Mosport GP eredmnyek

Köztes hetek 1969, Mosport, 2006. 08. 09.


rszletes nzet

Varga Ádám (Ferrari 312 (69)) nyerte Mosport nagydjt. Varga Ádám a 1. helyrl rajtolva Juhász Tamás eltt rt clba a „Köztes hetek 1969” 2006. 08. 09.-i futamn. A dobog harmadik fokra Kiss Zoltán llhatott. A leggyorsabb versenykrt szintn Juhász Tamás futotta.


logo


Verseny (27 kr, 107 km)


# versenyz aut versenyid
1. Varga Ádám Ferrari 312 (69) 35:09.439s
2. Juhász Tamás Brabham BT26 (69) +2.647s
3. Kiss Zoltán McLaren M7 (69) +18.549s
4. Porczió László McLaren M7 (69) 1 kr
5. Posta János BRM P126-139 (69) 1 kr
Czene Miklós McLaren M7 (69) 13 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Varga Ádám Ferrari 312 (69) 1:17.193s
2. Kiss Zoltán McLaren M7 (69) 1:17.220s
3. Juhász Tamás Brabham BT26 (69) 1:17.352s
4. Czene Miklós McLaren M7 (69) 1:19.207s
5. Porczió László McLaren M7 (69) 1:25.518s
6. Posta János BRM P126-139 (69) 1:29.379s


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Juhász Tamás Brabham BT26 (69) 1:14.939s
2. Kiss Zoltán McLaren M7 (69) 1:16.156s
3. Varga Ádám Ferrari 312 (69) 1:16.535s
4. Czene Miklós McLaren M7 (69) 1:17.772s
5. Porczió László McLaren M7 (69) 1:18.592s
6. Posta János BRM P126-139 (69) 1:20.573s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Varga Ádám
Nekem ez egy nagyon jó verseny volt, hiszen rajt-cél győzelmet arattam. Az időmérőre most sokat gyakoroltam, de az edzéseken futott 1:16.16 helyett csak egy 1:17.193-as köridőre tellett. Nagyon megijedtem és szurkoltam hogy Miki ne előzzön meg, mert úgy gondoltam hogy Zolee és Juha ellen ezzel az idővel nincs esélyem. Szerencsémre Juha és Zolee is rontott, így nagy meglepetésre enyém lett a pole position. Nagyon féltem a rajtól, mert Zolee mindig lerajtol, de eldöntöttem hogy agresszív leszek, mert ezen a pályán nehéz előzni. Sikerült elsőként elfordulni a T1-ben. Ezután kicsit elszakadtam Zolee-tól és az őt üldöző Juhától, de miután Juha megelőzte Zoleet, pillanatok alatt utolért, de mivel a pályán nehéz előzni, Juhát körökön keresztül sikerült magam mögött tartani, majd a leglassabb kanyarból a Moss kanyarból kigyorsítva Juha hátsó kerekei füvet értek és megpördült. Ekkor tetemes előnyre tettem szert, de ahogy számoltam Juhának 9-10 körrel a vége elött kellett volna utolérnie. Ez szerencsémre nem következett be, már kezdtem megnyugodni amikor felrobbant a motorom és jött a Shift-R, közben Juhával is lett valami, mert Zolee jött mögöttem 16 mp-re. Néhány körrel később a Moss kanyarba bemenet a lejtőn alján kicsit elmértem a féktávot és az agresszív fékezés miatt felfeküdt az alja a kocsinak és már pörögtünk is. Utánna nyugodt lehettem, mivel Zolee jött mögöttem körönként 1 mp-t hozva a hátrányából, viszont 9mp előnyöm volt és 5 kör volt hátra, szóval nyugodt voltam. De egyszercsak megjelent Juha, aki őrületes tempót diktálva körönként 2-3mp-t hozott rajtam. Elösször nem izgultam, mert beragadtam egy lekörözendő pilóta mögé, így betudtam ennek meg a sok felesleges benzinnek ezt a gyors előnycsökkenést. Végül az utolsó körre Juha ráesett a nyakamra, de a T2-ben megpördült, így nyertem.

Czene Miklós
Sajnos nekem hamar véget ért a verseny, a 6-dik körben elkezdtem laggolni, aztán meg is szakadt az egész. Pedig jó lett volna befejezni a versenyt, és pontot szerezni de ez sajnos nem jött össze. Gartulálok a győztesnek és a célba érkezőknek!


http://hgplm.gtr-masters.hu/