Brands Hatch GP eredmnyek

Köztes hetek 1966, Brands Hatch, 2008. 05. 13.


rszletes nzet

Soós Gyula bizonyult a legjobbnak a „Köztes hetek 1966” sorozat 2008. 05. 13.-n rendezett Brands Hatch-i futamn. A msodik helyen Posta János futott be, mg a harmadik pozcit Szeredi Norbert szerezte meg. A leggyorsabb versenykrt szintn Soós Gyula futotta.



Verseny (40 kr, 170 km)


# versenyz aut versenyid
1. Soós Gyula Brabham BT11 2.7 (66) 2.7 65:48.610s
2. Posta János BRM P261 (66) 2.0 +5.338s
3. Szeredi Norbert Ferrari 246 (66) 2.4 +1:23.873s
4. Soós Gábor Brabham BT11 2.7 (66) 2.7 +1:40.161s
5. Sárai Róbert Brabham BT11 2.7 (66) 2.7 4 kr
Fejes Gábor BRM P261 (66) 2.0 7 kr
Babinszki Gábor Lotus 33 Climax (66) 2.0 19 kr
Porczió László BRM P261 (66) 2.0 25 kr
Csomor Benö Ferrari 312 (66) 3.0 33 kr
Tóvári György Ferrari 312 (66) 3.0 40 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Posta János BRM P261 (66) 2.0 1:37.604s
2. Fejes Gábor BRM P261 (66) 2.0 1:37.859s
3. Babinszki Gábor Lotus 33 Climax (66) 2.0 1:38.886s
4. Soós Gyula Brabham BT11 2.7 (66) 2.7 1:39.638s
5. Szeredi Norbert Ferrari 246 (66) 2.4 1:39.827s
6. Tóvári György Ferrari 312 (66) 3.0 1:39.915s
7. Soós Gábor Brabham BT11 2.7 (66) 2.7 1:40.232s
8. Sárai Róbert Brabham BT11 2.7 (66) 2.7 1:41.000s
9. Porczió László BRM P261 (66) 2.0 1:41.907s
10. Csomor Benö Ferrari 312 (66) 3.0 1:48.802s


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Soós Gyula Brabham BT11 2.7 (66) 2.7 1:36.521s
2. Posta János BRM P261 (66) 2.0 1:36.933s
3. Fejes Gábor BRM P261 (66) 2.0 1:37.608s
4. Babinszki Gábor Lotus 33 Climax (66) 2.0 1:37.790s
5. Soós Gábor Brabham BT11 2.7 (66) 2.7 1:38.128s
6. Szeredi Norbert Ferrari 246 (66) 2.4 1:38.368s
7. Sárai Róbert Brabham BT11 2.7 (66) 2.7 1:38.463s
8. Porczió László BRM P261 (66) 2.0 1:41.738s
9. Csomor Benö Ferrari 312 (66) 3.0 1:45.470s
Tóvári György Ferrari 312 (66) 3.0 krid nlkl




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Soós Gyula
Ez a futam frenetikus volt, a 66 moddal egyszerűen nem tudok betelni. 1-2 kolléga igen kocogósra vette a felvezető kört, meg lehet szűkre is szabtuk, mindenesetre igen szoros lett az edzés vége. Így aztán el is mértem rögtön a t1-et, oda lett a jó rajthely. A rajtot aztán jól sikerült elkapni, de előttem az első sorban valaki beragadt (mint kiderült Jani), a rács is sűrű volt, nem mertem jobban oldalra meni, így beleakadtam, sry. Motor felrobbant, mire reseteltem csaknem utolsó voltam. Első kör innen sima volt, de a 2.-ban meg hátul a völgyben beütött az alja, már forogtam is. Végül csak megkezdtem a versenyt, többiek is hibázgattak, előzgettem is, fél szemem a pribin, láttam, hogy a Jani-Gabó duó kezd meglépni. Aztán meglepetésemre Gabót hamar a pálya mellett találtam, így már csak Jani volt előttem, nem kevés, 12-14 mp előnnyel. Nem tudtam mennyivel tudnék gyorsabb lenni, sok esélyt nem adtam magamnak, de gondoltam meghajtom a cimbit, izzadjon azért a győzelemért. Féltávra már látótávolságban volt, de voltak gyengébb körök nálam is, így a 2-3 mp elég stabil különbség volt. Végül csak felzárkóztam, volt pár remek körünk, mígnem besokalltam, újra elment vagy 4-5 mp-re. Aztán újra utolértem, ismét igen közel voltunk, és a t1-nél Jani gépének kiment a segge, nem sok esélyem volt kikerülni, így ütköztünk. Gyors reset, ha jól láttam ő már ekkor mellettem áll, gondoltam el akar engedni, így nyomtam is rögtön. Verseny után derült ki, hogy Jani várta, hogy én engedjem el, mert fogta volna az autót. Szóval itt szerepcsere volt, én mentem elöl, Jani a tükörben, tudtam is, hogy a Brm gyorsabb az egyenesben (ja igen, korábban a kis Climax motorral nekem esélytelen volt az előzés, legalábbis erőből ), volt pár meleg pillanat, de megoldottuk. Aztán Janinak ütött be az alja a végén, az utolsó 3 kör így nyugisabb volt. A végén kicsit zavaró volt, ahogy a lekörözés előtt álló Gabó leállt velünk versenyezni, láttam, hogy Janit is körökön keresztül tartja, majd én is csak egy hibája utána tudtam elcsúszni mellette. Szóval remek az összkép, thx Jani az izzadós csatát mégegyszer.

