Kyalami GP eredmények

Köztes hetek 1967, Kyalami, 2007. 02. 07.


részletes nézet

Ulrich Tamás bizonyult a legjobbnak a „Köztes hetek 1967” sorozat 2007. 02. 07.-n rendezett Kyalami-i futamán. A második helyen Kis Richard futott be, míg a harmadik pozíciót Szegletes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.



Verseny (24 kör, 98 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Ulrich Tamás Lotus 49 32:23.992s
2. Kis Richard Lotus 49 +3.500s
3. Szegletes Gábor Lotus 49 +7.152s
4. Vörös Tamás Eagle T1G +29.441s
5. Kiss Zoltán Ferrari 312 1 kör
6. Brixel László Eagle T1G 1 kör
7. Soós Gyula Ferrari 312 1 kör
8. Soós Gábor Lotus 49 1 kör
Porczió László Ferrari 312 13 kör
Posta János Honda RA300 24 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard Lotus 49 1:18.326s
2. Szegletes Gábor Lotus 49 1:18.622s
3. Ulrich Tamás Lotus 49 1:19.102s
4. Vörös Tamás Eagle T1G 1:20.427s
5. Soós Gábor Lotus 49 1:21.718s
6. Brixel László Eagle T1G 1:22.048s
7. Posta János Honda RA300 1:22.163s
8. Soós Gyula Ferrari 312 1:22.623s
9. Porczió László Ferrari 312 1:22.867s
10. Kiss Zoltán Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard Lotus 49 1:18.549s
2. Szegletes Gábor Lotus 49 1:19.079s
3. Ulrich Tamás Lotus 49 1:19.382s
4. Kiss Zoltán Ferrari 312 1:20.881s
5. Vörös Tamás Eagle T1G 1:21.154s
6. Soós Gyula Ferrari 312 1:22.126s
7. Brixel László Eagle T1G 1:22.339s
8. Soós Gábor Lotus 49 1:22.846s
9. Porczió László Ferrari 312 1:23.340s
Posta János Honda RA300 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Soós Gyula
Ami meg az én versenyemet illeti, ismét elnézést kérek BxL-től és tesómtól a T1-es koccért, sunyi az a kanyar, szélárnyékban felgyorsultam jó 310-re, persze hogy nem tudtam megállni. Ez az Alison setup meg nagyon nem jól vezethető most nekem, tuti valami más után nézek a bajnokira.

Soós Gábor
Gabor Soos - spotters reporting: medium problems with left front tire. medium problems with right front tire. minor problems with left front suspension. medium problems with right front suspension. the car has an engine problem. - Ezért nem tudtam hát rendes versenytempót menni, de azért 24 kört végigmentem ilyen autóval shift r nélkül, sőt tovább rongáltam. Ezt leszámítva, azt hiszem az eddigi futamaim alapján meg kell állapítanom, hogy 1 körös (vagy edzés) pilóta vagyok, hiszen a jól sikerült edzésidőket, általában meg se tudom közelíteni a versenyen.

Porczió László
A szabadedzésen öszehoztam egy saját setupot de ezzel se sikerült elég jó időt kihoznom a ferrariból így csak a legutolsó helyről indulhattam volna ha Zolee nem ugrik be az utsó pillanatban. A rajtot nagyon jól elkaptam aztán a második kanyarban ki kerültem a fűre így viszont sikerült megúsznom egy előttem lezajló karambolt, később még páran kicsúsztak előlem így az 5. helyen autóztam amikor megérkezett Zolee, pár körig üldözött aztán jött az egyenes ahol valamiért mégsem volt elég gyors és nem bírt megelőzni ezért én már sejtettem, hogy a kanyarnál baj lesz készítettem is a shift+r-t és bingó Zolee belémjött, szerintem volt még elég hely ott jobb oldalt, hogy elférjen , emiatt poziciót nem vesztettem és köröztem is tovább az 5. helyen aztán jött a disconnect

Posta János
Szeglet (és sokan mások) tanácsára tegnap GH setuppal gurultam ki a boxból. Hát.. lehet, hogy még kicsit igazítani kellene a “stílusomhoz“, de két-három kör után megint kivágtam a **csába az egészet. Volt ezután pár köröm defaulttal, aztán észrevettem, hogy van már nekem egy B változat, amiben sokkal jobb a Gearing Ratio. A család felől közben egyre erősebb nyomás nehezedett rám, de azért pengettem még egy új egyéni csúcsot (több mint egy teljes másodpercet javultam!!!). Aztán viszont sajna ki kellett lépnem. Remélem, jövőhéten ott tudok lenni. Grat Tominak a sikeres visszatéréshez!


http://hgplm.gtr-masters.hu/