Mosport GP eredmények

Jim Clark Kupa, Mosport, 2010. 03. 30.


részletes nézet

A 2010. 03. 30.-n rendezett Mosport-i viadal győztese Krajsek Milán lett. A „Jim Clark Kupa” versenyén a második helyet Kis Richard, a harmadikat Posta János szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (45 kör, 178 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 61:30.781s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 +12.132s
3. Posta János / S/Power Cooper T81B +1:11.182s
4. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B +1:16.468s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1 kör
6. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1 kör
7. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 2 kör
8. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 2 kör
9. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 3 kör
10. Csomor Benö / S/Power Cooper T81B 3 kör
11. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 4 kör
Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 14 kör
Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 26 kör
Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 30 kör
Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 33 kör
Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 41 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 1:20.694s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:20.729s
3. Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 1:21.668s
4. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:21.768s
5. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:21.904s
6. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:22.190s
7. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:22.369s
8. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1:22.469s
9. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 1:22.670s
10. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:22.870s
11. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:23.487s
12. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:24.940s
13. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:25.555s
14. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1:25.817s
15. Csomor Benö / S/Power Cooper T81B 1:26.095s
16. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:20.944s
2. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 1:21.061s
3. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:22.110s
4. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:22.205s
5. Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 1:22.361s
6. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 1:22.454s
7. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:22.518s
8. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:22.556s
9. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:22.754s
10. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1:22.957s
11. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:23.087s
12. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:23.814s
13. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1:24.516s
14. Csomor Benö / S/Power Cooper T81B 1:25.419s
15. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1:26.189s
16. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:34.951s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Krajsek Milán
Az edzés izgalmas volt, a pb-m ellenére Ricsi majdnem bedarált. A rajt közepesen sikerült, a T1-ben egymás mellett fordultunk, aztán a T2 már nekem kedvezett, ezért elől maradhattam. Nem tartott sokáig, mert annak setupnak amit többször lepróbáltam a hajtű előtti dombon, éles helyzetben első dolga volt jól odaverni az autó alját. Mentettem a helyzetet, de az egyenes végre már második voltam. A 6. körben megint beütött, de Szeglet addigra nem volt lőtávolban. Ricsi majdnem összeakasztotta a bajszát egy lehúzódó ferrarival, ezt kihasználva sikerült pár másodperc előnyt szereznem, amit a végéig sikerült megtartani. Két kisebb pálya szélesítést kivéve, hiba nélkül mentem végig. Pedig nem add-on volt, nem is értem... A lekörözések nagy részért a hajtűben voltam kénytelen elkövetni, ami a legalkalmatlanabb hely a feladatra. Mindenki nagyon ügyes volt, hiba nélkül megoldottuk a helyzeteket. Az utolsó kör, utolsó kanyarkombinációja előtt viszont levert a víz, amikor Portion kikecmergett elém a dombok közül. Elkerülni ott esélyem sem volt, kicsit tudtam csak lassítani. Szerencsére egyszerűen kipöcköltem a pályáról, az autónak nem lett baja. Persze ha kellett volna, azt a két kanyart már három kerékkel, féllábbal tolva is megcsinálom. Egy bánatom van csak, hogy a végére vissza kellett kicsit venni a tempóból, mert a motor kezdte égetni a hátam, és Ricsi megint elvitte a leggyorsabb kört. Azért majdcsak túlélem valahogy... Grat mindenkinek, aki végigért!

Posta János
Nagyon kellett a pb-közeli kör az időmérőn, és sikerült is megfutnom, de még így is a sűrűjéből indultam. A rajt kiválóan sikerült, T1-ig simán befértem a beragadó Norbi elé. A hajtűig azonban lazán visszaért, a hatsó egyenesben pedig a Ferrari fölényét kihasználva kíméletlenül visszaszerezte a pozícióját. Szerencsémre a hideg gumikon, nehéz autóban elég bizonytalan volt, így már a második körben újra elé kerültem. Gabó jött mögöttem egy-két körig, aztán megérkezett Convar. Aki ezután jó húsz kört töltött mögöttem max 1 mp-re. Igyekeztem hiba nélkül haladni, és ez azt hiszem össze is jött -- talán két-három alkalom volt, amikor kicsit izgalmasabbra fordult a dolog. Aztán az utolsó ilyennél Convar kiszállt a bukkanónál, én pedig már csak arra figyeltem, hogy a kapott 12 mp előny ne fogyjon el a végéig. A két hatodik hely után nagyon kellett már ez a dobogó. A szezon felénél pedig még mindig (bruttó) második vagyok a pontversenyben, ami külön öröm.

