Monaco GP eredmnyek

Köztes hetek 1967, Monaco, 2007. 07. 10.


rszletes nzet

Krajsek Milán (Ferrari 312) nyerte Monaco nagydjt. Krajsek Milán a 2. helyrl rajtolva Balog Szabolcs eltt rt clba a „Köztes hetek 1967” 2007. 07. 10.-i futamn. A dobog harmadik fokra Fejes Gábor llhatott. A leggyorsabb versenykrt szintn Balog Szabolcs futotta.



Verseny (30 kr, 94 km)


# versenyz aut versenyid
1. Krajsek Milán Ferrari 312 43:59.094s
2. Balog Szabolcs Cooper T81B +7.929s
3. Fejes Gábor Ferrari 312 +41.656s
4. Posta János Brabham BT24 +1:00.676s
5. Soós Gyula Ferrari 312 1 kr
6. Soós Gábor Honda RA300 3 kr
Vörös Tamás Ferrari 312 19 kr
Porczió László Ferrari 312 21 kr
Szegletes Gábor BRM P115 25 kr
Kis Richard BRM P115 29 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Kis Richard BRM P115 1:25.589s
2. Krajsek Milán Ferrari 312 1:25.680s
3. Balog Szabolcs Cooper T81B 1:25.728s
4. Szegletes Gábor BRM P115 1:25.887s
5. Vörös Tamás Ferrari 312 1:26.894s
6. Fejes Gábor Ferrari 312 1:27.221s
7. Posta János Brabham BT24 1:28.114s
8. Soós Gyula Ferrari 312 1:28.628s
9. Porczió László Ferrari 312 1:29.458s
10. Soós Gábor Honda RA300 1:32.391s


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Balog Szabolcs Cooper T81B 1:26.039s
2. Krajsek Milán Ferrari 312 1:26.386s
3. Fejes Gábor Ferrari 312 1:26.855s
4. Vörös Tamás Ferrari 312 1:27.883s
5. Posta János Brabham BT24 1:27.991s
6. Soós Gyula Ferrari 312 1:28.830s
7. Soós Gábor Honda RA300 1:32.818s
8. Porczió László Ferrari 312 1:33.135s
9. Szegletes Gábor BRM P115 1:33.174s
10. Kis Richard BRM P115 1:55.383s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Posta János
Elég zűrös estém volt, meglehetősen fáradtan és kedvetlenül vágtam neki ennek a versenynek. Az időmérőn inkább csak körözgettem idegből, próbálgattam magasabb fokozatban venni a lassabb kanyarokat. Aztán valahogy összejött egy egyéni rekord. A rajtnál óvatos voltam, Gyula elém került. A Massenet-i csúcstalálkozót igyekeztem elkerülni, balról a járdán surrantam előre. A verseny során kergettem kicsit Tomit, majd Gabóval próbáltam lépést tartani. Hibáztam itt-ott, de megúsztam komolyabb sérülés nélkül. Nagy meglepetésemre összejött egy újabb PB, egy 1:27-es kör a versenyben, de igazából nem ez volt a legjobb futamom.

Soós Gyula
Én szintén elég kedvetlenül ültem kormány mögé az este. Csak ennek az oka nálam a tehetetlenség volt, hogy annyival lassabb vagyok az élbolynál, mint sehol máshol. Legnagyobb meglepetésemre az edzésen 28-as kört tudtam menni (új PB), de ez is csak ahhoz volt elég, hogy tesómat és Portiont magam mögé utasítsam. A rajtnál azon gondolkodtam, 2-esben, vagy 3-asban rajtoljak. Végül a 2. mellett döntöttem, és nem is sikerült rosszul, Jani mellé becsúsztama T1-nél. Aztán fel az emelkedőn, és szépen egymásra futottunk. Próbáltam a járdán menekülni, de nem sikerült, resetelnem kellett. Aztán épphogy megkaptam az új autót, még belémrongyolt valaki, újabb reset. De így is előrébb folytattam mint voltam korábban, persze jócskán lemaradva. Azt előre kiszámoltam, hogy a lekörözést képtelenség megúsznom, így csak mentem körbe-körbe, pár körig Gabó előtt haladtam, majd hibáztam, de a verseny nagy része a sok kiálló miatt is magányosan telt. 6 célbaérőből 5. lettem, asszem ez a max ezen a pályán. Milánnak nagy gratula a győzelemhez, már csak a bajnoki 15 pont hiányzik a csapatunknak


http://hgplm.gtr-masters.hu/