Kis Richard fotó Kis Richard naplója

Ugrás a versenyző adatlapjára


Graham Hill Kupa, Városliget, 8. hely

2011. 05. 03.

háááát, nem tom hol kezdjem, kb. 20kört mentem összesen a pályán, ennyi volt a felkészülés... hétvégén újratettem a win7-et, meg kidobtam az Ati 4670HD kártyám (60fps/win7/Opengl/Pribi miatt) Geforcera váltottam. Kedden 6-tól 9-ig próbáltam beállítani 36fps-re a vga-t, persze még időmérőn is akadt a jéték, sőt külön megnéztem 60fps-ben is offba, ott is szar volt... Végülis úgy rajtoltam el hogy volt 3db kanyar ahol cefetül szaggatott. 10 perccel a rajt után meg beköszönt a win7 energiagazdálkodás fekete képernyője, satu, egércibálás, kocsi egyben viszont már messzire járt a nép... szal kedvetlenül mentem onnét tovább, végül is kiléptem a francba... Csütörtökön ugyanígy jártam Eolcon, csak épp a 60fps-el, darabos volt a játék, nem lehetett mit csinálni. Pénteken egész este drivereket teszteltem, most már egész jó 36-60fps-ben is. Szal Spa-t majd megnyomjuk!


Graham Hill Kupa, Monza, 12. hely

2011. 02. 22.

hűha, ennek már fele sem tréfa, a dobogóért is le kell majd izzadnom, nyerni meg csak nagy szerencsével lehetne....


Graham Hill Kupa, Hockenheim, 1. hely

2011. 02. 15.

Időmérő: WR, váltig állítom, hogy 1:50,xxx sima csak kell hozzá néhány ráfekvős nap. Verseny: 1-est is elfelejtettem kapcsolni a rajt előtt, ciki.... zöld zászló belengett, mögöttem Gergő Eaggal szépen kikerült kívülről. T1-hez érve már 4. helyen voltam viszont belül, mellettem kívül Gyula Bibével, hagyott elfordulni, egyenesbe érve egyből belűre húztam, Gyula így kívülről is megette a brümit. T2-nél picit előrébb volt kívül, fékeztem egy mélyet belül maradva, egymás mellett fordultunk, kijáraton már Tomi volt mögöttem Eagle-vel, Gyulát ő is lenyomta, belülről jött mögöttem, kanyarkijáraton már kitöltötte a tükröket. T3-ban picit többet bevállal elmegy, így stadionba fordulva már megint 3. voltam. Convart csak néhány körrel később értem utol, T1-nél sikerült szélárnyék közelbe érnem, ekkor meglepett, kívül maradat, mondhatjuk elengedett... Gergő kezdtem üldözni, néhány kör múlva stadionban hibázott, első voltam. Pár kör múlva én csesztem el T1-et, Gergő elég közel volt bejött elém, beálltam szélárnyékba mögé, ha nincs 6. fokozatom (amit sose lehet használni, mert 5. sem forog teljesen le), akkor elmegy, így viszont T2-nél kívülről visszaelőztem kívülről, mélyebb fékezéssel sikerült magam mögött tartanom T3-ban is. Aztán már csak be kellett gurulni...


John Surtees Kupa, Silverstone, 9. hely

2010. 12. 14.

Bakker, tököm is leizzadt, ennyire nem volt meleg a pite mostanában, brümi is szétesett alattam úgy küldtem mégsem voltam gyorsabb!! Soosék nagyon mentek, előző Silveren sem voltam ettől gyorsabb, nemsoká kitúrtok brümiből


John Surtees Kupa, Le Mans, 11. hely

2010. 11. 23.

