Pau GP eredmények

Jim Clark Kupa, Pau, 2010. 03. 02.


részletes nézet

A 2010. 03. 02.-n rendezett Pau-i viadal győztese Krajsek Milán lett. A „Jim Clark Kupa” versenyén a második helyet Kis Richard, a harmadikat Fejes Gábor szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.


logo


Verseny (45 kör, 125 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 62:00.996s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 +15.247s
3. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1 kör
4. SoĂłs Gyula / ZORRO Cooper T81B 1 kör
5. Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 1 kör
6. Posta János / S/Power Cooper T81B 1 kör
7. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 2 kör
8. SoĂłs Gábor / ZORRO Brabham BT24 2 kör
9. PorcziĂł LászlĂł / Tireburner Cooper T81B 3 kör
10. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 4 kör
Papdi Tamás / Stardust Cooper T81B 27 kör
Babinszki Gábor / 2 Laps Brabham BT24 34 kör
Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 42 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 1:21.211s
2. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:21.557s
3. SoĂłs Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:22.991s
4. Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 1:23.026s
5. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:23.095s
6. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:23.710s
7. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:24.411s
8. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1:25.483s
9. Babinszki Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:26.187s
10. Porczió László / Tireburner Cooper T81B 1:26.678s
11. Papdi Tamás / Stardust Cooper T81B 1:27.738s
12. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 1:31.045s
13. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard / BRM Only BRM P115 1:21.614s
2. Krajsek Milán / Stardust Cooper T81B 1:21.742s
3. SoĂłs Gyula / ZORRO Cooper T81B 1:23.004s
4. Szegletes Gábor / Tireburner BRM P115 1:23.343s
5. Oláh Gábor / IMAS Cooper T81B 1:23.496s
6. Fejes Gábor / 2 Laps Cooper T81B 1:23.798s
7. Posta János / S/Power Cooper T81B 1:23.937s
8. Soós Gábor / ZORRO Brabham BT24 1:25.387s
9. Porczió László / Tireburner Cooper T81B 1:26.075s
10. Csomor Benö / S/Power Ferrari 312 1:27.175s
11. Vörös Tamás / Mad Eagle Cooper T81B 1:27.315s
12. Babinszki Gábor / 2 Laps Brabham BT24 1:27.481s
13. Papdi Tamás / Stardust Cooper T81B 1:27.903s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Krajsek Milán
Először is: Ricsi nevĂ©ben is köszönöm az előzĂ©kenysĂ©get, a lekörözĂ©sek során! Volt pár meglepő mozzanat, de az ijedtsĂ©gen kĂ­vĂĽl senkinek sem esett baja. Már ez is egy kisebb csoda ezen a pályán. Az edzĂ©s, egy PB-vel 100%-osra sikerĂĽlt. A rajtnál abban a pillanatban, amikor a zászlĂłs ember megmoccant, asszonypajtás lĂ©pett be a szobába. Ez mĂ©g nem lett volna akkora baj, bár már ezzel is buktam pár tizedet, de azt is gondolta, hogy beszĂ©lgetni fogok vele... mire elhajtottam, elment 3-4 kanyar Ăşgy, hogy azt se tudtam Ă©n hol járok a pályán, nem hogy a többiek. Valami csoda folytán mĂ©gis elől maradhattam. Innen nem volt más feladat, mint a magammal előre letárgyalt stratĂ©giát betartva, 22 közepĂ©ket menni. Se több se kevesebb nem fĂ©rt bele a dologba, mert ha lassabb voltam, Ricsi rám jött, ha odalĂ©ptem, akkor nĂ©ha a BH, nĂ©ha BE kezdett lassan pirosodni. Maga a verseny gyorsan elment Ă©s vĂ©gre nem is hibáztam közben. Az utolsĂłra tartogattam a top kört, a pribi szerint mĂ©g 2 lett volna vissza, közben a pályán már minden versenybĂ­rĂł vadul integetett. Ricsi Ă­gy megint elhalászta a leggyorsabb kört. Grat mindenkinek, aki tĂşlĂ©lte!

