Petra Gergely fotó Petra Gergely naplója

Ugrás a versenyző adatlapjára


Graham Hill Kupa, Spa, 1. hely

2011. 05. 17.

Edzés: A pole majdnem meglett, de mivel egyetlen hibátlan köröm sem volt, pedig a pribi 15 végével kecsegtetett, maradt a 16. vége, ha jól emléxem. E helyütt ismét grat Ulrich Tominak a pole-hoz. Azért szép visszatérés volt ez így is! A versenyen az előttem lévők mind hibáztak, így első helyen találtam magam. ezt követően már csak a sasban rejlő lehetőségekeket kellett kiaknáznom, mely majdnem sikertelen volt, mikor besokalltam a Masta? utáni jobbos kanyarban. Kis pörgés, szerencsére kocsi nem tört, azonban Gyula felért rám. A kormány a hiba miatt kicsit elkalibrálódott, de szerencsémre a La Source-ban helyrejött, innentől kezdve csak arra koncentráltam, hogy túlságosan nem erőltetve, elhúzzak ismét Gyulától a sas gyorsaságát kihasználva. A bajnokság állása nagyon szoros, izgatottam várom az uccsó versenyt, s hogy ott mi lesz?!


Graham Hill Kupa, Városliget, 5. hely

2011. 05. 03.

Csalódott vagyok a tegnap versennyel kapcsolatban. Nem a végeredményre gondolok, hanem arra, hogy a gyakorlás hiánya szörnyen megbosszulta magát, rossz setup, semmi tapadás, hideg gumik, szaggatás, és még kormányhiba is, mely kényszerparkolásra is kéztetett vmelyik kanyarból kijövet. Szinesítette a versenyemet egy-két shift + r, palánkozás, koccanás. Ami pozitívum az az egész jól sikerült rajt - bár még a repyt nem léttam, s remélem véráldozatokat nem követelt - s az, hogy a következő “viszonylag gyors“ pályán, ha szeretnék, akkor mehetek Sassal. Rendkívül vonzó a Ferrari hagyománya, de azért elgondolkodom a váltáson. Jajj, és gratulákok Janinak, és persze a dobogósoknak is, sztem még azok is megérdemlik, akik végigmentek, sztem kemény verseny volt. GoGo IMAS!


Graham Hill Kupa, Watkins Glen, 2. hely

2011. 04. 19.

Végre sikerült nem bukni pozíciót a dekoncentráltságom miatt, de majdnem! Az egész verseny várakozásaimon felül alakult. Edzésen sikerült egy 3. rajtpozícióra elegendő időt összehoznom. A rajt sima volt, csapattársam szorongatott pár kör erejéig, majd egyedül maradtam. Gabó és Ricsi számomra utolérhetetlenek voltak, mint mindig, így próbáltam saját tempót menni. Sikerült hibázni egyet a Big Bendnél, árok. A kormányom eddig is rosszul volt bekariblálva, melyen ez az incidens sem segített. Kb. balra 25 fokos szögbe kellett tartanom a kormányt, hogy 1enesen menjen az autó. Az utolsó izgalom kb. 4 körrel a vége előtt volt, amikor is világos lett, hogy a benya ki fog fognyi. Ucssó kanyarba shift + r, Jani így majdnem a nyakamra ért, de végre sikerült megtartanom a pozíciómat. Köszönöm a versenyt és grat Mindenkinek! Nem volt rövid verseny...


Graham Hill Kupa, Rouen, 4. hely

2011. 04. 05.

Nem sikerült kialudnom a csalódottságomat, aludni se nagyon. Egy szép lehetőségtől sikerült megfosztanom magam. Egy pillanatra nem figyeltem 100 %-ig, s már a füvön is voltam, s kiestem a ritmusból. Aztán jött a Rókalyuk… Elvesztettem az uralmam a kocsi felett, még szerencse, hogy Gyulát nem vittem magammal! Shift + r, spuri Gyula után teli tankos paci, volt egy-két izgalmas kör, aztán megint Rókalyuk…. Shift + r, teli tankos paci, mínusz két hely. Lehet, hogy nem kellet volna shift + r –eznem, de gyorsabbnak tűnt, mint forgolódni össze-vissza, azonban a tegnapi verseny után legközelebb jobban meggondolom. Egyébként a pole-nak nagyon örülök, abszolút meglepett, nem hittem, hogy a múlt heti funrace-hez képest nem igazán gyorsulnak a versenytársak! Mind1, azért élveztem!


