Nürburgring GP eredmények

Köztes hetek 1967, Nürburgring, 2006. 11. 22.


részletes nézet

A 2006. 11. 22.-n rendezett Nürburgring-i viadal győztese Vörös Tamás lett. A „Köztes hetek 1967” versenyén a második helyet Varga Ádám, a harmadikat Fejes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Varga Ádám futotta.


logo


Verseny (5 kör, 114 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Vörös Tamás Lotus 49 42:39.110s
2. Varga Ádám Honda RA300 +46.603s
3. Fejes Gábor Ferrari 312 +1:17.933s
4. Kis Richard Cooper T81B +1:26.322s
5. Szegletes Gábor Honda RA300 +1:27.065s
6. Posta János BRM P115 +2:46.237s
7. Soós Gábor Ferrari 312 +3:45.107s
8. Brixel László Lotus 49 +4:51.444s
Kiss Zoltán Cooper T81B 2 kör
Porczió László Ferrari 312 4 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard Cooper T81B 8:07.310s
2. Szegletes Gábor Honda RA300 8:10.175s
3. Vörös Tamás Lotus 49 8:17.041s
4. Varga Ádám Honda RA300 8:21.304s
5. Posta János BRM P115 8:37.987s
6. Porczió László Ferrari 312 8:43.630s
7. Soós Gábor Ferrari 312 9:00.525s
8. Fejes Gábor Ferrari 312 9:27.104s
9. Brixel László Lotus 49 9:27.136s
10. Kiss Zoltán Cooper T81B köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Varga Ádám Honda RA300 8:17.920s
2. Vörös Tamás Lotus 49 8:20.630s
3. Szegletes Gábor Honda RA300 8:23.962s
4. Kis Richard Cooper T81B 8:24.603s
5. Fejes Gábor Ferrari 312 8:30.972s
6. Kiss Zoltán Cooper T81B 8:33.676s
7. Brixel László Lotus 49 8:41.285s
8. Posta János BRM P115 8:42.277s
9. Soós Gábor Ferrari 312 9:03.841s
10. Porczió László Ferrari 312 9:15.790s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Vörös Tamás
Nem gondoltam, hogy pont ezen a pályán fogok először nyerni, de lényeg az hogy sikerült . Elég sokat gyakoroltam a pályát, több futamot is mentem gép ellen. A rajtnál történt egy kis baleset, így Jani mögé kerültem, aztán a pálya közepe felé megelőztem, és megpróbáltam beérni Ricsiéket. Az első két kör elég jól sikerült, majd a harmadik elején utolértem őket, az első kanyarban kicsúsztak, így az élen találtam magam. Aztán a 3. és 4. körben több hibát is vétettem, egyszer resetelnem kellett a célegyenes előtti kanyarban, mert eléggé félrehúzott a kormány, de sikerült az élen maradnom, ugyanis Ricsiék eléggé visszaestek. Az utolsó körben már óvatosan mentem, Ádám elég messze volt tőlem a 2. helyen. Remélem a jövő heti futam is hasonlóan sikerül :)

Varga Ádám
Sajnos nem volt időm eddig a Nürbit gyakorolni, nagyon itt vannak az utolsó ZH-k a nyakamon, én pedig most próbálom behozni a lemaradásomat. Az időmérőm aránylag jól sikerült, most ennek a 8:21-es körnek is tudtam örülni. A rajtnál én gabalyodtam össze valakivel, csak azt láttam, hogy a balomon közeledik egy Ferrari, a jobbomon pedig ott volt Tomi. A kanyar elött ahol beszűkül a pálya elkezdtem egy kicsit középre húzodni, hogy helyet hagyjak a Ferrarinak, ha elmérné a féktávot, aztán már repültem is. Azt hittem én okoztam, ezért megvártam amíg elmegy a mezőny és akkor folytattam. Az elején több tömegbaleset is volt, ezeket még nem néztem vissza, de én megmondom őszintén nagyon nevettem azon, hogy egy ekkora pályán hogyan tud ennyi autó egy kupacba összegyűlni Zolee-t üldöztem 1 körön keresztül, aztán ő engem, utánna már unalmas volt. Várom a jövő heti versenyt, és Grat Tominak a győzelemért

