Versenyzői nyilatkozatok
Oláh Gábor
Tényleg jó kocsi ez a Loti
Az első verseny rajtjánál magam is meglepődtem, hogy Milán elĂ© tudtam kerĂĽlni, az meg mĂ©g jobban, hogy nem darált be mindjárt az első körben. Sőt, kialakult egy 3 mp távolság köztĂĽnk, persze fĂ©ltávtĂłl elkezdte lefaragni, pont az uccsĂł körre Ă©pp befogott volna amikor bedöglött a motorja. Pedig micsoda befutĂł lehetett volna
A 2. verseny felvezetőjĂ©n nekem is sikerĂĽlt mind2 galibába belekeveredni, aztán a T2ben eldobtam a vasat, megint legszĂvesebben esc-t nyomtam volna de mondom itt másoknak is lesz mĂ©g problĂ©májuk nameg Ăşgyis kell a versenytapasztalat. Utána a hátsĂł egyenesben volt a köv. szitu, Laci - Milán - Ă©n - Jani sorrendben Ă©rtĂĽnk az uccsĂł kanyarhoz. Nagy lendĂĽletben voltam, gondoltam beszĂşrok fĂ©ktávon Igen ám, csak ezután Milán is bejött a belső Ăvre, Ă©n prĂłbáltam mĂ©g beljebb hĂşzĂłdni, egy pillanatig 3wide is volt, össze is Ă©rtĂĽnk, de nagy baj nem lett belőle. Közben a vezető nĂ©gyes nagyon elment, de aztán gyorsan felĂ©rtem rájuk. Papdi Tomi el is engedett (???), utána Gyulánál volt egy meredek pillanat, term. a hátsĂł egyenesben, kivágtam, de tĂşlzottan is, fĂĽvet fogott a kocsi bal oldala, alig bĂrtam összeszedni a kocsit Viszont ő meg elmĂ©rte a fĂ©ktávot tehát 2. hely. Mivel GabĂł sem volt messze Ă©s mĂ©g volt hátra 2 kör, eldöntöttem, egy Ă©letem egy halálom Nagyon erőltettem, nĂ©ha tĂşlzottan is, de a vĂ©gĂ©re pont meglett a megfelelő távolság, hogy a többit már a Cosworth motor magátĂłl elvĂ©gezze Már csak be kellett venni az uccsĂł kanyart, sikerĂĽlt, királyság
Nagy versenyek voltak, legalábbis számomra biztosan emlĂ©kezetesek maradnak. Egyet sajnálok, hogy 1x sem sikerĂĽlt bemenni 2,00 alá, Ă©s ez Brabivel mostmár nem is fog Ahogy nĂ©ztem Ăşgy 1,5 sec kĂĽlönbsĂ©g van a 2 autĂł közt, ezĂ©rt jövő hĂ©t keddig a 2,01, versenyen 2,02 a cĂ©l. De persze konstans mĂłdon, talán mondanom sem kell
Papdi Tamás
ElengedĂ©sről szĂł sem volt, valĂłszĂnűleg rontottam
RĂ©szemről egy negyedik Ă©s egy ötödik helyet hozott a futam - viszonylag hibamentes autĂłkázással. Első futamon repĂĽltem egyet a T1-ben, aztán Brixel Laci Ă©s Sziszka megelőzĂ©sĂ©vel előrelĂ©ptem negyediknek. Aztán Tomi Ă©s Gyula utolĂ©rt, előbbi hibázott, utĂłbbi ugyan elkocogott mellettĂĽnk, de egy disconnect miatt ő is kilĂ©pett, Ăgy maradtam negyedik. Második futamon sikerĂĽlt a bajokbĂłl kimaradni (csak pofonokat kaptam), majd az egyenesben lenyomtam Sziszkát. Innentől viszonylag hibamentes futamon meglehetett volna mĂ©gegy negyedik hely, ám az utolsĂł körben hibáztam, Milán pedig elment mellettem.
Posta János
Voltak azĂ©rt jĂł pillanatok is. Az első versenyen GabĂłval kĂĽzdöttĂĽnk a tizedekĂ©rt – köztĂĽnk egy egĂ©szsĂ©ges másodperccel. Sajnos fel kellett adjam a pozĂciĂłmat (Ă©s a versenyt) a fokozĂłdĂł családi háttĂ©rzaj miatt. A második futamon Milánnal volt egy-kĂ©t szoros pillanatunk, bizonyĂtĂ©kot nyert, hogy a második szektorban is lehet egymás mellett autĂłzni :D Miután Milán ott hagyott, MTomi akadt rám. Ez a kibontakozĂł csata sajnos egy motorhibába torkollot, Ăgy a második futamot is kĂ©nytelen voltam feladni...
SoĂłs Gyula
Ez egy kicsit (tragi)komikus volt!
Az első versenyen megtorpedĂłztak hátulrĂłl a T1 előtt, többedmagammal, majd miután Ă©rtĂ©kelhető pozĂciĂłba kĂĽzdöttem magam, jött egy disconnect.
A második versenyen pedig mire elrajtoltunk volna kétszer kellett resetelnem a tömegbalesetek miatt. Na jó, itt legalább én is elbambultam a rajtot, és nyomtam egy éles indulást.
Szóval melegen ajánlom mindenkinek, hogy gyakoroljon! Pláne aki nem volt ma. 30 kör egyben az a minimum, különben súlyos bajaink lesznek a bajnokin...