Silverstone GP eredmnyek

Köztes hetek 1967, Silverstone, 2006. 11. 08.


rszletes nzet

Szegletes Gábor (Lotus 49) nyerte Silverstone nagydjt. Szegletes Gábor a 1. helyrl rajtolva Kis Richard eltt rt clba a „Köztes hetek 1967” 2006. 11. 08.-i futamn. A dobog harmadik fokra Varga Ádám llhatott. A leggyorsabb versenykrt szintn Szegletes Gábor futotta.



Verseny (24 kr, 113 km)


# versenyz aut versenyid
1. Szegletes Gábor Lotus 49 35:09.308s
2. Kis Richard Lotus 49 +14.121s
3. Varga Ádám Ferrari 312 +17.234s
4. Vörös Tamás Ferrari 312 1 kr
5. Posta János BRM P115 1 kr
6. Porczió László Lotus 49 1 kr
7. Soós Gábor Cooper T81B 1 kr
Kiss Zoltán Ferrari 312 6 kr
Ulrich Tamás Lotus 49 16 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Szegletes Gábor Lotus 49 1:25.474s
2. Ulrich Tamás Lotus 49 1:25.774s
3. Kis Richard Lotus 49 1:25.883s
4. Kiss Zoltán Ferrari 312 1:26.371s
5. Varga Ádám Ferrari 312 1:26.582s
6. Vörös Tamás Ferrari 312 1:28.325s
7. Porczió László Lotus 49 1:28.984s
8. Soós Gábor Cooper T81B 1:30.646s
9. Posta János BRM P115 1:30.928s


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Szegletes Gábor Lotus 49 1:25.779s
2. Ulrich Tamás Lotus 49 1:25.827s
3. Kis Richard Lotus 49 1:26.168s
4. Varga Ádám Ferrari 312 1:26.891s
5. Kiss Zoltán Ferrari 312 1:26.995s
6. Vörös Tamás Ferrari 312 1:29.089s
7. Porczió László Lotus 49 1:29.684s
8. Posta János BRM P115 1:30.754s
9. Soós Gábor Cooper T81B 1:32.212s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Hmm a verseny jól alakult az elején, bár valamiért Ricsi nem látszódott, a 3. körben jelent meg, amikor ki is ütöttem, visszanézve az én hibám volt, sajnálom. Ezután megint eltűnt, pribi se írta, azt hittem kilépett, szóval már majdnem sírtam. Végülis amíg nem hibáztam jókat csatáztunk a TOTO-val, meg jó lett volna Ricsivel is. A baleset meg a sok bevárás után valahogy hátra keveredtem, aztán indult a felzárkózás, a végére még Ádámmal összehoztunk egy kis izgalmat. Ricsitől mégegyszer bocs, jövő héten próbálok javítani.

Posta János
Időmérőn esélyem sem volt az áhított 1:29-es körre, az 1:30 teteje is épphogy összejött... A versenyen is leginkább a 1:31-ek jöttek, ráadásul hibáztam is egyszer, kb a negyedik körben. Az az Abbey kanyar nekem régi mumusom, most is ott estem ki a fűre, az acélbetétes szalmabálák meg leszakították a jobb elsőt... Shift-R után végig stabilan tudtam menni, Soós Gabit hamar elcsíptem, de Laci már nehezebb falat volt. Azt észre sem vettem, hogy Zoli kiállt, így kicsit meglepődtem, hogy ötödik lettem. Végülis egész jó futamom volt, de azért jövő héten a Lotus jobban gurul majd :)

Porczió László
Nagyon brutál volt számomra ez a futam. Az időmérőn sikerült eddigi legjobb időmet autózni 1:28:98-al. Ez a hetedik rajthelyre volt elég. A rajtot jól elkaptam, így Vörös Tomit sikerült leelőzni a kanyar előtt. Próbáltam tartani a tempót az előtem haladó keménymaggal ez az elején még elég jól is ment. Aztán volt valami balhé ott az elején így a második helyre jutottam fel, amit majdnem 2 körön át tartottam, aztán hibáztam és visszaestem a negyedik helyre. Ezután Zoleeval volt egy kis csatánk amit sajna karambollal végződött, a hosszú egyenes végén kifékezéssel próbálkozott sajnos én valamiért szélre sodródtam és összeakadtunk, ezért bocsi. Reset után viszon ismét elé kerültem és fellökött, a replayt megnézve itt is én bénáztam ezért is bocs Ezután a hetedik helyre, majd a hatodikra kerültem ahol a verseny végéig maradtam. Próbáltam Vörös Tomit utólérni, de nem sikerült bár néha ki-ki csusszant előttem. Aztán minden ok nélkül felrobant a motrom, ezután, a vége felé elég sokat hibáztam és emiatt a lekörözés is elért, és Posta Jani is megelőzött, a nagy igyekezetbe, hogy utólérjem megint hibáztam és elérhetetlen távolságba került. Sajnos a lekörözések tovább rontották esélyeimet a felzárkózásra. Az utsó két kört azért még sikerült hibátlanul autóznom.

Soós Gábor
Nos megvolt az első futamom, bár szerencsére nem bajnoki futam volt. Az edzés viszonylag jól sikerült, hiszen megfutottam eddigi legjobb köröm cooper -al. A szerelőim kicsit megvicceltek hiszen az eddig mindig zöld cooperem kékre festették át. Aztán a rajtnál kezdődtek a problémáim, valamiért nem akart 1-esbe kapcsolni, már mindenki mozgásban volt mire sikerült elindulnom, így Jani is megelőzött. A futam elején még kitünően működött a taktikám. Vagyis szépen nyugodtan autózgatva a többiek hibáit kihasználni. Először Vörös Tomi borult egyet a célegyenesben, majd Janit is a pálya szélén pillantottam meg, így már 2-en is voltak mögöttem. Aztán Tomi elég gyorsan utólért és nyomást kezdett gyakorolni rám. Ennek meg is lett az eredménye, a hosszú egyenes előtt ráhajtottam a szegélykőre, az megdobott, és fel is borultam, úgyhogy shift+r után utosóként eredtem a mezőny után. Ezután semmi érdekes nem történt, a lekörözéseknél figyeltem nehogy én döntsem el a csatát az élen. Végülis a taktikám nem jött be, egyrészt az nem volt bele számolva, hogy én is hibázok, másrészt nem tudtam 32 alá menni. Jövő hétig még sok tennivaló van, az sem biztos még, hogy marad ez az autó. Remélem már bátyám is ott lesz, és nem kell unatkoznom hátul


http://hgplm.gtr-masters.hu/