Keddi verseny fényében jelenthetem hogy a hosszú egyenesektől kiráz a hideg, talán a pálya legkönnyebb kanyarjában sikerült eldobni most, paráztam, hogy nem lesz elég a benzin és azt számolgattam, mikorra felnéztem késő volt, bal eleje fát fogott.... Rajt meglepi volt, Gergő EAG-al beragadt, pedig ha ott elmegy talán már sosem látjuk végéig, időmérőn 17,2-es ideje elég meggyőző volt. Következő versenyre sztem 20-30 rajtgyak mondjuk csak teletankkal az AI ellen simán megoldhatja az ilyen problémákat. Szal jó verseny lett volna ez, nagy bukásig egész jó meccs volt köztünk Convarral, picit gyorsabb volt már nálam vége felé, kár hogy így lett vége, sebaj Mexico nagy kedvencem..


Jim Clark Kupa, Silverstone, 1. hely

2010. 03. 16.

Tegnap nyitva volt ajtó-ablak, pálya sem nagy kedvencem, különösen hosszú melós nap után, hulla fáradtan ültem le játszani. Futamot megelőző bemelegítő edzéseken sem ment már, végig tele tankkal körözgetve rájöttem, verseny setup amit vagy 3-4 este bütyköltem össze fabatkát sem ér 106 literre tankolva, pláne hogy a váltókiosztást is csak 3 jól elnyújtott sebesség fokozatra volt belőve (3-4-5), néha olyan érzésem volt kigyorsoknál hogy beszart a gázpedál... gondoltam majd ha elérünk féltávig csak jó lesz, akkor majd robbantok. Verseny kb. hozta a megjósoltakat, Szeglet elhúzott mindjárt az elején, állat mód ment, én egyszer sem mentem le nagyon a fűre, vagy rontottam volna akkorát hogy méterekkel letérjek az ideális ívről, őt viszont többször is láttam, és még így is tizedeket adott körről körre. Mikorra 2mp. előnyt csinált magának már Milán nyakamon volt, egyre többször hallottam Cooper zümmögését, előzéstől még messze volt, de ő is gyorsabb volt nálam. Aztán T2-ben láttam Szeglet kirepül, azt hittem hogy kormány gondja van, ott így nem dobná el... robbanást nem láttam, nem tudtam mire vélni a dolgot. Kár érte, biztos győzelmet szalasztott el, tegnap tőlem ez volt a max., végére kaptam volna vagy 10-15secet. Milán még jött mögöttem vagy 10 kört biztos, gyorsabb is volt, ha szélárnyékig jut biztos lenyom... Pau után erre számítottam, hogy nem lesz kecmec, apránként bedarál aztán egyszer csak 5 sec. lett a különbség, már az öreguras tempó is belefért, hideg gumikon értem célba, még úgy hogy utolsó 4-5 kört végig erőltettem Fastest Lap reményében...


Jim Clark Kupa, Kyalami, 13. hely

2010. 02. 16.

Időmérő:, 2 felfutásból (2x5-6 kör, ebből kivezető meg első 1-2 kör nem számít, lagymatag gummák miatt), nem volt tiszta köröm, legjobb mérten is 2 keresztben álló autót kerülgettem. Verseny: Régóta nem kellett folyamatosan ennyit előre és hátra is figyelni, nagyon bejött. Milán gyorsabbnak tűnt Cooperre, Szegletet meg még mindig nehéz megelőzni hiába nem gyak. mostanában. Verseny első néhány körében volt pár hajmeresztő visszaváltásom, gondolom ez tett be BRM mocijának, végülis jól szórakoztam.


Denny Hulme Kupa, Silverstone, 16. hely

2009. 12. 15.

Lagos voltam... megyek, Nürbyre...


Denny Hulme Kupa, Rouen, 14. hely

2009. 10. 13.

Grat Szeglet, ismét jobb voltál. Doningtonra még ma elkezdek készülni, ha lehet innétől kezdve még többet gyakorlok...


Denny Hulme Kupa, Monza, 2. hely

2009. 09. 15.

