Silverstone GP – „Pro” eredmények

Köztes hetek 1967, Silverstone, 2011. 10. 18.


részletes nézet

Soós Gyula (Ferrari 312) nyerte Silverstone nagydíját. Soós Gyula a 1. helyről rajtolva Soós Gábor előtt ért célba a „Köztes hetek 1967” 2011. 10. 18.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Oláh Gábor állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Soós Gyula futotta.



Verseny (12 kör, 57 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Soós Gyula Ferrari 312 17:38.915s
2. Soós Gábor Lotus 49 +5.930s
3. Oláh Gábor Eagle T1G +6.973s
4. Posta János BRM P115 +22.606s
5. Fejes Gábor Lotus 49 +29.134s


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Soós Gyula Ferrari 312 1:27.453s
2. Fejes Gábor Lotus 49 1:28.129s
3. Oláh Gábor Eagle T1G 1:28.404s
4. Soós Gábor Lotus 49 1:28.855s
5. Posta János BRM P115 1:29.339s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Soós Gyula Ferrari 312 1:26.895s
2. Soós Gábor Lotus 49 1:27.052s
3. Oláh Gábor Eagle T1G 1:27.148s
4. Fejes Gábor Lotus 49 1:27.952s
5. Posta János BRM P115 1:28.800s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Soós Gábor
Remek kis móka volt ez, minőségi csatározásokkal, nagyon nem vett vissza senki a pro mód miatt, és lám mégis beért mindenki, pedig volt pár three wide avagy két oldalról előzés is. Edzésen tudtam hogy nem sok esélyem lesz, nekem kell legalább 4 kör hogy bemelegítsem a gumikat, így egyedül Janit előztem meg, őt is csak az autókülönbség miatt. Futam elején óriási adok-kapokba kezdtünk ami körökig eltartott, mire kiküzdöttem magam tisztán a második helyre Tesómnak már 5 sec előnye volt, ezt nem is sikerült csökkenteni, így a mögöttem levő Convar-ra fókuszáltam figyelmemet, és sikerült is támadási távolságon kívül tartani, meg kell mondjam elég nagy sikerélmény ez nekem, hiszen egyenlő körülmények között gyűjtöttem be a tavalyi bajnok skalpját, igaz nem bajnokin. Bár most megbízhatónak bizonyult a Cosworth motor a dupla távú bajnokira nem tudom meg merjem-e kockáztatni, vagy a stabilabb talján lovacska mellett döntsek.

Posta János
Tudtam, hogy a BRM-mel nem fogok csodákat művelni, így aztán nem is csalódás az utolsó előtti hely. Jó szoros csaták voltak az első körökben, izgalmas volt ilyen közel autózni élesben. Illetve örülök az új BRM pb-nek. Még fél másodpercet érzek benne, de azt hiszem ez már későbbre marad. Jövő héten Loti vagy Ferrari lesz alattam.

Fejes Gábor
Az egy koros idomero felvezeto kore volt a felkeszulesem a palyara, ezer elegedett voltam a 28-as korrel. A futamon viszont mar nem voltam azzal elegedett, hogy ez az ido maradt ott is. Az eleje jo volt, bar csak egyszeru mozgo akadaly voltam a palyan, kesobb probaltam egy kicsit jobban meghajtani (az amugy szamomra eleg ismeretlen) Lotust, ami intenziv gyeplatogatasba torkollt. Ugy latszik, Silver-re keszulni kell, mert nem megy kapasbol.


http://hgplm.gtr-masters.hu/