Zandvoort GP eredmnyek

Kiss Zoltán Emlékkupa, Zandvoort, 2007. 02. 28.


rszletes nzet

Ulrich Tamás bizonyult a legjobbnak a „Kiss Zoltán Emlékkupa” sorozat 2007. 02. 28.-n rendezett Zandvoort-i futamn. A msodik helyen Kis Richard futott be, mg a harmadik pozcit Balog Szabolcs szerezte meg. A leggyorsabb versenykrt szintn Kis Richard futotta.


logo


Verseny (27 kr, 113 km)


# versenyz aut versenyid
1. Ulrich Tamás / Eagle T1G 38:49.236s
2. Kis Richard / ZSÍR Cooper T81B +2.160s
3. Balog Szabolcs / Tornádó Cooper T81B +25.910s
4. Varga Ádám / Ferrari Ferrari 312 +32.789s
5. Posta János / Historic Brabham BT24 +1:01.301s
6. Vörös Tamás / Ferrari 312 +1:13.493s
7. Babinszki Gábor / Ferrari Ferrari 312 +1:30.097s
8. Kiss Zoltán / ZORRO Ferrari 312 1 kr
9. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1 kr
10. Porczió László / Historic Ferrari 312 1 kr
11. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 2 kr
12. Brixel László / Fácán Ferrari 312 2 kr
Fejes Gábor / Ferrari 312 10 kr
Brixel Balázs / ZSÍR Eagle T1G 17 kr
Szegletes Gábor / Fácán Honda RA300 27 kr


Idmr edzs / Rajtrcs


# versenyz aut krid
1. Ulrich Tamás / Eagle T1G 1:23.876s
2. Balog Szabolcs / Tornádó Cooper T81B 1:24.083s
3. Varga Ádám / Ferrari Ferrari 312 1:24.234s
4. Kis Richard / ZSÍR Cooper T81B 1:24.468s
5. Kiss Zoltán / ZORRO Ferrari 312 1:24.968s
6. Szegletes Gábor / Fácán Honda RA300 1:25.335s
7. Vörös Tamás / Ferrari 312 1:26.135s
8. Babinszki Gábor / Ferrari Ferrari 312 1:26.210s
9. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:26.459s
10. Posta János / Historic Brabham BT24 1:27.102s
11. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:27.566s
12. Fejes Gábor / Ferrari 312 1:28.248s
13. Brixel László / Fácán Ferrari 312 1:28.456s
14. Porczió László / Historic Ferrari 312 1:28.482s
15. Brixel Balázs / ZSÍR Eagle T1G 1:33.561s


Leggyorsabb versenykrk


# verenyz aut krid
1. Kis Richard / ZSÍR Cooper T81B 1:24.115s
2. Varga Ádám / Ferrari Ferrari 312 1:24.447s
3. Ulrich Tamás / Eagle T1G 1:24.513s
4. Balog Szabolcs / Tornádó Cooper T81B 1:25.183s
5. Kiss Zoltán / ZORRO Ferrari 312 1:25.514s
6. Vörös Tamás / Ferrari 312 1:26.432s
7. Fejes Gábor / Ferrari 312 1:26.457s
8. Posta János / Historic Brabham BT24 1:26.921s
9. Babinszki Gábor / Ferrari Ferrari 312 1:27.273s
10. Soós Gyula / ZORRO Ferrari 312 1:27.577s
11. Soós Gábor / Tornádó Lotus 49 1:28.505s
12. Porczió László / Historic Ferrari 312 1:28.617s
13. Brixel László / Fácán Ferrari 312 1:28.725s
14. Brixel Balázs / ZSÍR Eagle T1G 1:31.442s
Szegletes Gábor / Fácán Honda RA300 krid nlkl




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt rhet el

Versenyzi nyilatkozatok

Balog Szabolcs
Hááát ez megint egy nagyon peches versenyem volt. Az időmérőn nem jött az 1.23.XX de nem zavart mert Ricsi mögöttem volt szóval jó versenynek ígérkezett de mivel nem ellenőriztem a setupom így majdnem kétszer annyi üzemanyag volt benne mint szerettem volna (34 helyett 53kör...:S) így eleve hátrányban voltam. Ádámmal remek párbajt nyomtunk én élveztem bár a gumijaimnak nem tetszettek de nem baj. Aztán jöttek meginn a lekörözések...Engem összetört és Ádámot is majdnem elvitte Ricsire pedig ráresetelt az illető Ferraris. Megismétlem hogy mindenki figyelje a tükröt mert azért van. Nagyon dühös voltam de mostmár megnyugodtam mert mindenki hibázhat eddig nekem volt szerencsém most nincs egy ideje. Egyszer fent egyszer lent majd leszek fenn meginn

