Rouen GP eredmények

Jim Clark Kupa, Rouen, 2010. 04. 13.


részletes nézet

Oláh Gábor (Cooper T81B) nyerte Rouen nagydíját. Oláh Gábor a 3. helyről rajtolva SoĂłs Gyula előtt ért célba a „Jim Clark Kupa” 2010. 04. 13.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Krajsek Milán állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Krajsek Milán futotta.


logo


Verseny (30 kör, 196 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 59:27.952s
2. SoĂłs Gyula / ZORRO Cooper T81B +9.063s
3. Krajsek Milán / Stardust Honda RA300 +28.666s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B +42.372s
5. Posta János / S/Power Honda RA300 +1:08.917s
6. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 +1:20.885s
7. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 +1:54.313s
8. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 1 kör
9. Csomor Benö / S/Power Brabham BT24 1 kör
10. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 2 kör
Kis Richard / BRM Only BRM P115 12 kör
Görömbei Lajos / RRR Ferrari 312 15 kör
Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 18 kör
Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 29 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:55.387s
2. Krajsek Milán / Stardust Honda RA300 1:56.231s
3. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:56.827s
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:57.257s
5. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 1:58.273s
6. Posta János / S/Power Honda RA300 1:58.351s
7. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:58.691s
8. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 1:59.718s
9. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 2:02.626s
10. Görömbei Lajos / RRR Ferrari 312 2:04.081s
11. Csomor Benö / S/Power Brabham BT24 2:04.140s
12. PorcziĂł LászlĂł / Tireburner Ferrari 312 köridő nélkül
13. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 köridő nélkül
14. SoĂłs Gábor / ZORRO Brabham BT24 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Krajsek Milán / Stardust Honda RA300 1:55.732s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:56.228s
3. SoĂłs Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:57.346s
4. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:57.751s
5. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:57.793s
6. Posta János / S/Power Honda RA300 1:58.923s
7. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1:59.240s
8. Petra Gergely / IMAS Ferrari 312 1:59.449s
9. Babinszki Gábor / 2 Laps Ferrari 312 2:00.073s
10. Porczió László / Tireburner Ferrari 312 2:00.285s
11. Csomor Benö / S/Power Brabham BT24 2:01.714s
12. Papdi Tamás / Stardust Ferrari 312 2:02.644s
13. Görömbei Lajos / RRR Ferrari 312 2:03.892s
14. Szeredi Norbert / SF Ferrari 312 2:08.291s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
Na vĂ©gre! Nem akarok álszerĂ©ny lenni, Ă©reztem már egy ideje, hogy egyszer mostmár muszáj hogy kijöjjön a lĂ©pĂ©s, ennyi 2. 3. hely után. De nem itt. Ősszel elĂ©g nagy volt a lemaradásom az elejĂ©hez kĂ©pest, aztán itt voltak a balul sikerĂĽlt előfutamok + arra számĂ­tottam, hogy kizárt, hogy Gyulával bĂ­rni fogok (legalábbis versenyen). Ennyit a megĂ©rzĂ©seimről, de annyi baj legyen. A felkĂ©szĂĽlĂ©s a szokásos “megnyerni egy int-longot az ai ellen“ megspĂ©kelve egy-egy eolc-s vendĂ©gszereplĂ©s jegyĂ©ben telt. A kedd viszont már a rápihenĂ©sről szĂłlt, csak 1-2 ráhangolĂłdĂłs kör volt az edzĂ©sig. Ahol is összesen egy edzĂ©setapot mentem, aminek a vĂ©gĂ©n befigyelt az Ăşj pb, dehát a verseny az más. A rajt majdnem meglepett, gyorsan lecsapták a zászlĂłt. Na, megtartottam a 3. helyet, igyekeztem nyugodtan vezetni, nem hibázni. Meglepő mĂłdon egy ideig Milánnal tartottam is a lĂ©pĂ©st, persze aztán begyĂşjtotta a rakĂ©tákat. Mögöttem meg a Gyula maradt le egyszercsak, gondoltam hibázott, de mivel csak 2 secre, azĂ©rt mindig ránĂ©ztem a táblára. Aztán mĂ©g jobban elmaradt, Ă©s innentől kezdve csak annyi volt a dolgom, hogy hazavigyem a kocsit. A tempĂłmra jellemző, hogy szinte semmit sem gyorsultam a verseny vĂ©ge felĂ©, voltakĂ©ppen annyibĂłl állt a futam, hogy mentem 30 db 58-as kört. SzĂłval az az igazság, hogy nem sok minden törtĂ©nt az Ă©n szemszögemből, egy-kĂ©t bizonytalan fĂ©ktávom volt össz-vissz a hátsĂł egyenes vĂ©gĂ©n. Persze csak lesipuskás győzelem ez, ha a Ricsi nem lĂ©p ki (Ricsi, azt gondolom tudod, hogy ha resetelsz, mĂ©g akkor is röhögve nyersz ) Ă©s a Milán nem hibázik, akkor nincs miről beszĂ©lni. De tökmindegy, mert önerőből Ăşgysem fogok mĂ©g egy ideig de az is meglehet hogy soha. KĂĽlönben megnĂ©ztem, mĂ©g WĂ©ber ĂšrtĂłl is csak 48 secet kaptam volna, ami tökjĂł (hátmĂ©g a setupja, a wg evo!), de az is igaz, hogy Ă­gy is Ă©n lettem a leglassabb a half gp-t nyertek között. Ja, Ă©s ezzel az IMAS is behĂşzhat egy stigulát. Egy Ăşionc csapattĂłl nem is rossz.

