Bathurst GP eredmények

Köztes hetek 1967, Bathurst, 2010. 09. 21.


részletes nézet

Oláh Gábor bizonyult a legjobbnak a „Köztes hetek 1967” sorozat 2010. 09. 21.-n rendezett Bathurst-i futamán. A második helyen Krajsek Milán futott be, míg a harmadik pozíciót Fejes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Krajsek Milán futotta.



Verseny (9 kör, 57 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Oláh Gábor Lotus 49 18:19.881s
2. Krajsek Milán BRM P115 +13.320s
3. Fejes Gábor Brabham BT24 +23.195s
4. Papdi Tamás Eagle T1G +1:01.215s
5. Szabó Szilárd Lotus 49 +1:36.349s
6. Petra Gergely Ferrari 312 +1:44.630s
Brixel LászlĂł Lotus 49 1 kör
Majer Tamás Ferrari 312 4 kör
Posta János Brabham BT24 5 kör
SoĂłs Gyula Brabham BT24 5 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Krajsek Milán BRM P115 2:00.434s
2. Oláh Gábor Lotus 49 2:01.664s
3. SoĂłs Gyula Brabham BT24 2:02.078s
4. Majer Tamás Ferrari 312 2:02.219s
5. Fejes Gábor Brabham BT24 2:03.158s
6. Posta János Brabham BT24 2:03.664s
7. Papdi Tamás Eagle T1G 2:04.504s
8. Petra Gergely Ferrari 312 2:05.446s
9. Szabó Szilárd Lotus 49 2:05.817s
10. Brixel László Lotus 49 2:09.185s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Krajsek Milán BRM P115 2:00.616s
2. Oláh Gábor Lotus 49 2:01.193s
3. Fejes Gábor Brabham BT24 2:02.553s
4. Posta János Brabham BT24 2:02.743s
5. SoĂłs Gyula Brabham BT24 2:03.286s
6. Majer Tamás Ferrari 312 2:03.541s
7. Papdi Tamás Eagle T1G 2:05.126s
8. Petra Gergely Ferrari 312 2:06.357s
9. Szabó Szilárd Lotus 49 2:07.346s
10. Brixel László Lotus 49 2:09.395s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
TĂ©nyleg jĂł kocsi ez a Loti Az első verseny rajtjánál magam is meglepődtem, hogy Milán elĂ© tudtam kerĂĽlni, az meg mĂ©g jobban, hogy nem darált be mindjárt az első körben. Sőt, kialakult egy 3 mp távolság köztĂĽnk, persze fĂ©ltávtĂłl elkezdte lefaragni, pont az uccsĂł körre Ă©pp befogott volna amikor bedöglött a motorja. Pedig micsoda befutĂł lehetett volna A 2. verseny felvezetőjĂ©n nekem is sikerĂĽlt mind2 galibába belekeveredni, aztán a T2ben eldobtam a vasat, megint legszĂ­vesebben esc-t nyomtam volna de mondom itt másoknak is lesz mĂ©g problĂ©májuk nameg Ăşgyis kell a versenytapasztalat. Utána a hátsĂł egyenesben volt a köv. szitu, Laci - Milán - Ă©n - Jani sorrendben Ă©rtĂĽnk az uccsĂł kanyarhoz. Nagy lendĂĽletben voltam, gondoltam beszĂşrok fĂ©ktávon Igen ám, csak ezután Milán is bejött a belső Ă­vre, Ă©n prĂłbáltam mĂ©g beljebb hĂşzĂłdni, egy pillanatig 3wide is volt, össze is Ă©rtĂĽnk, de nagy baj nem lett belőle. Közben a vezető nĂ©gyes nagyon elment, de aztán gyorsan felĂ©rtem rájuk. Papdi Tomi el is engedett (???), utána Gyulánál volt egy meredek pillanat, term. a hátsĂł egyenesben, kivágtam, de tĂşlzottan is, fĂĽvet fogott a kocsi bal oldala, alig bĂ­rtam összeszedni a kocsit Viszont ő meg elmĂ©rte a fĂ©ktávot tehát 2. hely. Mivel GabĂł sem volt messze Ă©s mĂ©g volt hátra 2 kör, eldöntöttem, egy Ă©letem egy halálom Nagyon erőltettem, nĂ©ha tĂşlzottan is, de a vĂ©gĂ©re pont meglett a megfelelő távolság, hogy a többit már a Cosworth motor magátĂłl elvĂ©gezze Már csak be kellett venni az uccsĂł kanyart, sikerĂĽlt, királyság Nagy versenyek voltak, legalábbis számomra biztosan emlĂ©kezetesek maradnak. Egyet sajnálok, hogy 1x sem sikerĂĽlt bemenni 2,00 alá, Ă©s ez Brabivel mostmár nem is fog Ahogy nĂ©ztem Ăşgy 1,5 sec kĂĽlönbsĂ©g van a 2 autĂł közt, ezĂ©rt jövő hĂ©t keddig a 2,01, versenyen 2,02 a cĂ©l. De persze konstans mĂłdon, talán mondanom sem kell

Papdi Tamás
ElengedĂ©sről szĂł sem volt, valĂłszĂ­nűleg rontottam RĂ©szemről egy negyedik Ă©s egy ötödik helyet hozott a futam - viszonylag hibamentes autĂłkázással. Első futamon repĂĽltem egyet a T1-ben, aztán Brixel Laci Ă©s Sziszka megelőzĂ©sĂ©vel előrelĂ©ptem negyediknek. Aztán Tomi Ă©s Gyula utolĂ©rt, előbbi hibázott, utĂłbbi ugyan elkocogott mellettĂĽnk, de egy disconnect miatt ő is kilĂ©pett, Ă­gy maradtam negyedik. Második futamon sikerĂĽlt a bajokbĂłl kimaradni (csak pofonokat kaptam), majd az egyenesben lenyomtam Sziszkát. Innentől viszonylag hibamentes futamon meglehetett volna mĂ©gegy negyedik hely, ám az utolsĂł körben hibáztam, Milán pedig elment mellettem.

Posta János
Voltak azĂ©rt jĂł pillanatok is. Az első versenyen GabĂłval kĂĽzdöttĂĽnk a tizedekĂ©rt – köztĂĽnk egy egĂ©szsĂ©ges másodperccel. Sajnos fel kellett adjam a pozĂ­ciĂłmat (Ă©s a versenyt) a fokozĂłdĂł családi háttĂ©rzaj miatt. A második futamon Milánnal volt egy-kĂ©t szoros pillanatunk, bizonyĂ­tĂ©kot nyert, hogy a második szektorban is lehet egymás mellett autĂłzni :D Miután Milán ott hagyott, MTomi akadt rám. Ez a kibontakozĂł csata sajnos egy motorhibába torkollot, Ă­gy a második futamot is kĂ©nytelen voltam feladni...

SoĂłs Gyula
Ez egy kicsit (tragi)komikus volt! Az első versenyen megtorpedĂłztak hátulrĂłl a T1 előtt, többedmagammal, majd miután Ă©rtĂ©kelhető pozĂ­ciĂłba kĂĽzdöttem magam, jött egy disconnect. A második versenyen pedig mire elrajtoltunk volna kĂ©tszer kellett resetelnem a tömegbalesetek miatt. Na jĂł, itt legalább Ă©n is elbambultam a rajtot, Ă©s nyomtam egy Ă©les indulást. SzĂłval melegen ajánlom mindenkinek, hogy gyakoroljon! Pláne aki nem volt ma. 30 kör egyben az a minimum, kĂĽlönben sĂşlyos bajaink lesznek a bajnokin...


http://hgplm.gtr-masters.hu/