Monza GP eredmények

19. kupa, Monza, 2009. 02. 17.


részletes nézet

Posta János bizonyult a legjobbnak a „19. kupa” sorozat 2009. 02. 17.-n rendezett Monza-i futamán. A második helyen Kis Richard futott be, míg a harmadik pozíciót Szegletes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Posta János futotta.


logo


Verseny (21 kör, 121 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Posta János / S/Power Lotus 49 31:16.286s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 +0.909s
3. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 +4.135s
4. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 +14.115s
5. Soós Gábor / Lotus 49 +17.249s
6. Sándor Tibor / Stardust Lotus 49 +23.497s
7. SoĂłs Gyula / ZORRO BRM P115 +31.292s
8. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 +33.323s
9. Sárai Róbert / Fácán Ferrari 312 +40.604s
10. Fejes Gábor / 2 Laps Honda RA300 +1:11.261s
11. Szeredi Norbert / Ferrari Ferrari 312 +1:28.014s
12. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 1 kör
Krajsek Milán / Stardust BRM P115 7 kör
SzabĂł Szilárd / Ferrari 312 20 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:28.139s
2. Sándor Tibor / Stardust Lotus 49 1:28.491s
3. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:28.512s
4. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:28.542s
5. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:28.687s
6. Posta János / S/Power Lotus 49 1:28.793s
7. Sárai Róbert / Fácán Ferrari 312 1:28.923s
8. Szeredi Norbert / Ferrari Ferrari 312 1:28.980s
9. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:29.135s
10. Soós Gábor / Lotus 49 1:29.168s
11. SoĂłs Gyula / ZORRO BRM P115 1:29.909s
12. Fejes Gábor / 2 Laps Honda RA300 1:29.927s
13. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 1:31.460s
14. Szabó Szilárd / Ferrari 312 1:32.731s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Posta János / S/Power Lotus 49 1:28.376s
2. Szegletes Gábor / Fácán BRM P115 1:28.530s
3. Babinszki Gábor / 2 Laps Lotus 49 1:28.567s
4. Sárai Róbert / Fácán Ferrari 312 1:28.573s
5. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:28.589s
6. Sándor Tibor / Stardust Lotus 49 1:28.745s
7. Vörös Tamás / Mad Eagle Ferrari 312 1:28.902s
8. Soós Gábor / Lotus 49 1:28.934s
9. Krajsek Milán / Stardust BRM P115 1:29.269s
10. SoĂłs Gyula / ZORRO BRM P115 1:29.502s
11. Szeredi Norbert / Ferrari Ferrari 312 1:29.765s
12. Fejes Gábor / 2 Laps Honda RA300 1:31.058s
13. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 1:31.279s
14. Szabó Szilárd / Ferrari 312 2:03.362s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Posta János
No, az az igazság, hogy kellett ehhez a Loti is. Meg, hogy SzegletĂ©k BRM-eztek. TĂ©nyleg nem volt semmi gyak, viszont a rutin --amit a verseny előtt Szeglet emlĂ­tett-- jĂłl jött. Az időmĂ©rőn direkt versenyre tankolva kezdtem, Ă©s egĂ©sz hamar ott voltam a 28-as zĂłnában. Ezt jĂł jelnek vettem, ezután már tudtam, hogy dobogĂłs lehetek, ha nem lesz semmi zűr. A rajtnál Ă©s az első körben is jĂłl jött ki a lĂ©pĂ©s. A 2. kör elejĂ©n Captainnel volt egy koccunk, de szerencsĂ©re sĂ©rtetlenĂĽl megĂşsztam. Aztán meg tempĂłztam előre. Láttam, hogy a vezető hármas szĂ©pen elvan, 1 mp-et biztos eldobtatok körönkĂ©nt. Monza az kegyetlen: egy kis hiba is kemĂ©nyen bĂĽntet, egy nagy hiba meg egyenesen önkreteszi az ember versenyĂ©t. Ăšgyhogy igyekeztem nem tĂşlvállalni semmit. Ezzel egyĂĽtt is hatalmas csaták alakultak ki. Köszi srácok!