Graham Hill Kupa, Monza, 1. hely

2011. 02. 22.

Erre az eredményre abszolút nem számítottam! “Sikerült“ 1,5 órát gyakorolnom, azonban már az első körök megtétele után éreztem, hogy ennek ellenére gyorsabb vagyok, mint valaha ezen a pályán, s ezt az időeredmények is igazolták. Egyszerűen most minden összejött, összeállt a kép. Nem szaggatott a pálya, nem volt műszaki baki, volt egy jól beállított kocsi, a rajtot is jól elkaptam, s elidegeskedni sem sikerült, mentem, mintha gyakorolnék. Bár lehet, hogy az is szerepet játszott a győzelemben, hogy plusz egy fő, bár még pici, de Ő is szorított nekem. Aki még biztos, hogy segített ebben az idők folyamán, Ő a Csapattársam, így egyben ismételten megköszönöm neki és gratulálok is az újabb nagyszerű eredményéhez, s persze király, hogy kettős lett ez a győzelem. Szeretem ezt a játékot, s ezt a „virtuális” közösséget, bár kevésbé vagyok aktív, azért igyekszem “fülelni“. Mindezek ellenére azért még mindig mazsolának érzem magam.


GT kupa, Daytona 24h, 3. hely

2011. 01. 25.

Én viszont hibáztam, így oda lett a 2. hely. De még így is élveztem!


GT kupa, Monza 1000km, 3. hely

2011. 01. 11.

Hááát volt pár shift-r-em! A rajtot elbambultam, vagyis nem láttam a zászlós emberkét. Aztán utánaeredtem első egy-két embernek, elég hamar utól is értem őket, aztán...pontosan már nem emléxem - még a repyt nem láttam - de vagy 3x kiütöttek, 1x hátulról elkaptam Bixel Kolléga Chapiját. Az első sikán kijáratánál már nem tudtam kikerülni, így érintőlegesen nekiütköztem, mint a Titanic a jéghegynek. Aztán annál a baleseténl, ahol Gyuláék az 1. kanyarban koccantak, telibekaptam egy Ferkát, és nem használt a vasnak. Ugyxan folytatni tudtam, de alig gyorsult, semmi erő, s akarat, így újabb shift-r. Eddigre már talán 4-en maradtunk. Aztán próbáltam faragni a hátrányomból az első kettővel szemben, amig valamelyest sikerült is a következő elrontott féktvávig. Innentől kezdve már csak becsorogtam.


John Surtees Kupa, Nürburgring, 7. hely

2010. 12. 28.

Először is gratulálok a Ricsinek, továbbá a ZORRO csapatnak is, majd a Csapattársamnak s végül de nem utolsó sorban mindenkinek, aki részt vett a bajnokságban! Azt hiszem sikerült fejlődnöm, gyorsulnom, köszönet érte. Nürbi kemény volt, örülök, hogy sikerült végigmennem! Nekem ez most komoly fizikai igénybevételt is jelentett.


John Surtees Kupa, Le Mans, 9. hely

2010. 11. 23.

