Rouen GP eredmények

Köztes hetek 1967, Rouen, 2009. 10. 06.


részletes nézet

Soós Gyula (Cooper T81B) nyerte Rouen nagydíját. Soós Gyula a 3. helyről rajtolva Kis Richard előtt ért célba a „Köztes hetek 1967” 2009. 10. 06.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Oláh Gábor állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Kis Richard futotta.



Verseny (9 kör, 59 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Soós Gyula Cooper T81B 17:53.971s
2. Kis Richard BRM P115 +19.264s
3. Oláh Gábor Cooper T81B +22.824s
4. Porczió László Lotus 49 +46.687s
5. Fejes Gábor Brabham BT24 +47.344s
6. Szeredi Norbert Ferrari 312 +51.214s
7. Sándor Tibor Ferrari 312 +57.229s
8. Csomor Benö Ferrari 312 +1:27.076s
9. Papdi Tamás Ferrari 312 +1:52.121s
10. Sárai Róbert Brabham BT24 +1:52.683s
11. Szabó Szilárd Ferrari 312 +1:54.161s
Kovács Miklós Ferrari 312 1 kör
Soós Gábor Ferrari 312 7 kör
Szegletes Gábor BRM P115 9 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Kis Richard BRM P115 1:55.547s
2. Szegletes Gábor BRM P115 1:55.648s
3. Soós Gyula Cooper T81B 1:58.494s
4. Sárai Róbert Brabham BT24 1:59.272s
5. Sándor Tibor Ferrari 312 1:59.283s
6. Fejes Gábor Brabham BT24 1:59.439s
7. Soós Gábor Ferrari 312 1:59.523s
8. Porczió László Lotus 49 1:59.606s
9. Szabó Szilárd Ferrari 312 2:00.841s
10. Szeredi Norbert Ferrari 312 2:02.980s
11. Papdi Tamás Ferrari 312 2:14.563s
12. Kovács Miklós Ferrari 312 2:47.568s
13. Csomor Benö Ferrari 312 köridő nélkül
14. Oláh Gábor Cooper T81B köridő nélkül


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Kis Richard BRM P115 1:56.974s
2. Soós Gyula Cooper T81B 1:57.380s
3. Oláh Gábor Cooper T81B 1:57.768s
4. Sárai Róbert Brabham BT24 1:58.118s
5. Fejes Gábor Brabham BT24 1:58.835s
6. Porczió László Lotus 49 1:59.512s
7. Szeredi Norbert Ferrari 312 1:59.569s
8. Sándor Tibor Ferrari 312 2:01.265s
9. Csomor Benö Ferrari 312 2:02.092s
10. Papdi Tamás Ferrari 312 2:03.157s
11. Szabó Szilárd Ferrari 312 2:03.233s
12. Soós Gábor Ferrari 312 2:03.632s
13. Kovács Miklós Ferrari 312 2:09.809s
Szegletes Gábor BRM P115 köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Soós Gyula
Na jó volt ez a 2 futam felkészülésnek! Edzés: sajna 8 felett maradtam, mert nem volt egy igazán tiszta köröm sem, vagy forgalom volt, vagy hibáztam. De nem is volt lényeges, mert Ricsiéket el nem érhettem, a 3. hely így simának tűnt. 1. futam: a rajt sima volt, a T1 is, bár mögöttem több Ferrari is tobzódott. Aztán a T2-ben Ricsiék koccantak, elöl találtam magam. Most nem gondoltam arra, hogy bevárjak valakit, csak gyakorolni akartam. Így aztán jöttek az egyre jobb szektorok, és pont az utolsó körben össze is álltak egy körré, így az addigi 57.8-as PB-m hirtelen 57.3-ra javítottam. 2. futam: volt egy kis gond a VROC-ban, nem jött be a chat, így vakon léptem fel a szerverre, de megoldottuk a rajt előtti átrendeződést. Az első kör izgis volt, előttem Ricsi az egyik BRM-ben, mögöttem Szeglet a másikban, a saját kocsimból semmit nem hallottam! Valamint még az első körben annyi repkedő kocsit láttam, hogy nem győztem kerülgetni őket, gyakorlatilag az utolsó helyekről egyből 4. voltam a kör végén. Gabót kergettem távolról, gondoltam jól elleszünk, de aztán lecsúsztam a T1-ben, Szeglet elment, maradt a 3. hely. Hasznos volt ez a 18 kör na. És ahogy láttam, nem csak nekem.

