Spa GP eredmények

Papyrus Cup, Spa, 2006. 02. 22.


részletes nézet

Ulrich Tamás bizonyult a legjobbnak a „Papyrus Cup” sorozat 2006. 02. 22.-n rendezett Spa-i futamán. A második helyen Kis Richard futott be, míg a harmadik pozíciót Kiss Zoltán szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Ulrich Tamás futotta.


logo


Verseny (9 kör, 127 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Ulrich Tamás Ferrari 312 29:35.597s
2. Kis Richard Ferrari 312 +27.500s
3. Kiss Zoltán Eagle T1G +39.976s
4. Juhász Tamás Eagle T1G +42.029s
5. RajnĂłki Tibor Ferrari 312 +1:11.437s
6. Fejes Gábor Eagle T1G +1:13.345s
7. Posta János BRM P115 +2:03.002s
Kovács Zoltán Eagle T1G 1 kör
Budás PĂ©ter Eagle T1G 9 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Ulrich Tamás Ferrari 312 3:14.637s
2. Kis Richard Ferrari 312 3:15.397s
3. Juhász Tamás Eagle T1G 3:15.820s
4. Budás Péter Eagle T1G 3:16.369s
5. RajnĂłki Tibor Ferrari 312 3:16.722s
6. Kovács Zoltán Eagle T1G 3:18.164s
7. Kiss Zoltán Eagle T1G 3:18.305s
8. Fejes Gábor Eagle T1G 3:19.147s
9. Posta János BRM P115 3:25.887s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Ulrich Tamás Ferrari 312 3:15.301s
2. Juhász Tamás Eagle T1G 3:17.359s
3. Kis Richard Ferrari 312 3:18.502s
4. Fejes Gábor Eagle T1G 3:18.574s
5. Kiss Zoltán Eagle T1G 3:18.848s
6. RajnĂłki Tibor Ferrari 312 3:19.465s
7. Kovács Zoltán Eagle T1G 3:19.783s
8. Posta János BRM P115 3:25.909s
Budás PĂ©ter Eagle T1G köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Ulrich Tamás
Jó verseny volt nagyon!! Minden úgy alakult ahogy azt terveztem!! Spa Rulez!! :) És hajrá Hunter Team 67!!!

Kiss Zoltán
RĂ©szemről nagyon jĂł verseny volt, hetedik helyről rajtoltam Ă©s a rajtot sikerĂĽlt jĂłl elkapnom, sőt az Eau Rouge után mĂ©g előzni is tudtam volna, de inkább Ăłvatosságra intettem magam, Ă©s kivárásra autĂłztam,, , aminek hamarosan meg is lett az eredmĂ©nye, mert a Le Combes kanyarban meg is törtĂ©nt az első baleset, majd a Masta sikánban mĂ©gegy. Ezeken sikeresen átrobogtam, majd az első kör vĂ©gĂ©n már a harmadik helyen autĂłztam. Ezt a pozĂ­ciĂłt aztán egĂ©szen a verseny vĂ©gĂ©ig sikerĂĽlt is megtartanom. A hetedik körig magam mögött tartottam Juhász Tomit, 5-6 mp-re, Ă©s mĂ©g Ricsire is sikerĂĽlt picit feljönnöm, aztán a nyolcadik kör elejĂ©re rámjött Juhász Tomi, Ă©s az utolsĂł kĂ©t kört 1 mp-en belĂĽl autĂłztuk vĂ©gig. Az utolsĂł kör vĂ©ge felĂ© háromszor is prĂłbált megelőzni, amit vĂ©gĂĽlis sikerĂĽlt hárĂ­tanom, Ă©s Ă­gy a dobogĂł harmadik fokán vĂ©geztem. Nagyon izgalmas Ă©s kellően szoros csata volt!! :)) Gratula Mindenkinek, remĂ©lem a szezon többi futama is hasonlĂłan jĂł lesz.

