Rouen GP eredmények

Jim Clark Kupa, Rouen, 2010. 04. 13.


részletes nézet

Oláh Gábor (Cooper T81B) nyerte Rouen nagydíját. Oláh Gábor a 3. helyről rajtolva Soós Gyula előtt ért célba a „Jim Clark Kupa” 2010. 04. 13.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Krajsek Milán állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Krajsek Milán futotta.


logo


Verseny (30 kör, 196 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 59:27.952s
2. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B +9.063s
3. Krajsek Milán / Stardust Honda RA300 +28.666s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B +42.372s
5. Posta János / S/Power Honda RA300 +1:08.917s
6. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 +1:20.885s
7. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 +1:54.313s
8. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 1 kör
9. Csomor Benö / S/Power Brabham BT24 1 kör
10. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 2 kör
Kis Richard / BRM Only BRM P115 12 kör
Görömbei Lajos / RRR Ferrari 312 15 kör
Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 18 kör
Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 29 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:55.387s
2. Krajsek Milán / Stardust Honda RA300 1:56.231s
3. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:56.827s
4. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:57.257s
5. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:58.273s
6. Posta János / S/Power Honda RA300 1:58.351s
7. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:58.691s
8. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 1:59.718s
9. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 2:02.626s
10. Görömbei Lajos / RRR Ferrari 312 2:04.081s
11. Csomor Benö / S/Power Brabham BT24 2:04.140s
12. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 köridő nélkül
13. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 köridő nélkül
14. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Krajsek Milán / Stardust Honda RA300 1:55.732s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:56.228s
3. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:57.346s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:57.751s
5. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:57.793s
6. Posta János / S/Power Honda RA300 1:58.923s
7. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1:59.240s
8. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 1:59.449s
9. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 2:00.073s
10. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 2:00.285s
11. Csomor Benö / S/Power Brabham BT24 2:01.714s
12. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 2:02.644s
13. Görömbei Lajos / RRR Ferrari 312 2:03.892s
14. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 2:08.291s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
Na végre! Nem akarok álszerény lenni, éreztem már egy ideje, hogy egyszer mostmár muszáj hogy kijöjjön a lépés, ennyi 2. 3. hely után. De nem itt. Ősszel elég nagy volt a lemaradásom az elejéhez képest, aztán itt voltak a balul sikerült előfutamok + arra számítottam, hogy kizárt, hogy Gyulával bírni fogok (legalábbis versenyen). Ennyit a megérzéseimről, de annyi baj legyen. A felkészülés a szokásos “megnyerni egy int-longot az ai ellen“ megspékelve egy-egy eolc-s vendégszereplés jegyében telt. A kedd viszont már a rápihenésről szólt, csak 1-2 ráhangolódós kör volt az edzésig. Ahol is összesen egy edzésetapot mentem, aminek a végén befigyelt az új pb, dehát a verseny az más. A rajt majdnem meglepett, gyorsan lecsapták a zászlót. Na, megtartottam a 3. helyet, igyekeztem nyugodtan vezetni, nem hibázni. Meglepő módon egy ideig Milánnal tartottam is a lépést, persze aztán begyújtotta a rakétákat. Mögöttem meg a Gyula maradt le egyszercsak, gondoltam hibázott, de mivel csak 2 secre, azért mindig ránéztem a táblára. Aztán még jobban elmaradt, és innentől kezdve csak annyi volt a dolgom, hogy hazavigyem a kocsit. A tempómra jellemző, hogy szinte semmit sem gyorsultam a verseny vége felé, voltaképpen annyiból állt a futam, hogy mentem 30 db 58-as kört. Szóval az az igazság, hogy nem sok minden történt az én szemszögemből, egy-két bizonytalan féktávom volt össz-vissz a hátsó egyenes végén. Persze csak lesipuskás győzelem ez, ha a Ricsi nem lép ki (Ricsi, azt gondolom tudod, hogy ha resetelsz, még akkor is röhögve nyersz ) és a Milán nem hibázik, akkor nincs miről beszélni. De tökmindegy, mert önerőből úgysem fogok még egy ideig de az is meglehet hogy soha. Különben megnéztem, még Wéber Úrtól is csak 48 secet kaptam volna, ami tökjó (hátmég a setupja, a wg evo!), de az is igaz, hogy így is én lettem a leglassabb a half gp-t nyertek között. Ja, és ezzel az IMAS is behúzhat egy stigulát. Egy úionc csapattól nem is rossz.

