Roosevelt GP eredmények

17. kupa, Roosevelt, 2008. 09. 30.


részletes nézet

Soós Gyula (Ferrari 312) nyerte Roosevelt nagydíját. Soós Gyula a 1. helyről rajtolva Köszegi Tamás előtt ért célba a „17. kupa” 2008. 09. 30.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Posta János állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Soós Gyula futotta.



Verseny (20 kör, 112 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 37:58.603s
2. Köszegi Tamás / ZORRO Ferrari 312 +53.804s
3. Posta János / Dinoco Honda RA300 +1:04.048s
4. Varga Ádám / Ferrari Cooper T81B +1:08.447s
5. Soós Gábor / English Ferrari 312 +1:09.792s
6. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B +1:10.225s
7. Majer Tamás / Mad Eagle Cooper T81B +1:15.278s
8. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 +1:15.340s
9. Porczió László / Tireburner Lotus 49 +1:26.243s
10. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 +1:29.447s
11. Tóvári György / Rookie Ferrari 312 +2:01.556s
12. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1 kör
Rácz Ádám / Rookie Ferrari 312 17 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:52.224s
2. Köszegi Tamás / ZORRO Ferrari 312 1:53.220s
3. Varga Ádám / Ferrari Cooper T81B 1:53.945s
4. Soós Gábor / English Ferrari 312 1:54.419s
5. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:54.704s
6. Porczió László / Tireburner Lotus 49 1:54.934s
7. Tóvári György / Rookie Ferrari 312 1:55.007s
8. Posta János / Dinoco Honda RA300 1:55.200s
9. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 1:55.842s
10. Majer Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:56.092s
11. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 2:00.101s
12. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 köridő nélkül
13. Rácz Ádám / Rookie Ferrari 312 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:52.396s
2. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:53.734s
3. Köszegi Tamás / ZORRO Ferrari 312 1:54.259s
4. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:54.694s
5. Varga Ádám / Ferrari Cooper T81B 1:54.699s
6. Szeredi Norbert / N82 Ferrari 312 1:55.037s
7. Soós Gábor / English Ferrari 312 1:55.147s
8. Majer Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:55.276s
9. Tóvári György / Rookie Ferrari 312 1:55.310s
10. Posta János / Dinoco Honda RA300 1:55.356s
11. Porczió László / Tireburner Lotus 49 1:55.446s
12. Csomor Benö / Ferrari Ferrari 312 1:58.458s
13. Rácz Ádám / Rookie Ferrari 312 2:05.996s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Soós Gyula
Yess! Teljesült egy célom. Igaz a nagymenők távol voltak, de hát mindig azt kell megverni, aki a pályán van. Edzésen összejött egy új PB, ami asszem újabb WR is. Versenyre nagyon koncentráltam, hogy sikerüljön megismételni a múlt heti hibamentes vezetést, és sikerült szerencsére. Akárhogy is, fekszik nekem ez a pálya. Még az sem hátráltatott, hogy délután vettem egy wide monitort, ami baromi szokatlan volt, a GPL-t is úgy kellett áthackelnem rá. Lehet kabalaként mostmár minden bajnoki előtt monitort kell vennem? Ja és hagy gratuláljak csapattársamnak Tominak, aki szép vezetéssel hozta a 2. helyet, ami ugyancsak kellett ahhoz, hogy visszahozzuk a csapatversenyt.

Köszegi Tamás
Először hagy gratuláljak Gyulának az 1. bajnoki győzelméhez. Az időmérőn sikerült megfutnom a PB és 2. helyről indultam. Jól elkaptam a rajtot és tartottam a 2. helyem. VTomi szorosan követte de 3 kör után eltűnt. Utána sokáig unatkoztam és benéztem egy kanyart és megforogtam. 2 körrel a vége előtt felrobban a motorom, de már nagy előnyöm volt és behoztam a 2. helyre. Nagyon örülök neki mert bajnokin még nem voltam 2.