SoĂłs Gyula
Az edzĂ©sen sikerĂĽlt egy PB - vĂ©gre 23 alatt. Lehetett volna 22.99 helyett 22.7 is, csak VTomival nem Ă©rtettĂĽk meg egymást, nem tudtam elmenni mellette, buktam ott 3 tizedet. De a 3. rajthely Ă­gy is várakozáson felĂĽli, az első sor fĂ©nyĂ©vekre volt tőlem. A rajt Ăłvatos volt, vigyáztam előttem RicsiĂ©kre, aztán a T2-ben Szeglet mintha kicsit megpöckölt volna, GabĂłval elmentek mellettem. Innen a verseny jĂł rĂ©szĂ©ben GabĂłt ĂĽldöztem, prĂłbáltam mindenhol, de nem hibázott. KĂ©tszer sikerĂĽlt járdát fognom, ami teljesen irrealisztikussá tette az irányĂ­tást, eldobtam itt 5-5 másodpercet. Tiszta pályán akár 1 mp-et is tudtam hozni rajta, Ă­gy ezeket mĂ©g ledolgoztam, de annyira tĂşlmelegedtek a gumik, hogy egĂ©sz furcsává vált a kocsi, a T2 kigyorson megpörögtem - na ezt már nem tudtam ledolgozni. A vĂ©gĂ©re akartam egy nagy kört, nagyon bekezdtem, első szeki pb (17.3), második szeki pb (vĂ©gre meglett Jani ideje, 23.5 ), harmadik szeki átlagos (25.7; 25.3 a legjobbam), erre elrontottam az uccsĂł sikánt. ĂŤgy maradt a pribin a 22.3. Élvezetes futam volt, köszi mĂ©gegyszer GabĂłnak, hogy partner volt benne.

Szegletes Gábor
Sajnos maradt a kĂ©t hĂ©ttel ezelőtti szűk 30 köröm, szĂłval a 20 perc elment azzal, hogy megharcoljak egy jobb rajthelyĂ©rt. A pribi szĂ©peket Ă­rt (22 eleje-közepe), de egyrĂ©szt talán “összelĂłgnak“ a szektorok, másrĂ©szt meg nem sikerĂĽlt megfutni : ) Negyedik hellyel nem voltam elĂ©gedett, de nem volt remĂ©nytelen. Versenyre betankoltam 95 litert, Ă©s a qual setupomon levettem a guminyomásokat, a BH-t 110-re (minimum). Ezzel a setuppal talán 1 kört mentem... A rajtot mindenkinĂ©l jobban kaptam el, valĂłszĂ­nűleg nekem más ĂĽtemben akadhatott a grafika, mint a többieknek : ) Gyula mellĂ© mentem T1-ben, de nagyon Ăłvatos akartam lenni (megint nagyon lagoltam, elnĂ©zĂ©st : S), ami itt mĂ©g be is jött, szĂ©pen bejött a Cooper elĂ©m, azt hiszem nem lett volna ott hely nekem. Aztán T2-ben (az Ă©les jobbos), valahogy mĂ©gis összeakadtunk, nem nĂ©ztem meg hogyan, de megpöcköltem Gyulát. Lag gyanĂşs volt belĂĽlről, de akadt is, szĂłval lehet, hogy Ă©n mentem át. Akárhogy is van, elnĂ©zĂ©st! Milán Ă©s Ricsi kb. 2 seccel volt nálam gyorsabb körönkĂ©nt, a harmadik hely lehetett volna cĂ©lom, kb. 5 mp előny jött ki GabĂłval szemben. Aztán a 15. kör körĂĽl, a T1 kigyors tĂşl szĂ©les lett, a padka pedig pont közĂ©pen vágott alá a BRM-nek, menthetetlenĂĽl beforgatott. Elment ő is Ă©s Gyula is, 5. hely. A setup nem jött be, BH egĂ©sz futam alatt nem Ă©rte el azt a hőmĂ©rsĂ©kletet, amihez normális nyomás tartozik, kb. 5-6 fokkal a közepe mindig hidegebb volt... Volt több kisebb megforgásom, nem volt esĂ©lyem befogni az előttem lĂ©vőket, Ă©s harcolni a dobogóért. Ha voltak a közelemben, a hátsĂł sikán sajnos kritikán aluli mĂłdon akadt, nagyon rossz volt, egy megforgást legalább erre tudok fogni : ) A 45 kör nem is volt most annyira hosszĂş, azt hittem bejön az első hiba után az addon formám Ă©s kilĂ©pek, de kezdek sikeresen átállni a “fun“ mĂłdba. VĂ©gĂ©re maradt kb. 25 liter ĂĽzám. Köszönöm mindenkinek a futamot, aki vĂ©gigĂ©rt, annak gratulálok!