Oláh Gábor
Szeglet, én nem tudom, még nem láttam a repit. Próbáltam a lehető legszélesebb ívet választani, de csak-csak elefántpuszi lett belőle. Semmi baj, erre való a felkészülési verseny, hogy “kiismerjük“ egymást nameg hogy hol mi fér bele. Ez úgylátszik nem fért bele, énmeg talán megint túl agresszív voltam, de mondom no para, bajnokin úgyis elvettem volna, mert tudtam hogy már veszett fejsze nyele volt az ott ellened. Mint ahogy az uccsó kör uccsó kanyarjában is elfordultam volna jófiú módjára, mert Portiont egy Lotusba ülve megintcsak halott ügy volt a rajtvonalig legyorsulni...szép crash lett belőle, haha. Annyiban mondjuk bántam a dolgot ellened, hogy kíváncsi lettem volna Gyulát tudtam volna-e tartani, mert addig sikerült nem leszakadni tőle. Úgy hiányoztál amikor megérkeztél mögém, mint léggömbárusnak a nyíleső, mert ellenetek kevés vagyok, mint erdőtűzhöz a vízipisztoly. Lassan szabályos BRM fóbiám lesz, mert az első futamon is ahogy meghallottam Ricsit mögöttem, egyből kimentem lányos zavaromban a fűre. Amúgy ami még rémlik a futamokból: 1. futam: szándékosan nem mentem időmérőt, hogy szokjam a jövő heti szitut. Jó rajt, aztán gyönyörű “kicsi a rakás“ volt a T2-ben, sikeresen kikerülgetve mindenki, aztán egy Ferka megperdült a hajtűben, énmeg annyira nem akartam nekimenni, hogy én is megforogtam. Innentől stabil versenykörök következtek, profitálva mások hibájából (más taktikára nem is alkalmas a Coopi ). Sándor Tibit kergettem a verseny közepe táján de abból nem lett action. A végeredménnyel kedden is megelégednék (), bár ez hiú ábránd, gondolom addig még sokan fejlődnek majd. Ja és a végén találtam egy 57,7-et, most sem értem de ki fogom elemezni. 2. futam: azért az mekkora volt, amikor a 2. körben úgy abszolváltam a hajtűt, hogy a kanyar előtt biztos ami biztos csináltam egy ringlispílt. Itt kicsit később is több volt a hiba, 2szer is bálát fogtam abban a bizonyos hátsó éles balosban. Szeglettel történt randevú után Portiont kaptam meg játszópajtásnak, de a hátsó egyenesben hozzá képest mintha álltam volna. Azért nem adtam fel, hajtottam, végül jött az ominózus utolsó kanyar...

Papdi Tamás
Jó volt a tegnapi gyakorlás Időmérő: annyira figyeltem először a pribit, hogy ki jön, hogy egyenesen belehajtottam a szalmabálába Utána nem sikerült mennem egy tiszta kört se, de nem számított sokat. 1. verseny: a rajt pillanatát jól kaptam el, aztán majdnem keresztbeálltam. Ennek köszönhetően az első buliból kimaradtam, a másodikban pedig véletlen eltaláltam egy BRM-et, elnézést érte. Utána a nagy egyenes végén 3-ból háromszor pördültem meg, majd a negyedik körben a T3-ban elkaszáltam egy, a pályára mjd' keresztbe visszatérő Ferrarit. Aztán már viszonylag stabilan mentem, Sziszkával harcoltam egy kicsit, azt élveztem A végén pedig a célegyenesben lenyomtan egy, a pályán lassan bandukoló Ferrarit, meg láttam egy másikat, ami kiállt a boxokhoz, Sziszka, szerintem akkor lettél utolsó 2. verseny: Viszonylag hiba nélkül hoztam egy szép ötödik helyet

Szegletes Gábor
Edzésen hamar jött a jó kör, majdnem még Ricsit is megelőztem, de végül azért nem. Első futam: Ricsinél jobban jöttem el, de ő már a célegyenesben eltűnt egy pillanatra. Aztán T1 jobban jött ki nekem, mivel én kezdhettem rendes ívről, a T2-ben már én voltam kívül. Aztán Ricsinél bejött mégegy lag, amit nem volt esély kivédeni, fának mentem az árokban, leesett egy kerekem is talán. Második futam: tökutolsó helyről indultam, viszont mintha ott hátul lett volna egy kis gond az átrendeződéssel. Ricsi nem nagyon ment előre, mintha Convar és Gyula várták volna be (?). Na mindegy, én mindenképpen utolsó voltam. Miki elengedett a hajtű után egyből. Aztán a nyújtott jobbos felé mentem Gyula szélárnyékában, amikor láttam egy robbanást, repült a Lotus (Portion) meg Ricsi BRM-je, na mondom ez ismétlés volt Snetter-ről... Gyula is és én is küzdve tudtuk összeszedni a kocsit, én azonban jóval gyorsabb voltam, több időm volt reagálni a balesetre. Gyula a bal kerekekkel lesodródott a jobbos ív végén, és kénytelen volt rálassítani, én meg jöttem lendülettel, hirtelen nem tudtam mi van, be kellett rántsam keresztbe. Nem tudom, hogy a BH leért-e a fűre, de menthetetlenül pörögtem, még egy álló Ferrarit is eltaláltam. Futómű itt kapta a másodikat, amit érdemes feljegyezni. És hogy az elsőt hol? Felvezető kör, szélesebben akartam kezdeni a hajtűt egy jobb kigyorsításért, de még voltam vagy fél méterre a gumiktól, amikor bevert a BH-ba egyet... Tisztelt Papy, karácsonyra kérünk egy patch-et... A kocsi nem volt az igazi, de azért jöttem fel az emberekre, a győzelem reménye nélkül. Norbit a hajtűben tettem ki teljesen ártalmatlan szituációban, ezúton is elnézést kérek. Benéztem féktávon, és mellette-mögötte akartam kanyarodni, bent is tudtam tartani, és ő is kint, de a kocsink közti táv kevés volt így is, mert bejött egy apróbb lag, és már ki is pöccintettem. : S Convarral volt még egy ügy, az utolsó kanyart nagyon szépen megcsináltuk egymás mellett, végig a célegyenesben egymás mellett (BRM az egyenesben nem eszi meg a Coopert reggelire?), végig integetés, aztán T2-ben repül a repül a... Én nem, mert én voltam belül. Nem tudom, ő is szűken ment, én is nem pont a padka mellett, inkább én hibám volt azt hiszem, vagy versenybaleset. Aztán Gyulát előztem pár körrel később a T2-ben, jó messziről bevetődve, és csak azt hallottam, hogy elveszi és megy az árokba. Megkönnyebbüléssel olvasom, hogy nem én löktem ki, ebben nem voltam biztos. Egy szó mint száz, sok baleset volt, én is sokban benne voltam, kellenek az ilyen futamok, még ha nem is a szépség miatt emlegeti az ember. Tanulni kell.


http://hgplm.gtr-masters.hu/