Targa Florio GP – „Targa Fesztivál” eredmények

Köztes hetek 1965, Targa Florio, 2010. 08. 03.


részletes nézet

Papdi Tamás (Ferrari 312 (69)) nyerte Targa Florio nagydíját. Papdi Tamás a 7. helyről rajtolva Vörös Tamás előtt ért célba a „Köztes hetek 1965” 2010. 08. 03.-i futamán. A dobogó harmadik fokára SoĂłs Gyula állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Papdi Tamás futotta.


logo


Verseny (1 kör, 72 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Papdi Tamás Ferrari 312 (69) 37:30.360s
2. Vörös Tamás Ferrari 312 (69) +27.400s
3. SoĂłs Gyula Lotus 33 (65) +1:48.200s
4. Soós Gábor Lotus 33 (65) +4:46.540s
5. Oláh Gábor Ferrari 512 (65) +4:47.720s
6. Szeredi Norbert Ferrari 312 +5:37.550s
Posta János Honda RA272 (65) 1 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. SoĂłs Gábor Lotus 33 (65) köridő nélkül
2. SoĂłs Gyula Lotus 33 (65) köridő nélkül
3. Oláh Gábor Ferrari 512 (65) köridő nélkül
4. Posta János Honda RA272 (65) köridő nélkül
5. Szeredi Norbert Ferrari 312 köridő nélkül
6. Vörös Tamás Ferrari 312 (69) köridő nélkül
7. Papdi Tamás Ferrari 312 (69) köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Papdi Tamás Ferrari 312 (69) 37:30.360s
2. Vörös Tamás Ferrari 312 (69) 37:57.760s
3. SoĂłs Gyula Lotus 33 (65) 39:18.560s
4. Soós Gábor Lotus 33 (65) 42:16.900s
5. Oláh Gábor Ferrari 512 (65) 42:18.080s
6. Szeredi Norbert Ferrari 312 43:07.910s
Posta János Honda RA272 (65) köridő nélkül

Versenyzői nyilatkozatok

Papdi Tamás
Ma nagy nehezen sikerĂĽlt feltelepĂ­teni mindent, mentem kĂ©t offline kört a pályán, ennyi volt a gyakorlás. A 69-es Ferrarival vágtam neki a versenynek, ami hozott kĂ©t shift+r-t, jĂłpár pörgĂ©st, meg egy egĂ©szen jĂł időt, amivel ha minden igaz, kategĂłriaelső lettem Norbinak köszönöm a tĂĽrelmĂ©t, háromszor mentem el mellette, mire sikerĂĽlt leelőznöm (termĂ©szetesen ő maximálisan gavallĂ©r volt, Ă©n bĂ©náztam egy sort)

SoĂłs Gyula
Ă–rĂĽlök, hogy azĂ©rt csak akadt egy normális nyári futamunk, Ă©s pont itt. Nem lehet betelni ezzel a pályával, remĂ©lem egy hagyományt teremtettĂĽnk, Ă©s minden Ă©vben megrendezzĂĽk majd. TesĂłm után másodikkĂ©nt kezdtem, cĂ©lul azt tűztem ki, hogy 40 perc alatt legyen az időm. Meg titkon, esetleg, hogy reset nĂ©lkĂĽl, de ez csak vágyálom volt. Nem ártott volna egyszer legalább vĂ©gigmenni a pályán, Ă©s nem az "ismeretlenbe" ugrani, ugyanis borzasztĂł rosszul kezdtem, nem találtam a saját ritmusom, nem jöttek ki jĂłl a kanyarok, Ă©s mĂ©g az első szektorban kellett is kĂ©tszer resetelnem. Ezután meg ideges lettem, elkezdtem erőltetni, de Ăşgy látszik ez kellett, mert Ă©reztem, hogy felvettem a ritmust, jöttek egymás után a kanyarok jĂł tempĂłban. A 2. szektorral igen elĂ©gedett voltam. A harmadikban volt egy kisebb hibám, keresztbe állt az egyĂ©bkĂ©nt nagyon kezes Lotus, Ă©s az orra felment a dombra, kellett picit tolatgatni, mire Ăşjra elindultam. TesĂłmat is itt Ă©rtem utol, szĂ©pen lehĂşzĂłdott. A 4. szektor gondoltam, hogy nem lesz erőssĂ©ge a 65 modnak, de azĂ©rt szĂ©pen megcsináltam, Ă©s örĂĽltem az Ăşj rekordomnak. Grat mindenkinek aki vĂ©gigcsinálta!

Soós Gábor
Nem is gondoltam hogy ekkora különbségek lesznek a modok között, ha ezt tudom 69-el jövök én is. Egyébként az a nem gyenge hogy egy 42 perces körön 1 másodperc volt köztem meg Convar között.

Oláh Gábor
Nos, az eredmĂ©ny nem tĂşl acĂ©los, volt benne 4 reset meg egy-egy pöri-fori meg fal is. Am szinte minden hibám u.ott volt ahol tegnap, szal bele lehetne ebbe jönni, ha legalább a kritikus pontokat memorizálná az ember Nameg Ăşgy fĂ©ltávnál Ăłriási vihar kerekedett Ă©s nem csuktam be az erkĂ©lyajtĂłt, ami azt eredmĂ©nyezte hogy alig hallottam a motort. Ettől meglehetősen dekoncentrált lettem, akkor jött 2 reset is, de nem magyarázom tovább a bizonyĂ­tványt, erre a versenyre azt hiszen kĂĽlönösen vonatkozott hogy a rĂ©szvĂ©tel volt a fontos És a lĂ©nyeg, hogy egy rendőrt sem ĂĽtöttem el Nagy nagy grat Papdi Tominak, 69 mod ide vagy oda.

Posta János
Nem sok szerencsĂ©t hozott a 13-as rajtszám, a második szektor elejĂ©n a profiler kiugrott, a kormányon pedig meghalt minden gomb Ă©s fĂĽl. Az autĂł hármasban ragadt, pár kilomĂ©tert kĂ­nlĂłdtam a szerpentinen, aztán megálltam egy shift-r-re. Sajnos nem jött helyre az irányĂ­tás, ĂĽresben ragadtam... VisszalĂ©ptem a boxba, mondom technikai hiba, meg mĂ©g csak jĂł tĂ­z percet mentem, elkezdem a kört Ăşjra. BeállĂ­tottam a kormány gombjait, de nagyon hiányzott a profiler, tĂşl erős volt hirtelen a közĂ©pretartás, meg az egĂ©sz nem volt otthonos, Ăşgyhogy kĂ©nytelen-kelletlen kilĂ©ptem. Persze winben ĂşjraindĂ­thattam volna a profilert, Ă©s visszalĂ©phettem volna, de már feladtam magamban...


http://hgplm.gtr-masters.hu/