SoĂłs Gyula
Bármennyire is szeretem Rouen-t, megint az egy hĂ©t alatt egyetlen kört nem sikerĂĽlt megtenni. Este 7 körĂĽl futottam pár kört feltankolt autĂłval, meglepő volt. Az edzĂ©s ennek ellenĂ©re jĂłl ment, már a 3. körömben jött az 57 eleje, majd egy 4.-et mĂ©g megprĂłbáltam pár tizeddel gyengĂ©bb lett, kĂ©sz. Versenyre tankolt autĂłval körözgettem, mikor feltűnt, hogy tesĂłm sehol. Nem mondta, hogy nem jön, gondoltam csak kĂ©sik, kimentem hát 10 mp-el a vĂ©ge előtt a pályára, mondom Ă­gy is kap kĂ©t percet. SzerencsĂ©re mĂ©g időben jött, bár pribi szerint mĂ©g utánam is voltak a pályán, ami fura, mert utánam már senki nem kezdett mĂ©rt kört. A rajt közepes volt, maradtam a 4. helyen. Az első hajtűnĂ©l elĂ©g nagy volt a zsufi, de megĂşsztuk. Aztán Ricsi Ă©s Milán ellĂ©pett, pár körig Ăşgy nĂ©zett ki Convarral fogunk csatázni, szorongattam kicsit. Majd valamit begyĂşjtott, elnyĂşlt 3 mp-re. PrĂłbáltam közeledni, de rontottam az utolsĂł kĂ©t kanyarban, Ă­gy lemaradtam 10 sec-re. EgyedĂĽl autĂłztam, majd olyan dolog törtĂ©nt, ami mĂ©g sosem, Ă©s roppant kellemetlen volt: ismeritek az Ă©rzĂ©st, amikor az egyik ujjpercetek Ăşgymond kiugrik a helyĂ©ről? És összefonva a kĂ©t kezed a helyĂ©re ropogtatod őket. Na ez volt nekem, a lefelĂ© váltĂł ujjam valahogy “kiugrott“. Majd meg őrĂĽltem, annyira idegesĂ­tett! Nem tudtam váltani, sorban ilyen 2:01-eket mentem, majd láttam, hogy ez nem jĂł, körökig kĂ©szĂĽltem rá, hogy meg merjem csinálni, előbb csak fĂ©l kĂ©zzel, majd pillanatokra elengedve a kormányt, de Ăşgy láttam menni fog, vĂ©gĂĽl egyszer megcsináltam, helyretettem az ujjam. Ekkorra lett kábĂ© 20 sec hátrányom. Sokat nem remĂ©ltem a futamtĂłl már, de előbb Ricsi lĂ©pett ki, majd Milán maradt a betongumik között, Ă­gy megörököltem a 2. helyet. A vĂ©gĂ©re belehĂşztam, egyrĂ©szt Milán miatt mögöttem, másrĂ©szt megprĂłbáltam távolrĂłl ijesztgetni Gabit, Ă©s vĂ©gĂĽl valami 9 seccel mögötte Ă©rtem be. Grat az első igazi győzelemhez!

