Zandvoort GP eredmények

Jim Clark Kupa, Zandvoort, 2010. 02. 09.


részletes nézet

A 2010. 02. 09.-n rendezett Zandvoort-i viadal győztese Kis Richard lett. A „Jim Clark Kupa” versenyén a második helyet Oláh Gábor, a harmadikat Posta János szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (45 kör, 189 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 64:16.802s
2. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B +1:13.958s
3. Posta János / S/Power Cooper T81B +1:22.561s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B +1:24.744s
5. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1 kör
6. Vörös Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 1 kör
7. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1 kör
8. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1 kör
9. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 2 kör
10. Csomor Benö / S/Power Lotus 49 2 kör
11. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 3 kör
Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 33 kör
Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 39 kör
Sárai Róbert / SF Ferrari 312 40 kör
Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 45 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:24.230s
2. Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 1:24.823s
3. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:25.361s
4. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 1:25.523s
5. Vörös Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 1:25.635s
6. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:25.881s
7. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:26.015s
8. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:26.479s
9. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:26.618s
10. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1:27.024s
11. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 1:27.057s
12. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1:27.132s
13. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 1:27.588s
14. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1:30.997s
15. Csomor Benö / S/Power Lotus 49 1:35.259s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:24.705s
2. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 1:25.698s
3. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:26.061s
4. Vörös Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 1:26.142s
5. Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 1:26.250s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:26.252s
7. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:26.259s
8. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:26.333s
9. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:26.544s
10. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 1:27.523s
11. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1:27.586s
12. Csomor Benö / S/Power Lotus 49 1:27.768s
13. Szabó Szilárd / RRR Lotus 49 1:27.870s
14. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1:27.911s
Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
Kifejezetten büszke vagyok magamra, hogy végigmentem hiba nélkül, főleg annak tükrében, hogy vasárnap és hétfőn párszor megpróbáltam levezetni a féltávot, de egyszer sem sikerült. Kedden nem gyaktam, nem akartam elfáradni (én asszem leszokok a keddi esti servergyakokról, mert a féltáv nekem már fizikálisan is kihívás, főleg a jobb térdemnek, a fene Zandi sok félgázos kanyarjába ), kiégni 9-re és ez bejött. Pedig nem jó előjelek voltak a versenyre, egyfelől a már említett előzmények és az edzés elejének alakulása miatt. Ahol gyorsan pergett az idő, addig-addig bénáztam (egymás után rontottam a köröket, egyszer fejre is álltam), hogy már csak öt perc volt hátra és még mindig egy 26,7-es időm volt 9. hellyel párosítva. Nekirugaszkodtam, és végszóra 25,3!!! Pedig vhogy akkor ott belül nem éreztem topkörnek, gondoltam talán 26 körül van, naszóval nem számítottam rá. A futam óvatos, de nem túl rossz rajttal indult, a T2-ben már 2. voltam, egyedül az zavart, hogy a T1 kijáratán én voltam-e aki kilökött egy Coopert. De azzal nyugtattam magam, hogy mivel már a kocc előtt is láttam a tükörben, csak nem lehettem én. Mivel Ricsi már fél kör alatt elég nagy hézagot teremtett, és mint még vasárnap mondta, ő eleve 25 végekkel kezd (amit én lehet hogy egész táv alatt se futok meg), gondoltam, ne erőltessük. Pláne, hogy bár az első körök elég gyatrák voltak, de a Tomi is szenvedhetett a hideg gumikkal meg a benyával, és így nekem meg tőle sikerült ellógni. Kialakult egy 4-5 sec különbség köztünk, ami állandósult is. Közben szép lassan, de főleg lassan fogytak a körök, ment a biztonságizós, gumi, motor és magamkímélős üzemmód, egészen addig, amíg a táblán egyszercsak Jani neve szerepelt, aki elkezdett 1 mp-t hozni körönként. Na mondom ennek a fele sem tréfa, ha így folytatom, pár kör és a nyakamon van, azt pedig a hátam közepére sem kívántam. Tehát próbáltam gyorsulni valamennyit, alapjában véve sikerrel, mindenesetre az előnyöm már nem fogyott olyan drasztikusan, és így sikerült bejönnöm egy érzésre örökkévalóságnak tűnő versenyen másodiknak. Összességében nekem tetszett a féltáv. Igaz, megerőltető, mind mentálisan, mind fizikálisan, de annál nagyobb “eszmei értéke“ van egy-egy jó helyezésnek. Grat mindenkinek, Janinak a dobogóhoz, Ricsinek meg úgy mindenhez. Lehengerlő voltál! Gyorsan elfojtottad még a csíráját is annak, hogy lehet veled kezdeni valamit. Te voltál a másik ok, ami miatt a végefelé próbáltam szedni a lábaimat, mer azé 2. helyen nehogymá kört kapjak... Ez úgy látszik half GP távokon folyamatos célkitűzés kell legyen a BRM-es fiúkkal szemben. Na de a lényeg, hogy jól indult ez a szezonom is, és ezzel az IMAS Racing-nek is.

