Watkins Glen GP eredmények

Black Jack Kupa, Watkins Glen, 2010. 01. 26.


részletes nézet

Oláh Gábor (Brabham (F2)) nyerte Watkins Glen nagydíját. Oláh Gábor a 1. helyről rajtolva Fejes Gábor előtt ért célba a „Black Jack Kupa” 2010. 01. 26.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Porczió László állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Fejes Gábor futotta.


logo


Verseny (17 kör, 63 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Oláh Gábor Brabham (F2) 19:56.468s
2. Fejes Gábor Brabham BT11 (65) +11.282s
3. Porczió László Honda RA272 (65) +22.231s
4. Soós Gyula Honda RA272 (65) +24.408s
5. Papdi Tamás Ferrari 512 (65) +24.737s
6. Sárai Róbert Brabham BT11 (65) +38.450s
7. Posta János Honda RA272 (65) +1:01.741s
8. Petra Gergely Brabham BT11 (65) +1:02.516s
9. Görömbei Lajos Ferrari 512 (65) 1 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Oláh Gábor Brabham (F2) 1:09.164s
2. Soós Gyula Honda RA272 (65) 1:09.265s
3. Fejes Gábor Brabham BT11 (65) 1:09.956s
4. Sárai Róbert Brabham BT11 (65) 1:10.061s
5. Petra Gergely Brabham BT11 (65) 1:10.199s
6. Posta János Honda RA272 (65) 1:10.297s
7. Porczió László Honda RA272 (65) 1:10.511s
8. Papdi Tamás Ferrari 512 (65) 1:11.197s
9. Görömbei Lajos Ferrari 512 (65) 1:23.397s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Fejes Gábor Brabham BT11 (65) 1:09.296s
2. Oláh Gábor Brabham (F2) 1:09.754s
3. Soós Gyula Honda RA272 (65) 1:09.881s
4. Sárai Róbert Brabham BT11 (65) 1:10.262s
5. Porczió László Honda RA272 (65) 1:10.479s
6. Papdi Tamás Ferrari 512 (65) 1:11.069s
7. Petra Gergely Brabham BT11 (65) 1:11.192s
8. Posta János Honda RA272 (65) 1:11.216s
9. Görömbei Lajos Ferrari 512 (65) 1:12.698s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Oláh Gábor
Na ez megint érdekes este volt. Hétfőn elmaradt a gyak, így még a verseny előtti gyakorláson is ment a filó, melyik setup legyen. De mivel az uleevel egyszercsak 9,5-ket, 9,6-okat kezdtem menni, majd miután probléma nélkül lezavartam vele 17 kört, mondom, jó lesz ez. A kvalin már az első etap végén jött a 9,1, úgy döntöttem nem is erőltetem tovább. Bár Gyula jól meglepett a 9,2-jével, de tudtam, hogy már úgyse tudnék rá válaszolni, ha nyeri, hadd vigye. Nem vitte, maradtam a poleban. A rajtnál természetesen elment, aztán óvatos első körök után, miután láttam, hogy most nem távolodik úgy, gondoltam megpróbálom. Ha harc, hát legyen harc. Be is értem, elkezdődött a türelemjáték. De ijesztgetni nem akartam, csak nekem hamarabb kezdődött a féktáv. Szal elkezdtem piszkálni, és egyszercsak le is sodródott a Loopban, én viszont bevettem a kanyart, ezzel véget is ért a buli. Végigmentem, kockás zászló, integetés, tiszteletkör, miegymás. Ide most nagyon jól szuperált ez az f2-es masina. A 2. nekifutás nagy lollal kezdődött, megint volt éles rajtolás. Majd az első éles kör is nagyon mozgalmasra sikeredett, amikor a Loopból jöttünk kifele, ott toporzékoltam mögöttetek, nem győztem visszavenni a gázt. Aztán valakibe felbuktam, reset. Szépen jöttem fel, előztem is párat (Tomival komoly volt, amikor a Loopot végig fej-fej mellett abszolváltuk), már Robi sem volt oly messze, amikor előjött a 2. futamos formám: eldobtam a Loopban. Ez még a kisebbik gond, a nagyobb az, hogy magam sem értem, miért tolattam kanyaríven, és a Gyula eltalált. Őszintén sajnálom. Innen nem is volt pofám folytatni, inkább félreálltam, kiléptem és néztem a 2. helyért folyó meccset. Hadd gratuláljak Gabónak a 36 ponthoz (igazán erős “hétvégét“ zártál ), és természetesen Gyulának a 21-hez (Black Jack kupa, szóval értitek ). Zusamme a szezonról: hát nekem jópárszor besokallt, ha 19-re lapot kértem. De a cél teljesítve, nyertem egy futamot, úgyhogy minden jó, ha a vége jó.