Szeglet, én nem láttam mi történt veled, parában falra tettem, azt hittem jönnél belül, elméretem, sok volt... (ott meg is nyerhetted volna, mert vagy 200m-en keresztül poliroztam a korlátot), utána meg azon elmélkedtem hogy hogyan is mehettem neked hogy kiestél, ugyhogy nemsokkal később Lesmo1-ben megforogtam, és beelöztek...


19. kupa, Mosport, 12. hely

2009. 04. 21.

Verseny?! pff... Már az időrmérőn eldölt... Grat Szeglet, kb 300 kör gyak után sem tudlak elverni időmérőn. Versenyen esélyem sem volt, a kis incidens után, hogy megvártál annyira megleptél, egyből rontottam, ez van... majd máskor, egy másik pályán.... Köv futamra készülök, ezt meg felejtsük is el...


15. kupa, Watkins Glen, 1. hely

2008. 01. 01.

Összejött amit szerettem volna, igaz a kelleténél több szenvdéssel. Időmérő volt pár incidensem, többnyire saját csapattársammal akadtuk össze... persze mindig mikor kezdtem volna a mértet, szal picit ideges voltam, de az első sor így is meglett, szal így nem olyan érdekes... A verseny tudtam hogy nem lesz egyszerű és végig annyi volt a célom, hogy még véletlen se idegeskedjem el mint pl Doningont, tudtam hogy gyorsabb vagyok Szegletnél Coopal és hogy csak a megfelelő pillanatot kell kivárnom, aztán gyorsan meglépni tőle, 1-2 secre, hogy ne tudjon szélrányékot fogni kb ennyi volt a tervem... A rajt jól összejött, Szabi nem jött annyira mögöttem mint elözőleg vártam... így már csak Szeglettel kellett tartani a lépést, aki jól meglepett eszméletlen gyors volt az első 4-5 körben, alig tudtam felzárkozni...Aztán arra gondoltam hogy biztos be fog lassulni, mint gyakolrásokon, gumijai nem sokáig birják ezt a tempót, kb 8-9 körig erőssen nyugtatgattam magam hogy már nem kell sok és belassul. Na, ekkor megint elfogyott a cérna, Szeglet még mindig jóval előttem és alig birok közelebb érni hozzá, odaléptem neki. Ebből aztán az lett hogy a 11. körben a loop bejáratot elmértem, és mm-ek hiányzotak hogy meg ne forogjak, kocsi baloldala leért a fűre is, igaz szépen felzárkoztam közbe, de hiába kezdhetem előről az egészet. Valahogy innéttől már könynebben ment a felzárkozás, lehet Szeglet gumijai miatt(?!), 17dik körig volt pár gyengébb kisérletem az előzésre, de az egyenesek végére BRM-m mindig erőssebb volt, és nem akartam túlvállani egy féktávot sem, vártam inkább. 17 kört ismét végig csatáztuk de most Szeglet picit elmérte a “90“-et én pedig mellé értem, a “Esses“-ben már sikerült elé kerülnöm, de még mindig túl közel volt hozzám, próbáltam az egynesben trükközni és belül maradtam hátha szerzek némi előnyt, de persze a Loopig megint utolért, a Loop kijáraton ismét együtt fordultunk, fej-fej mellett, aztán a hátsó egyenesben BRM-megint megint lenyomta a Cooper-t. Fej-Fej mellett érünt Big Band-hez Szeglet belül próbálkozott, egymás mellett haladtunk a “90“ felé közben felütün elöttünk egy Lotus, a belső íven. Nekem kapóra jött a szitu, engem nem akadályozott, gondolom ő (Loti) sem hitte hogy egymás mellett érjük utol. Végülis lehúzodott egész a pitbejáratig (én ennyit láttam). Viszont cseppet tétovázhatott mert Szeglet lemaradt. A “90“ után a célegyeneben már mögöttem volt, igaz nem sokkal lemaradva... Végre Szeglet elött voltam, a lehető legjobb helyen, 1 Sector kedvezett leginkább a Cooper számára, a kanyargos részen tudtam szerezni annyi előnyt végre hogy ne tudjon visszatámadni az egynesben... Ezután már csak tartani kellett az előnyt, ami néhol hatalmas beválalásokhoz vezetett. pl Benőt a “Loopban“ muszály volt kívülről köröznöm, lesz ami lesz alapon, még szerencse hogy észrevette, aztán Sz. Norbi-nál is leizzadtam, őt a “Big Band-nél“ belről 4 kerékkel csúszva köröztem, nagy mákom volt hogy utána Szegletet feltartotta egy pillanatra. A utolsó körök már nem voltak olyan nehezek, figyelgettem a visszapillantóba a BRM-et és vártam a kockás zászlót. Tökéletes verseny volt ez nekem, tele izgalommal, Szegletnek ismét nagyon küzdöttünk!!!


