Spa GP eredmények

19. kupa, Spa, 2009. 04. 07.


részletes nézet

A 2009. 04. 07.-n rendezett Spa-i viadal győztese Szegletes Gábor lett. A „19. kupa” versenyén a második helyet Kis Richard, a harmadikat Vörös Tamás szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.



Verseny (9 kör, 127 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 29:48.477s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 +3.617s
3. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +35.968s
4. Soós Gyula / ZORRO Honda RA300 +42.959s
5. Sárai Róbert / Fácán Ferrari 312 +51.424s
6. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +1:05.766s
7. Csomor Benö / S/Power Eagle T1G +1:36.102s
8. Szeredi Norbert / Ferrari Ferrari 312 +1:40.533s
9. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 +2:03.269s
Fejes Gábor / 2 Laps BRM P115 6 kör
Köszegi Tamás / ZORRO Eagle T1G 7 kör
Sándor Tibor / Stardust Honda RA300 8 kör
Posta János / S/Power BRM P115 9 kör
dq Porczió László / Tireburner Eagle T1G +0.-477s


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 3:16.906s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 3:17.245s
3. Köszegi Tamás / ZORRO Eagle T1G 3:17.594s
4. Soós Gyula / ZORRO Honda RA300 3:18.583s
5. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 3:18.719s
6. Szeredi Norbert / Ferrari Ferrari 312 3:20.142s
7. Sárai Róbert / Fácán Ferrari 312 3:20.674s
8. Fejes Gábor / 2 Laps BRM P115 3:20.991s
9. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 3:21.134s
10. Posta János / S/Power BRM P115 3:21.366s
11. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 3:21.728s
12. Porczió László / Tireburner Eagle T1G 3:23.152s
13. Csomor Benö / S/Power Eagle T1G 3:23.847s
14. Sándor Tibor / Stardust Honda RA300 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 3:17.370s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 3:17.412s
3. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 3:18.831s
4. Soós Gyula / ZORRO Honda RA300 3:20.514s
5. Szeredi Norbert / Ferrari Ferrari 312 3:20.870s
6. Majer Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 3:20.947s
7. Sárai Róbert / Fácán Ferrari 312 3:22.122s
8. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 3:22.287s
9. Porczió László / Tireburner Eagle T1G 3:22.721s
10. Csomor Benö / S/Power Eagle T1G 3:23.449s
11. Köszegi Tamás / ZORRO Eagle T1G 3:26.128s
12. Fejes Gábor / 2 Laps BRM P115 3:31.282s
13. Sándor Tibor / Stardust Honda RA300 4:09.410s
Posta János / S/Power BRM P115 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Szegletes Gábor
Nos, valóban negyed 8 felé kezdődött a felkészülés egy kávé után, és könnyebben ment, mint gondoltam. Azért a régi időimet nem közelítettem meg. Este az edzésen szerencsével enyém lett a pole, és éreztem, hogy már csak pár tizedre vagyok a PB-mtől, szóval itt már vártam a futamot. Setupok készen voltak a HGPLM16 óta, egy minimálisat állítottam és mentem gyakorolni a futamra. A rajt kiválóan sikerült, és két határozott körrel máris 3 mp körüli előnyöm volt. Nem nagyon kockáztattam, de igyekeztem becsületes tempót menni, talán csak a második banánt (Stavelot) spóroltam el kicsit mindig, nem voltam ott edzésen magabiztos. Egy mp-es hibám volt kb. a 3. vagy 4. körben, a Malmédy-ben megfarolt a BRM, de ennyi. Ricsivel eléggé egyformát mentünk, szóval figyelni kellett, végére leizzadtam. : ) A 16-osban 33 ezreddel mentem jobbat a 9 körön, és a következőket nyilatkoztam: “Első 7 köröm a legteteje volt annak, amit tudtam. Beállítás talán túl védekezőre sikerült, mehettem volna gyorsabban is egy bevállalósabbal. 8-9. körben már hibáztam olyan 5 tizednyit. Pozitívum a futamot illetően, hogy egy komolyabb hiba sem fért bele, mert jöttek az ember mögött.“ Az akkor egy majd egy hetes gyakorlás után volt, most meg beugrással, szóval ehhez képest elégedett vagyok, de szerintem egy 4-5 mp-cel gyorsabb versenyidőt simán lehetne menni, ha nagyon rákészülnénk valakivel. Köszönöm mindenkinek a futamot!

Soós Gyula
Sokat nem tudok mondani. Edzésen hoztam amit kell, egy fél mp bőven benne maradt. Rajt lassúcska volt, Tomi elment, de a versenyben sem tudtam tartani a tempóját. 5. voltam, majd csapattárs kiszállt (ezért még számolunk ), így 4. Kíméletesen hajtottam a vasat, jó 10 mp előnnyel Robi előtt, erre 3 körrel a vége előtt pukk. Hát baromira nem örültem, 2 versenyszimulációt kibírt, az edzést kibírta, rittig versenyen robbant. De azért se léptem ki, végül be tudtam hozni a 4. helyre. Kredit még mindig kevés.

Posta János
1. kör, Masta, és az érdekesség kedvéért gyújtáshiba...

Porczió László
Nem szeretem ezt a pályát, és még az eddigi formámat se hoztam így edzésen csak a 12. helyről rajtolhattam. A rajt után nagyon előrerongyoltam, és az L'Eau Rouge-ban szépen telibe kaptam egy keresztben álló Ferkát, ezután eléggé lemaradtam, a későbbiekben sokan kiestem előlem, így a 8. helyre jutottam, Benőt vettem üldözőbe, de nem bírtam utólérni, aztán Babinszki elől menekültem, sajnos az egyik gyors kanyarban megpördültem és pörgés közben Gabi is eltalált, megvártam míg felveszi a sebességet és ezután vettem üldözőbe, de közben már Norbi elhúzott mellettünk, így a 9. hely jött össze. Viszont sajna úgy néz ki a Kyalami utáni verseny eredményeim törlésre kerülnek, mivel csúnyán benéztem a kreditjeimet. Valami azt súgja nem ez lesz a legjobb szezonom.


http://hgplm.gtr-masters.hu/