Porczió László
Számomra jól sikerültek ezek a futamok, igaz volt egy nagy bakim is. Az időmérőn a legjobbamat hoztam, de ez sem volt túl jó, csak a 7. helyre volt elég, a rajtot jól elkaptam és a továbbiakban sem hibáztam így szépen lassan jöttem föl, volt előzés is és előlem kiesés is, Gyulán meglepődtem, hogy az utolsó körben lelassult így a végére a 3. hely jött össze. A második futamon követtem el az ominózus bakit, teljesen kiment a fejemből, hogy felvezető kör van, ezér aztán mindent bele űberfaszául elrajtoltam, Papdi Tominak neki is mentem, ezer bocs, remélem ez nem lett kihatással a versenyére Végül sikerült beállni a felvezető körbe, a rajt után nemsokkal volt egy mega crash amibe úgy mentem bele mint Tom Cruise a Mint a villám című film füstös jelenetébe, vagy túl jutok rajta vagy nem , sikerült és innentől az első helyen folytattam. Aztán megérkezett Fejes Gabó, akivel párszor helyet cserélgettünk, majd sikeresen túljutott rajtam és el is távolodott. A végén Sárai Robi nagyon feljött, még egy kör és megelőz, szerencsére jött a kockás zászló és 2. helyen végeztem. Bejön nekem a 65 mod viszonylag kevés hibával kiegyensúlyozottabban tudom vezetni a 67-es autókhoz képest, a virsli gumi is rulez, én támogatnám ha több 65 mod verseny lenne.

Soós Gyula
Nohát! Edzés: nem gyenge 4 tizedet javítottam a PB-men, persze Convar F2-es rakétája ellen ez is kevés volt. Cserébe lehagytam a rajtnál. Első futam: pár körig szinte állandó 100 m volt köztünk, csak ezt néztem a pribin. Talán nem kellett volna, úgy az 5. körül begyorsult és felért rám. Lett volna pár alkalom, amikor azt hittem most, de kivárt. Végül a Loopnál szintén beijesztett, teljesen kívül akartam maradni nehogy baj legyen, erre lesodródtam, csatt. A futómű szétment, de nem reseteltem, jött Gabó. 1-2 körig tartottam, majd úgy begyorsult, felért ő is, szintén Loop, szerintem nagyot fékeztem, blokkoltak a hátsók, megint csatt. Innentől már valahol 45 foknál volt az egyenes, aki jött mind elment - akár a 20. szezonban. Második futam: valaki megint éles rajtot vett, beborította előttem a fél mezőnyt. Aztán csak beálltunk valahogy, 1. körben óriási tülekedés, a Big Bend előt többekkel szaltóztunk. Usgyi reset, jó tempóban jöttem fel, 3 kör alatt az élen autózó duó 6 mp-es előnyét lenulláztam, már élveztem a hármas csatát, erre eldurrant a motor. Első ilyenem 65-ös kocsival (WTF ) Megint reset, megint hátra pár helyet. Convart üldöztem messziről, megforoghatott a Loop-ban, mire odaértem pont belém tolatott, megint reset. Valahogy csak lett belőle egy 4. hely. VROC: futam után belépek a szobába, nézem sokáig semmi. Nem értettem, majd megjelent a szerver, mondja Jani, hogy 2 szoba van mindenki a másikba. Próbáltam újraindítani, nem segített, elvesztem egy másik dimenzióban. Összegezve nem az én estém volt. Jó lenne Watkins-al kibékülnöm, mert mindig szívok itt. Ezúton üzenem Glen szellemeinek, hogy bennem nincsenek negatív érzések a pálya iránt. Kérném ennek viszonzását!

Papdi Tamás
Időmérőn csak egy 1:11.20 jött, a szokásos utolsó helyre jó volt az. Első versenyen egy pöttyet agresszívabban kezdtem a kelleténél. Ennek meg is lett az eredménye, Janit lepöcköltem a pályárólInenntől körözgettem szépen nyugodtan, a végén majdnem elkaptam Gyulát, de egy kanyarral több kellett volna. 5. hely, egész jó. A második verseny jól kezdődött: a rajtrácson békésen várakoztam, hogy Robi elhaladjon mellettem, amikor hátulról megtorpedózott egy másik Honda (Laci talán, de lényegtelen), de a Ferrari talpon maradt, el is indultam. Első kör, a Big Bend előtt egyszercsak összeakadtam - a harmadik Hondával is. A Ferrai viszont jól bírta, a kisebb sérülések ellenére vezethető maradt. Volt még egy pörgésem, meg Convarral szórakoztunk egy fél körig, végül egy újabb ötödik hely lett a vége. Gratula a bajnoknak, köszi mindenkinek. Remélem tavasszal már kevesebb Hondával találkozok...

Petra Gergely
Grt. a bajnoknak! & persze mindenkinek! & bocs Jani, hogy talán kiütöttelek! 1ébként király volt ez a 65ös mod. Sztem a legjobb verseny laguna volt! Ja,& király, hogy itt voltál Lali!!!

Görömbei Lajos
Na elindultam én is: jó volt tetszett. sikerült folyamatos javuló időket mennem. Sajna a Pb köröm nem jött Az időmérőn kört sem tudtam menni. Am ásodik versenyen meg rittig az utolsó előtti körben csaptam a korláthoz a vasat, shift+r igy meg az utsó körre olyan lettem mint a teve. Kört is kaptam , köszönöm a Győztesnek hogy gálánsan visszaadta, mégsem kaptam kört. Csak magamat hibáztathatom a bizonytalanságaimért. 33 kör alatt két megforgás egy törés meg kitudja hány elrontott ív. Az első versenyen Gergővel oda vissza előztük egymást persze akkor is eldobtam ez van.


http://hgplm.gtr-masters.hu/