15. kupa, Silverstone, 2. hely

2007. 10. 16.

Remek versenyen vagyunk túl, bár ezuttal csak 2. helyre futotta , ez is messze több mint amit elötte reméltem. Gratula Szegletnek most ő volt a jobb! Nürbyre készülök göz erővel hogy visszavághassak!!


15. kupa, Spa, 1. hely

2007. 09. 18.

Qualin: meg sem probáltam Pb közeli időt menni tudtam Szeglet 13,6jára esélyem sincs, inkább már a versenyre koncetráltam. VersenySetupom jó volt, gumik sem melegedtek, biztam benne, hogy némi szerencsével 2-3 kör után talán befogom Szegletet és hogy a versenytempóm majd kárpotól az időmérőn nyújtottakért... Verseny: Rajt nem hozott meglepetést, nem is tudnám megmondani mikor sikerült lerajtolnom utoljára Szegletet..., első pár kanyarban probáltam a lehető leközelebb maradni hozzá, de hamar rá kellett jönnöm hogy ez nem fog összejöni, valahogy összeszedetebben prezicebben ment, minden egyes kigyorsításon kaptam a tizedeket, kör felénél már 1,5-2seccel elöttem ment. Aztán odaértünk a 4. sectorban ahhoz a dupla baloshoz, amit 3-kal kell kenni. Itt hibázott egyett, kisodródott, jól meglepett vele. Visszafordítónál már közvetlenül mögötte fordultam a célegyenesre. Eau Rouge-höz érve ismét hibázott, ha jól emlékszem talán leért az alja az autójának... végülis a kanyar kijáratánál balról probáltam elmenni, fej-fej mellett mentük a T3-ig, ahol sikerült elé kerülnöm... Ezután elkezdtem veszetűl talapalni a ferkát, közben félszemmel végig a visszapillantót néztem, vártam mikor robbant Szeglet... Azon kaptam magam hogy most meg ő marad le és én vagyok gyorsabb tizedekkel... Nem értettem a dolgot, elösször arra gondoltam hogy biztos a hibák miatt túlmelegedtek a gumijai és ezért picit visszábbvesz hogy hűtse őket... (verseny után derült csak ki lassuságának oka az, hogy a Mastát nem tudta megszokott módon csinálni, mert én elötte “poroltam“..... sokat veszített ezzel!) A verseny hátralévő részében átlagos köröket mentünk, állati messzire voltunk a PB-időktől... amolyan biztonsági autózás féle volt a maradék pár kör... (átlagost persze csak a köridőre értem... mert hogy minden kanyart 3x átgondoltam mielött belementem az fixxxx, lehet ezért is voltunk ilyen lassúak) Remélem Dijonra már jön a csapattársam, így elég nehéz tartani Fácánékat csapatversenyben.... Gratula B. Lacának a 3. helyért, és mákoskalácsot minden célbaérőnek!!!


15. kupa, Monaco, 1. hely

2007. 09. 04.