Soós Gyula
Bármennyire is szeretem Rouen-t, megint az egy hét alatt egyetlen kört nem sikerült megtenni. Este 7 körül futottam pár kört feltankolt autóval, meglepő volt. Az edzés ennek ellenére jól ment, már a 3. körömben jött az 57 eleje, majd egy 4.-et még megpróbáltam pár tizeddel gyengébb lett, kész. Versenyre tankolt autóval körözgettem, mikor feltűnt, hogy tesóm sehol. Nem mondta, hogy nem jön, gondoltam csak késik, kimentem hát 10 mp-el a vége előtt a pályára, mondom így is kap két percet. Szerencsére még időben jött, bár pribi szerint még utánam is voltak a pályán, ami fura, mert utánam már senki nem kezdett mért kört. A rajt közepes volt, maradtam a 4. helyen. Az első hajtűnél elég nagy volt a zsufi, de megúsztuk. Aztán Ricsi és Milán ellépett, pár körig úgy nézett ki Convarral fogunk csatázni, szorongattam kicsit. Majd valamit begyújtott, elnyúlt 3 mp-re. Próbáltam közeledni, de rontottam az utolsó két kanyarban, így lemaradtam 10 sec-re. Egyedül autóztam, majd olyan dolog történt, ami még sosem, és roppant kellemetlen volt: ismeritek az érzést, amikor az egyik ujjpercetek úgymond kiugrik a helyéről? És összefonva a két kezed a helyére ropogtatod őket. Na ez volt nekem, a lefelé váltó ujjam valahogy “kiugrott“. Majd meg őrültem, annyira idegesített! Nem tudtam váltani, sorban ilyen 2:01-eket mentem, majd láttam, hogy ez nem jó, körökig készültem rá, hogy meg merjem csinálni, előbb csak fél kézzel, majd pillanatokra elengedve a kormányt, de úgy láttam menni fog, végül egyszer megcsináltam, helyretettem az ujjam. Ekkorra lett kábé 20 sec hátrányom. Sokat nem reméltem a futamtól már, de előbb Ricsi lépett ki, majd Milán maradt a betongumik között, így megörököltem a 2. helyet. A végére belehúztam, egyrészt Milán miatt mögöttem, másrészt megpróbáltam távolról ijesztgetni Gabit, és végül valami 9 seccel mögötte értem be. Grat az első igazi győzelemhez!

Fejes Gábor
A mult heti teszten nemigazan tetszett a Honda, kenyelmetlen volt vezetni, ezert kozvetlen a futam elott ugy dontottem, hogy kiprobalom a Coopert es a BRM-et is. Cooper jonak tunt, ezert avval indultam. Az idomeron kb 10 perccel a vege elott tudtam csak beesni, ezert egyetlen kort sem tettem meg feltankolva, a nehez autos meglepetes a futamra maradt. Szerencsere a kis Cooper megtankolva is jol ment, utolag jo valasztasnak tartom a Hondaval szemben, ugyanis gyakorlatilag az egesz futamon egyedul koroztem, igy jobban jott a nagyobb kanyarsebesseg, mint a nagyobb vegsebesseg. Riverside-ra Brabhamot kaptam, remelem sikerul a bajnokin a majdnem napra pontosan 6 eve megszerzett elso gyozelmemet megismetelni

Posta János
Új egyéni csúcs az időmérőn, és ezzel nagyjából vége is lenne a pozitívumoknak, ha a legeslegeslegvégén nem sikerül az legjobb kör és az előzés. Bár azt még majd meg kell néznie a vb-nek is... Szóval, egész versenyen a gumikkal küzdöttem, nagy hiba volt kvali setuppal menni. És nagyon hiányzott a hétvégén elmaradt gyakorlás is... Remélem Riverside jobban sikerül. Convarnak grat az első nagydíj-győzelemhez!

Soós Gábor
Először is majdnem lekéstem a rajtot Abban a tudatban ringattam magamat hogy 30 perces az edzés, ezt a marhaságot honnan vettem nem tudom, lehet a 30 kör zavart össze, nem akartam végigunatkozni az egészet, utolsó pár percig ráérek gondoltam naivan, hát egy paraszt hajszálon múlott a dolog. Meg persze tesóm időhúzásának köszönhetően No végül csak odakerültem a grid-re, a rajthoz nem sok közöm volt, Norbit figyeltem de ő még jobban bealudt mint én, így végül őt lerajtoltam. Első kör, hosszú egyenes vége, az autón minden hideg aminek melegnek kellene lennie, gondolatban valahol egész máshol jártam, szóval elszálltam mint a győzelmi zászló, kisebb fajta csoda hogy nem ütöttem ki senkit, volt autó bőven körülöttem, megúsztam. Az idő múlásával szépen araszolgattam előre, míg meg nem érkeztem Jani Hondája mögé, na ide szépen beragadtam, felvettem az egész futamos követő üzemmódot. Már kezdett kínos lenni a dolog eltelt a futam én meg még meg sem tudtam támadni, ezt nehezen tudnám megmagyarázni a csapatvezetésnek, úgyhogy végső rohamra indultam. Ekkor történt hogy 2 körrel a vége előtt véletlenül megelőztem. Igen véletlenül. Külső szemlélő számára egy erőszakos, már-már Mansell stílusát idéző manővernek tűnhet, de nem így volt. Tulajdonképpen csak azért húzódtam a belső ívre, hogy időben észrevegyem a fékezési pontom, utálom mikor az előttem levő kitakarja, aztán én döbbentem meg a legjobban mikor féktávon beestem Jani mellé, nem volt mit tenni, befejeztem a műveletet, valahogy elfordultunk. Most láttam a pillanatképen is megvan örökítve e remekbe szabott mozzanat. Úgy látszik Janit felzaklatták a történtek, addig nem tapasztalt sebességre kapcsolt, és az utolsó kör végén, a maga javára döntötte el a dolgot, lehet hogy védenem kellett volna a belső ívet, ezt már sose tudjuk meg, abban a pillanatban a külső ideálisabbnak tűnt. Utolsó rajthelyről hatodik hely nem olyan rossz, csak elég dekoncentrált voltam végig. Convarnak grat első bajnoki győzelméhezNekem még nem jött össze lassan már negyedik éve.