Oláh Gábor
Hát, nem is tudom sírjak vagy nevessek 4. hely úgy, hogy 2x is elszálltam (hihetetlen megint mit bírt ki a Coop), amúgy nem volna rossz...Verseny előtt simán ki is egyeztem volna egy ilyennel, de így, visszatekintve inkább elégedetlen vagyok magammal. A rajt még oké, simán 4. voltam, aztán a kör végére el is intéztem az egészet. Egy komplett boly elment, na usgyi utánuk, kard ki kard. A hajtűben 1x alig tudtam kikerülni a Ferkákat, aztán Gabót hamar utolértem és lehagytam, láthatóan biztonságit ment, mert nem nagyon ellenkezett. Aztán Janit is utolértem hamar, de ő már kicsit máshogy állt hozzá(m), bele is tört a bicskám. Pedig néha nagyon ott toporzékoltam mögötte, de sztem a szeme se rebbent. Holott idővel már a dobogóért ment a dolog, de hiába, képtelenség volt fogást találni rajta. Néha oda-odaértem a ugratónál, de ennél többre nem futotta, ennyiben mindig ki is merült a tudományom. Na ez addig tartott, amíg az egyik ilyennél rosszul értem földet, ekkor találkoztam másodszorra a kerítéssel. Ezzel véget is értek az izgalmak, a végét azér még megnyomtam a rend kedvéért. Grat mindenkinek, aki végigért, Milánnak (ha egyszer beindul az üzlet, nem igaz?) és csapattársam első (nem is kevés) pontjaihoz külön is. Jön Rouen, maradt a Cooper. Sokat várok tőle, itt nincs dobbantó viszont lehet előzni.

Fejes Gábor
A felkeszules alatt tapasztalt rendszeres motorleolvadas miatt a futamon a “lassan jarj, tovabb ersz“ taktikat valasztottam, ami valljuk be, nem hangzik a legjobban egy gyorsasagi autos futamon A motor kibirta a 45 kort, az 5. hely elfogadhato szamomra. A futam alatt figyeltem a viz homersekletet, egyszer sem ment 87 fok fole, tehat meg a normalis uzemi hofokot sem erte el 15 liter benzin maradt a vegen... Remelem nem kell tul sok ilyen versenyt futni az ev hatralevo reszeben, nem tudom, miert ette annyira Mosport a Cooper motort, nem emlekszem, hogy mas autoval lett volna itt ilyen problemam.

Soós Gábor
Na ez érdekes volt, pályafutásom egyik legmelósabb futama, itt most nem volt alibizés, nyomtam neki mint a meszes. Honnan jöttem vissza, utolsó helyről hámoztam át magam a mezőnyön, mondjuk egy u.r.-t összegyűjtöttem közeben. Edzésen brabham pb közeli idő, 2-3 tized még benne maradt, de nem nagyon erőltettem, hosszú az 45 kör gondoltam, bár sejtettem hogy előzni nagyon nehéz lesz. Futam elején jól mentek a dolgaim, Jani mögé kerültem, és úgy láttam gyorsabb vagyok, legalábbis a különbség csökkent, ezen úgy belelkesültem hogy el is dobtam az ugrató után. Jó pár pozíciót vesztettem, Papdi Tomi mögé kerültem, itt indultak rossz irányba a dolgok, akkora tempó különbség volt köztünk amire nem számítottam, egy kör alatt 3x-or kellett vészfékeznem hogy elkerüljem az ütközést, végül a negyedik annyira váratlanul ért hogy letoltam Tomit a pályáról, megvártam míg összeszedi magát aztán folytattuk. Ekkor másodszor is elrontottam az ugrató utáni féktávot, keresztben csúszva letaroltam Tomit, rosszkor volt rossz helyen. Reset után meg egymásra pakolt minket a drága progi. Itt kicsit elborult az agyam, ami a csövön kifért, végül meg sem álltam a hatodik helyig. Közben Majer Tomival volt egy kb. 10 körös magánszámunk, de ezúttal túl széles volt neki a brabham-em, nem tudott megelőzni. Végülis nem rossz a hatodik hely, mókás egy pálya ez, garantált az izgalmas futam.

