Kyalami GP eredmények

Graham Hill Kupa, Kyalami, 2011. 02. 01.


részletes nézet

Soós Gyula (Brabham BT24) nyerte Kyalami nagydíját. Soós Gyula a 2. helyről rajtolva Oláh Gábor előtt ért célba a „Graham Hill Kupa” 2011. 02. 01.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Fejes Gábor állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Soós Gyula futotta.


logo


Verseny (40 kör, 164 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 53:56.105s
2. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 +17.038s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 +49.867s
4. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G +58.398s
5. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 1 kör
6. Majer Tamás / Ferrari 312 1 kör
7. Posta János / sPower Cooper T81B 2 kör
Brixel László / LF Lotus 49 16 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 1:19.848s
2. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:20.056s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:20.974s
4. Brixel László / LF Lotus 49 1:21.265s
5. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 1:21.903s
6. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:22.069s
7. Majer Tamás / Ferrari 312 1:22.122s
8. Posta János / sPower Cooper T81B 1:22.528s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Soós Gyula / ZORRO Brabham BT24 1:19.933s
2. Oláh Gábor / IMAS Brabham BT24 1:20.084s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:20.542s
4. Szabó Szilárd / RRR Eagle T1G 1:20.899s
5. Brixel László / LF Lotus 49 1:21.235s
6. Posta János / sPower Cooper T81B 1:21.786s
7. Csomor Benö / sPower Ferrari 312 1:21.979s
8. Majer Tamás / Ferrari 312 1:22.319s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Soós Gyula
Rég készültem ennyire keveset bajnokira. Amiben bíztam az a stabilitás. Az edzés jól indult, Convarral egymás mögött haladtunk, és felváltva futottuk a jobb köröket. Mikor nekem kijött a 20.0, az PB volt, tudtam itt a vége, el is kezdtem a versenysetupot tesztelni. Persze ő még megcsinálta az elvárt 19-et. A verseny elején szorosan követtem Convart, Gabó néhány mp-el mögöttünk. Tudtam, hogy egy körön (az edzésen) nincs esélyem, de azért a versenyen reméltem lesz keresnivalóm. Mikor egész közel értem, akkor láttam, hogy mennyit mozog alatta az autó. Ez mindenképp jó hír volt: vagy határon ment, vagy csak ideges volt. Nem sokkal ezután hibázott is egyet, én pedig lecsaptam. A kérdés az volt, mint helycserénél mindig, hogy ki lesz ezután a gyorsabb, de szerencsére jó tempót tudtam menni. A végén 15 mp előnnyel már egy 19-es PB-re gyúrtam, és a legutolsó körben sikerült is. Jól indul tehát a szezon. Kár, hogy bajnokit megszégyenítően kevesen voltunk, de a versenyen ez eszembe sem jutott, csak a következő kanyarra koncentráltam.

Oláh Gábor
Nos, tegnap ismét meg kellett állapítanom, hogy még mindig képtelen vagyok önerőből nyerni. De hamár nem sikerülhetett (köszönöm a Sunset Bendnek ismét, imádom, bár valszeg Gyula amúgy is bedarált volna, mivel egészen a versenytáv 2/3áig gyorsabb volt), gondoltam legalább egy 2PFL jöjjön már össze a statisztikákhoz, de Gyula sajnos attól is megfosztott De: azért érzem magamon a fejlődés jeleit, mivel amikor elkezdtem a gpl-es pályafutásom, egyáltalán nem tudtam elviselni, ha a sarkamban vannak. Mostmár csak akkor nem bírom a nyomást ha az 1. helyen megyek (Gabóval szemben pl. már nem volt semmi para, sőt még vissza is vertem egy támadást meg persze hogy hétfőn is megvolt probléma nélkül 3 int long is) Szal sztem úgy fél-egy év még és kinövöm azt is Végülis: pole, meglett a 19 is, 2. hely...így sem egy gyenge kezdés ez

Fejes Gábor
Messze nem ugy alakult a versenyem, ahogy terveztem, nem sikerult megtornom a kyalami-i atkot ami altalaban sulyt a palyan Eloszor is nem tudtam belepni a szerverre, egy kis net check, router konfigolas, es kb 8 perc keses utan vegre osszejott a csatlakozas. Gondoltam 3-4 kor alatt osszehozok egy 20.5-ot, es akkor az nekem eleg is lesz, de egyszeruen nem ment. Vagy velem, vagy a kormanyommal volt valami, mert szektoronkent 2 tizeddel lassabb voltam, mint amikor keszultem a futamra. Tudtam, hogy igy nem fogok tudni semmit kezdeni Convarral es Gyulaval, ezert elhataroztam, hogy szep nyugisan vegiggurulok a futamon, de a Brabhamom motorja nem igy gondolta, ezert 10 korrel a vege elott kilehelte a lelket, pedig ekkor Convarral kozvetlen kovettuk egymast, erdekes lehetett volna a csata a masodik helyert.

Posta János
A taktika az volt, hogy a stabil Cooperrel indulok, és futom az egyre jobb köröket, a verseny végén pedig megdöntöm a pb-t. Edzésen máris elmaradtam kissé ettől a tervtől, így aztán az utolsó helyről voltam kénytelen rajtolni. A start egyébként jól sikerült, csak ott hátul nem nagyon volt helyem ficánkolni. T1 féktávon azért volt egy kis szerencsém, így két helyet nyertem. Azután 4-5 kellemes kört töltöttem Sziszka társaságában, majd diszkréten lemaradtam. Később hibáztam is egyet, Tomi felért rám, sőt néhány kör múlva meg is előzött. De rögtön a következő körben el is dobta az autót, így ismét a hatodik helyen találtam magam. Benő követett 3-4-5 mp-cel, teljes nyugi volt. Féltávnál Laci esett elém, majd mögém, és máris ötödik voltam. Az int-long táv végénél (24. kör) éreztem, hogy nekem ennyi elég is volna. Pár kör elteltével pedig határozottan szükségem is volt egy kis szünetre, úgyhogy lett egy kétperces boxkiállásom. Ami után újult erővel tértem vissza a pályára. A hátralévő időben visszavettem egy kört Tomitól (kicsúszott), illetve kaptam egy kört az egyik Brabhamtől. Aztán végre leintették a versenyt.


http://hgplm.gtr-masters.hu/