Monza GP eredmények

Köztes hetek 1969, Monza, 2006. 08. 02.


részletes nézet

Juhász Tamás (Matra MS80 (69)) nyerte Monza nagydíját. Juhász Tamás a 1. helyről rajtolva Czene Miklós előtt ért célba a „Köztes hetek 1969” 2006. 08. 02.-i futamán. A dobogó harmadik fokára Babinszki Gábor állhatott. A leggyorsabb versenykört szintén Juhász Tamás futotta.


logo


Verseny (21 kör, 121 km)


# versenyző autó versenyidő
1. Juhász Tamás Matra MS80 (69) 31:17.622s
2. Czene Miklós McLaren M7 (69) +12.212s
3. Babinszki Gábor Matra MS80 (69) +12.706s
4. Varga Ádám Ferrari 312 (69) +25.105s
5. Posta János BRM P126-139 (69) +35.638s
6. Porczió László McLaren M7 (69) +1:07.449s
7. Ihász Attila McLaren M7 (69) 1 kör
Fink György Cooper T81B 5 kör
Kiss Zoltán McLaren M7 (69) 20 kör
Sándor Tibor Ferrari 312 (69) 21 kör


Időmérő edzés / Rajtrács


# versenyző autó köridő
1. Juhász Tamás Matra MS80 (69) 1:26.476s
2. Kiss Zoltán McLaren M7 (69) 1:26.657s
3. Varga Ádám Ferrari 312 (69) 1:27.588s
4. Czene Miklós McLaren M7 (69) 1:29.023s
5. Babinszki Gábor Matra MS80 (69) 1:29.435s
6. Porczió László McLaren M7 (69) 1:29.581s
7. Posta János BRM P126-139 (69) 1:30.430s
8. Ihász Attila McLaren M7 (69) 1:33.187s
9. Sándor Tibor Ferrari 312 (69) 1:35.652s
10. Fink György Cooper T81B 1:45.393s


Leggyorsabb versenykörök


# verenyző autó köridő
1. Juhász Tamás Matra MS80 (69) 1:26.332s
2. Babinszki Gábor Matra MS80 (69) 1:27.465s
3. Varga Ádám Ferrari 312 (69) 1:27.854s
4. Czene Miklós McLaren M7 (69) 1:28.929s
5. Posta János BRM P126-139 (69) 1:29.145s
6. Porczió László McLaren M7 (69) 1:29.677s
7. Ihász Attila McLaren M7 (69) 1:29.746s
8. Kiss Zoltán McLaren M7 (69) 1:32.484s
9. Fink György Cooper T81B 1:43.682s
Sándor Tibor Ferrari 312 (69) köridő nélkül




A GPL Replay Analyser teljes riportja itt érhető el

Versenyzői nyilatkozatok

Juhász Tamás
Nem volt rossz futam, jó volt hogy ilyen sokan voltunk. Szerintem ezt a 69-et nem nagyon optimalizálták online-ra, mert eddig sose volt lag problémánk, most meg összevissza mindenkinél jelentkezett egy kicsit. 67-be mindig jó volt. Na mindegy. A következőn is legyünk ennyien!

Babinszki Gábor
Húú nagyon élveztem a versenyt, kösz mindenkinek Sajnos volt egy kis balesetem a célegyenes végénél, Gyurit készültem lekörözni amikor hirtelen behúzódott az ívre Ha jól láttam Ádámnak is volt hasonló afférja Vele, írjuk a rutintalanság számlájára. Legközelebb biztos jobban megy. Utána vérszemet kaptam, és jöttek a jobbnál jobb körök, sikerült 1.27.6-ot is mennem! A végén Mikit is beértem, de a Lesmo1-et benéztem kicsit és vészfékeznem kellett így oda lett az előzés lehetősége. Jövök legközelebb is!