Posta János
Közel sem volt olyan remek estém, mint múlt héten, de a végeredmény azért kárpótol. A PB-m közelébe se értem tegnap, de az időmérős 26.0 elfogadható volt. A rajt is jól sikerült, és kis szerencsével az első kör végén már a negyedik voltam. Ez a helyezés elég sokáig maradt is, mert nem nagyon tudtam mit kezdeni az előttem haladó Tomival, a mögöttem érkező Gabónak meg én nem hagytam esélyt. Aztán valahol az Int-Long táv környékén végre hibázott egy nagyot Tomi, én pedig ujjongva kapaszkodtam fel a dobogós helyre. A felszabadultság meg is hozta a cirka fél mp-cel gyorsabb köröket, de Gabó továbbra is szorosan követett. Aztán a végéhez közeledve kicsit megzavart Soós Gabi lekörözése, Gabónak alkalma nyílt az előzésre az célegyenesben. T1-ben össze is értünk, átadtam a harmadik helyet, és lemaradtam kissé. Az elvesztett dobogós helyezésen lamentálva tettem meg az utolsó két kört, aztán az utolsó kanyarban Gabót a pálya szélén találtam, így mégiscsak boldog dobogósként “szakítottam át“ a célvonalat.

Fejes Gábor
Ha minden verseny ilyen lesz mint most Zandvoort volt, akkor semmi gondom nem lesz az 50%-os futamokkal. A 45 korbol 43 kort kozvetlen Jani mogott toltottem 1mp-en belul, eselyem sem volt unatkozni A vegen volt egy kis affer, de semmi komoly, elfogadhato eredmeny szamomra a 4. hely. Kyalamitol kevesebbet varok, de remelem, hogy hasonloan szoros csatak lesznek.

Soós Gyula
Hát összességében elégedett kéne legyek: az 5. hely a maximum volt, és reset nélkül végigértem. Amiért mégsem vagyok teljesen az, az a sok apró hiba. Már az első kör érdekes volt: valami action volt a T1-ben, 1-2 autót megelőztem, de a setupom sok benzinnel, hideg gumikon rettenetes volt, a kör 2. felében csak csetlettem-botlottam, pár helyet visszaestem. Már itt összeállt a Tomi-Jani-Gabó vonat, igyekeztem tartani a tempójukat, de pár apró pályaelhagyás miatt leszakadtam. Nem is nagyon láttam őket többé, a végére Tomi esett vissza elém, és az utolsó előtti körben kicsúszott, sikerült elé kerülnöm. Kyalamin többet szeretnék, pláne, hogy Convar BRM-ben ül majd!

Soós Gábor
Igazából elégedett a hetedik hellyel lennék, így inkább keserű szájízzel gondolok majd erre a futamra, bár sokkal több nem volt benne. Gyakorlatilag csak a versenytávra megtankolt autóval készültem, így az edzésen komoly problémát okozott a könnyű autóhoz alkalmazkodni, nem is nagyon dicsekedhetek majd a tizedik helyezésemmel. A rajt egész jól sikerült Norbit sikerült lerajtolnom. A kezdeti szakaszban már elég jól összebarátkoztam a hetedik hely gondolatával, kellőképpen lemaradtam az előttem levőktől, kiépítettem egy kis előnyt a mögöttem levőkhöz képest, unalmas körözgetést vízionáltam magamnak, lankadt a figyelem, naná hogy jött a hiba, célegyenes ráfordító részen bal első homokot fogott, megforogtam, szerencsére itt közel van a drótháló, visszapattantam, két pozíciót veszítve tovább. Nosza hirtelen lett motivációm, visszaszerezni a korábbi helyemet. Portiont sikerült pár kör alatt visszaelőzni, Norbi után vettetem volna magam, a nagy igyekezetben ott az egyik jobbosban sok volt, kifutottam a pályáról, bokor, domboldal, felborultam, pörögtem össze-vissza, reset. Így maradt a nyolcadik hely. Ja igen a lekörözések, lehet hogy már kijöttem az elengedés gyakorlatából, nem is emlékszem mikor voltam utoljára lekörözve, de azért pár dolgot tisztán kell látnia mindenkinek. Ezen a pályán nehéz előzni, ezért elengedni is nehéz komolyabb időveszteség nélkül. Én a célegyenest választottam erre a célra általában, itt minimális a kockázat is, nem beszélve arról hogy a lekörözendő versenyző is versenyben van, annál több nem hiszem hogy elvárható minthogy lemenekülök majdnem a boxba, még a gázt is elveszem, így is elveimmel ellentétes, tudnillik nem azért van ott az autóversenyző hogy a célegyenesben elvegye a gázt.