Posta János
Életem első pole-ja!!! Mondjuk sejtettem, hogy összejön, mert szabad edzésen gyakoroltam az egykörös időmérőt és sikerült új pb-t is futnom. Szóval, pole... Mivel nem láttam a startert, meg 66-os autókkal egyébként se tudok rajtolni, picit beragadtam. Aztán hátulról kaptam egy kis ütést és keresztbe fordultam... Nem is magam miatt bánkódtam, hanem hogy másokat is sikerült így akadályozni... A verseny viszont t1-től kezdve jól alakult. Azt hiszem, az ötödik körre már az élen álltam, és onnan kezdve megindult a hajsza. Sajnos hibázgattam itt-ott, a nehéz autó picit másképp viselkedett mint vártam. Így aztán Gyula felért rám, és volt pár igen szoros körünk. A végén meg sajnos a shift-r után ismét nehéz autó volt alattam, és újra megettem a pálya hátsó részén lévő “beütős“ részt... A hátra lévő pár körben már nem volt esélyem utolérni a kollégát, aki teljesen megérdemelten nyert. Grat! Köszönet mindenkinek!

Fejes Gábor
Nekem nem jonnek ossze ezek a 66 Mod futamok. Az elejen volt egy kis elonyom az elso helyen, lattam, hogy kozeledik Jani, jo versenyre szamitottam. Aztan megviccelt a kormanyom, par havonta csinal ilyet, ugy latszik most jott el ujra az ideje, egyszeruen padlora nyomott gaz mellett megszunt a hajtas. Jo eletszimulator, nyomom, de az auto gaz nelkul csak lassul Felrealltam, kicsit megrugdostam a pedalt, aztan ugy 20mp hatrannyal repulhettem is tovabb. Aztan csinaltam a szokasos bevaros jatekomat, akit zavartam, attol elnezest kerek. Kulonosen akkor Gyulatol, tempoban felvettem veletek a versenyt, viszont azt nem tudtam, hogy ehhez nektek van e kedvetek. Kicsit kekeckedtem, aztan azt gondoltam, hogy marhasag amit csinalok, igy felrealltam es kileptem.

Babinszki Gábor
Azt hiszem a rajtpozíciók kicsit összekeveredtek Az első kör végéig tartott a királyságom, eldobtam, resetelnem kellett. Őrült vágtába kezdtem, Norbival jót csatáztunk, majd Gabó bevárt és Ő kergetett körökön keresztül. Szerintem majd egy mp-el gyorsabb volt mint én, de szépen védekeztem jópár körön át. Egy apró hiba a T2-ben kizökkentett a ritmusból utána el si dobtam csúnyán. Féltávnál nem akartam már resetelni, ezért inkább kiléptem. Nem jellemző rám, de Brands nem a kedvenc pályám és nem akartam megint teli autóval erőlködni.

Tóvári György
Mentem vagy 30 métert. Lehet kettesbe sem tudtam felváltani. Az előttem összeakadók elzárták az utat, én nagy ívben fejtetőre érkeztem a boxutcába... Mintha RACE WTCC futam lett volna...


http://hgplm.gtr-masters.hu/