Posta János
Nem sikerült valami pompásra ez a versenyem... Az egyetlen mért időmérős köröm még egész jól sikerült, kevesebb mint 1 mp-re kerültem a legjobb időmhöz, és még a rajtnál történt balesetet is sikerült kikerülnöm, így rögtön a harmadik helyen találtam magam. Egy ideig magam mögött tudtam tartani Tomit, de nagyon tolt lefelé a pályáról, úgyhogy hibáztam itt-ott, és végül meg is sérült kissé a kormánymű. Aztán Tomi otthagyott és megkaptam a nyakamra Gabót, Zolit, Ádámot... A második kör elején kisodródtam előlük (Köszi, hogy megvártál Gabó, de nem miattad volt.), ami kapóra is jött mert legalább nyugodt szívvel nyomhattam egy shiftR-t. A második és harmadik köröm botrányos volt. Kellett még vagy két-három javítás és Gabi meg Laci is teljesen utolértek. Aztán összeszedtem magam és pár kilométeren kergetőztünk egy jót Gabival. Aztán a srácok lemaradtak, én meg egyedül. Az utolsó két köröm már elfogadható volt. Remélem jövő héten összeszedettebb leszek a Brabhammel. Gratulálok Tominak első HGPLM-győzelméhez!

Soós Gábor
Gondoltam, hogy nem lesz egyszerű verseny itt a zöld pokolban, már az edzésnek is sajátos feeling-je van hiszen ha hibázol, legközelebb 8-9 perc múlva javíthatsz. Mikor sikerült futnom 9:00-át tovább nem is erőltettem, így is 3-an mögülem indultak. A rajtnál 2-en le is rajtoltak, még sokat kell fejlődnöm ezen a téren is. Az első kanyarban sikeresen átverkedtem magam az összegabalyodott autókon, és hirtelen a középmezőnyben találtam magam. Ennek az lett a következménye, hogy nálam gyorsabb autók kezdtek el útól érni, én pedig elég gyakran elvétettem a kanyarokat. Többször csatáztam Brixel Lacival, azt hiszem Porzció Lacival is találkoztunk, de a legjobban az tetszett, amikor Janit sikerült magam mögött tartani 1 ideig, kár hogy utána elmértem azt a féktávot. Az utolsó köröm unalomba fulladt, így el is dobtam még 1x utoljára az autót. Összeségében nagyon tetszett a futam, szerintem páratlan élmény itt versenyezni, csak a jövő héten kevesebbet kell hibáznom.

Brixel László
Azt hiszem, életem legtöbb shiftR-jét lőttem el tegnap, bár sikerült PB-t mennem, meg két embert rövid ideig tartottam, de a végére nagyon leszakadtam. Hiába, a Zöld Pokol...

Kiss Zoltán
Hát én gyorsan kiléptem, mivel időmérőre be sem mentem igy nem gyakoroltam , de a lényeg az volt, hogy nem volt rendesen rögzitve a kormányom, és a pedálok is csuszkáltak a földön,, szoval így nem lehet...

Porczió László
Gyerekek ez így nem megy, már megint disconnect... Egyszer csak el kezd a középső piros csík felmenni és kampec. Pedig nem lett volna rossz verseny. Az időmérőn a legjobbamat mentem, persze ez is olyan kör volt ahol legalább 1 shift+r volt használva. Így Jani után rajtolhattam a 6. helyről. A verseny elején próbáltam tolakodni aminek az lett az eredménye, hogy beleszálltam az előttem lévő karambol forgatagba, aztán míg pályán voltam többször is előfordult, hogy egy előttem megpördült, hirtelen előbukkanó versenyzőbe akadtam bele, vagy épp egy tömegkarambolba, emiatt eléggé visszaestem, nemsokkal ezután pedig jött a disconnect, így egy valamire való kört se tudtam teljesíteni.


http://hgplm.gtr-masters.hu/