Versenyzői nyilatkozatok
Posta János
No, az az igazság, hogy kellett ehhez a Loti is. Meg, hogy Szegleték BRM-eztek.
TĂ©nyleg nem volt semmi gyak, viszont a rutin --amit a verseny előtt Szeglet emlĂtett-- jĂłl jött. Az időmĂ©rőn direkt versenyre tankolva kezdtem, Ă©s egĂ©sz hamar ott voltam a 28-as zĂłnában. Ezt jĂł jelnek vettem, ezután már tudtam, hogy dobogĂłs lehetek, ha nem lesz semmi zűr.
A rajtnál Ă©s az első körben is jĂłl jött ki a lĂ©pĂ©s. A 2. kör elejĂ©n Captainnel volt egy koccunk, de szerencsĂ©re sĂ©rtetlenĂĽl megĂşsztam. Aztán meg tempĂłztam előre. Láttam, hogy a vezető hármas szĂ©pen elvan, 1 mp-et biztos eldobtatok körönkĂ©nt.
Monza az kegyetlen: egy kis hiba is keményen büntet, egy nagy hiba meg egyenesen önkreteszi az ember versenyét. Úgyhogy igyekeztem nem túlvállalni semmit. Ezzel együtt is hatalmas csaták alakultak ki. Köszi srácok!
Szegletes Gábor
Nnnos, edzĂ©sen hamar tudtam jĂłt menni, a többi a Lotusosokra volt bĂzva. VĂ©gĂĽl meglett a pole : ). Mentem a verseny beállĂtással elĂ©g sokat a 30 perc alatt. Tegnap mentĂĽnk Ricsivel Ă©s Norbival már egy 21 köröst, egyĂ©rtelmű volt, hogy futamon lĂ©nyegĂ©ben eltűnik Ricsi Ă©s köztem az a 4 tizedes kĂĽlönbsĂ©g, ami qualon általában megvan, szĂłval prĂłbáltam rágyĂşrni, Ă©s jĂłl is ment. Aztán a futam: rajtnál Tibi (Ă©s a Lotus) állva hagyott, közöm nem volt hozzá. Első kb. 7-8 körben nagyon jĂłt csatáztunk, miközben Ricsi Ă©s Jani (Jani?!) hátulrĂłl figyeltek. Sok időt buktam a sok előzĂ©si kĂsĂ©rlet miatt, nem tudtam elszakadni, pedig a futam elejĂ©n általában gyorsabb vagyok, mint Ricsi. Aztán Tibi kipörgött, megörököltem az első helyet, Ricsi Ă©s Jani pedig szorosan követtek. EgykĂ©t kör, Ă©s Ricsi meg is előzött, aztán Jani is. PrĂłbáltam kemĂ©nyen támadni, amĂg lehetett, de ezzel csak az időt buktam. Voltak NAGYON jĂł jelenetek, pl. mikor 3-an mentĂĽnk a T1 felĂ©, vagy mikor a Lesmo1-ben volt egy elhibázott előzĂ©si kĂsĂ©rletem, megĂşszott fĂ©ktávon az autĂł hátulja, kissĂ© át is sodrĂłdtam Jani “sávjába“, majd a vĂ©gĂ©n 7:1-es kopp ellenkormányzással tudtam csak összeszedni a BRM-et. De számtalan videĂłba illő, centizős jelent, előzĂ©si kĂsĂ©rlet... Sajnos sok idő is ottmaradt, visszafogtuk egymást. Mire Jani átverekedte magát rajtunk Ă©s tisztázĂłdott a kĂ©p, Ricsitől Ăşgy 2 mp-re voltam, Ă©s kb. 10 kör volt hátra. UtolsĂł körre a hátrány 1,1 mp lett, mentem pár jobb kört, főleg a legvĂ©gĂ©n. Aztán utolsĂł kör első kanyarjában rosszul Ă©rtem utol Benőt, pont a kanyar bejárata után estem rá, ő pedig lassĂş volt, mert Janit Ă©s Ricsit Ă©pp előtte engedte el. Itt nagyot kellett fĂ©kezzek, Ăgy lett a vĂ©gĂ©n 3 vagy 4 mp a hátrány. Talán az Ascari előtt/után szĂ©lárnyĂ©kba kerĂĽlhettem volna, ez már sosem derĂĽl ki : ). Ă–sszessĂ©gĂ©ben nagyon Ă©lveztem a futamot, vĂ©gig kemĂ©nyen kellett menni, hogy az embernek egyáltalán esĂ©lye legyen. KĂĽlönösen nagyot nem hibáztam, a 2-3 hely azon mĂşlott, hogy egyszerűen rosszul jöttem ki a szĂ©lárnyĂ©kozásbĂłl Ă©s az előzĂ©si kĂsĂ©rletekből. Ezzel nem szeretnĂ©m kisebbĂteni Ricsi Ă©rdemeit, a futamon gyakorlatilag 1 tempĂłnk volt, teljesen megĂ©rdemelten futott be 2-nak, szĂ©p volt! Azt hiszem SoĂłs Gabi is dĂcsĂ©retet Ă©rdemel, 4-5 helyeken autĂłzott, vĂ©gĂĽl 5-nek jött be, nem rossz visszatĂ©rĂ©s . És persze kösz mindenkinek a futamot ; )
Janinak pedig hatalmas nagy grat, futam előtt altatott, hogy 65 mod, meg hogy nem volt gyakorlás, meg hogy a havat hányta. PERSZE JANI! : D
Sándor Tibor
Qual: Nagyon sokat benne hagytam majdcsak 8 tizedet. De végül is a 2 hely is jo volt. Mindenesetre jo volt látni a 27.7-es pribit
Race: Eleje nagyon jo volt Szegletet sikerĂĽlt megelöznöm a rajtnál aztán vagy 7-8 körön át mentĂĽnk elöl Ricsi jött mĂ©g azt hiszem. De sajnos hibáztam megforogtam Ă©s elment a lendĂĽlet. Aztán eldurrantottam a motort is ezután elkezdtem tempot menni nem volt már sok vesziteni valom. Feljöttem pár helyet de az elejĂ©t már nem volt esĂ©lyem sem utĂłlĂ©rni. Gratulálok mindenkinek Mesternek kĂĽlön Ă©s a brm “csapatnak“ is a tempojukhoz. Bizom benne, h lesznek mĂ©g hasonlo versenyek ahol lehetöleg nem hibázom majd. Köszönöm a versenyt!