Posta János
Nagy grat Gyula az első bajnoki győzelemhez! És egyben köszönet, hogy a délutáni chat során elültetted a bogarat a fülembe a kreditekkel kapcsolatban. Az utolsó pillanatban döntöttem a Honda mellett, amikor a szabad edzésen futott körök alapján már látszott, hogy alig valamivel leszek csak lassabb mint a jóval “drágább“ Ferrariban voltam múlt héten. Az időmérőn ugyan nem tudtam kiautózni magamból a Pribi által ígért 54.5-ös ideális kört, csak a nyolcadik helyről rajtolhattam, viszont így az első körben kimaradtam minden komoly csihipuhiból. A következő néhány kör így is nagyon sűrű volt. Gyurin (akit jó volt újra a pályán látni!) csak kemény küzdelem árán tudtam áthámozni magam, miközben hátulról Tomi fenyegetett. Aztán volt egy kis szünet, majd megérkezett mögém Ádám. A versenyből hátralévő 15 kör azzal telt, hogy stabil körökkel próbáltam magam mögött tartani a Coopert. Kemény feladat volt. Az utolsó két-három kör pedig kifejezetten izgalmas. Remélem meg lesz filmesítve. Figyelembe véve, hogy a versenyben csak a tizedik leggyorsabb időt futottam, ez a harmadik hely felér egy győzelemmel. Köszi a versenyt mindenkinek!

Varga Ádám
Sajnos nem tudtam annyit gyakorolni, mint szerettem volna, ezért lényegében a zandvoorti setupommal indultam. A futam elötti gyakorláson, a stabilizátorokat nagyjából belőttem. Ez jól is jött, mert míg a futam elött 1:55,3 volt a legjobb köröm, addig az időmérőn összejött egy 53-as kör is. Tehát az időmérővel elégedett voltam, ennyi gyakorlással a hátam mögött sokkal hátrébb vártam magam, dehát az élmenők hiányoztak. A rajtom olyan lett amilyen. Az első néhány kanyarban hatalmas íveken kanyarodtam, mert egy Lotus ordítását hallottam közelről, de nem láttam sehol, így valószinüsítettem, hogy pont mellettem van. Végül Laci a harmadik kanyarban besokalt a belső íven, és bepördült elém. Pechem volt, már nem tudtam kikerülni. Ekkor visszaestem a 12. helyre, innen kezdtem a felzárkózást. Sokan kipördültek előlem, így előzés nélkül szépen lassan jöttem felfelé. Janira kezdtem a felzárkózást, de mindig amire utolértem volna, váratlanul kiugrott a kezemből a Cooper. Szerencsére a mechanical részből kiderült, hogy volt egy kis futóműproblémám, talán ezzel valamelyest mentegetőzhetek. Az utolsó 2 vagy 3 körre, viszont tényleg utolértem Janit. Egyszer sikerült meg is előznöm, de az egyenesben nem zártam le a belső ívet, ahol szépen visszaelőzött. Az utolsó körben a döntött elötti kanyart próbáltam a külső íven kezdeni, hogy kigyorsításon Jani mellé belülre behúzhassak, és így én legyen a döntött kanyarban a belső íven, de a kigyorsításon megint kiugrott a kezemből a Cooper. Sajnálom, hogy nem sikerült felzárkóznom a dobogóra, elérhető lett volna a 3. hely, de én túl sokat hibáztam, Jani pedig túl stabilan ment ehhez. Gratulálok Janinak a stabil, szép vezetésért, és Gyulának is gratulálok az első bajnoki győzelméhez.

Soós Gábor
Nem rossz ez az 5.hely, bár a negyedik jobb lett volna. Edzés jól sikerült, bajnokin még sose indultam ilyen elölről szerintem. Rajtnál picit talán beragadtam, utána meg megindult az autó jobbra, alig tudtam összeszedni, még szerencse hogy jó széles volt a grid. Szóval több helyet veszítettem, a t1-ben szerencsétlenül koccantam Tóvári Gyurival, az összeérő gumik hatására keresztbe repültem a falig, így utolsóként vettem fel a küzdelem fonalát. Ott akkor úgy éreztem kilöktek, de az ismétlést visszanézve inkább versenybalesetnek minősíteném. Innentől elég jó futamom volt, sokat előzve egész az 5. helyig jöttem előre, komolyan szerintem még sose előztem ennyit. A döntött kanyarban egy gyors jobb első futómű állítást is eszközöltem a palánk segítségével. Így a végén már sérült autóból figyeltem ahogy Vörös Tomi lopja a távot, utolsó kör remek volt, oda-vissza előzéssel. Szóval remekül indul ez a szezon, csak a kreditem fogy rohamosan, mintha direkt ellenem találtátok volna ki az új szabályt, hol vannak már a csupa Lotus futamok.

