Mosport GP eredmények

19. kupa, Mosport, 2009. 04. 21.


részletes nézet

Szegletes Gábor bizonyult a legjobbnak a „19. kupa” sorozat 2009. 04. 21.-n rendezett Mosport-i futamán. A második helyen Köszegi Tamás futott be, míg a harmadik pozíciót Szeredi Norbert szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Szegletes Gábor futotta.



Verseny (27 kör, 107 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 37:15.174s
2. Köszegi Tamás / ZORRO Ferrari 312 +23.906s
3. Szeredi Norbert / Ferrari Ferrari 312 +37.317s
4. Soós Gyula / ZORRO BRM P115 +39.630s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B +55.546s
6. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B +58.467s
7. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +1:22.168s
8. Posta János / S/Power BRM P115 +1:31.503s
9. Porczió László / Tireburner Cooper T81B 1 kör
10. Babinszki Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1 kör
11. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 1 kör
Kis Richard / BRM Only BRM P115 9 kör
Krajsek Milán / Stardust BRM P115 17 kör
Sárai Róbert / Fácán Brabham BT24 18 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:20.653s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:20.815s
3. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:21.166s
4. Köszegi Tamás / ZORRO Ferrari 312 1:21.435s
5. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:22.090s
6. Szeredi Norbert / Ferrari Ferrari 312 1:22.480s
7. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:22.716s
8. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:23.176s
9. Sárai Róbert / Fácán Brabham BT24 1:23.360s
10. Soós Gyula / ZORRO BRM P115 1:23.375s
11. Posta János / S/Power BRM P115 1:23.387s
12. Porczió László / Tireburner Cooper T81B 1:23.800s
13. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 1:24.917s
14. Babinszki Gábor / 2 Laps Cooper T81B köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:21.000s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:21.305s
3. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:21.851s
4. Köszegi Tamás / ZORRO Ferrari 312 1:22.193s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:22.582s
6. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:22.597s
7. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:22.738s
8. Szeredi Norbert / Ferrari Ferrari 312 1:22.815s
9. Soós Gyula / ZORRO BRM P115 1:22.822s
10. Posta János / S/Power BRM P115 1:23.426s
11. Babinszki Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:24.127s
12. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 1:24.446s
13. Sárai Róbert / Fácán Brabham BT24 1:24.475s
14. Porczió László / Tireburner Cooper T81B 1:24.898s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Hű, most mentem kb. 40 kört futam előtt, és edzésre kezdett összeállni a pálya, igazából csak pribi formájában, de a pole így is meglett, kis mákkal. Futamon Ricsi követett, de a gumik nálam rendben voltak, tudtam volna gyorsulni. Aztán eldobtam 1 mp-et a hajtű előtt, és nyomnom kellett, és csak hittem, hogy jól fog menni, eléggé összevissza körök jöttek ki belőle. Volt egykét meleg jelenet, végül valamivel féltáv után Ricsi lekörözés közben ütközött és lemaradt, én meg bevártam. Aztán kicsúszott és kilépett, innentől (megint...) kabaré volt, össze-vissza mentem. Nagyon sokkal több volt a BRM-ben.

Köszegi Tamás
Végre CÉLBA értem! Bontsunk pezsgőt! Időmérő jól sikerült új pb-vel bár csak a 4. hely maradt nekem a 3 brm mögött. A rajt jól sikerült és végig tempósan haladtam a 4. helyen majd Milán hibázott és szinte a végig 3. helyen nyomtam. Aztán Ricsi is ki dőlt a sorból így bejöttem a 2. helyre. Unalmas, de nehéz futam volt és párat hibáztam is, de elégedett vagyok.

Soós Gyula
Én jól szórakoztam. A 10. rajthely kicsit rosszabb volt mint vártam, de tudtam, hogy hosszú a verseny. A kanyarban való start miatt nem mertem úgy indulni ahogy akartam, Jani megelőzött, máris 11. Az első harmad izgalmas volt, néha Janitól 1 m-re voltam, Gabó meg az én tükreimet töltötte ki. Aztán Jani kicsit belassult a hajtűnél, sikerült lehajrázni. Közben a többiek hibái miatt egész a 4. helyig kerültem előre, Norbit próbáltam üldözni, de nem voltam gyorsabb. Egy BRM PB azért sikerült, végre 22-es kör.