SoĂłs Gyula
Ugyan a felkĂ©szĂĽlĂ©s során 29.4-re sikerĂĽlt letornázni a BRM-es időmet, sokat azĂ©rt nem remĂ©ltem a versenytől, mert normális autĂłval szinte mindenki hozza már a 28-at is. EdzĂ©sen ennek megfelelően 11. lettem.
Itt volt egy kis izgi, mert 1 perccel az edzĂ©s vĂ©ge előtt a GPL kivágott az asztalra, hibát Ă©szlelt Ă©s leállt. Nem kicsit lettem depis, de sikerĂĽlt visszacsatlakoznom gyorsan, profilerből.
A rajtot egĂ©sz jĂłl elkaptam, de a BRM-el kĂ©ptelensĂ©g előzni, legalább hátrĂ©bb nem estem.
T1-nĂ©l máris voltak megforgĂłk Ăşgy emlĂ©kszem, pár kör alatt előzĂ©s nĂ©lkĂĽl azt hiszem előrejutottam a 6. helyig. Aztán persze jöttek hátulrĂłl a gyorsabb kollĂ©gák. Előbb tesĂłm előzött a Lotival, majd a mögĂ©m kerĂĽlt Tibi.
Annyira kiszolgáltatottnak éreztem magam. És esély se volt visszatámadni.
VĂ©gĂĽlis nagyon jĂł a 7. hely, az edzĂ©s alapján Ă©ppencsak a 10-be vártam magam. Hibám sem volt, 1-2 rossz Ăven vett kanyar. A vĂ©gĂ©n Captain rendesen rámijesztett, körönkĂ©nt hozott 1 (vagy többet is) mp-et, ha van mĂ©g 1 kör, szerintem meg kellett volna adjam magam.
Ja Ă©s sajnálom azt a koccot Robival az első körben, a tankom meg sem Ă©rezte, csak a pörgő autĂłt láttam a tĂĽkörben...
Babinszki Gábor
Van bennem nĂ©mi hiányĂ©rzet a versennyel kapcsolatban... A rajtot körĂĽlöttem mindenki jobban kapta el mint Ă©n, de szerencsĂ©re csak egy helyet buktam. Sajnálom a második körös incidenst Janival, mert ha ott engedek Ă©s nincs kocc, akkor versenyben lehettem volna a dobogóért Ăşgy Ă©rzem. Ettől fĂĽggetlenĂĽl jĂł kis ĂĽldözőversenyem volt, mindig volt kit kergetnem Ă©s nem unatkoztam.
Fejes Gábor
Tomoren beszamolnek a Monzai futamomrol:
RACE - MECHANICAL PROBLEMS REPORT
Leader of the race starts lap 1
Gabo Fejes - spotters reporting:
minor problems with left front tire.
medium problems with right front tire.
minor problems with left front suspension.
medium problems with right front suspension.
the car has an engine problem.
Szeglet, Jani, jelentkeznek tiszteletbeli tagnak az “iden nem hasznalok Shift + R-t“ mozgalomba
Lesmo1-ig sem jutottam el ep borrel, legyszives legyunk ovatosabbak az elso korben...
Szabó Szilárd
hát hirtelen ötlettől vezĂ©relve elindultam. kb 1 Ăłra gyakorlás után nem mondanám hogy magabiztos voltam. A setuppal nem sokat tököltem, a GPL plusszbĂłl jött valami Monza Q meg Monza R ebből a Monza R-t használtam...
Kvalin sikerĂĽlt a PB-met megfutnom...hehe 1:32.7 asszem. ezzel sikerĂĽlt az előkelő utolsĂł helyet megszereznem, nem is baj..legalább nem zavarok senkit
a versenyen már a közepesen szar rajtommal is sikerĂĽlt lerajtolni az előttem levő kollĂ©gát, majd mĂ©g pár helyet előre lĂ©ptem a T1-ben fejre állĂłk miatt. Aztán Lesmo2-ből kijövet beakadtam a sövĂ©nybe, doh..shift-R - ezt is kiprĂłbáltam - aztán a második körben T1 előtt fĂ©ktávon megcsĂptem a fĂĽvet kicsit, fennakadtam a palánkon, bal oldal elszállt, motor kigyulladt...namondom itt kell ezt abbahagyni
összessĂ©gĂ©ben elmondhatom hogy kiprĂłbáltam ezt is..Ă©s hát azt kell mondjam, hogy hiába szimulátorok ősatyja meg minden, de nekem továbbra se jön be. Maximális elismerĂ©sem Nektek, hogy ezzel ilyen szinten nyomjátok.
ui.: amit vĂ©gkĂ©pp furcsállottam hogy F1-es gĂ©ppel Ăşgy kell menni mint egy Cobrával...kilincsel előre , lehet akkoriban ez volt a divat?