Watkins Glen GP eredmények

19. kupa, Watkins Glen, 2009. 05. 19.


részletes nézet

Szegletes Gábor bizonyult a legjobbnak a „19. kupa” sorozat 2009. 05. 19.-n rendezett Watkins Glen-i futamán. A második helyen Kis Richard futott be, míg a harmadik pozíciót Fejes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (33 kör, 122 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 36:07.635s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 +0.408s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Ferrari 312 +14.507s
4. Szeredi Norbert / Ferrari Ferrari 312 +15.756s
5. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 +29.847s
6. Posta János / S/Power Cooper T81B +30.401s
7. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +45.713s
8. Sárai Róbert / Fácán Ferrari 312 1 kör
9. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1 kör
10. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 2 kör
Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 12 kör
Köszegi Tamás / ZORRO Ferrari 312 18 kör
Soós Gyula / ZORRO Lotus 49 22 kör
Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 26 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:04.513s
2. Soós Gyula / ZORRO Lotus 49 1:04.544s
3. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 1:04.866s
4. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:04.987s
5. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:05.018s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:05.170s
7. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:05.354s
8. Szeredi Norbert / Ferrari Ferrari 312 1:05.375s
9. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:05.404s
10. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:05.471s
11. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1:06.428s
12. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 1:07.067s
13. Köszegi Tamás / ZORRO Ferrari 312 köridő nélkül
14. Sárai Róbert / Fácán Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:04.890s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:05.064s
3. Szeredi Norbert / Ferrari Ferrari 312 1:05.356s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:05.445s
5. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 1:05.462s
6. Soós Gyula / ZORRO Lotus 49 1:05.512s
7. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:05.579s
8. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:05.653s
9. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:05.836s
10. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:05.935s
11. Sárai Róbert / Fácán Ferrari 312 1:06.088s
12. Köszegi Tamás / ZORRO Ferrari 312 1:06.108s
13. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 1:07.005s
14. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 1:07.144s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Edzésen WR nem jött, HGPLM csúcs igen, azt hiszem egy századot javítottam az előzőn... Pole meglett mákkal. Rajt remek lett, de Gyula hamar utolért, a Lotus pedig úgy ugrott szélárnyékból, hogy minden körben kétszer jött be mellém gyakorlatilag. Hát nem sok körig bírtuk, többször volt, hogy centikre voltunk egymástól, mák, hogy nem mentünk össze előbb. Aztán T1-nél belülre akartam menni, és be is mentem mellé, láttam hogy megint nincs sok hely, ráfékeztem, de már kiütöttem : S Elnézést, majd Milán és Jani megnézik. Sajnálom, hogy végül ki is léptél. Ricsit tudtam tartani, bár nem mentem jól, nem voltam elég stabil, kellett volna még gyakni. Aztán lekörözés közben kiütöttem Portion-t , az Essesben értem utol és mivel jött Ricsi nem akartam elvenni, de a kijáraton, mikor ki akartam bújni, pont összeértünk. Nem tudom hogy volt, de valamin felugratott a BRM, mint egy monster truck, aztán a pályára kerültem vissza, irányba, Ricsi meg jött a tükörben. Maradt a első hely, de innentől teljesen szétestem. Ricsi sem tudott stabilan jönni, így a végéig maradtam első.

Fejes Gábor
Az idomeron kivetelesen nem csak tengtem-lengtem, 1:05.2 sikerult, ennel talan ment volna kicsit jobb is, de igy is elegedett voltam az idovel. Mivel Watglenen szinte mindig eldurrantom a Ferrari motorjat, ezert most elegge deffenziv taktikaval gurultam ki a palyara. Az elottem levok gyorsabbak voltak nalam, ezert elore nem kellett figyelnem, viszont annal inkabb kellett hatra, Norbi szinte vegig 1mp-en belul autozott mogottem, kemenyen kellett koncentralnom, a legkisebb hiba is nehez helyzetbe hozhatott volna. Gyula, neked kulon koszonet, hogy sikerult elkerulni az utkozest a Loop-ban. Lattam a tukorben, hogy veszfekezel mogottem, mar azon gondolkodtam, hogy milyen fordulatszammal probaljak kikecmeregni majd a balak fogsagabol, a Lotusod teljesen betoltotte a tukreimet, szerintem 1 millimeteren mulott, hogy sikerult elkerulnod