Fejes Gábor
A mult heti teszten nemigazan tetszett a Honda, kenyelmetlen volt vezetni, ezert kozvetlen a futam elott ugy dontottem, hogy kiprobalom a Coopert es a BRM-et is. Cooper jonak tunt, ezert avval indultam. Az idomeron kb 10 perccel a vege elott tudtam csak beesni, ezert egyetlen kort sem tettem meg feltankolva, a nehez autos meglepetes a futamra maradt. Szerencsere a kis Cooper megtankolva is jol ment, utolag jo valasztasnak tartom a Hondaval szemben, ugyanis gyakorlatilag az egesz futamon egyedul koroztem, igy jobban jott a nagyobb kanyarsebesseg, mint a nagyobb vegsebesseg. Riverside-ra Brabhamot kaptam, remelem sikerul a bajnokin a majdnem napra pontosan 6 eve megszerzett elso gyozelmemet megismetelni

Posta János
Ăšj egyĂ©ni csĂşcs az időmĂ©rőn, Ă©s ezzel nagyjábĂłl vĂ©ge is lenne a pozitĂ­vumoknak, ha a legeslegeslegvĂ©gĂ©n nem sikerĂĽl az legjobb kör Ă©s az előzĂ©s. Bár azt mĂ©g majd meg kell nĂ©znie a vb-nek is... SzĂłval, egĂ©sz versenyen a gumikkal kĂĽzdöttem, nagy hiba volt kvali setuppal menni. És nagyon hiányzott a hĂ©tvĂ©gĂ©n elmaradt gyakorlás is... RemĂ©lem Riverside jobban sikerĂĽl. Convarnak grat az első nagydĂ­j-győzelemhez!