A tegnapi versenyen a mennyet és a poklot is megjártam. Ahhoz képest, hogy a rajtpozíciómat még a középmezőnybe történő célba érésre sem tudtam váltani, nem vagyok csalódott. Picit dühös voltam magamra, de már kialudtam. Először is a pole-on magam lepődtem meg leginkább, ez is megvan, persze szerencse is kellett hozzá, no meg az, hogy végre – csapattársamnak is köszönhetően – kipróbáltam az uleeeeeeee steupokat, továbbá a sas picit gyorsabb, főleg ezen a pályán a többi vastól. És akkor itt vége is van a pozitívumoknak. Rajt pocsékra sikeredett, aztán a T4-ből kijövet elba****tam. Elnézését kérem azoknak, akik belém rongyoltak Pont egy fa és szalmabála akadályozta meg a sima landolásomat, s a fűbe harapást, s így sikerült a pályán landolnom. Még egy bocsánatkéréssel tartozom, talán Soós Gabinak (még nem láttam a repyt), nagy loholásba 1x magammal sodortam. Bocs Gábor vészfékeztem,s a segge védhetetlenül elindult, ráadásul a kanyarív is ellenünk dolgozott. Jelenteni fogom az eseteket. Mentségemre szóljon, hogy még az időmérőn elba****ódott a hang, nem tom mitől, egyik pillanatról a másikra. Nem hallottam semmit sem a motorhangból, sem az effektekből, egész verseny alatt csipogott, mint vmi madárkórus a szoprántól a tenorig, vagy hogy. Majd elkezdett szaggatni is a kép. Eléggé zavaró és idegölő volt. Asszem újratelepítés, majd egy picit szünet. Az az érzésem, hogy a következő versenyen az időmérőn nem lesz gond. Grt mindenkinek, különösen a csapattársamnak az újabb győzelemnek!


John Surtees Kupa, Watkins Glen, 12. hely

2010. 11. 09.

Én csupán Milántól kérnék elnézést, mert sajnos kiütöttem. Bocs Milán! 1ébként grt mindenkinek, aki végigment!


John Surtees Kupa, Zeltweg 1971, 4. hely

2010. 10. 26.

Várakozáson felüli végeredmény született az én szemszögemből. Az edzés 1xűen nem ment. Nem sikerült ráhangolódni még akkor a vezetésre, elidegeskedtem, pedig offline ment, mint a szél a loti. A versenyre sikerült összeszednem magam, másoknak meg “szétesni“, így sikerült szépen-lassan fejjebb jönni. Nagyon izgalmas és szép pillanatokat okozott egy-két előzés. Leo előzésénét megelőzően bevallom, azt hittem, hogy vagy bevár, mert már unatkozott egyedül, vagy pedig gond van a kocsijával, mert tényleg elég könyedén utólértem, Egy idei követtem, aztán sikerült előznöm, bár utána még jó ideig a nyomomban volt, nem kis stresszt okozva ezzel nekem. Rendesen megizzadtam, de megérte. Köszönöm!


John Surtees Kupa, Mosport, 5. hely

2010. 10. 12.

A végére nyak és derékfájás, de ennek ellenére rendkívül élveztem a futamot! Edzésen új pb, a verseny egy-két hibát leszámítva - mely persze helyezésekbe került - várakozásaimat felülmúlta. Király volt! Köszönöm!!


John Surtees Kupa, Bathurst, 8. hely

2010. 09. 28.

Végre teljesítettem a bajnokságban az első versenyemet teljes távon! Összességében nagyon élveztem, számomra embert próbáló futam volt. Edzésen meglepetés pb-t sikerült összehoznom! a rajtot picit elbambultam, de azért sikerült megőriznem a pozíciómat, sőt előztem is egyet, így voltam 6. Aztán hibáztam, hibáztam, hibáztam, s a gumik annyira túlmelegedtek, hogy kellett pár kör, amíg újra megfelelően tapadtak, persze közben nekem is úgy ahogy, de sikerült lehiggadnom. A futam végét rendkívűl élveztem, főleg, mikor láttam, hogy még van keresnivalóm, de aztán jött a kockás zászló, vagy mégsem..... Még egy dolog, ami pici hátráltatott, mégpedi az, hogy néha elkezdett akadni az uccsú kanyar és a T2 között, illetve a S-nél. Picit zavaró volt Dióhéjban ennyi!


Jim Clark Kupa, Monza, 12. hely

2010. 05. 04.

