Spa GP eredmények

Denny Hulme Kupa, Spa, 2009. 09. 01.


részletes nézet

Szegletes Gábor bizonyult a legjobbnak a „Denny Hulme Kupa” sorozat 2009. 09. 01.-n rendezett Spa-i futamán. A második helyen Kis Richard futott be, míg a harmadik pozíciót Oláh Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (10 kör, 141 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 33:09.134s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 +1.208s
3. Oláh Gábor / ZORRO Ferrari 312 +19.584s
4. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B +34.808s
5. Soós Gábor / Ferrari 312 +1:02.427s
6. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 +1:12.742s
7. Szabó Szilárd / RRR Ferrari 312 +1:13.804s
8. Csomor Benö / S/Power Eagle T1G +1:17.160s
9. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +1:17.340s
10. Papdi Tamás / Stardust Cooper T81B 1 kör
Posta János / S/Power Honda RA300 4 kör
Vörös Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 7 kör
Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 8 kör
Fejes Gábor / 2 Laps Honda RA300 10 kör
Porczió László / Tireburner Eagle T1G 10 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 3:15.989s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 3:16.193s
3. Oláh Gábor / ZORRO Ferrari 312 3:17.480s
4. Szabó Szilárd / RRR Ferrari 312 3:19.453s
5. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 3:19.629s
6. Vörös Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 3:19.805s
7. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 3:19.897s
8. Soós Gábor / Ferrari 312 3:19.934s
9. Posta János / S/Power Honda RA300 3:20.364s
10. Fejes Gábor / 2 Laps Honda RA300 3:20.780s
11. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 3:21.062s
12. Porczió László / Tireburner Eagle T1G 3:22.286s
13. Csomor Benö / S/Power Eagle T1G 3:23.292s
14. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 3:23.389s
15. Papdi Tamás / Stardust Cooper T81B 3:25.763s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 3:16.752s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 3:17.256s
3. Oláh Gábor / ZORRO Ferrari 312 3:19.481s
4. Soós Gyula / ZORRO Cooper T81B 3:20.538s
5. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 3:20.738s
6. Soós Gábor / Ferrari 312 3:20.832s
7. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 3:21.016s
8. Posta János / S/Power Honda RA300 3:21.168s
9. Vörös Tamás / Mad Eagle Brabham BT24 3:21.577s
10. Szabó Szilárd / RRR Ferrari 312 3:22.094s
11. Csomor Benö / S/Power Eagle T1G 3:23.244s
12. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 3:24.693s
13. Papdi Tamás / Stardust Cooper T81B 3:26.757s
Fejes Gábor / 2 Laps Honda RA300 köridő nélkül
Porczió László / Tireburner Eagle T1G köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Múlt héten gyakoroltam kb. 2x2 órát, meg most 8 után leültem, ehhez képest teljesen jó az edzésen elért új PB, plusz Ricsihez képest is a H váltó hatósugarán maradtam. A legutóbbi két bajnoki futamom jól sikerült itt, bíztam benne, hogy most is menni fog. Ricsivel kb. 2 vagy 3 körig bírkóztunk, aztán el tudtam lépni annyira, hogy nem fogott folyton szélárnyékot, innentől pedig pár koncentrálós körrel már lett olyan 1,5 mp előnyöm. A 6. körtől már a kocsival is tudtam spórolni, illetve a Masta utáni kanyarban is mindig vigyáztam a bal hátsó gumira. Aztán a végére Ricsi robbantott, amit csak későn reagáltam le, szóval az utolsó kör már túl izgalmas lett, de azért meglett a győzelem, aminek nagyon örülök, nem számítottam rá. Következő helyszín Monza, ahol Ricsinek is meg nekem is WR-ünk van a BRM-mel, szóval... akár még valami jó is kijöhet belőle. Legfeljebb megint benyeri Jani : )