Posta János
Nem vártam PB-t az edzĂ©sen, ezĂ©rt a hatodik rajthely teljesen elfogadhatĂł volt. A startnál viszont megelőzött VTomi, ami viszont egyáltalán nem volt elfogadhatĂł. Mint utĂłlag kiderĂĽlt ez volt a legnagyobb hibám a versenyen. Beragadtam Tomi mögĂ©, majd amikor vĂ©gre falnak ment a negyedik körben, nem tudtam kikerĂĽlni, ĂĽtköztĂĽnk. Kb. beszakadhatott a hűtőm, vagy nem tudom mi lett, de a motor meg se nyikkant utána... Shift-R... Gabi Ă©s Convar persze elzizzent mellettĂĽnk. Tomi feladta, Ă©n meg a páros után vetettem magam, hogy mentsem a mĂ©g menthetőt. NĂ©gy-öt kör alatt felĂ©rtem rájuk, de aztán kellett mĂ©g vagy tĂ­z kör mire Convar elĂ© tudtam keveredni, aztán mĂ©g további tizenöt mire Gabit is megelőztem. Nem volt egyszerű. Bár Szeglet kezdett visszaesni, semmi esĂ©lyem sem volt a további előrelĂ©pĂ©sre. Kicsit nyomtam neki, hogy legalább egy 23-as kör összejöjjön. Kettő is jött, de sajnos közben a motor is megadta magát. Shift-R. SzerencsĂ©re ekkor már Convar is messze lemaradt mögöttem, csak azon kellett aggĂłdjak, nehogy Milán mĂ©g egy kört adjon azon a pár mĂ©teren. Aztán az utolsĂł körömet teletankkal lekocogtam az időmĂ©rőn leosztott hatodik helyĂ©rt. Grat a győztesnek, a dobogĂłsoknak Ă©s minden cĂ©lbaĂ©rőnek!

Oláh Gábor
A rajtot Ă©n is bealudtam, de Ă©n nagyon. Pl. mĂ©g egyesbe is elfelejtettem berakni. Nem is láttam a zászlĂłs embert (az már poĂ©n, hogy hĂ©tfőn mĂ©g jobbrĂłl volt, kedden már balrĂłl ), tul.kĂ©ppen csak akkor indultam már el, amikor már a többiek előttem össze is ĂĽtköztek. Na, kikerĂĽltem őket, aztán SoĂłs Gabit gyorsan utol is Ă©rtem. Aztán városi pálya lĂ©vĂ©n, mögötte is ragadtam jĂł ideig, egĂ©szen addig, amĂ­g hibázott egyet. De addig nagy meccs volt, csak kĂ©ptelen voltam leelőzni, mert kifogástalanul vĂ©dekezett! EgyedĂĽl a T2 után tudtam igazán ráugrani, ott prĂłbálkoztam jĂłpárszor, hiába. Sőt, mivel közben Jani is utolĂ©rt minket, az egyik ilyen megingást ĂĽgyesen kihasználta, leelőzött, szĂ©p volt. Aztán, amikor Gabi eltűnt előlem, gyorsan Jani után eredtem, őt is utolĂ©rtem, de ekkor a T1 padkája velem is kibabrált (meg aztán egyszer a T2 kigyors is ). Na nem mintha bármi esĂ©ly látszott volna arra, hogy elĂ© tudnĂ©k kerĂĽlni, meg helyezĂ©sembe se kerĂĽlt, de azĂ©rt na! Nem Ă©rtem, mi ez az Ăşj szokásom, hogy bajnokin hibázok. Silverre ezt ki kell elemeznem a versenymĂ©rnökömmel, mert ott már ősszel is eldobtam párszor, “kedvenc“ kanyaromban, az Abbey-ben. A Coopernek egyĂ©bkĂ©nt respect, pedig egyiket a fa adta, másikat a palánk, Ă©s mĂ©g csak a futĂłmű sem állĂ­tĂłdott el. Ja, Ă©spedig mĂ©g Benő is eltalált... NaszĂłval 7. hely lett belőle, ennyi volt benne, nem több. A pálya szűműzĂ©sĂ©vel Ă©n egyetĂ©rtek, pedig szeretem ezt a pályát. De ha ennyi gond van vele, ne mĂşljon már egy bajnoki vĂ©gkimenetele azon, hogy mennyire szaggat egyeseknek.

