Mosport GP eredmények

Köztes hetek 1967, Mosport, 2010. 10. 05.


részletes nézet

A 2010. 10. 05.-n rendezett Mosport-i viadal győztese Soós Gábor lett. A „Köztes hetek 1967” versenyén a második helyet Oláh Gábor, a harmadikat Krajsek Milán szerezte meg. A leggyorsabb versenykört szintén Krajsek Milán futotta.



Verseny (14 kör, 55 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Soós Gábor Lotus 49 19:21.078s
2. Oláh Gábor BRM P115 +4.664s
3. Krajsek Milán BRM P115 +15.350s
4. Soós Gyula Brabham BT24 +19.971s
5. Brixel László Lotus 49 +25.071s
6. Szabó Szilárd Eagle T1G +1:10.737s
Posta János Ferrari 312 6 kör
Csányi Tamás Cooper T81B 11 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Krajsek Milán BRM P115 1:21.312s
2. Soós Gyula Brabham BT24 1:21.544s
3. Posta János Ferrari 312 1:21.751s
4. Soós Gábor Lotus 49 1:22.330s
5. Brixel László Lotus 49 1:22.583s
6. Oláh Gábor BRM P115 1:22.606s
7. Csányi Tamás Cooper T81B 1:25.419s
8. Szabó Szilárd Eagle T1G 1:25.685s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Krajsek Milán BRM P115 1:21.586s
2. Soós Gyula Brabham BT24 1:21.848s
3. Posta János Ferrari 312 1:21.877s
4. Soós Gábor Lotus 49 1:22.145s
5. Brixel László Lotus 49 1:22.383s
6. Oláh Gábor BRM P115 1:22.392s
7. Szabó Szilárd Eagle T1G 1:23.985s
8. Csányi Tamás Cooper T81B 1:26.200s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Soós Gábor
Hohó, micsoda este, micsoda eredmények, minimális gyakorlás, maximális eredmény. Az esélyem megvolt mindkét futamon a győzelemre, csak rajtam múlott hogy a másodikat elbaltáztam, persze így sem panaszkodom 1 arany, 1 ezüst. Tényleg minden összejött, a pályát csipázom, a Lotus a kedvenc autóm, setup is jónak tűnt. Persze tudom én a bajnoki egy másik tészta lesz.

Oláh Gábor
Ezekre a köztes futamokra nem bántam meg hogy bevállaltam a traktort Úgy érzem egész jól mentem az első futamon, hiszen (majdnem) tudtam tartani a tempót Gabival. A 2. futamon miután belekeveredtem a T2-es balhéba, tökutolsóként már vhogy nem volt kedvem folytatni Az ilyen BRM-es szereplések arra is jók, hogy újra tudatosuljon bennem, hol is a helyem Hát 2 teljes mp-cel supermanjeink mögött

Soós Gyula
Hasznosnak érzem a tegnapi futamokat, több szempontból is. Egyrészt most is vészes idő és körhiánnyal közeledik a bajnoki dátuma. Ez a 30+ kör azért segít ebben is. Például felfedte, hogy továbbra is gumigondjaim vannak: a kanyar bejáratok 170 fokra hevítik az első gumikat, a kigyorsokon pedig ha túl hamar akarok ázt adni, akkor a hátsók is bepirosodnak, vagy megforgok. Másrészt gyakoroltam kicsit a csatát, erősebb autók ellen. Hát, nincs új a nap alatt, továbbra is szélmalomharc. Előzni szinte lehetetlen, és ehhez még csak keményen sem kell védekeznie az elől haladónak. Továbbá az a furcsa érzés lett úrrá rajtam, hogy ez a Mosport+Brabham+én hármas most valahogy nincs összhangban. Mosportot csípem, a Barbival is megbarátkoztam, de most először az őszön, valahogy nem vagyok túl magabiztos. Hideg gumikon borzalmas vezetni, mindkét versenyen komoly problémáim voltak ezzel (elnézést akit belekevertem), aztán pár kör múlva átesünk a ló túloldalára, nem győzöm visszahűteni a gumikat. A verseny meg hosszú. Még az is lehet visszaülök Cooperbe, azzal nem voltak ilyen gondjaim...

Szabó Szilárd
idézem magam az első futam utánról: “Na ez már versenypálya, nem úgy mint a múltkori izé.“ Viszonylag hamar el is kezdtem a gyakorlást - olyan 21:08 körül jelentem meg a szerveren, ALI settel. Az volt a célom hogy letudjam a 107%-ot, ez sikerült teli tankkal, a pribi meg aszonta tudnék én menni 22-es időt is akár. Hajlamos vagyok hinni neki mert minden körbe hibázgattam kicsit-nagyot...szóval alap van, kedv van, kocsi van - lehet a loti jobb ide, de csakazértis sas Aztán jövő héten meglátjuk...

Posta János
A második futamon új egyéni csúcs - ez remek. Az első futamon és az azt megelőző edzésen viszont bénáztam párszor - ez nem remek. Az első futamom egyébként egy motorrobbanásban húnyt ki, ami érdekes mert direkt olyan setuppal mentem, ami ütésálló. A második versenyre aztán direkte edzésre való beállításokkal gurultam, az meg simán kibírta. Biztos könnyebb lett a lábam : D Jövő hétig még jó lenne fejlődni egy kicsit (21.1 a cél, ugye), meg aztán a 45 körhöz már erőnlét is kell. Reméljük a legjobbakat.


http://hgplm.gtr-masters.hu/