MexikĂłváros GP eredmények

Köztes hetek 1967, Mexikóváros, 2009. 12. 01.


részletes nézet

Posta János (Ferrari 312) nyerte MexikĂłváros nagydíját. Posta János a 2. helyről rajtolva SoĂłs Gábor előtt ért célba a „Köztes hetek 1967” 2009. 12. 01.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Szeredi Norbert állhatott. A leggyorsabb versenykört Kis Richard futotta.


logo


Verseny (10 kör, 50 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Posta János Ferrari 312 18:30.641s
2. Soós Gábor Lotus 49 +0.655s
3. Szeredi Norbert Ferrari 312 +1.561s
4. SoĂłs Gyula Cooper T81B +5.347s
5. Fejes Gábor Cooper T81B +11.817s
6. Oláh Gábor Cooper T81B +16.846s
7. Papdi Tamás Ferrari 312 +1:19.563s
8. Csomor Benö Lotus 49 +1:24.645s
Kis Richard BRM P115 3 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Soós Gábor Lotus 49 1:47.961s
2. Posta János Ferrari 312 1:48.314s
3. SoĂłs Gyula Cooper T81B 1:48.405s
4. Oláh Gábor Cooper T81B 1:48.464s
5. Szeredi Norbert Ferrari 312 1:49.744s
6. Papdi Tamás Ferrari 312 1:51.703s
7. Fejes Gábor Cooper T81B 1:52.193s
8. Kis Richard BRM P115 köridő nélkül
9. Csomor Benö Lotus 49 köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard BRM P115 1:46.556s
2. Soós Gábor Lotus 49 1:47.848s
3. Posta János Ferrari 312 1:47.907s
4. Szeredi Norbert Ferrari 312 1:48.599s
5. Oláh Gábor Cooper T81B 1:48.933s
6. SoĂłs Gyula Cooper T81B 1:49.102s
7. Fejes Gábor Cooper T81B 1:49.315s
8. Papdi Tamás Ferrari 312 1:51.378s
9. Csomor Benö Lotus 49 1:52.132s




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Posta János
A szabadedzĂ©sen hozott pb az időmĂ©rőn már nem jött, aztán a versenyen is csak 47.9-re futotta. Viszont a verseny maga remek volt! A második verseny sajnos már kevĂ©sbĂ©. A rajtnál volt ugye a kicsiarakás, aztán a második körben Tomival akadtunk össze... Volt mĂ©g kĂ©sőbb egy saját erőből elkövetett 5 mp-es kitĂ©rőm is, vĂ©gĂĽl családi okok miatt ki kellett lĂ©pjek az utolsĂł előtti körben. Nagyon szĂ©p cooperes köröket hoztak a kollĂ©gák. A jövő heti futam igen kemĂ©ny lesz.

Soós Gábor
Na ez aztán mozgalmas kis estĂ©re sikeredett, ez a hajtű többször megviccelt minket. EdzĂ©sen sikerĂĽlt a tervem, megfutottam az első 47-es körömet, Ăşj pb-vel. Azt nem gondoltam volna hogy pole is lesz, dehát ha Ă­gy alakult nem bánkĂłdtam, Ăşgyis ritkán kerĂĽlök oda. Rajtnál sikerĂĽlt megőrizni az első helyet, Jani szorongatott hátulrĂłl, az edzĂ©s időmet megjavĂ­tva Ăşj pb-t hajtott ki belőlem. Na de gyerekek ilyen csĂşfság velem mĂ©g nem esett meg, 100 hgplm futammal a hátam mögött (+gbgpl+groundhog), kevĂ©s benzinnel indultam, pedig meg mertem volna eskĂĽdi rá hogy feltankoltam a futamra, vagy csak akartam. Pont kapĂłra jött a hajtű, mondom minimális idővesztesĂ©ggel resetelek, dehát nem lett ilyen sima, Ă­gy bekisĂ©rtem Janit a második helyen. A második futam is tartogatott meglepĂ©teseket bőven, rendesen bedugultunk a hajtűbe. Mi ott a vĂ©gĂ©n rendesen lemaradtunk egyĂ©bkĂ©nt, az eleje nagyon rohant valahova. No mindegy valahogy kiszabadultam a csapdábĂłl, több előzĂ©st bemutatva törtem előre, de tesĂłmnak már volt vagy 10 sec előnye. Aztán Ricsi indult meg hátulrĂłl, Ă­gy megint sikerĂĽlt megjavĂ­tanom a pb-m, vĂ©gĂĽl a loti fölĂ©nyĂ©t kihasználva csak sikerĂĽlt bezsebelni a győzelmet. Ez a lotus ez valami fenomenális autĂł, ahogy betapad a kanyarba, ahogy kigyorsul, vagy ahogy megkajálja a coop-okat az egyenesbe, zseniális.

SoĂłs Gyula
1. futam: edzĂ©sen Ă©n is PB-t futottam, de hát a Lotival Ă©s a Ferrarival nem tudtam versenyre kelni. SzĂ©pen tartottam a 3. helyem, igaz nem tĂşl jĂł tempĂłval, mĂ­g egyszercsak ráestem JaniĂ©kra. Mire vĂ©gre támadhattam volna, nem vettem el elĂ©ggĂ© a gázt a hajtűben, Ă©s megpördĂĽltem. Norbi megelőzött, maradt a 4. hely. 2. futam: ahogy tesĂłm emlĂ­ti, nem volt szerencsĂ©s most ez a rajt: az eleje megindult mint atom (nem Ă­gy kĂ©ne), oldalt valaki egy Cooperben (talán GabĂł) kolbászolt egy kicsit, Ă©n vártam, hogy besoroljon, Ă­gy lemaradtunk. Aztán meg előttem 2 Cooper asszem összement, ezĂ©rt hátulrĂłl is belĂ©mjöttek, már vártam a motorbummot. Aztán csak ájtutottam a hajtűn, a cikkcakk vĂ©gĂ©re meg valahogy első lettem, mindenki esett kelt előttem. PrĂłbáltam tempĂłzni, de mikor tesĂłm a 2. helyre kerĂĽlt, Ă©s első tiszta körĂ©ben 1,5 sec-et hozott rajtam, tudtam, hogy vĂ©gem. MĂ©g egy körig talán kitartottam volna, de pont egyszerre Ă©rtek utol Ricsivel, Ăşgy belaggoltam, hogy a falba vezettem. Ricsit valahogy azĂ©rt sikerĂĽlt magam mögött tartani. SzĂłval kell ide a gyakorlás, azĂ©rt egy mozgĂł rajtot, ahol 30-al kell kanyarodni, oldjunk már meg máskor.

Fejes Gábor
Tisztelt birosag! A kerdeses esten nem en vezettem automat, Bob volt. Bob? Bob a hang a fejemben... he he csak vicceltem... valojaban Henry-nek hivjak! Remelem ennyi magyarazat eleg a masodik futam startjanal elkovetett amokfutasomra, mert sajnos jobb magyarazatot en magam sem talalok ra Eloszor is szepen elstartoltam, mintha allorajt lett volna. Oke, lassan rajottem, hogy nem kene rohanni, visszatertem a mezonybe. Sajnos ezzel meg nem volt vege, valamiert azt hittem, hogy Convar mogottem volt, es meg kell eloznom. Persze a visszaforditoban emiatt nekimentem, kicsusztam, eltorlaszolva az egesz utat, igy a mezony hatulja belem ragadt. Bocs az egeszert, szemet Bob, ket het szobafogsagot kapott erte! Bob uzeni, legkozelebb jobban figyel


http://hgplm.gtr-masters.hu/