Monacó nagy kedvencem, a máshol már nem is, de itt mindenképp nyerni akartam. Sokat gürcöltem hozzá, hogy a cooppal ennyit faragjak az időmérőhöz, Ádám meg jól meglepett a 24,xx-es pole idejével. Gratula érte Verseny eleje szerencsémre jól alakult, én majdnem besokaltam, Ádám meg elovatoskodta, végülis elsőként fordultam rá a hosszabb emelkedőre a Saint Dévont után. Pár kanyarral utána már csak az járt az eszembe hogy valahogy elönyhöz jussak, gondoltam Ádám majdcsak magára talál és talán jobb nekem ha addigra már messzebb vagyok a Ferraritól. Aztán láttam hogy Szeglet mester feltünik a pribludán 2. dikként. Ennek megörültem, Brm-től annyira nem paráztam versenyen.... Pribludát sem figyeltem már, próbáltam hiba nélkül menni. Lenyugottam, hogy körről-körre később hallani a hajtű utáni rövidke lejtős egyenesben a BRM sikító hangját... 9-10 kör telt el így, aztán utolértem az első körözendő versenytársakat Talán 4-5 autó mellett mentem el minden gond nélkül, kifejzetten korrektűl engedtek el maguk mellett. Úgy voltam vele hogy semmit nem akartam erőltet csak biztonsággal végigmenni, nem érdkelt ha olykor 4-5 kanyaron át autóztam valamelyik mögött, türelmesen megvártam míg észrevettek és ez rendre bevált... De aztán hogy az élet ne legyen fenékig tejfel voltak zürjeim is... 2x forgott meg elöttem lekörözendő versenyző... pedig egyiknek sem voltam a “nyakán“, sajna viszont mindig olyan részen történt a szitu, hogy esélyem sem volt már kivédeni az ütközést, így 2x is csattantam a palánkon, persze mind2x menetiránnyal szemben Igazából coop jól birta még ezt is, én pedig egyáltalán nem voltam pipa senkire sem. 12-dik körben pedig volt egy pindurka hibám, ami aztán majdnem totálkárral végződött. Elbambulhattam egy pillanatra, ráadásul egy igen egyszerü részen, majdhogynem egyenesben, (na azért félek én Spától) Az eset a T1 utáni hosszabb emelkedős részen történt, ahol is, a bal hátsóval megcsiptem a korlátott, ami aztán úgy 210 környékén beforgatott, na ott rendesen leizzdatam!!! Utolsó 5-10 körben még gondolkodtam rajta hogy megyek valami jó kört, hamár ennyi előnyöm van, két-három necces elfékezés viszont hamar kikezdte a virtushoz való bátorságom. A végére már úgy vártam a kockás zászlót mint a messiást, hát ennyi! Spán azért jóvval 1xrűbb lesz minden, vagy 3x ilyen széles Szeglet és Szabi a favorit (már csak a kreditjeik miatt is), majd valami erős vassal levernek minket, úgy mint vak a poharat!


Kiss Zoltán Emlékkupa, Nürburgring, 2. hely

2007. 05. 22.

Kemény versenynek tűnt már egy héttel korábbról is, sejtettem, hogy első az sorban Szeglettel leszünk ketten és hogy a rajtot elbukom vele szemben... Valami mágiát sejetek a dologban, őt még soha nem sikerült lerajtolnom! Aztán a verseny pedig nagyon húzos volt, az első pár körben nem találtam a tempómat, 4-5dikben mire meglett, rá kellett jönnöm hogy nem tudok sehol sem elmenni, nincs elég hely hozzá! Párszor volt rá lehetőségem, mikor Szeglet hibázot egy aprót, de mindig az lett a szitu vége hogy leért valamelyik oldala a gépnek a fűre, vissza kellett vennem Az utolsó körben már nagyon rajta voltam, nem nagyon tudott elhúzni tőlem, aztán az első döntött balosban kicsuszott, én meg játszi könnyedséggel megelőztem... utána meg gyözelmem biztos tudatában már azon járt az agyam hogy mekkora egy verseny volt ez is... Szeglet piszok jól tartotta magát... stb. Euforia kb. 10 kanyarig tartott, úgyanis egy egyszerű dobantó után rosszúl fogtam talajt és egy jobbkanyar elött a balos leért a fűre, megpördültem.... Szeglet elhúzott...... Állati mérges voltam magamra, amiért ilyen gyorsan kiengedtem. A hosszú egyenesben már azonban vidáman repesztett, biztos másodikként... majd legközelebb nyerek! Amúgy az időmérő engem is váratlanul ért, semmit sem csináltam másképp egy megszokott kör volt... a héten lehet átülök a Lotiba is


