Silverstone GP eredmények

Denny Hulme Kupa, Silverstone, 2009. 12. 15.


részletes nézet

Szegletes Gábor bizonyult a legjobbnak a „Denny Hulme Kupa” sorozat 2009. 12. 15.-n rendezett Silverstone-i futamán. A második helyen Soós Gábor futott be, míg a harmadik pozíciót Majer Tamás szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Szegletes Gábor futotta.


logo


Verseny (24 kör, 113 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 35:28.717s
2. Soós Gábor / Ferrari 312 +31.886s
3. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +36.192s
4. Oláh Gábor / ZORRO Cooper T81B +41.557s
5. Porczió László / Tireburner Lotus 49 +48.164s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B +48.971s
7. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 +1:01.008s
8. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 +1:05.092s
9. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 +1:13.806s
10. Csomor Benö / S/Power Lotus 49 1 kör
11. Petra Gergely / JPS BRM P115 2 kör
12. Görömbei Lajos / RRR Ferrari 312 2 kör
Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 16 kör
Posta János / S/Power Cooper T81B 20 kör
Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 22 kör
Kis Richard / BRM Only BRM P115 24 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:26.994s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:27.597s
3. Oláh Gábor / ZORRO Cooper T81B 1:27.926s
4. Soós Gábor / Ferrari 312 1:28.246s
5. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:28.283s
6. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:28.332s
7. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:28.429s
8. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:28.910s
9. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:29.043s
10. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1:29.332s
11. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:29.475s
12. Porczió László / Tireburner Lotus 49 1:29.824s
13. Csomor Benö / S/Power Lotus 49 1:31.657s
14. Petra Gergely / JPS BRM P115 1:32.047s
15. Görömbei Lajos / RRR Ferrari 312 1:32.594s
16. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:27.494s
2. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 1:27.943s
3. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:28.453s
4. Oláh Gábor / ZORRO Cooper T81B 1:28.664s
5. Soós Gábor / Ferrari 312 1:29.028s
6. Porczió László / Tireburner Lotus 49 1:29.299s
7. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:29.330s
8. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 1:29.515s
9. Sárai Róbert / SF Ferrari 312 1:29.607s
10. Csomor Benö / S/Power Lotus 49 1:29.715s
11. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:29.917s
12. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:30.350s
13. Petra Gergely / JPS BRM P115 1:31.718s
14. Görömbei Lajos / RRR Ferrari 312 1:33.040s
15. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:41.907s
Kis Richard / BRM Only BRM P115 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Mexikóhoz képest annyiban módosult a felkészülés, hogy most még 21:00 előtt egy fél órával sem léptem be a szerverre. Silver az egyik kedvenc pályám, nagy arccal 26,7-et tippeltem magamnak qualon. Mentem a futam napján kb. 2 óra RBR-t, ez meghatározta az első negyed órát, próbáltam újratanulni a szakágat. Gyenge idővel, de végül meglett a második hely, Ricsi kilépett, így ez elsőt ért a rajtnál. Futam már csak gála volt, bőven tudtam gyorsulni, ahogy visszaszoktam. Többiek eléggé le voltak maradva, szóval nem volt szükség semmi extrára, az egész futamon kb. 3 kör volt, amikor nem váltogattam el minden fokozatot sokkal hamarabb. Becsorogtam, ennyi. Ha Ricsi marad, övé a verseny. Grat mindenkinek, és kösz a futamot!

Soós Gábor
Ez most besikerült no, eddig harmadik volt a legjobb bajnoki helyezésem, most már ez a második hely, innen már csak egyet lehet fejlődni. Végülis ha úgy vesszük ez nekem amolyan hazai pálya, első hgplm futamom is itt volt, nem véletlenül persze, szeretem is, most már még jobban. Szabad edzésen nyomtam egy majdnem versenytáv szimulációt hiba nélkül, éreztem hogy jó formában vagyok, összeállt a csomag. Edzésen 2 tizedre elmaradtam a pb-mtől, de így se bánkódtam a negyedik hely miatt, Convar 27-es idejével nem kelhettem versenyre, mögöttem szorosan jött a két Cooper, azt hittem jó kis versenyünk lesz, közel azonos tempóval, nem így lett. Rajt elég jól sikerült, ha egy picit agresszívabb vagyok Convart megszoríthattam volna az első pár kanyarban, de nem kockáztattam, Jani viszont nagyon rám esett, remélem nem miattam ment ki a fűre, ahol megcsúszott. A helyére lépő Ferrariról pribi nélkül is tudtam hogy csak Papdi Tomi lehet a szokásos rajtjával. Annyira óvatos voltam, az Abbey után rám esett, onnantól a T1-ig fej-fej mellett haladtunk, ahol a belső íven jobb féktávot vettem, és megvédtem a pozíciómat. Innentől spórolás végig, Convar hibázott, nagyon féltem egy műszaki hibától, de most sem hagyott cserben a Ferka. Egyedül a versenytempóm bosszant kicsit, egyszerűen nem tudok, vagy nem akarok határon autózni versenyen, és rendre elmaradok a tét nélküli köridőimtől, lenne még hova fejlődni na.