Babinszki Gábor
Új 'pb' edzésen (-28 ezred), pocsék rajt utána, beragadtam csúnyán majd apró koccanás után a végéről folytattam T1 után. Az elején volt egy-két szép előzésem, jól használtam ki a többiek apró hibáit. A Gyula féle incidenst én úgy láttam belülről, hogy elrontod a megelőzésem utáni körben a Loop-ot, és ahogy próbálod összeszedni a verdát, utolérlek. Szerintem még füvet is fogtál a kanyarkijáraton, és melléd mentem. Úgy éreztem én vagyok a gyorsabb, sőt el is mentem melletted, aztán éreztem a koccanást de én megúsztam. Sajnálom, nem akartam elrontani a versenyed, gondoltam izmozok (LOL) egy kicsit, de lehet nem kellett volna Ami utána következett az viszont szuper volt! Körről körre próbáltam Janihoz közelebb kerülni, de nagyon nehezen ment, mert ekkor csúnyán sárgában voltak az első kerekeim. Amikor végre lőtávolba kerültem, akkor meg Jani hozzám képest az első szektort valami bődületesen jól csinálta, mert állandóan ellépett ott. Aztán a legvégén végre én is jól megcsináltam a szektort, onnantól meg a Loti tette a dolgát a Loop felé rohanva

Posta János
Kiváló versenyem volt. Időmérőn is jött az új PB - igaz csak a 10. helyre volt jó. A versenyen végig sikerült stabilan menni, Norbit az elején még szorongattam kicsit a hideg gumikon, de aztán lemaradtam és mögötte kapaszkodtam fel egészen az ötödik helyig. Aztán amikor Captain viszonylag egyedül maradt mögöttem, elkezdett felzárkózni, majd egy igen komoly csata bontakozott ki köztünk. Az utolsó előtti körig tudtam tartani a Lotit, így “csak“ hatodik lettem. De ezzel együtt is nagy élmény volt. Még sok ilyet kérek! : ) Köszi mindenkinek!

Krajsek Milán
Sajna a 2. körben felrobbant a motor. Nekiduráltam magam még egyszer és már Jani lett volna a célkeresztben. Helyette: Captain elleni harcban megtépáztam már a gumikat + valszeg kicsit későn is fékeztem, szokás szerint loop-> bálák. Még egyszer nem volt értelme belekezdeni.

Soós Gyula
Hát ennyit a nagy nekibuzdulásról... Az egyetlen pozitívum, hogy edzésen a pribi már adta az 1:04.2-őt, de 3 tized mindig benne maradt. Így 2. rajthely lett a remeklő Szeglet mögött. A rajt már rosszul ment, Milánt talán picit feltartottam. Szegletet utolértem a 2. körre, szép csata kezdődött, aminek egy baromság vetett véget. Körök óta szépen mentünk egymás mellett, de egyszer a T1-nél belenéztem a tükörbe, és ahol eddig Milán volt a Cooperrel, volt egy bazinagy BRM. Azt hittem Szeglet, ezért bátran húztam középre. Nos Ricsi volt, Szeglet meg mellettem. Szerencsére a kocsi nem sérült, mentem tovább 4. helyen. Pár körig üldöztem Gabót, de egyszer a Loopnál nagyon ráestem, választhattam, hogy kiütöm, vagy bála. Bála lett, még tovább hátraestem. Aztán Captain szerintem nem tudta, hogy mellette vagyok, vele is koccantam, és itt meguntam...


http://hgplm.gtr-masters.hu/