Oláh Gábor
Én teljes mértékben elégedett vagyok magammal és a versenyemmel Előzményként annyit, hogy hétfőn visszaálltam az 1. generációs Alisonra, mert nem bírtam megbarátkozni az Alison2-vel. Túl gyakran dobtam el, hideg gumikon különösen rémálom volt. A gyorsaságával sem voltam megelégedve, az a pár tized nem győzött meg, hogy megéri használni. Sőt, végül az Alison1-gyel lettem gyorsabb! Hiába, minél bátrabb egy setup, annál jobban kéne tudni vezetni (pontosabban: uralni az autót) és így megállapítottam, hogy még nem jött el a váltás ideje. Ez jó döntésnek bizonyult. Ja és inkább nem kértem az 51/49-es fékarányból se. Nehogymá a legkisebb féklenyomásra is megforogjak a Blanchimontban! Akkor inkább füstöljön! Edzés: új pb. Érdekes, hiába gondolom úgy, hogy az idegességem milyen rossz hatással van a teljesítményemre, paradox módon mégis a qualifikáción futok pb-t, és mindig magát a futamot tudom hiba nélkül megcsinálni...kezdem elhinni, hogy képes vagyok versenytávot menni nagyobb gebasz nélkül. Verseny: tulajdonképpen szinte semmi nem történt, azt leszámítva, hogy 2 körig tartottam a BRM-es srácokat! Aztán persze lenyugodtak és elhúztak. Na nem mintha meglepett volna, nyilvánvalóan nem vagyunk egy súlycsoport Ezután én is nyugodtan, “komótosan“ róttam a köreimet, látván, hogy Gyula meg velem nem tud lépést tartani. A 3. körben azért majdnem eldobtam a Malmedyben, végül ez lett a mumuskanyarom (időmérőn is itt perdültem meg 2x is). Ekkor adtam fel végképp a reményt, hogy Ricsiék közelében tudok maradni legalább valamennyire. Na de a lényeg, hogy első bajnokimon dobogó , amit nem hittem volna (bár álmodoztam róla)! És még talán egy junior győzelemnél is többet jelent számomra! Külön öröm, hogy a statisztika szerint én róttam a legegyenletesebben a köröket: “Gabor Olah 0.394 0.483“ Tehát konzisztencia már van, még egy kis tempó kéne Annak viszont nem örülök, hogy milyen sokatoknak voltak technikai vagy más problémái. Sajnálom, amikor ilyenek szólnak bele a végső helyezésekbe, na meg hogy a Milán nem indult Bár valszeg akkor ugrott volna a 3. helyem Gratulálok Szegletnek a győzelemért, és neked is Ricsi, nagyon komolyan toltátok ott az elején (mikor fogok tudni én így vigyázni a másikra), és persze minden célbaérkezőnek, főleg a junioroknak! Köszi srácok és go go ZORRO!

Soós Gyula
Én abszolúte örülök! Az edzésen sikerült PB-t futni, az 5. rajthelyről nem is álmodtam. A sok 3:19-es kör miatt viszont bíztam egy izgalmas versenyben. Nos valamiért ebből nem lett semmi. Az első körben még csak-csak követtem a csapattársat, de szép lassan lemaradtam. Mögöttem meg cserélgettek egymást az ellenfelek, tőlük pedig egyre húztam el. Szóval tök egyedül tettem meg a 10 kört, legalább tudtam vigyázni a motorra, szóval a kis Cooper bőven várakozáson felül teljesített.

Soós Gábor
Bajnokin ötödik hely az nagyon jó nekem, mégsem tudok teljesen örülni neki ugyanis Norbival voltunk végig nagy csatában, és sajnos nem fair körülmények között kerültem előre. Eau Rouge után szélárnyékot fogtam, aztán a jobbosban túl közel maradtam, és már nem voltam ura az autónak, letaroltam szegény Norbit a féktávon. Viszont a ferka egy karcolás nélkül megúszta, így tovább tudtam menni. Kár hogy Jani nem maradt velünk végig pedig úgy még izgalamasabb lett volna, már kezdtem megszokni a Hondáját mögöttem 1 sec-en belül. A hibámért várom a büntetést, ez a szezon is jól kezdődik.