Oláh Gábor
Mindenekelőtt gratulálok magamnak, hogy 1 hét alatt sem sikerült begyakorolni az Abbey-t. De egy szemét kanyar az! 3-szor is túl ráhúztam a padkára, így 3-szor is megdobott. Summa summárum végtére sikerült 2 helyet is vesztenem. De gondoltam hogy most nem úszom meg hibák nélkül, nekem most kevés volt az egy hét felkészülni. Hétfőn még azt se tudtam melyik setup legyen és egyszer nem mentem teljes versenytávot. Gratulálok a dobogósoknak és Lalinak első pontjaihoz!

Porczió László
Csak a szabadedzésen kezdtem meg a pályán a gyakorlást, de gondoltam egy kevésbé gumiolvasztó setupot azért beújítok a Lotihoz. Az időmérőn nem is sikerült összehoznom jó kört ezért csak a 12. hely jutott. A versenyen próbáltam nagyon óvatosan vezetni, az első 4 körben mégis a 6. helyig jutottam azzal, hogy sorra kiestek előlem vagy csak hibáztak. Gabót még sikerült megelőznöm, de aztán a verseny végéig folyamatosan a nyakamban loholt a Cooperral úgy, hogy alig bírtam tartani a Lotimmal talán volt is, hogy rövid időre helyet cseréltünk. Szerencsére a setup bevált nem kezdtek úgy elmelegedni a gumijaim mint az eddigi silverstone-i versenyeimen, így végig tartani tudtam, igaz nem vezettem valami felszabadultan, elég görcsösen vettem a kanyarokat. Szerencsére nagyobb hiba nélkül végig mentem és így a bajnokságban a legjobb eredményemet hoztam az 5. helyel.

Papdi Tamás
Pozitívumok: +Végre értem, hogyan mentem anno 29.2-őt... versenyen már 28.5-tel is kecsegtetett a pribi. +Erős versenytempó, legalábbis a 4.-5. hely meglehetett volna szvsz. +10. rajthely, 7. célba érkezés, ismét remek rajt+első kör. +nem volt Shift+R. Negatívumok: -Nem sikerült hozni a stabilitást. Két hiba három helybe került, az előttem lévők pedig nem akartak hibázni. Amúgy jó verseny volt, de lehetett volna kiváló is. Azért nem rossz, érzem a fejlődést

Szeredi Norbert
Nem szeretem ezt a pályát, most sem volt jó versenyem. Egyszer egy nagyobbat fékeztem a T1-ben és Jani kipöccintett, majd néhány kör múlva a motorom is elpukkant. De legalább összejött egy 27-es idő amikor a többiek után eredtem. Grat a dobogósoknak és az újoncoknak!

Görömbei Lajos
Nagyon sajnálom hogy nem tudtam részt venni a bajnokságban. Annak ellenére hogy tök utsó lettem hiszen mögöttem csak olyanok végeztek akik kiestek, jó és élvezetes versenyem volt. Nem volt shift+R és hibázni is kevesebbet hibáztam mint anno mikor belefogtam A pribi összerakott nekem egy 1:29,8 as kört.Már csak ki kéne nekem is rakni most szerettem meg ezt a pályát.A most elősször éreztem azt hogy nem csak boxzsák vagyok hiszen tudtam teret csökkenteni távolságot tartani és pici nyomást is gyakoroltam (de csak messziről) . Annak ellenére hogy nem indultam a versenyeken a többségükre készültem szóval éreztem a fejlődést na

Szabó Szilárd
asszem én itt fejezem be..ez nekem túl sok...Teljesen jó ez a dolog arra hogy javítgassam a köridőimet amikor van egy kis időm és töltögessem a rankre, de versenyezni - nekem -nem jön be, pedig egész jól elvoltam már magamba ezen pályán. Én megpróbáltam, most már sokadszor, ennyi.. Elnézést akit most IS megtaláltam.

Posta János
Időmérőn volt egy gpl.exe fagyás, aztán egy okés mért kört, aztán egy remek rajt, aztán egy elszúrt kigyors a hangar straightre, aztán a 3-4. kör T1-ben (szinte?) megállt előttem Norbi, így megkoccintottam, aztán megvártam, aztán felrobbant ez az átok. :argh:

Soós Gyula
Az még oké, hogy a rajtot el***om magamnak, de Sziszkától és Gergőtől kérdezném, hogy mégis azt az 1-1 esetet hogy gondoltátok??

Kis Richard
Lagos voltam... megyek, Nürbyre...


http://hgplm.gtr-masters.hu/