Porczió László
Valahogy nem voltam igazán formában, a szabadedzésen hozott időket meg se tudtam közelíteni az időmérőn, talán kevés is volt az a 20 perc nekem, ezért csak a 12. hely jött össze. A verseny jól indult, megúsztam balhé nélkül az első köröket és még párszor előztem is, persze ezek a pozíció nyereségek nem tartottak sokáig, Soós Gabival azért még többször helyet cseréltünk de a vége felé nagyon elhúzott, aztán jöttek a lekörözők is, további lemaradást eredményezve. Annak örülök, hogy reset nélkül végig mentem, igaz pár megpördülésem, kicsúszásom volt. Végül is a 9. helyen értem célba.

Szabó Szilárd
sikerült életre keltenem a GPL-t, úgyhogy hirtelen ötlettől vezérelve leindultam. Pár kör gyakorlás után a GH2 settel összehoztam a 28-as időt mi bőven 110%-on belül volt. tulajdonképpen végigértem és ez a lényeg...SHIFT-R nélkül. A célom ez volt, meg az hogy ne okozzak komolyabb galibát. Egy nagy csatt volt a végefelé Benővel, a tipikus megmozduljak ne mozduljak eset volt...hát nem sikerült megoldani. Végefelé már csak azon izgultam nehogy kapjak még 1 kört

Krajsek Milán
Elnézést kérek Tomitól, a T1-ért. Sajnos azután, hogy elhagytuk a zászlót, folyamatosan a holtteremben voltál, ettől függetlenül vastagon az én hibám az eset. Remélem nem rontottam el teljesen a versenyed! Amikor a 1x. körben majdnem megtorpedóztam egy ferkás kollégát, akit még csak előzni sem állt szándékomban, akkor jobbnak láttam ha kilépek. Tőle is elnézést, ha megijesztettem. Valami nem állt össze setup ügyben, pedig a szabadedzésen még olyan jónak tűnt. A versenyre kitalálttal mentem az edzésen is, persze kiderült, hogy nem jó, versenyre másra váltottam, ami meg szokatlan volt. A következő futamra felkészülök, mert ez így tragédia.

Szegletes Gábor
Beugrottam kb. 7 kör bemelegítés után, és tök jól ment, á mondom, ezt nem lehet elfelejteni : ) 24,45 körüli pribi, szerintem szuper ennyiből. Aztán T1-ben agresszíven próbáltam előzni Ricsit (de minek???), bejött egy lag, én meg belehajtottam a mély homokba ott a dombon, értelemszerűen megvártam mindenkit, aztán rüki és hajrá. Milán megvárt, volt egykét jó körünk, de aztán eljött, aminek el kellett jönnie, kiléptem. Ricsinek tisztelet, szépet ment!

Papdi Tamás
Ember tervez, isten végez/Ahogy azt Móriczka elképzelte... (mindenki válassza a szimpatikusabbat ) A terv brilliáns volt: fél nyolc-nyolc fele szépen felmegyek a szerverre, lesz kb. egy órám hogy megfussam a szintidőt, ha már a múlt héten betegség okán nézelődtem a partvonalról. A gyakorlatban az egyéb teendőim (ilyesmi dolgok, hogy tanulás ) szépen elhúzódtak, ami azt eredményezte, hogy a nyugodt órás készülésből egy idegeskedős-görcsösenakarós-nyögvenyelős fél óra lett. Így viszont nem sikerült megfutni a szintidőt, úgyhogy ismét a pálya széléről nézelődtem csak. Kár érte, de majd Kyalamiban, azt legalább már ismerem, és tetszik is


http://hgplm.gtr-masters.hu/