Soós Gábor
EdzĂ©sen futottam egy átlagos kört, nyolcadik helynĂ©l jobbra nem is nagyon számĂ­tottam, rajt sima volt, az első kör vĂ©gĂ©n azonban nagyon akadozni kezdett a grafika, már majdnem diavetĂ­tĂ©s lett a dologbĂłl, ilyen kĂ©sĂ©ssel a pályát is alig találtam. KĂ©sőbb a forgalom csökkenĂ©sĂ©vel azĂ©rt normalizálĂłdott a helyzet. Egy dolog azonban bizonyos, ezen a pályán gyakorlatilag lehetetlen előzni, a futam nagy rĂ©sze ugyanis azzal telt hogy feltartottam Janit Ă©s Convart, tudtam hogy több mint egy másodperccel is gyorsabbak lennĂ©nek nálam, a lelkem mĂ©lyĂ©n mĂ©g sajnáltam is őket, dehát nem engedhettem csak Ăşgy el őket, mit szĂłltak volna a nĂ©zők, vagy a csapatvezetĂ©s, Ă©gető szĂĽksĂ©g lett volna a konkurenciátĂłl elrabolt pontokra. Na de a vĂ©gĂ©re megint elfogytam, volt kĂ©t- három olyan rövidzárlatos köröm, csak estem-keltem, volt ott minden, mĂ©g egy szalmabálát is megmásztam, felakadtam rá, reset. Innentől már nagyon vártam a vĂ©gĂ©t, vĂ©gĂĽlis ott Ă©rtem be ahonnan indultam, nyolcadiknak. Nem vagyok egy inkvizĂ­tor tĂ­pus, de azĂ©rt Ă©n tiltĂł listára tennĂ©m ezt a pályát a továbbiakban az akadások miatt. Sil-ben mostmár valamit villantani kellene, mert eddig ez a szezon csak olyan alibi eredmĂ©nyeket hozott nekem.

Porczió László
Ez a pálya nem 67-es autĂłknak valĂł, egyrĂ©szt tĂşl szűk, másrĂ©szt nagyon rövid, egy hiba Ă©s máris leköröznek. A legĂştĂłbbi verseny tapasztalatábĂłl kiindĂşlva most a Coopert választottam, ami jĂł döntĂ©s volt, javĂ­tani tudtam az időmön, de ez is csak a 10. rajthelyre volt elĂ©g. A rajtnál semmit nem láttam a zászlĂłs emberkĂ©ből Ă©s az előttem lĂ©vők is hasonlĂł cipőben járhattak mivel volt aki elindult volt aki nem aztán hátulrĂłl közibĂĽnk rontott Papdi Tomi Ă­gy vált világossá, hogy már elrajtolt a mezőny eleje, a vĂ©ge pedig szanaszĂ©t repĂĽlt, Ă©n sem Ăşsztam meg a balhĂ©t, mikor felgyorsultam akkor kaptam egy autĂłt a kocsim orrába Ă©s máris jĂłkora lemaradással folytattam a versenyt. A verseny első felĂ©ben voltak kĂĽzdelmek, P. Tomival Ă©s Benővel de annyit hibáztunk mind, hogy pár kör Ă©s jöttek a lekörözők, ezután már nem sokat tudtam tenni, a második fĂ©lidőben kezdtem stabilan menni Ă©s egĂ©sz jĂł köridőket is hoztam, de ekkor már az előttem lĂ©vőhöz kĂ©pest is 2 kör hátrányom volt, hiába vettem vissza tőle 1 kört, behozhatatlan volt a hátrány, Ă­gy a 9. helyen vĂ©geztem.

Papdi Tamás
Pfffff... A rajtnál előttem Babinszki Gábor beragadt, nekem pedig nem siekrĂĽlt kikerĂĽlni, Ăşgyhogy a mögĂĽlem rajtolĂłkat ezzel el is intĂ©ztem, meg is Ăłvom majd. Utána kisebb szenvedĂ©sekkel folytatĂłdott a menet, Gáborral volt egy affĂ©runk a hajtűben. Aztán PorcziĂł Laci megforgott a kanyargĂłs rĂ©szen, Ă©n meg - hogy elkerĂĽljem az ĂĽtközĂ©st - elrántottam a kormányt, Ă©n is megforogtam. A genyge kezdĂ©st erős visszaesĂ©s követte, Ăşgyhogy jobbnak láttam, ha kilĂ©pek.

Babinszki Gábor
ElnĂ©zĂ©st mindenkitől a beragadásĂ©rt, de nem láttam a zászlĂłs embert, az autĂłk meg “villogtak“ körĂĽlöttem. PrĂłbáltam az előttem lĂ©vő autĂłt figyelve rajtolni, de Ă­gy is csĂşnyán lemaradtam a rajtrĂłl. KĂ©sőbb egyenletes ámde lassĂş tempĂłt futottam, Portionnal kezdett volna kialakulni valami csihipuhi, de a 11. kör tájĂ©kán a cĂ©legyenesre fordulva padkáztam, megforogtam Ă©s csĂşnyán összetörtem. A kĂłrházbĂłl saját felelőssĂ©gemre kiengedtek


http://hgplm.gtr-masters.hu/