Szegletes Gábor
Nnnos, edzĂ©sen hamar tudtam jĂłt menni, a többi a Lotusosokra volt bĂ­zva. VĂ©gĂĽl meglett a pole : ). Mentem a verseny beállĂ­tással elĂ©g sokat a 30 perc alatt. Tegnap mentĂĽnk Ricsivel Ă©s Norbival már egy 21 köröst, egyĂ©rtelmű volt, hogy futamon lĂ©nyegĂ©ben eltűnik Ricsi Ă©s köztem az a 4 tizedes kĂĽlönbsĂ©g, ami qualon általában megvan, szĂłval prĂłbáltam rágyĂşrni, Ă©s jĂłl is ment. Aztán a futam: rajtnál Tibi (Ă©s a Lotus) állva hagyott, közöm nem volt hozzá. Első kb. 7-8 körben nagyon jĂłt csatáztunk, miközben Ricsi Ă©s Jani (Jani?!) hátulrĂłl figyeltek. Sok időt buktam a sok előzĂ©si kĂ­sĂ©rlet miatt, nem tudtam elszakadni, pedig a futam elejĂ©n általában gyorsabb vagyok, mint Ricsi. Aztán Tibi kipörgött, megörököltem az első helyet, Ricsi Ă©s Jani pedig szorosan követtek. EgykĂ©t kör, Ă©s Ricsi meg is előzött, aztán Jani is. PrĂłbáltam kemĂ©nyen támadni, amĂ­g lehetett, de ezzel csak az időt buktam. Voltak NAGYON jĂł jelenetek, pl. mikor 3-an mentĂĽnk a T1 felĂ©, vagy mikor a Lesmo1-ben volt egy elhibázott előzĂ©si kĂ­sĂ©rletem, megĂşszott fĂ©ktávon az autĂł hátulja, kissĂ© át is sodrĂłdtam Jani “sávjába“, majd a vĂ©gĂ©n 7:1-es kopp ellenkormányzással tudtam csak összeszedni a BRM-et. De számtalan videĂłba illő, centizős jelent, előzĂ©si kĂ­sĂ©rlet... Sajnos sok idő is ottmaradt, visszafogtuk egymást. Mire Jani átverekedte magát rajtunk Ă©s tisztázĂłdott a kĂ©p, Ricsitől Ăşgy 2 mp-re voltam, Ă©s kb. 10 kör volt hátra. UtolsĂł körre a hátrány 1,1 mp lett, mentem pár jobb kört, főleg a legvĂ©gĂ©n. Aztán utolsĂł kör első kanyarjában rosszul Ă©rtem utol Benőt, pont a kanyar bejárata után estem rá, ő pedig lassĂş volt, mert Janit Ă©s Ricsit Ă©pp előtte engedte el. Itt nagyot kellett fĂ©kezzek, Ă­gy lett a vĂ©gĂ©n 3 vagy 4 mp a hátrány. Talán az Ascari előtt/után szĂ©lárnyĂ©kba kerĂĽlhettem volna, ez már sosem derĂĽl ki : ). Ă–sszessĂ©gĂ©ben nagyon Ă©lveztem a futamot, vĂ©gig kemĂ©nyen kellett menni, hogy az embernek egyáltalán esĂ©lye legyen. KĂĽlönösen nagyot nem hibáztam, a 2-3 hely azon mĂşlott, hogy egyszerűen rosszul jöttem ki a szĂ©lárnyĂ©kozásbĂłl Ă©s az előzĂ©si kĂ­sĂ©rletekből. Ezzel nem szeretnĂ©m kisebbĂ­teni Ricsi Ă©rdemeit, a futamon gyakorlatilag 1 tempĂłnk volt, teljesen megĂ©rdemelten futott be 2-nak, szĂ©p volt! Azt hiszem SoĂłs Gabi is dĂ­csĂ©retet Ă©rdemel, 4-5 helyeken autĂłzott, vĂ©gĂĽl 5-nek jött be, nem rossz visszatĂ©rĂ©s . És persze kösz mindenkinek a futamot ; ) Janinak pedig hatalmas nagy grat, futam előtt altatott, hogy 65 mod, meg hogy nem volt gyakorlás, meg hogy a havat hányta. PERSZE JANI! : D

Sándor Tibor
Qual: Nagyon sokat benne hagytam majdcsak 8 tizedet. De vĂ©gĂĽl is a 2 hely is jo volt. Mindenesetre jo volt látni a 27.7-es pribit Race: Eleje nagyon jo volt Szegletet sikerĂĽlt megelöznöm a rajtnál aztán vagy 7-8 körön át mentĂĽnk elöl Ricsi jött mĂ©g azt hiszem. De sajnos hibáztam megforogtam Ă©s elment a lendĂĽlet. Aztán eldurrantottam a motort is ezután elkezdtem tempot menni nem volt már sok vesziteni valom. Feljöttem pár helyet de az elejĂ©t már nem volt esĂ©lyem sem utĂłlĂ©rni. Gratulálok mindenkinek Mesternek kĂĽlön Ă©s a brm “csapatnak“ is a tempojukhoz. Bizom benne, h lesznek mĂ©g hasonlo versenyek ahol lehetöleg nem hibázom majd. Köszönöm a versenyt!