Varga Ádám
Nagyon jó kis verseny volt ez! Az időmérőn 0,033 mp-vel maradtam el a legjobb időmtől, ráadásul Ricsi elött tudtam maradni, szóval nagyon jól kezdődött ez az egész. És jól is folytatódott. A rajtnál nagyon óvatosan jöttem el, persze Szeglet lerajtolt, de a lényeg, hogy nem volt baleset a T1-ben. Az 1. körben Szeglet a Tunnel Oost nevű kanyarban az orrom elött repült egy szépet, szerencsére ki tudtam kerülni. Ezt követően szépen lassan közeledtem Szabihoz, mögöttem pedig Ricsi autózott 1-2 mp-re. Amikor elösször megpróbáltam Szabit megelőzni, Ricsi egyből meg is érkezett a nyakamra. Nagyon élveztem hogy fel tudom venni a kesztyűt Ricsivel és Szabival, persze tudom, hogy ez csak a Ferrarimnak köszönhető, de mégis nagyon jó volt. Az egyik előzési kísérletemnél, kívülről próbáltam ráhajtani Szabira a T1-ben (Tarzanbocht), már amikor úgy éreztem, hogy megvan, ütköztünk és a homokban kötöttem ki. Még nem néztem replayt, de a versenyen is rögtön azt gondoltam hogy ilyen van, ez benne van a pakliban, szóval egyáltalán nem dühített a dolog, főleg mivel nem itt buktam el a 2. helyet. Szóval amire kiértem a kavicságyból elment mellettem Ricsi is, én pedig utánnuk eredtem. Néhány kör múlva Ricsi állt a pálya szélén, én pedig egyre jobban közeledtem Szabihoz. Már mögötte voltam, amikor láttam, a Hondenvlak kanyarból kijövet, hogy egy lekörözendő autó van elöttünk. Tudtam, hogy a kis hídon nem fognak elférni ketten, ezért már az egyenes részen picit elvettem a lábam a gázról, ez be is jött mivel ők repültek, én pedig elmentem mellettük. Na innentől fellélegeztem, kifújtam magam, végetért a folyamatos koncentrálás, egyből elkezdtem a Pribit nézegetni, meg blablabla, és ki is csúsztam természetesen, így adva vissza Szabinak a 2. helyet, ezt még egyszer megismételtem a verseny során. Szerintem nagyon jó kis verseny volt, és nagyon boldog vagyok, hogy lépést tudtam tartani az élmenőkkel. GRAT A GYŐZTESNEK ÉS A FERRARI TEAMNEK

Posta János
A versenyre egyáltalán nem sikerült készülni, ráadásul múlt csütörtök óta nem is vezettem. Szerencsére az időmérőn volt elég időm összeszedni magamat. Úgy volt, hogy Hondával indulok, de nem találtam hozzá GH setupot. Aztán rövid hezitálás után a Brabham mellett döntöttem. Rég vezettem a Braby-t, ráadásul a GH-változatát is szoknom kellett. Egész kicsit változtatnom kellett a beállításokon is. Szóval dolgos egy időmérőm volt. A legjobb brabhames körömtől ugyan jócskán elmaradtam (hét tized!), de az előzmények után az 1:27 alja nagyon is megfelelt. Kicsit féltem a rajttól, mert a tizedik helyen eléggé a sűrűjében voltam. T1/T2 tiszta volt, T3-ban volt egy kis kocc egy Ferrarival, aztán Portionnel a nyakamon nekivágtam a távnak. A második körtől Vörös Tomit jelezték mögöttem. Nagyon jó tempót tudtam menni (1:26 a harmadik körömben!), így aztán nagyjából maradt köztünk a távolság. Aztán Tomi gyorsult egy kicsit, plusz a lekörözött BxLaci és a kicsúszó Ricsi is képbe került, úgyhogy volt egy kis kavar. Sikerült is hibáznom, így Tomi elém került. A következő körökben Tomi egyre távolodott, Babinszki kapitány pedig tisztes távolból követett. Aztán Tomi felborult, én meg visszakaptam az ötödik helyet. Pár körrel később a nagy nyugiban sikerült bakiznom egyet, így Captain majdnem elcsípett, de pár kör alatt ismét megvolt a biztos előny. Az utolsó körökben Portion borzolta még kicsit az idegeimet Szerencsére - az ekkor már ismét mögöttem autózó - Tominak is gondja támadt, így háborítatlanul szereztem meg az abszolút meglepetés ötödik helyemet. Jó meccs volt, köszi mindenkinek!