Szabó Szilárd
Hát...vegyesen érzem magam... Kvalin felülmúltam a saját elvárásaimat és PB közeli idővel sikerült a 4. rajthelyet megszereznem. Rajtnál kettőt hátraestem, de aztán sikerült elkapnom a ritmust és szép nyugodt köröket menni. Még az is megfordult a fejembe hogy mint az ultiban csinálok egy “csendes -R“-t de sajna a Stavelot-ba valakitől kaptam egy kis extralöketet hátulról így a kijáratán kerítést fogtam. Végül is ezen kívül egy kisebb hibám volt még az utolsó körben mikor Szeredi Norbi eldobta aztán én követtem példáját és megforogtam, de nem mentem neki semminek és még irányba is álltam a pörgés után, de sajna Norbi vissza tudta venni a helyet. Szóval örülök hogy első “igazi“ GPL versenyemen sikerült majdnem tökéletesen mennem, és kicsit bosszant hogy önhibámon kívül nem sikerült kicsit előrébb végeznem. Hajrá Monza...azt meg már ismerem is...úgyahogy....

Papdi Tamás
Pocsék volt. Futamon elég nagy forgalom volt a szobámban, így az eleve harmatos versenytempóm és az egy fokkal jobb stabilitásom a mélybe zuhant. Első körben Mastában valakivel összeakadtam, tőle elnézést, úgy éreztem, elférek még a baloldalon.

Posta János
Családi okok miatt ki kellett lépjek... Asszem legközelebb csak az időmérőn ülök autóba, tök felesleges beletenni a km-eket ha ez a vége.. Három épkézláb köröm volt az időmérőn, amiből az utolsó egész pofásra sikerült (20.3). Egy egyéni csúccsal mondjuk nyertem volna 2-3 helyet, de rendben volt így is. A rajtot jól kaptam el, de aztán inkább óvatosra vettem a figurát. Aminek az lett az eredménye, hogy Gabó megelőzött az Eau Rouge-ban... Ennek nem sokkal később meg is ittam a levét, amikor a Mastában lassítanom kellett miatta. A SGabival szemben ekkor összeszedett hátrányomat három kör alatt sikerült ledolgoznom. Amikor aztán (majdnem) belefutottunk a Sziszka-VTomi duó alig mozgó járműveibe... Kicsit megint lemaradtam Gabiról, de a kör végére a nyakára estem, mert ő előtte meg Norbi hibázott. Már éppen kinézett volna valami előzésközeli helyzet, amikor hibáztam egy kicsit a Les Combes-ban és ismét ott volt 3 mp hátrány, ááá... Kör vége felé, a Blanchimonthoz közeledve aztán megérkezett a három és fél éves kis “családi ok“, és kénytelen voltam kiszállni a versenyből. Nagyon sajnálom, mert igazi jó kis verseny volt, és még az ötödik hely is összejöhetett volna... Grat a győztesnek, a dobogósoknak és minden célbaérőnek. Külön köszönet Benőnek a Slower Power pontokért!

Babinszki Gábor
Na, Spa hozta nálam a formáját. Első kör, Mastában pörgés előttem, lassítok, hátulról eltrafálnak. Reset. 3. kör vége, a GPL.exe hibát észlelt stb... desktop. Életemben először... Közben még egy üzenet: a Logitech profiler nem érzékeli a kormányomat stb... Eszem megáll.... jól bekezdett a csapatunk...

Fejes Gábor
Bocs az elso korben a Masta miatt. A kanyar kozepen belagzott a grafika, utana pedig jol kifagyott a GPL, bizom benne, nem tort-zuzott utana meg a szellemem. Uj gepem van, azota hasznalhatatlan a GPL sajnos. A grafika folyamatosan lagol, az uj rasterizert probaltam, talan kicsit javit a helyzeten, de nem sokat, cserebe viszont a pribluda-val akadnak gondok. Probalkozom majd nehany dologgal, ha nem segitenek, sajnos nem fogok tudni indulni, jelenlegi formaban nincs ertelme kuzdenem az elemekkel.

Porczió László
Fogta magát a GPL és kiugrott a rajt után, már a szabadedzéstől kezdve gyanús volt ,hogy egyfolytában tölt a vinyó fél kör megtétele után.


http://hgplm.gtr-masters.hu/