható körök, de Gyulát nem volt esélyem utolérni.

Köszegi Tamás
Az időmérő lehetett volna jobb is de 2. helyen behoztam magam. Az t1-ben megtoltak majd újra 2. voltam. Úcsó kanyarban hibáztam majd után mégegyszer. Után felrobbant a motorom. Aztán szépen jöttem föl és már 3. voltam, majd már kezdetem látni Janit a 2. helyen. Megfutotam izgalmabban a verseny leggyórsabb körét majd megint hibáztam. Így elúszott a 2. hely. Aztán utolsó körban hibáztam és így a 3. hely is elúszott. Végülis 4. lettem, de nagyon élveztem.

Sárai Róbert
Bocs mindenki de ki kellett állnom. Egyszerűen elvesztettem a fejem és a ritmusát a pályának. Bocs azt hiszem Tibi neked csúsztam T1 után mert elrontottam a kigyorsítást... Utoljára méghogy a freka motor nem robban...

Porczió László
Sajnos ki kellett álljak, mert a hang rendszerem elkezdett szarakodni és az nagyon zavart a vezetésben pedig jó ez a pálya.


http://hgplm.gtr-masters.hu/