Először is le kell szögezzem, hogy ismét nagyon élveztem a futamot a végeredmény ellenére. Rajtot sikerült elbambulnom, vhogy elfelejtettem 1-esbe rakni, így páram elmentek mellettem. Aztán az első Parabolicánál nagy volt a tumultus előttem, lassúnak is tüntek a többiek, így merészen megpróbáltam, illetve megpróbáltam volna kívülről előzni, de bal hátsó füvet ért, berántott a sövénybe, ahova sikeresen be is ragadtam. Természetesen shift+r, uccsó hely. Aztán gondoltam már úgyis mind1, így arra akartam beállni, hogy csak körözgetek, hiszen tán életembe másodszor futok itt. Meglepetésemre utolértem elsőként Lalit, majd Totot - akikkel nagyon élvezetesen körözgettünk 1ütt - majd Gyulával történt vmi, meg még pár emberrel aztán, rajtpozíciónál járhattam Tirburner és Gyula között jó pár körön keresztül, egymástól alig 100 méterre, amikor is Parának a kijáratát túl szélesre vettem, így +int Shift+r. Azt hittem csak kicsit súrolom majd, és tovaszáguldok padlógázzal, ehelyett bal hátsó kerék leszakadt, és sikerült fel is borulnom, tán méág ki si gyulladtam. Innentől kezdve már csak körözgettem és annak örültem, hogy végre nem kaptam kört. Monaco folytköv. Na, ott még soha nem jártam. Kiváncsi vagyok, hogy ott mi lesz!


Jim Clark Kupa, Rouen, 8. hely

2010. 04. 13.

Lali, egyáltalán nem gond. Számítottam is rá, hiszen annyira szorosan követtél vkit, hogy nem tudtam volna közétek biztonsággal visszasorolni. Egyébként egész jó rajtot vettem, aztán 1x csak füvön voltam gombázni.... utána próbáltam konstans köröket menni, ami nem igazán sikerült, kisebb hibák, aztán megint a rutinszerű lekörözgetések jöttek, annyira próbálok dzsentlömen lenni, hogy általában magammal bas****ok ki. Aztán uccsó 10 körre csípő és derékfájás, csutakos póló. Ja, és a sors a végére csak visszaadta azt a 8. helyet Végül, de persze nem utolsó sorban hadd ragadjam meg az alkalmat, hogy gratuláljak a csapattársam nagydíjgyőzelméhez!!! Király! Kiváncsi leszek Riverre, várom, tán, ha 2x jártam arrafelé....


Köztes hetek 1967, Rouen, 7. hely

2010. 04. 06.

[Gyula,] Figyeltem én, figyeltem csak fura volt, mintha laggoltál is volna, úgy el-el tűnögettél, én meg hamarabb próbáltam kigyorsítani, azt hittem elférek és erre megkoccoltalak. Elég fura volt. Montam is, hogy nehéz elfordítani ezt a sast. Egy szó, mint száz, bocs, az én hibám volt. Kárpótlásul, én meg kigyullattam. Ekkor volt az első reset, aztán a dombon felfelé a 2. és még tán két körön belül még 2ő. Váltó nem bírta. Egyébként a verseny előtt sikerült működésre bírni a pélyát, úhygohy a versenyken tettem meg az első köreimet, és így végre lementem 2 perc alá, ami eddig még nem sikerült. Az biztos, hogy bajnokin Ferkával megyek, az jobban bírja a gyűrődést, és a stílusomat is. 1ébként grt. mindenkinek, aki végigment!


Jim Clark Kupa, Mosport, 8. hely

2010. 03. 30.

45 körös futamon meglepetés 8. hely, kb. 3 shift-r. Zanzásítva ennyi. Az időmérőn remélem senkit sem akadályoztam, egy picit nehezen találtam a ritmust, 9 körből két elfogadhatót sikerült mennem, ami fél mp-re volt a legjobbamtól. Versenyen elfogadható rajt után, 4. kanyar rotty. Mindenki el mellettem. Aztán kis szerencsével, rengeteg hibával, derék- és hátfájással, “elcsúszó pedálokkal, meg elmozduló asztallal“ sikerült feljebb jönnöm. Verseny előtt a 10. hely volt a cél - már amennyiben indultak volna ennyien -, ezért külön öröm, hogy végre népesebb mezőnyben 8. lettem, és szereztem némi pontot az IMAS részére. Köszönöm, élveztem jövök legközelebb is.