Soós Gábor
Először is majdnem lekĂ©stem a rajtot Abban a tudatban ringattam magamat hogy 30 perces az edzĂ©s, ezt a marhaságot honnan vettem nem tudom, lehet a 30 kör zavart össze, nem akartam vĂ©gigunatkozni az egĂ©szet, utolsĂł pár percig ráérek gondoltam naivan, hát egy paraszt hajszálon mĂşlott a dolog. Meg persze tesĂłm időhĂşzásának köszönhetően No vĂ©gĂĽl csak odakerĂĽltem a grid-re, a rajthoz nem sok közöm volt, Norbit figyeltem de ő mĂ©g jobban bealudt mint Ă©n, Ă­gy vĂ©gĂĽl őt lerajtoltam. Első kör, hosszĂş egyenes vĂ©ge, az autĂłn minden hideg aminek melegnek kellene lennie, gondolatban valahol egĂ©sz máshol jártam, szĂłval elszálltam mint a győzelmi zászlĂł, kisebb fajta csoda hogy nem ĂĽtöttem ki senkit, volt autĂł bőven körĂĽlöttem, megĂşsztam. Az idő mĂşlásával szĂ©pen araszolgattam előre, mĂ­g meg nem Ă©rkeztem Jani Hondája mögĂ©, na ide szĂ©pen beragadtam, felvettem az egĂ©sz futamos követő ĂĽzemmĂłdot. Már kezdett kĂ­nos lenni a dolog eltelt a futam Ă©n meg mĂ©g meg sem tudtam támadni, ezt nehezen tudnám megmagyarázni a csapatvezetĂ©snek, Ăşgyhogy vĂ©gső rohamra indultam. Ekkor törtĂ©nt hogy 2 körrel a vĂ©ge előtt vĂ©letlenĂĽl megelőztem. Igen vĂ©letlenĂĽl. KĂĽlső szemlĂ©lő számára egy erőszakos, már-már Mansell stĂ­lusát idĂ©ző manővernek tűnhet, de nem Ă­gy volt. TulajdonkĂ©ppen csak azĂ©rt hĂşzĂłdtam a belső Ă­vre, hogy időben Ă©szrevegyem a fĂ©kezĂ©si pontom, utálom mikor az előttem levő kitakarja, aztán Ă©n döbbentem meg a legjobban mikor fĂ©ktávon beestem Jani mellĂ©, nem volt mit tenni, befejeztem a műveletet, valahogy elfordultunk. Most láttam a pillanatkĂ©pen is megvan örökĂ­tve e remekbe szabott mozzanat. Ăšgy látszik Janit felzaklatták a törtĂ©ntek, addig nem tapasztalt sebessĂ©gre kapcsolt, Ă©s az utolsĂł kör vĂ©gĂ©n, a maga javára döntötte el a dolgot, lehet hogy vĂ©denem kellett volna a belső Ă­vet, ezt már sose tudjuk meg, abban a pillanatban a kĂĽlső ideálisabbnak tűnt. UtolsĂł rajthelyről hatodik hely nem olyan rossz, csak elĂ©g dekoncentrált voltam vĂ©gig. Convarnak grat első bajnoki győzelmĂ©hezNekem mĂ©g nem jött össze lassan már negyedik Ă©ve.

Porczió László
A bĂĽnti miatt a boxutcábĂłl indultam, szerencsĂ©re nem körhátránnyal kellett kezdenem Ă­gy maradt esĂ©lyem felzárkĂłzni. MeglepetĂ©semre nagyon gyorsan utĂłlĂ©rtem a mezőny vĂ©gĂ©t, Ă©s szĂ©pen kezdtem is feljönni, Papdi Tominál viszont Ăşjra meg ismĂ©telte magát a törtĂ©nelem, számomra kissĂ© korán fĂ©kezett a gyors szakasz vĂ©gĂ©n amire ugyan számĂ­thattam volna, de mĂ©gis meglepett Ă©s csĂşnyán eldobtam a gĂ©pet, szerencsĂ©re a Ferka megĂşszta Ă©szlelhető sĂ©rĂĽlĂ©s nĂ©lkĂĽl. Ezek után már viszonylag stabilan tudtam menni, volt egy kĂ©t fĂ©lre váltás miatti keresztbeállás a hajtűnĂ©l, vagy kissebb kisodrĂłdás de egyik sem volt veszĂ©lyes, szerencsĂ©re a lekörözők sem Ă©rtek utĂłl Ă­gy a vĂ©gĂ©n a 7. helyen Ă©rkeztem be.

Petra Gergely
Lali, egyáltalán nem gond. SzámĂ­tottam is rá, hiszen annyira szorosan követtĂ©l vkit, hogy nem tudtam volna közĂ©tek biztonsággal visszasorolni. EgyĂ©bkĂ©nt egĂ©sz jĂł rajtot vettem, aztán 1x csak fĂĽvön voltam gombázni.... utána prĂłbáltam konstans köröket menni, ami nem igazán sikerĂĽlt, kisebb hibák, aztán megint a rutinszerű lekörözgetĂ©sek jöttek, annyira prĂłbálok dzsentlömen lenni, hogy általában magammal bas****ok ki. Aztán uccsĂł 10 körre csĂ­pő Ă©s derĂ©kfájás, csutakos pĂłlĂł. Ja, Ă©s a sors a vĂ©gĂ©re csak visszaadta azt a 8. helyet VĂ©gĂĽl, de persze nem utolsĂł sorban hadd ragadjam meg az alkalmat, hogy gratuláljak a csapattársam nagydĂ­jgyőzelmĂ©hez!!! Király! Kiváncsi leszek Riverre, várom, tán, ha 2x jártam arrafelĂ©....