Petra Gergely
45 körös futamon meglepetés 8. hely, kb. 3 shift-r. Zanzásítva ennyi. Az időmérőn remélem senkit sem akadályoztam, egy picit nehezen találtam a ritmust, 9 körből két elfogadhatót sikerült mennem, ami fél mp-re volt a legjobbamtól. Versenyen elfogadható rajt után, 4. kanyar rotty. Mindenki el mellettem. Aztán kis szerencsével, rengeteg hibával, derék- és hátfájással, “elcsúszó pedálokkal, meg elmozduló asztallal“ sikerült feljebb jönnöm. Verseny előtt a 10. hely volt a cél - már amennyiben indultak volna ennyien -, ezért külön öröm, hogy végre népesebb mezőnyben 8. lettem, és szereztem némi pontot az IMAS részére. Köszönöm, élveztem jövök legközelebb is.

Porczió László
Sajnos ezen a versenyen is túl sok minden összejött és nem éppen jó dolgok, utolsó rajthelyes büntiből indultam, megspécizve egy reset tiltással. A verseny elején nem volt semmi gond, nyugisan mentem egészen a 11. körig amikor is kicsúsztam és a visszatérés alkalmából valakit megpöcköltem, ezután még párszot hibáztam a zavarodottság miatt, és a visszatéréseim alkalmából rendre valakivel találkoztam, nemtudom hogy történhetett, próbáltam a legóvatosabban, a pribit figyelve visszamászni, eleve a kicsúszásokat is próbáltam minél kissebb sérüléssel abszolválni mivel nem volt reset lehetőségem és mégis. Ezek után nagy nehezen összeszedtem magam és jó ideig hiba nélkül mentem de az utolsó körökben ismét elszálltam itt már a túlvállalások miatt és az utolsó körben Milánnal csak sikerült még találkoznom, szerencsére nagyobb baj nélkül. Mindenkitől bocs az újabb ámokfutásomért, elgondolkoztató.

Papdi Tamás
Az első meglepetés a rajtnál ért: valahonnal a pálya túlsó végéből indulhattam, jól rajtolni esélyem se volt. Aztán a hajtűben valakit megpöcköltem, elnézést tőle. Utána egyszercsak mögém került Soós Gabi, és előadtunk valami egészen elképesztőt. A T2-őt elfékezte, kipöckölt, mondom ez van, versenybaleset. Kicsit azavrt, hogy elment mindenki, és egyedül tölthettem a verseny maradék négyötödét, de túltettem magam rajta. Gabi megvárt, elindultunk. A hosszú egyenes után a bukkanóról lerékezvén belepillantottam a tükörbe, és láttam a rakétaként száguldó Brabhamet, de az agyamig már nem jutott el a képe, szépen elkaszálta a jobbelsőt. Mondom ilyen nincs, egy körben kétszer akadunk össze. Nyomok egy shift+r-t, megkapom a vadonatúj nullkilométeres Ferkát. Ebben a pillanatban nyomott ő is egyet, megkapta saját nullkilométeres Brabhamjét. A gond az volt, hogy a két autó egyes pontjai azonos helyen helyezkedtek el, így én csak fejreálltam, ő viszont elrepült valamerre a messzeségbe A következő körben inkább elengedtem, jobb a békesség alapon Pár körrel később kis híján Ricsi tarolt le lekröözés közben, innentől viszont monoton, de egészen élvezetes futam volt.

Szeredi Norbert
Sajnos időhiány miatt egy kipróbálalatlan versenysetuppal álltam rajthoz, és a második v. 3. körben leért az alja a hajtű előtti dombon és azonnal pörögtem. Elnézést Majer Tomitól, akit pont eltaláltam. Ezután jócskán lemaradtam de próbáltam erőltetni aminek csak újabb pörgések és shift-R-ek lettek az eredményei. A sokadik után aztán meguntam és inkább kiléptem...

Soós Gyula
Minden klappol, stabilan megyek jó köröket, sima a dobogó, erre előbb Portion kolléga meghívott egy futómű (el)állításra, majd levágott ez a kib@szott net. Végülis miért ne azon a versenyen, ahol legjobban szerepelnék a szezonban???


http://hgplm.gtr-masters.hu/