Vörös Tamás
5. helyet szereztem meg időmérőn a Cooper-el, a futam egész jól indult, az első körben két helyet is sikerült előrejönni, majd jó néhány körön keresztül üldöztem Tomit, viszont a verseny közepe felé a T1-ben hozzácsaptam a korláthoz a kocsit, ami elütötte az egész kormányzást. Próbáltam így folytatni, de nagyon nehéz volt irányítani az autót, és inkább a reset mellett döntöttem. Így viszont visszaestem a 6. helyre, az újra nehéz kocsi alig akart menni, valamint Majer Tomival is sikerült egyet koccani, ami még egy helyet visszavetett. Ezután elkezdtem nyomni, amit csak bírt a Cooper, Tomi később megcsúszott és visszavettem a 6. helyet, majd a verseny végéig sikerült ledolgozni a csaknem 10mp-s hátrányt Soós Gabihoz képest, viszont megelőzni már nem tudtam. Nem olyan vészes ez a 6. hely, kreditek szempontjából mindenképpen jól jöttem ki, és a pontversenyben is egész jól állok. Gratulálok Gyulának első bajnoki győzelméhez!

Babinszki Gábor
Nem volt ez a pálya olyan rossz bajnokira, mint gondoltuk! Sőt, én gyakorlatilag végig csatáztam az egész versenyt. A rajtom jó volt a végéről, de a tumultusban a második körben megint volt egy koccom, ezután visszaestem újra a végére. Innen próbáltam feljönni. Portionnal remek küzdelmet vívtunk, nagyon nehezen, és csak sokadik próbálkozásra tudtam megelőzni! A befutóm is izgalmas volt, jobb “benyúlással“ előzött meg Tomi

Porczió László
A döcögősségétől eltekintve egész jó ez a pálya. Csak minimálisat tudtam gyakorolni, de az időmérőn így is sikerült egy 6. helyet összehoznom, ami után már a verseny beállítást teszteltem. Sajnos a pozitív várakozásokkal ellentétben már az első körben elszálltam, ami külvilági zavarásnak tudható be. Jól rajtoltam és már a 4. helyen voltam de az egyik lassú balosban kisodródtam pont Ádám elé, az ütközéstől pedig kidobódtam a palánkon túlra, bocs a kellemetlenségért. Csak reset után tudtam tovább menni utolsóként. Ezután próbáltam felzárkózni, egészen a 8. helyig jutottam. Tóvári Gyurival sokat csatáztunk és többször poziciót cseréltünk aztán Gyuri lemaradt és jött helyette Captain szintén sokat csatáztunk aztán már nem tudtam tartani és el is húzott. A végén a 9. hely jött össze.

Tóvári György
Kedden gázcsőszerelés volt a társasházban, itthon kellett lenni egész nap. Ha már így alakult gyorsan rá is néztem, milyen pályán lesz az esti verseny. Szimpatikus pályának nézett ki. Tempós, széles. Van hely más-más íveket keresgélni az elforduláshoz, kigyorsításhoz. A pálya szélén korlát. Így nem arról kellett szóljon a pályatanulás, hogy hol és mennyit enged vágni a pálya, mint a RACE-ben, ott nagyon nem tetszik ez. Hozzáfogtam megnézni mit tudok összehozni, milyen nehéz a 110%-on belülre kerülni. Dolgozgattam a beállításokon lelkesen és olyan 3 órányi gyakorlással sikerült 1:56-os időket menni. Ez a bő 3 mp-es lemaradás elég siralmasnak nézett ki, de meglátjuk alapon elindultam a versenyen, Legfeljebb, ha nagyon lassú leszek kilépek. Az időmérőn legnagyobb meglepetésemre sikerült 1:55.007-el a középmezőnybe kerülnöm. Igaz, toltam is a Ferrárinak kíméletlenül. Felváltásoknál 11e-nél nem kapott egyszer sem gázelvételt. A verseny is jól kezdődött. A rajtot most először sikerült jol elkapnom. Nem kellett gázt elvennem, korrigálni. A “szellős“ rajtrács is jó volt. Az első kör végére már 4. voltam az előttem hibázóknak köszönhetően. Igyekeztem összeszedni magam, éreztem, ha tudok koncentrálni és hiba nélkül végigmenni, lenne keresnivalóm. Később szokás szerint hibázni kezdtem... Vagy a pribluda-n kombináltam, vagy az utszéli karókat számoltam el féktávon...

Rácz Ádám
Érdekes volt. Utolsó helyről indultam ahogy azt kellett tennem. Majd kb a 3. körben kifagytam, és a gpl.exe hibát észlelt...


http://hgplm.gtr-masters.hu/