Porczió László
A bünti miatt a boxutcából indultam, szerencsére nem körhátránnyal kellett kezdenem így maradt esélyem felzárkózni. Meglepetésemre nagyon gyorsan utólértem a mezőny végét, és szépen kezdtem is feljönni, Papdi Tominál viszont újra meg ismételte magát a történelem, számomra kissé korán fékezett a gyors szakasz végén amire ugyan számíthattam volna, de mégis meglepett és csúnyán eldobtam a gépet, szerencsére a Ferka megúszta észlelhető sérülés nélkül. Ezek után már viszonylag stabilan tudtam menni, volt egy két félre váltás miatti keresztbeállás a hajtűnél, vagy kissebb kisodródás de egyik sem volt veszélyes, szerencsére a lekörözők sem értek utól így a végén a 7. helyen érkeztem be.

Petra Gergely
Lali, egyáltalán nem gond. Számítottam is rá, hiszen annyira szorosan követtél vkit, hogy nem tudtam volna közétek biztonsággal visszasorolni. Egyébként egész jó rajtot vettem, aztán 1x csak füvön voltam gombázni.... utána próbáltam konstans köröket menni, ami nem igazán sikerült, kisebb hibák, aztán megint a rutinszerű lekörözgetések jöttek, annyira próbálok dzsentlömen lenni, hogy általában magammal bas****ok ki. Aztán uccsó 10 körre csípő és derékfájás, csutakos póló. Ja, és a sors a végére csak visszaadta azt a 8. helyet Végül, de persze nem utolsó sorban hadd ragadjam meg az alkalmat, hogy gratuláljak a csapattársam nagydíjgyőzelméhez!!! Király! Kiváncsi leszek Riverre, várom, tán, ha 2x jártam arrafelé....

Papdi Tamás
Időmérőn két embert is megelőztem, ezzel részemről elégedett voltam. A rajtnál aztán majdnem megpördültem, úgyhogy maradtam a helyemen kb. két kanyarig, amikor Gergővel összeakadtam, shift-r. Nyomás tovább, erre néhány kör után T1-ben megcsúszok. Autó persze keresztbe csúszott, végig a füvön, szóval beletellett némi időbe, mire visszakecmeregtem a pályára anélkül, hogy keresztbeállnék rajta. Utána volt még motorbummom is egy véletlen felváltásnak hála, hajtűben is pörögtem egyet-kettőt, illetve egyszer a gyors jobbos melletti erdőn is átszáguldottam, sérülés nélkül (isten áldja a progit, hogy az általam elgázolt két fáról nem vett tudomást). Végül a szokásos utolsó hely lett belőle.

Görömbei Lajos
Erről ennyit Amíg össze nem akadtam vkivel addig még ment is valahogy de megsérült a kocsi ,sikerült megszokni. Pár kört még mentem de akkor meg én rontottam el. Utána meg csak estem keltem mert megint teletankal kellett menni mikor bedarált a mezőny már a kedvem se volt meg hogy Tamást meg Benőt megpróbáljam újra beérni mikor beakadtam a fák közé meguntam remélem nem akadályoztam senkit. Gergő rem nem volt gond de annyira lelassítottál hogy visszavettem a kört igaz utána meg eldobtam nem egészen ez volt a terv.pláne hogy tegnap előtt eolcon nyertem egy versenyt És úgy hogy végig nyomnom kelett mert a nyakamon volt egy srác. Most pedig olyan voltam mint egy limonádé igaz ez a bárányhimlő még mindig bennem van és piszokul levagyok eresztve.

Babinszki Gábor
Az első kör diavetítés volt nekem, sajnos buktam két helyet is. A kör végére az FPS problémák megoldódtak. Utána próbáltam nem leszakadni Gabótól és Janitól, sikerült is tartani a lépést. Kb a 10. kör táján megint kezdődött a diavetítés, mentem még 3 kört apróbb hibákkal aztán a T1-ben eldobtam Kár érte, mert végre volt időm kicsit gyakorolni és egész versenyképes köröket futottam.

Szeredi Norbert
Sajnos késve tudtam jönni, mert csak sokadjára bootolt be a rendszer( biost frissítettem, és kicsit összekeveredtek a dolgok) így lemaradtam az edzésről. De a nagyobb baj az volt hogy valamiért a profiler sem töltődött be. Ugyan megpróbáltam a billentyűzetről váltani, de miután a 2. körben kiütöttem Benőt (bocs még1x) éreztem hogy ez nem fog menni, és kiléptem.


http://hgplm.gtr-masters.hu/