Papdi Tamás
IdőmĂ©rőn kĂ©t embert is megelőztem, ezzel rĂ©szemről elĂ©gedett voltam. A rajtnál aztán majdnem megpördĂĽltem, Ăşgyhogy maradtam a helyemen kb. kĂ©t kanyarig, amikor Gergővel összeakadtam, shift-r. Nyomás tovább, erre nĂ©hány kör után T1-ben megcsĂşszok. AutĂł persze keresztbe csĂşszott, vĂ©gig a fĂĽvön, szĂłval beletellett nĂ©mi időbe, mire visszakecmeregtem a pályára anĂ©lkĂĽl, hogy keresztbeállnĂ©k rajta. Utána volt mĂ©g motorbummom is egy vĂ©letlen felváltásnak hála, hajtűben is pörögtem egyet-kettőt, illetve egyszer a gyors jobbos melletti erdőn is átszáguldottam, sĂ©rĂĽlĂ©s nĂ©lkĂĽl (isten áldja a progit, hogy az általam elgázolt kĂ©t fárĂłl nem vett tudomást). VĂ©gĂĽl a szokásos utolsĂł hely lett belőle.

Görömbei Lajos
Erről ennyit AmĂ­g össze nem akadtam vkivel addig mĂ©g ment is valahogy de megsĂ©rĂĽlt a kocsi ,sikerĂĽlt megszokni. Pár kört mĂ©g mentem de akkor meg Ă©n rontottam el. Utána meg csak estem keltem mert megint teletankal kellett menni mikor bedarált a mezőny már a kedvem se volt meg hogy Tamást meg Benőt megprĂłbáljam Ăşjra beĂ©rni mikor beakadtam a fák közĂ© meguntam remĂ©lem nem akadályoztam senkit. Gergő rem nem volt gond de annyira lelassĂ­tottál hogy visszavettem a kört igaz utána meg eldobtam nem egĂ©szen ez volt a terv.pláne hogy tegnap előtt eolcon nyertem egy versenyt És Ăşgy hogy vĂ©gig nyomnom kelett mert a nyakamon volt egy srác. Most pedig olyan voltam mint egy limonádĂ© igaz ez a bárányhimlő mĂ©g mindig bennem van Ă©s piszokul levagyok eresztve.

Babinszki Gábor
Az első kör diavetĂ­tĂ©s volt nekem, sajnos buktam kĂ©t helyet is. A kör vĂ©gĂ©re az FPS problĂ©mák megoldĂłdtak. Utána prĂłbáltam nem leszakadni GabĂłtĂłl Ă©s JanitĂłl, sikerĂĽlt is tartani a lĂ©pĂ©st. Kb a 10. kör táján megint kezdődött a diavetĂ­tĂ©s, mentem mĂ©g 3 kört aprĂłbb hibákkal aztán a T1-ben eldobtam Kár Ă©rte, mert vĂ©gre volt időm kicsit gyakorolni Ă©s egĂ©sz versenykĂ©pes köröket futottam.

Szeredi Norbert
Sajnos kĂ©sve tudtam jönni, mert csak sokadjára bootolt be a rendszer( biost frissĂ­tettem, Ă©s kicsit összekeveredtek a dolgok) Ă­gy lemaradtam az edzĂ©sről. De a nagyobb baj az volt hogy valamiĂ©rt a profiler sem töltődött be. Ugyan megprĂłbáltam a billentyűzetről váltani, de miután a 2. körben kiĂĽtöttem Benőt (bocs mĂ©g1x) Ă©reztem hogy ez nem fog menni, Ă©s kilĂ©ptem.


http://hgplm.gtr-masters.hu/