Juhász Tamás
Kicsit csalĂłdott vagyok, Ă­gy futam után. Az időmĂ©rő rendkĂ­vĂĽl jĂłl sikerĂĽlt, 3.16 alatt autĂłztam egy kört, ami saját rekord, 3. helyről indulhattam. A rajt mĂ©g jĂłl sikerĂĽlt, maradtam a 3. helyen, aztán a Masta előtt Budás Peti kitört a szĂ©lárnyĂ©kbĂłl, beellőzött, majd a Mastában galyra vágta magát, nekem pedig lassĂ­tanom kellett, hogy ne legyen bajom. Ekkor előzött be Zoli, Ă©s ezzel kb. 7 másodperc hátrányt is összegyűjtöttem. Ezután folyamatosan jöttem volna fel, ha nem hibázok kĂ©tszer. A versenybeállĂ­tásomat nem igazán szoktam meg. Az utolsĂł körre vĂ©gĂĽl sikerĂĽlt utolĂ©rnem Zolit, viszont nem bĂ­rtam megelőzni. Volt csuszkálás, szĂ©lárnyĂ©k, egymás mellett autĂłzás, de nem jött össze. Az utolsĂł kanyarnál sajna össze is Ă©rtĂĽnk, de ez a lag miatt volt :( Akkor nagyon ideges voltam, de utĂłlag visszanĂ©zve nem volt nagy gáz.

RajnĂłki Tibor
Nagyon jĂł futam lett volna, ha Kokesszel nem akadok össze az Eau Rouge utáni jobbosban. Nagyon finoman jöttem, mĂ©g a Budás Petit is simán elengedtem, aztán Kokesz bejött, de nem láttam Ă©s ráhĂşztam... Ez 30mp-embe kerĂĽlt, szĂłval esĂ©lyem annyi volt, mint mĂłkusnak az erdőtűzben. Aztán a 6. helyig feljöttem, ahol kivel mással nem találkoztam ismĂ©t? Persze KokĂłval. 6 körön át űztem mint az állat (ahol ő bebĂşjt, Ă©n mindig elvettem ;), de a ferkámat mindig lehagyta az egyenesekben a sassal, mintha falnak mentem volna, amikor kijöttem szĂ©lárnyĂ©kbĂłl. Durva párbaj volt, az utolsĂł kanyarban prĂłbáltam mĂ©g előzni, de -Ă©rzĂ©sem szerint - hamarabb fĂ©kezett, Ă©n meg jöttem, mint állat (+10km/h volt a difi lökhárĂ­tĂłn) Ă©s feltoltam a szalmabálára. SzĂłval várom a bĂĽntetĂ©st.

Fejes Gábor
Ha nem tudnám, hogy nincs ilyen, azt mondanám, hogy a szerelők hibás autĂłval gördĂ­tettek ki a pályára... Az első kĂ©t körben az autĂłm borzalmasan viselkedett a fĂ©ktávokon. Legalább ötször kicsĂşsztam teljesen nonszensz helyeken. Aztán beleszoktam a furcsa helyzetbe, utána normálisan tudtam körözni. Sajnálom, hogy ĂŤgy törtĂ©nt, mert KokĂłval Ă©s Yodával azonos köröket futottam, jĂł lett volna hárman kĂĽzdeni. (Talán a guminyomással volt problĂ©mám, nem tudom...)

Posta János
Egész érdekes kis versenyem volt, amíg az Eau Rouge-ban le nem szaggattam a BRM teljes bal oldalát... Az ott összeszedett hátránnyal nem sok mindent tudtam kezdeni, hát köröztem nyugodtan és gyönyörködtem a panorámában :))

Budás Péter
Srácok, be kell látnom, hogy ez Ă­gy nem megy. Egy Ăłrával a race előtt tudtam csak pár kört menni. Legközelebb csak akkor jövök, ha fel tudok kĂ©szĂĽlni normálisan Ă©s nem csattanok az első körben... JĂł versenyeket kĂ­vánok!


http://hgplm.gtr-masters.hu/