Bathurst GP eredmények

Köztes hetek 1967, Bathurst, 2008. 09. 09.


részletes nézet

A 2008. 09. 09.-n rendezett Bathurst-i viadal győztese SoĂłs Gyula lett. A „Köztes hetek 1967” versenyén a második helyet Posta János, a harmadikat Sándor Tibor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört Köszegi Tamás futotta.



Verseny (18 kör, 113 km)


# versenyző autó versenyidő
1. SoĂłs Gyula Ferrari 312 37:19.639s
2. Posta János Ferrari 312 +23.086s
3. Sándor Tibor Ferrari 312 +44.573s
4. Köszegi Tamás Eagle T1G +52.549s
Sárai RĂłbert Ferrari 312 8 kör
PorcziĂł LászlĂł Lotus 49 17 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. SoĂłs Gyula Ferrari 312 2:01.919s
2. Köszegi Tamás Eagle T1G 2:02.110s
3. Sándor Tibor Ferrari 312 2:02.367s
4. Posta János Ferrari 312 2:02.820s
5. Sárai Róbert Ferrari 312 2:04.750s
6. Porczió László Lotus 49 2:09.569s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Köszegi Tamás Eagle T1G 2:01.938s
2. SoĂłs Gyula Ferrari 312 2:02.025s
3. Sándor Tibor Ferrari 312 2:02.177s
4. Posta János Ferrari 312 2:02.475s
5. Sárai Róbert Ferrari 312 2:04.651s
6. Porczió László Lotus 49 2:20.640s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

SoĂłs Gyula
Mostanában Ăşgy látszik mindig találkozom a versenyeken valami furcsasággal. EzĂşttal biztos vezetĂ©snĂ©l fĂ©kezek a T1 fĂ©ktávon, de baromira nem lassul a kocsi, sőt gyorsulok. Tisztára mintha valaki nyomta volna a gázt is. SzĂłval nem tudom van-e olyan a GPL-ben, hogy felakad a gázpedál, de velem valami hasonlĂł törtĂ©nt, nem is tudtam mit csinálni, át a bukĂłtĂ©ren, majd belerongyoltam a kerĂ­tĂ©sbe. Reportban annyit látni, hogy engine problem. Egyszer mĂ©g Ă©n magam is elfĂ©keztem a T1-et, de Ăşgy látszik a többiek sem hiba nĂ©lkĂĽl jöttek, mert belefĂ©rt. Bocsi többiek, nem akartam bevárni senkit, pont a kisördög miatt, Ă­gy viszont nem mondhatom, hogy szĂ©nnĂ© izgultam magam a versenyen. De Ăşgy Ă©rzem formába jöttem, Monaco, MexikĂł után ez a 3. jĂłl sikerĂĽlt verseny a sorban.

Posta János
Az első kanyarban törtĂ©nt balesetet leszámĂ­tva egĂ©sz jĂł versenyem volt. Igaz, volt kĂ©t elnĂ©zett fĂ©ktáv (első Ă©s utolsĂł kanyarok), de az autĂłt mindkĂ©t alkalommal megmentettem, Ă©s a terveknek megfelelően sĂ©rtetlenĂĽl vittem cĂ©lba. A verseny nagy rĂ©szĂ©ben inkább csak kerestem a formámat, a vĂ©ge felĂ© már jöttek az igazán elfogadhatĂł körök, de Gyulát nem volt esĂ©lyem utolĂ©rni.

Köszegi Tamás
Az időmĂ©rő lehetett volna jobb is de 2. helyen behoztam magam. Az t1-ben megtoltak majd Ăşjra 2. voltam. ĂšcsĂł kanyarban hibáztam majd után mĂ©gegyszer. Után felrobbant a motorom. Aztán szĂ©pen jöttem föl Ă©s már 3. voltam, majd már kezdetem látni Janit a 2. helyen. Megfutotam izgalmabban a verseny leggyĂłrsabb körĂ©t majd megint hibáztam. ĂŤgy elĂşszott a 2. hely. Aztán utolsĂł körban hibáztam Ă©s Ă­gy a 3. hely is elĂşszott. VĂ©gĂĽlis 4. lettem, de nagyon Ă©lveztem.

Sárai Róbert
Bocs mindenki de ki kellett állnom. Egyszerűen elvesztettem a fejem Ă©s a ritmusát a pályának. Bocs azt hiszem Tibi neked csĂşsztam T1 után mert elrontottam a kigyorsĂ­tást... Utoljára mĂ©ghogy a freka motor nem robban...

Porczió László
Sajnos ki kellett álljak, mert a hang rendszerem elkezdett szarakodni és az nagyon zavart a vezetésben pedig jó ez a pálya.


http://hgplm.gtr-masters.hu/