Posta János
Az időmérőn új egyéni csúccsal sikerült megcsípnem a 11. rajtkockát, épp csak egy hajszállal Gyula, illetve két hajszállal Robi mögött. A rajt jól sikerült, rögtön Gyula elé kerültem, majd Robi és Gabó is kicsúszott előlem, így az első kört a 8. helyen zártam. Jól alakultak a dolgok, a verseny első harmadában igyekeztem kizárni a tudatomből Gyula és Gabó mindössze 1 mp-es lemaradását. Aztán hibáztam egy picit a hajtűben és Gyula megelőzött. A következő körökben Gabót igyekeztem magam mögött tartani, ami sajnos egy szerencsétlen koccanásba torkollott. Ekkor vesztetten néhány pozíciót, de az autó nem sérült én pedig összeszedtem magam. Mások hibái és Ricsi kilépése folytán egészen az 5. helyig törtem előre. Aztán kb. hat körrel a vége előtt bevillant, hogy 31 körre tankoltam, és hogy az bizony nem lesz elég. Amatőr hiba... Átálltam takarékos üzemmódra, és reméltem, hogy legalább 25 kört teljesítek a távból. Végül 15kPa-os üzemanyagnyomással mégiscsak sikerült célbaérni, de sajnos három helyet is veszítettem az utolsó 4-5 körben... Grat a győztesnek és a dobogósoknak!

Porczió László
Nem túl jó esélyekkel indultam ezen a futamon, nem volt alkalmam gyakorolni és a számomra elérhető legjobb verda is csak a Cooper volt. Az időmérőn csak a 12. helyet sikerült összehoznom. A rajtnál hülyén keresztbe állt a Cooper, remélem ezzel nem okoztam senkinek gondot, aztán sikerült kimaradnom minden buliból és innentől végig ugyanott mentem, Babinszki és Benő előtt, néha becsúszott egy két kissebb hiba, de leginkább eseménytelenül róttam a köröket, amíg Szeglet és Ricsi utól nem ért lekörözni engem. Sajnos miután Szeglet sikeresen lekörözött én úgy elcsodálkoztam a kanyarvételi technikáján, hogy Ricsi előtt keresztbe álltam és lekoccolt -ezért bocs-, ezután Ricsit is el engedtem de nem sokkal később kicsúszott előttem. Ezután már nem történt semmi és a 9. helyen értem célba.

Kis Richard
Verseny?! pff... Már az időrmérőn eldölt... Grat Szeglet, kb 300 kör gyak után sem tudlak elverni időmérőn. Versenyen esélyem sem volt, a kis incidens után, hogy megvártál annyira megleptél, egyből rontottam, ez van... majd máskor, egy másik pályán.... Köv futamra készülök, ezt meg felejtsük is el...

Krajsek Milán
Sajnos a mostanában szokásos szintet hoztam a versenyen. Már az edzés se volt 100-as, nem nagyon tudtam koncentrálni, nem sikerült a célul kitűzött 20-as idő. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy még pribiben sem. Az időmérő utolsó 10 percében versenyre tankolva mentem, direkt rájátszottam de egyszer se ütött be az alja. A versenyen meg viszonylag nyugodt tempónál a második körben lekoppant a betonra. Utolsó helyre kerültem. Nem sokkal később a második ugyanilyen esetnél már nem nagyon volt kedvem újra nekiállni a felzárkózásnak. A következő kicsúszásomig bírtam cérnával és kiléptem. A többiek idegeivel sem szerettem volna tovább játszani, akiknek köszönöm az előzékenységet bár igazán nem kellett volna! A pár hetes kihagyogatás nem tesz nekem jót, felkészülésnél is valszeg távokat kellene mennem, nem gyorskörözni. Nagyon nem tetszik a helyzet... Grat a dobogónak!

Sárai Róbert
Rettentő “verseny“ volt. Nem mentegetőzöm az autó a versenyre tökéletesen összeállt csak én nem passzoltam bele a képbe. Béna voltam. Bocs a Fácán csapattól.


http://hgplm.gtr-masters.hu/