Varga Ádám
Nekem ez egy elég érdekes futam volt, annyira hogy fejből nem is tudnám visszaidézni, akkora volt a kavarodás, így kénytelen voltam kijegyzetelni a történéseket. Időmérő rendben lezajlott, 3. lettem Juha és Zolee mögött, ahogy vártam. Verseny: A rajtot jól kaptam el, megtartottam a 3. helyem. Juha és Zolee nagyon egymás nyakán voltak, ezért egy kicsit lemaradtam, remélve hogy megismétlődik a 65-ös Watkins Gleni futam. Így is történt mert Zolee-nak elment a net, Juha pedig kicsúszott, így a 3. körben 1. voltam. Eztuán jót küzdöttem Juhával, én mindig próbáltam középre tartani, ez egyszer-kétszer olyan jól sikerült, hogy szerintem fel is tartottam, Jani légyszíves majd nézzétek meg, és várom a büntetést. Végül a 9. körben Juha megelőzött, de a 10. körben megcsúszott, én pedig a felcsillanó lehetőséget próbáltam minnél gyorsabban megragadni, de sajnos Juha visszapattanó kocsija elütötte a hátsó kerekemet, így a sövényben landoltam. Aztán ott szerencsétlenkedtem a kocsi megforgatásával, aminek megint sövény lett a vége és 1 Shift-R. Eközben Juha végig azt várta, hogy visszaengedhessen, nagyon rendes volt tőle, pedig nem érdemeltem hiszen én voltam a hibás, ezúton is köszönöm Juha. Ekkori állás szerint 1. Miki 2. Én 3. Juha.Mikit gyorsan visszaelőztem, nagyon rendesen elengedett, mintha lekörözött lett volna, köszi Miki. A 14. körben a szárnyaktól korlátozott használhatóságú tükreimben fürkésztem mennyire jöhetnek mögöttem a többiek, és közben meg elbanbáskodtam a Parabolicaba a féktávot és megcsúsztam. Ezzel megint visszakerültem Miki és Juha mögé a 3. helyre. A 15. körben a Parabolicába beérkezve a féktávon Miki megállt elöttem, én meg padlófékkel belecsúsztam a hologramjába, és pörgés közben látom, hogy ő nem is ott van, hanem nyugodtan távozik a kanyar túlsó végén. Nézzétek meg a replayen, nagyon vicces jelenet. A 17. körben Gyuri megpördül a T1 kimeneténél, én pedig olyan 260 körül belecsattanok. Gyuri teljesen vétlen az esetben, én pillantottam le a fordulatszámmérőre, és utánna már későn és rosszus reagáltam. Viszont mentségemre szóljon hogy a belső íven a pályamunkás teljesen lemaradt a sárga zászlóval, mert nemhogy nekem nem integetett, hanem még mögöttem Babinszki Gáborról is lemaradt. Ezt az ütközést -2 hely követte és 1 Shift-R. Még mindig a 17. körben, Ihász Attila megpördül, így utolérem a Lesmos kanyarok után. Mivel én a kimeneti íven szoktam tartani a kocsit a Sereglio kanyar elött, nekem ez az ideális ív, szóval áthúzok de Ihász Attila is mivel nagyon kedvesen el akar engedni, így még lassít is, ezzel majdnem megint ütközünk. Nagyon szépen köszönöm Attila hogy el akartál engedni, de lekörözésnél nem kell lemenekülni a pályáról, csak maradj a szokott íveden az egyenesben és ha látod hogy már a mögötted jövő kocsi megkezdte az előzést, akkor egy kicsit vedd el a lábad a gázról, ha kanyarban érkezik valaki akkor a szokott helyről kezdj el kanyarodni, csak annyi különbséggel, hgy kiengeded a kocsit külső ívre és a belsőn el tudnak menni a többiek. Mi így állapodtunk meg a lekörözésekben, hogy ne legyen gubanc. És mivel ez helyezésért ment, igazán nem kellett volna elengedned, de azért köszönöm. A 20. körben Gyuri füstölő motorral karistol az ideális íven, nem adta fel, ez tetszett. Ezeket az eseményeket követően a 4. helyen zártam ezt a futamot.

Posta János
Mivel már nem volt időm a Matrával is gyakorolni, maradtam a jól kitapasztalt BRM-nél De nem bántam meg, a közepesre sikeredett gyors köröm után egész jó versenyt futottam. Az első körben Babinszki kapitánnyal és Attissal volt egy izgalmas fordulónk a Parabolicában aztán meg Lacival meccseltünk egy rövidet. A verseny végén Ádámot még talán meg tudtam volna előzni, ha egy egész kicsit jobban visszaesik, de így lőtávolon kívül maradt A verseny nyugodtabb periódusait Gyuri fűszerezte izgalmakkal -- mint a GPLRA Season/Engine Info lekérésből kiderült, egy 67-es Cooperrel ... Örülök, hogy ennyien voltunk. Srácok, jó lenne, ha maradnátok őszre is és akkor a szabin lévő “rendes“ tagokkal kiegészülve egész pofás kis mezőnyt összehozhatnánk

Ihász Attila
Nagyon tetszett a futam nekem is. Az időmérőt kicsit elizgultam (régen mentem ennyi ember előtt), kicsit kezdőnek éreztem magam, de ez végül is igaz ebben a sorozatban. A verseny jól kezdődött, de nagyon laggolt ezért nem mertem vagánykodni. Őszintén szólva nem is tudtam, hogy hol állok. Hamarosan jöttek a kicsúszások meg a shitR-ek, mely eléggé megzavart, teljesen másképp viselkedett az autó, mint előtte (a verseny utáni chat-en ki is derült, hogy miért). A vége felé belejöttem sikerült gyorsulnom, bár a legjobb időmhöz képest így is jócskán elmaradtam. Larionov: igazad van valóban ?leugrottam? az ívről, de ebben a pici tükörben azt láttam, hogy balról akarsz kikerülni ezért mentem le jobbra az ívről. De nem is tudtam, hogy helyezésért megy J, azt hittem az eleje jön, hiszen ez egy kicsúszásomat követően történt. Remélem nem okoztam csalódást, bár már látom, hogy csak sok gyakorlással lehet az utolsó 2 másodpercből faragni, na meg persze jó beállításokkal.


http://hgplm.gtr-masters.hu/