Jim Clark Kupa, Kyalami, 15. hely

2010. 02. 16.

Bocs mindenkitől, akit esetleg akadályoztam a lekörözéseknél. 1xerűen nem tudtam ezt a lomha, dagadt dögöt a pályán tartani. Nem volt időm megszokni az irányítását. Gumik állandóan túlmelegedtek, segge folyamatosan kitört...ahhh... Ráadásul még a belépést is elb....tam a rajtnál, így helyből +1 kör.


Black Jack Kupa, Watkins Glen, 8. hely

2010. 01. 26.

Grt. a bajnoknak! & persze mindenkinek! & bocs Jani, hogy talán kiütöttelek! 1ébként király volt ez a 65ös mod. Sztem a legjobb verseny laguna volt! Ja,& király, hogy itt voltál Lali!!!


Junior liga 2009, Silverstone, 6. hely

2009. 08. 18.

Azt hiszem ilyenkor szokták mondani, hogy a részvétel volt a fontos. Nem igazán tudtam gyakorolni, így nem is igazán éreztem rá a pályára. A rajtnál direkt lemeradtam, hogy ne akadályozzak senkit. Aztán mégis feljebb jöttem mások hibájából kifolyólag, de aztán a sors kiegyenlítete a számlát, mivel kétszer megpörögtem. Bár aszem ez inkáb saját hibám volt. Ezért a végén inkáb ESC-épeltem. Grt a bajnoknak, és persze mindenkinek!!!


Junior liga 2009, Monza, 6. hely

2009. 08. 11.

Ismét grat mindenkinek, a győztesnek külön is! Leírom az én szemszögömből, hogy milyen volt a verseny. Az időmérön legalább fél másodperc bennem, illetve az autóban maradt, de valahogy nem jött ösze, valamint az időből is kifutottam, vége lett az edzésnek, így lett 6. rajthely. A verseny jól kezdődött, első körben a Parabolicáig 3. helyre feljöttem, majd a Parabolica féktávját elcsesztem, így viszaestem egy helyet, amit a célegyes utáni első kanyarban próbáltam visszaszerezni, de egyrészt nem fértem volna be, mésrészt eléggé ráfutottam az előttem lévőre, így vészfék, aztán keresztbe egyszer, utána Lesmonál még egyszer, és valaki belém jött, mert sajna rossz helyen voltam keresztbe. Utólag is elnézést kérek. Valószínűleg már ekkor elkezdett szarakodni a kormányom, mert utána jobrra 15-20° fokos szögben kellett tartanom, hogy egyenesen tudjak menni, így előfordult, hogy cikáztam az egyenesekben úgyis, hogy voltak mögöttem (persze nem direkt), és a kanyarok bevétele is külön kihívást jelentett. Próbáltam előzékenyen elengedni, azokat, akik mögöttem jöttek, de így is sokszor a füvön kötöttem ki, de legalább az utolsó előtti helyet megcsíptem. A végére sikerült egy kicsit megszoknom a kormányt így is. Ha, jól emlékszem nagyjából ez volt. Egyébként nagy élmény volt, nagyon élveztem a dühöngésekkel együtt is, amit a kormány váltott ki. Már most várom Silverstone-t!


Junior liga 2009, Watkins Glen, 7. hely

2009. 08. 04.

Mindenkinek gratulálok! Részemről az időmérő pocsék volt, meg sem közelítettem a legjobb időmet, aztán, amikor vége lett nem is tudom milyen indíttatásból, de kiléptem.... Plusz a kormányom is nagy sza*** Irány Monza!


http://hgplm.gtr-masters.hu/