Köztes hetek 1967, Panchine, 6. hely

2007. 03. 20.

tragédiaként éltem meg ez a versenyt, az első 3 kör még sima és évezetes volt, aztán elrobbant a motor, Shift R ez még csak az első volt! 1 körre később belaggoltam a legszivatossabb féktávon, még egy Shift R, utána egy nagy ütközés egy kicsúszó versenyzővel még 1, a végén már nem is számoltam mennyit nyomtam, de volt még pár! Szétvágott az ideg, és már csak ezért sem tudtam egy értelmes kört menni... de azért befejeztem a 6. helyen.... Remélem ekkora szivások után Spá jobb lesz!


Kiss Zoltán Emlékkupa, Hockenheim, 2. hely

2007. 03. 13.

Várakozásaimmal ellentétben nem is lett annyira vészes a tegnapi Hocken, ahhoz képest hogy a múlt heti edzősmeccsen rendre eltángáltak Brmmel. Akkor még úgy gondoltam hogy nem is jövök egyáltalán, kihagyom ezt a futamot, Spá után a technikásabb pályákon majd ismét beleadok mindent. Spát is nagyon rühellem.. Hétvégén átnyergeltem Hondára, és újból láttam esélyt egy jobb szereplésre. Bár nagyon féltem hogy a japán technika megint cserbenhagy... A rajt nekem teljesen átlagosra sikeredett, szerencsére nem jött nekem 1 ferrari sem minta múlt héten, helyettem inkább a Szabit választották. Elsőként forduló Szeglettel és Adámmal probáltam meg tartani a lépést, de úgy voltam vele hogy nekem jó a 3dik hely is, meg eléggé nagyokat csatáztak elöttem pár körig, gondoltam kis szerencsével még kiütik egymást, aztán szépen elslisszolok, de nem így történt. Ádám végülis elment a SaSsal, faképnél hagyva Szegletet, ezután pár körrel Szeglet csúnyákat hibázott, így könnyedén elmentem mellette. Utána már csak unalmas körözgetés volt az egész, 3x is hibáztam, ebből 1 volt igazán zürős, a stadionrészben megpörögtem a Hondával, de annyi elönyöm volt hogy igazán nem lettem ideges tőle... A rajtbaleseteke okozó delikvenseknek pedig tudnám javasolni hogy nyomjanak vagy 15-20rajtot minden futam elött a gép(ek) ellenében... és aztán godolják végig hogy az emberi söffőrök ált. ovatossabbak nálunk a T1 elött, így kaphatnak némi segítséget az első féktáv felmérésében, ezt én is mindig megjátszom A futam végén a megemlékezést közben kiváncsi lettem rá hogy Tesa vajon “letúrt“ volna-e, ahogy ő mondaná arra jutottam hogy 2. helyem biztossan az ővé lett volna ha csak az időket nézzük....


Kiss Zoltán Emlékkupa, Kyalami, 1. hely

2007. 02. 14.