Vörös Tamás
Sikerülhetett volna jobban is a versenyem, igaz előtte én sem gyakoroltam sokat, de ennek ellenére az időmérőn megfutottam legjobb Ferraris időmet, ami igaz csak a 7. helyre volt elég, de látván, hogy az eleje milyen időket ment, ezzel is bőven elégedett voltam. A rajt viszonylag jól sikerült, de aztán a T3-ban valaki eltalált hátulról, de szerencsére nem sérült meg a kocsim, és egyből folytatni tudtam. Aztán hosszú körökön üldöztem Janit, majd a verseny közepe felé beértem, és Brixel Laci lekörözésénél sikerült megelőznöm, így már 5. voltam. Aztán pár körrel később a Hondenvlakban elkövettem egy csúnya hibát, túlságosan ráhúztam a belső ívre, a kerékvető átdobott a szemközti dombra, és fölborult a kocsim, aminek következtében visszaestem a 7. helyre. Próbáltam újból beérni Janiékat, de elég messze voltak, viszont pár körrel a vége előtt Babinszki Gabi hirtelen lelassult, és így végül meglett a 6. hely.

Babinszki Gábor
Jó volt a kvalim, új Ferrari PB sikeredett, de be kell látnom én ezen a pályán nem tudok 26 alatt menni Megint jól rajtoltam, a T1 is problémamentesen megvolt de a kigyorsot elszúrtam és visszaestem, majd a T2-ben is hibáztam. Porczió urat üldöztem, majd 1 körrel később a célegyenes elején el is mentem mellette. Érzésem szerint a kerekeink összeértek, de a replayemen nem látszik és szerencsére nem lett baj belőle. Vörös Tomi körről körre húzott el, esélyem nem volt üldözni így a saját (gyenge) versenytempómat autózhattam. Aztán Posta Jani került lőtávolba, megpróbáltam utolérni de a 3-4 mp-es különbségen nem tudtam javítani, sőt ahogy nagyobb tempóra kapcsoltam elkezdtek melegedni elöl a gumik. A végén sajnos eldurrant a moci, így buktam egy pozíciót de összességében nem rossz a megszerzett 7. hely, pláne hogy a csapatunk szerezte a legtöbb pontot a versenyen. Grat Ádám! Remek volt hogy megint 15-en voltunk, és hogy Ulrich Mester keze is végigbírta a futamot. Kösz mindenkinek!

Soós Gyula
Edzésem nagyon jól sikerült, 4 körön belül új PB-t futottam. Ezután versenyre feltankolt kocsival körözgettem, de elég nagy volt a forgalom, és azt hiszem Zolee egyszer ki is csúszott miattam - sry. A mezőny közepén (9/15) szinte biztos voltam abban, hogy nem úszom meg a rajtot, és a T2-nél jött is a baj. Aztán a pálya hátsó részén mégegyszer eltalált valaki, szinte utolsóként folytathattam alaposan lemaradva. Kisebb hibákkal, de elkezdtem a felzárkózást, és később egyetlen kínos esetem volt, amikor Porczió Lacit előztem a T1-ben. Ütköztünk, de nem éreztem magam hibásnak, ezért nem vártam meg. Most gyorsan meg is néztem az esetet, és kicsit megnyugtattam magam, szerintem tényleg nem tehettem az esetről. Végül visszaszereztem a rajtpozícióm, és megkezdtem az idei pontgyűjtést, hála az UPC-nek, végre disconnect-mentes veresenynapom volt.

