Targa Florio GP – „Targa Fesztivál” eredmények

Köztes hetek 1965, Targa Florio, 2010. 08. 03.


részletes nézet

A 2010. 08. 03.-n rendezett Targa Florio-i viadal győztese Papdi Tamás lett. A „Köztes hetek 1965” versenyén a második helyet Vörös Tamás, a harmadikat Soós Gyula szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Papdi Tamás futotta.


logo


Verseny (1 kör, 72 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Papdi Tamás Ferrari 312 (69) 37:30.360s
2. Vörös Tamás Ferrari 312 (69) +27.400s
3. Soós Gyula Lotus 33 (65) +1:48.200s
4. Soós Gábor Lotus 33 (65) +4:46.540s
5. Oláh Gábor Ferrari 512 (65) +4:47.720s
6. Szeredi Norbert Ferrari 312 +5:37.550s
Posta János Honda RA272 (65) 1 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Soós Gábor Lotus 33 (65) köridő nélkül
2. Soós Gyula Lotus 33 (65) köridő nélkül
3. Oláh Gábor Ferrari 512 (65) köridő nélkül
4. Posta János Honda RA272 (65) köridő nélkül
5. Szeredi Norbert Ferrari 312 köridő nélkül
6. Vörös Tamás Ferrari 312 (69) köridő nélkül
7. Papdi Tamás Ferrari 312 (69) köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Papdi Tamás Ferrari 312 (69) 37:30.360s
2. Vörös Tamás Ferrari 312 (69) 37:57.760s
3. Soós Gyula Lotus 33 (65) 39:18.560s
4. Soós Gábor Lotus 33 (65) 42:16.900s
5. Oláh Gábor Ferrari 512 (65) 42:18.080s
6. Szeredi Norbert Ferrari 312 43:07.910s
Posta János Honda RA272 (65) köridő nélkül

Versenyzői nyilatkozatok

Papdi Tamás
Ma nagy nehezen sikerült feltelepíteni mindent, mentem két offline kört a pályán, ennyi volt a gyakorlás. A 69-es Ferrarival vágtam neki a versenynek, ami hozott két shift+r-t, jópár pörgést, meg egy egészen jó időt, amivel ha minden igaz, kategóriaelső lettem Norbinak köszönöm a türelmét, háromszor mentem el mellette, mire sikerült leelőznöm (természetesen ő maximálisan gavallér volt, én bénáztam egy sort)

Soós Gyula
Örülök, hogy azért csak akadt egy normális nyári futamunk, és pont itt. Nem lehet betelni ezzel a pályával, remélem egy hagyományt teremtettünk, és minden évben megrendezzük majd. Tesóm után másodikként kezdtem, célul azt tűztem ki, hogy 40 perc alatt legyen az időm. Meg titkon, esetleg, hogy reset nélkül, de ez csak vágyálom volt. Nem ártott volna egyszer legalább végigmenni a pályán, és nem az "ismeretlenbe" ugrani, ugyanis borzasztó rosszul kezdtem, nem találtam a saját ritmusom, nem jöttek ki jól a kanyarok, és még az első szektorban kellett is kétszer resetelnem. Ezután meg ideges lettem, elkezdtem erőltetni, de úgy látszik ez kellett, mert éreztem, hogy felvettem a ritmust, jöttek egymás után a kanyarok jó tempóban. A 2. szektorral igen elégedett voltam. A harmadikban volt egy kisebb hibám, keresztbe állt az egyébként nagyon kezes Lotus, és az orra felment a dombra, kellett picit tolatgatni, mire újra elindultam. Tesómat is itt értem utol, szépen lehúzódott. A 4. szektor gondoltam, hogy nem lesz erőssége a 65 modnak, de azért szépen megcsináltam, és örültem az új rekordomnak. Grat mindenkinek aki végigcsinálta!

Soós Gábor
Nem is gondoltam hogy ekkora különbségek lesznek a modok között, ha ezt tudom 69-el jövök én is. Egyébként az a nem gyenge hogy egy 42 perces körön 1 másodperc volt köztem meg Convar között.

Oláh Gábor
Nos, az eredmény nem túl acélos, volt benne 4 reset meg egy-egy pöri-fori meg fal is. Am szinte minden hibám u.ott volt ahol tegnap, szal bele lehetne ebbe jönni, ha legalább a kritikus pontokat memorizálná az ember Nameg úgy féltávnál óriási vihar kerekedett és nem csuktam be az erkélyajtót, ami azt eredményezte hogy alig hallottam a motort. Ettől meglehetősen dekoncentrált lettem, akkor jött 2 reset is, de nem magyarázom tovább a bizonyítványt, erre a versenyre azt hiszen különösen vonatkozott hogy a részvétel volt a fontos És a lényeg, hogy egy rendőrt sem ütöttem el Nagy nagy grat Papdi Tominak, 69 mod ide vagy oda.

Posta János
Nem sok szerencsét hozott a 13-as rajtszám, a második szektor elején a profiler kiugrott, a kormányon pedig meghalt minden gomb és fül. Az autó hármasban ragadt, pár kilométert kínlódtam a szerpentinen, aztán megálltam egy shift-r-re. Sajnos nem jött helyre az irányítás, üresben ragadtam... Visszaléptem a boxba, mondom technikai hiba, meg még csak jó tíz percet mentem, elkezdem a kört újra. Beállítottam a kormány gombjait, de nagyon hiányzott a profiler, túl erős volt hirtelen a középretartás, meg az egész nem volt otthonos, úgyhogy kénytelen-kelletlen kiléptem. Persze winben újraindíthattam volna a profilert, és visszaléphettem volna, de már feladtam magamban...


http://hgplm.gtr-masters.hu/