A verseny első fele nagyon tetszett míg Szabi nagyon közel autózott hozzám, az elején sajna 1xrüen nem tudtam volna gyorsabban menni (utcsó pillanatban a gummák miatt picit alulkormányzottá varázsoltam a vörsöny setupom), azon agyaltam hogy miért nem elöz már ... Aztán a mikor eltünt mögülem akkor meg a Lotusomhoz kezdtem el imátkozni hogy birja ki a végéig... Még egy pozitívum volt számomra hogy semmilyen fennakadást nem tapasztaltam a körözéseknél, mindenki nagyon korrekt volt, bár Szabi esetére visszatérve nagyon nehéz észrevenni, hogy nem csak 1 autót kellene elengedni hanem lehet hogy 2öt, ebben talán a Pribi lehet egy segítség, bár az is elég csalóka tud lenni néha.... Végezetűl még annyit hogy remélem a többi versenyünk is ilyen jóra sikeredik, leszámítva a Boxbol indulásos problémákat...


13. kupa, Watkins Glen, 11. hely

2007. 01. 10.

Verseny egész jól alakult, Szegletet még a Loop elött sikerült megelözni, és minden tökéletes volt addig amig a Honda motorja mint már annyiszor most is cserbenhagyott.... Mivel itthon öcsém gépén játszottam akinek a régi billentyűjén nem jó a balos Shift, nem tudtam Shift R nyomni, így feladtam.... A mai verseny tanulsága az volt a számomra hogy az életbe többet Honda volánja mögé nem ülök....


Grand Prix versenyek, Kyalami, 4. hely

2006. 08. 22.

Az elsőkörös T1 es incidensről csak annyit, hogy szeretném kérni a kedves kollegákat, hogy az ilyen esetek elkerülése végett, fokozott ovatossággal tessék a köv. futamokon az első kanyart abszolválni... Szerintem nem az a fontos hogy ki fordul el elösször egy GP távú futamon, én legalábbis így probáltam meg befordulni, ami úgylátszik túl lassunak bizonyult, de gondoljatok csak vissza az időmérőre hány ember elszurta már a felvezető körén a T1et ! Ahhoz hogy valaki rendes versenytempóban el tudjon ott fordulni (föleg hogy tele tankkal mentük) legalább 2, de inkább 3 kör szükséges ahhoz hogy a gumik is felmelegedjenek... 22 fokos gumikkal ez kizárt... Szal nyugi az első kanyarnál.... Az időmérővel kapcsolatban lenne egy ötletem, mi lenne ha az 1 körös időmérő helyett a Gp futamkon is a szokásos időmérő rendszert alkalmaznák??? 25-30percig tartana úgy ahogy az 1körös rendszer is szokott, főleg ha ilyen sokan vagyunk... Mindenféle fennakadás nélkül meg lehetne oldani, pláne annak fényében ahogy a futam közben tapasztaltam hogy milyen jól és tisztán el tudnak engedni a többiek... És biztosra igérem én se tartanék fel senkit... de ez az 1 kör sokaknak nem volt elég... A futam kb 3/4 nél valaki keresztben állt a T1 nél mikor odaértem, és pont akkor indult el mikor kikerültem és mellette voltam... persze hogy nekem jött, picit felidegesített a dolog, mert megint a füvön találtam magam... Ilyen estekben mikor valaki keresztben áll a pálya közepén és nem látja, de bizt. hallja és a Pribin is látja hogy veszettül jön egy másik autó, várja már meg míg kikerülik... a legrosszabb dolog amit ilyekor tehet hogy elindul!!!!!!!! Sztem ilyekor senki nem áll meg mert keresztbe állnak elötte, én bizt. nem...... B. Szabinak külön gratulálok, 3dik helyéért!!! Remélem jön a bajnokságba!!


Papyrus Cup, Mexikóváros, 3. hely

2006. 05. 31.

Nagyszerű kis futam volt!! Szeglet rajtján lehidaltam... - én meg azt hittem hogy jól kaptam el a rajtot, mert nem szakadtam le Tibiről, a futam további része nagyon izgalmasra sikeredet! Sokszor hibáztam és volt egy villámgyors motorcserém is, ami után PJani igencsak megszorongatott, 1-1,5 kör erejéig igencsak tapadt rám, sőt a célegyenes végén majdnem meg is elözött!!


Papyrus Cup, Monza, 3. hely

2006. 05. 03.