Porczió László
Minél gyorsabban el kéne felejteni ezt a versenyt annyira gáz volt. Az időmérőn csak 20 percel később sikerült indulnom így a vártnál rosszabb hely jött össze. A rajtom jól sikerült egészen a 6. helyig jutottam fel az első körben. Aztán jött a szokásos gond, a bal első gumi el kezdett hevülni, így néhányszor kicsusszantam de nem koccoltam a verdát és magamhoz képest kellemes ritmusban autóztam. Aztán sajnos Balog Szabival volt egy afférom a lekörözésnél ekkor jött el az első shift+r ideje és majdnem Kis Ricsit is kiütöttem ezzel. Épp egy kisodródásból hoztam vissza a gépet mikor is megérkezett Szabi, ekkor látszott először a tükörben, abban a helyzetben nemtom mit lehetett volna tenni, mivel lehúzodni nem volt időm de még a pályáról se tudtam lemenni mert előttem volt a híd, szabi meg egyáltalán nem vett vissza hanem egyenesen belém rohant, szerintem egy lekörözést nem így kell megoldani, legalább esélyt kéne adni hogy valamerre le tudjak húzódni. A másik esetem Gyulával volt mikor a célegyenes végén kifékezett ,ott én hibáztam mivel rásodródtam, jó, hogy csak én szálltam el A harmadik gázos szitu Jani csapattársam nem elengedése lekörözésnél , ezért bocs, itt télleg én voltam a hunyó, azt hittem a célegyenesben ki tud előzni de mégsem így elhúzodott a dolog egy kicsit, de aztán mikor észbe kaptam le húzódtam ahogy kell. Szóval ez se az én versenyem volt, bocs mindenkitől, mentségemre szolgál, hogy több zavaró tényező is volt verseny alatt Legközelebb zárom az ajtót futamnál.

Soós Gábor
Összeségében pocsékul sikerült a versenyhétvégém. Az edzésem olyan lett amilyen, bár 4 tizeddel elmaradtam a pb-mtől, a pribi szerint majdnem 1 másodperccel jobbat is tudtam volna. A rajtnál sikerült beragadnom, majd hátulról belémszálltak a t1-ben, össze se merem számolni hanyadik balesetem zsinórban a rajt után. Majdnem utolsóként indultam a mezőny után, majd nem gyors de stabil vezetéssel, sokáig a 9. helyen autóztam, amit szerettem volna megtartani. 5 körrel a vége előtt kezdődött a rémálom számomra, amikor is technikai okok miatt a célegyenes féktávján eldobtam az autót, shift r után pont Szabi elé kerültem, akit a hajtűben próbáltam elengedni nem a legnagyobb sikerrel. Ezután már csak bukdácsoltam a pályán, bár többet voltam az átkozott homokban, ahonnan sehogyan se lehet kijönni, majdnem mindenki megelőzött, majd becsorogtam a célba. Bár a Tornádó Team jobb eredményre számított, ezt csak Szabinak sikerült leszállítani, de a csapat megigérte hogy Hockenheimbe megkétszerezett erővel érkeznek :)

Brixel László
Tartottam nagyon ettől a futamtól... Ferrarival kellett indulnom a hendikep rendszer miatt, így nem sok esélyem volt normális helyezésre - egyáltalán nem ismerem a Ferrarit. Egy GH2 módosított setuppal legalább pályán tudtam tartani az autót, de az élmenőkhöz képest 3-4 mp hátrányom volt körönként. Próbáltam a legkevesebbet ártani, gondoltam, majd becsorgok 1-2 pontért. Utóbbi sikerült is, de a pályán nem volt könnyű elkerülni a gyorsabb versenytársakat. Sajnos becsúszott néha egy kis lag, általában féktávon, ami igen megnehezítette a kanyarok bevételét. A lényeg, hogy a végén a csapat begyűjtött 1 pontot, így ingyen utazunk a tengerentúlra Gratulálok az élen végzőknek, nem kis munka lehetett elöl maradni. A holland pályamunkásokat meg üdvözlöm, legközelebb feltakaríthatnák a homokot ahelyett, hogy a coffeshop-okban töltik a fél napot

Szegletes Gábor
Kidobott a GPL. : ( Elnézést, ha balesetet okoztam, elsötétült a képernyő és utána Windows hibaüzenet. Amúgy a felkészültségemhez képest egész jót mentem, a rajtom is jó lett, tuti nagyon jó futam lett volna.


http://hgplm.gtr-masters.hu/