SoĂłs Gyula
Ugyan a felkĂ©szĂĽlĂ©s során 29.4-re sikerĂĽlt letornázni a BRM-es időmet, sokat azĂ©rt nem remĂ©ltem a versenytől, mert normális autĂłval szinte mindenki hozza már a 28-at is. EdzĂ©sen ennek megfelelően 11. lettem. Itt volt egy kis izgi, mert 1 perccel az edzĂ©s vĂ©ge előtt a GPL kivágott az asztalra, hibát Ă©szlelt Ă©s leállt. Nem kicsit lettem depis, de sikerĂĽlt visszacsatlakoznom gyorsan, profilerből. A rajtot egĂ©sz jĂłl elkaptam, de a BRM-el kĂ©ptelensĂ©g előzni, legalább hátrĂ©bb nem estem. T1-nĂ©l máris voltak megforgĂłk Ăşgy emlĂ©kszem, pár kör alatt előzĂ©s nĂ©lkĂĽl azt hiszem előrejutottam a 6. helyig. Aztán persze jöttek hátulrĂłl a gyorsabb kollĂ©gák. Előbb tesĂłm előzött a Lotival, majd a mögĂ©m kerĂĽlt Tibi. Annyira kiszolgáltatottnak Ă©reztem magam. És esĂ©ly se volt visszatámadni. VĂ©gĂĽlis nagyon jĂł a 7. hely, az edzĂ©s alapján Ă©ppencsak a 10-be vártam magam. Hibám sem volt, 1-2 rossz Ă­ven vett kanyar. A vĂ©gĂ©n Captain rendesen rámijesztett, körönkĂ©nt hozott 1 (vagy többet is) mp-et, ha van mĂ©g 1 kör, szerintem meg kellett volna adjam magam. Ja Ă©s sajnálom azt a koccot Robival az első körben, a tankom meg sem Ă©rezte, csak a pörgő autĂłt láttam a tĂĽkörben...

Babinszki Gábor
Van bennem nĂ©mi hiányĂ©rzet a versennyel kapcsolatban... A rajtot körĂĽlöttem mindenki jobban kapta el mint Ă©n, de szerencsĂ©re csak egy helyet buktam. Sajnálom a második körös incidenst Janival, mert ha ott engedek Ă©s nincs kocc, akkor versenyben lehettem volna a dobogóért Ăşgy Ă©rzem. Ettől fĂĽggetlenĂĽl jĂł kis ĂĽldözőversenyem volt, mindig volt kit kergetnem Ă©s nem unatkoztam.

Fejes Gábor
Tomoren beszamolnek a Monzai futamomrol: RACE - MECHANICAL PROBLEMS REPORT Leader of the race starts lap 1 Gabo Fejes - spotters reporting: minor problems with left front tire. medium problems with right front tire. minor problems with left front suspension. medium problems with right front suspension. the car has an engine problem. Szeglet, Jani, jelentkeznek tiszteletbeli tagnak az “iden nem hasznalok Shift + R-t“ mozgalomba Lesmo1-ig sem jutottam el ep borrel, legyszives legyunk ovatosabbak az elso korben...

Szabó Szilárd
hát hirtelen ötlettől vezĂ©relve elindultam. kb 1 Ăłra gyakorlás után nem mondanám hogy magabiztos voltam. A setuppal nem sokat tököltem, a GPL plusszbĂłl jött valami Monza Q meg Monza R ebből a Monza R-t használtam... Kvalin sikerĂĽlt a PB-met megfutnom...hehe 1:32.7 asszem. ezzel sikerĂĽlt az előkelő utolsĂł helyet megszereznem, nem is baj..legalább nem zavarok senkit a versenyen már a közepesen szar rajtommal is sikerĂĽlt lerajtolni az előttem levő kollĂ©gát, majd mĂ©g pár helyet előre lĂ©ptem a T1-ben fejre állĂłk miatt. Aztán Lesmo2-ből kijövet beakadtam a sövĂ©nybe, doh..shift-R - ezt is kiprĂłbáltam - aztán a második körben T1 előtt fĂ©ktávon megcsĂ­ptem a fĂĽvet kicsit, fennakadtam a palánkon, bal oldal elszállt, motor kigyulladt...namondom itt kell ezt abbahagyni összessĂ©gĂ©ben elmondhatom hogy kiprĂłbáltam ezt is..Ă©s hát azt kell mondjam, hogy hiába szimulátorok ősatyja meg minden, de nekem továbbra se jön be. Maximális elismerĂ©sem Nektek, hogy ezzel ilyen szinten nyomjátok. ui.: amit vĂ©gkĂ©pp furcsállottam hogy F1-es gĂ©ppel Ăşgy kell menni mint egy Cobrával...kilincsel előre , lehet akkoriban ez volt a divat?


http://hgplm.gtr-masters.hu/