Elöször is úgy kezdemném hogy nekem ez volt a legjobb verenyem idáig a HGPLMben... Már az időmérő is irtó izgalmasra sikerült, ha jól emlékszem 4en is 1/2 sec. belül voltunk az elsőhöz képest... Időmérőn végül is a második lettem ami meg is lepett, 3-4helyre vártam magam... A verseny nagy meglepetéssel kezdődött, csúnyán elrontottam a rajtot 3dik helyre estem vissza az első kanyarig... Az első kör végén elött a Parabolikában Rajnoki Tibi is megelözött Innét kezdtem meg a felzárkozást, gondolván még bármi lehet a nagy kakaskodásban... Versenyböl két számomra nagyon izgalamas részt emelnék ki: 1. 16-17dik körben probálom megelzöni R. Tibit, a Parabolikában már kívülről akarom megelözni, a célegyenesbe egyszerre fordulunk, kigyorsítás jobban jön ki neki és be is akar jönni elém. Mák hogy időben észrevettem mert nekem jött volna! A másik szitu hajszálra ugyanott történt a vége elött 4 körrel, Szegletessel Gabival kezdtem volna meg a csatát az első helyért és gondoltam bemegyek neki kivülről, aztán valahogy összeértünk, pörögtem egy párat, aztán szerencsére nem lett komoly baja a verdának! A gumik izzotak az eset miatt, a uccsó körben Parabolikát is elszurtam... Remek kis verseny volt ez


Papyrus Cup, Nürburgring, 1. hely

2006. 04. 05.

Unalmas verseny volt, egyszer tetőre raktam... utána egy picit izgultam nehogy mégegyszer sikerüljön.... Erre a futamra csak én edzettem? Bajnokság nagyon szorossá vált, Mosportra mindeki kösse fel a gatyót !!!


Papyrus Cup, Silverstone, 9. hely

2006. 03. 22.

Még az első kyalami versenynél is rosszabbul sikerült.... race setupot nem állítottam át csak a qualt, így 4 körre elegendő üzemanyaggal kezdtem a futamot :(, de ezt még csak lennyelném.... de a Tomit is megpöccintettem a második körben a második kanyar elött egyszer... nagyon sajnálom!!!! :(( hát ennyi, kárba veszett minden gyakorlás... :)


Papyrus Cup, Kyalami, 13. hely

2006. 01. 11.

A tegnapi futam csak az első 250m ig tetszet, bár a rajt prímán sikerült, de első kanyarban nagyon megleptek, Piski Tomit az utolsó pillanatban vettem csak ésszre, végig Michelisz Norbival voltam elfoglalva. A következö kanyar elött még láttam hogy Rajnóki Tibi is beprobálkozik elözésemmel, probáltam helyet adni, de a füvön találtam magam.... itt kezdőtek a bajok.... a pályára visszatérés elött még a füvön megcsusztam és keresztbe értem vissza a pályára :( A végeredmény katasztrófa, talán az első 4-5 srác tudod elmenni gond nélkül a többiekkel “találkoztam“. Aztán 2-3 kör múlva utolértem egy csatázó Ferka-Lotis párocskát a “ClubHause Bend“nél ott Ferrarist probáltam elözni de kigyorsításnál megcsúszott és nekem jött. Megforogtam, vérnyomásom az egeket verdeste.... elkeseredetten probáltam minnél elöbb viszaállni a versenybe! Dobtam egy füstölös 1est ami olyan jól sikerült hogy a végén megint megcsusztam és az épp elözni akaró Ulrich Tomi már nem tudott kikerülni... ezután még csatáztam vele pár körön keresztül és mégegyszer hibáztam... Ezután végig azon agyaltam hogy ezekért a hibákért majd milyen büntit kapok... minden kedvem elment, kiléptem... :( Mindekitől szeretnék elnézést kérni akivel a futam alatt “találkoztam“, legfőképp Ulrich Tomitól....


http://hgplm.gtr-masters.hu/